SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • redukcja - dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w - 3,6 g 4. posiłek - przedtreningowy 15.30 200 g cyca, 75 g brązowego ryżu + warzywa 443,75 kcal: b – 48,325 g + t – 4,025 g + ww - 57,6 g 5. posiłek potreningowy 18.30 jak wyżej, tylko bez warzyw 6. 21.00 200 g twarogu półtłustego, 5 g oliwy z oliwek 312,45 kcal: b - 37,4 g + t - 14,38 g + ww - 7 g ostatecznie: b - 2

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1246 Data: 2009-06-04 16:24:07 Liczba szacunów: 0
  • T-100 Mini test

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dzień nr 7 Dzień nietreningowy - nie robiłem absolutnie nic %-) Dieta, suple bez zmian. Dzień nr 8 Trening: Klatka: 1) Wyciskanie sztangi na skosie x4 2) Rozpiętki na skosie x4 3) Neck press x4 Triceps: 1) Pompki z podporze tyłem x4 2) Wyciskanie francuskie sztangi x4 3) Prostowanie ramion podchwytem na wyciągu x3 Dieta: 1) Przedtreningowy

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5314 Data: 2012-02-25 19:36:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny 83 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 ŚNIADANIE 06:30 Płatki jęczmienne 80g Chleb razowy 50g Mleko 3,2% 200g Twaróg chudy 50g Oliwa z oliwek 5ml Sok pomarańczowy 150 ml TOTAL 30gB 108gWW 17,31gT 711kcal 2 ŚNIADANIE 10:00 Chleb razowy 50g Ser żółty 50g Jabłko 100g Twaróg chudy 25g TOTAL 23,8gB 33,5gWW 14,85gT 362,8kcal 3 ŚNIADANIE/OBIAD 13:00 Jajko kurze 65g Chleb razowy 50g Salami 30

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 892 Data: 2012-04-23 15:10:28 Liczba szacunów: 0
  • PREMIUM ISOLATE 90 - WASZE TESTY I OPINIE

    Post
    FITMAX

    kować, nie jest on za mocy, troche czuć chemia ale z czasem idzie się przyzwyczaić reweolucji zołądkowych nie wywołuje żadnych, jest lekko na żołądku i szybko można szamać posiłek potreningowy jak najbardziej moge polecić, jakby firma troche smak poprawiła to by było rewelacja ;-) ale jak ktos na smak nie patrzy to izolat jak nabardziej dla niego.

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-04 16:39:45 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Ostateczna !!???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    - wywal z diety, daj włoskie/migdały 2. makaron pełnoziarnisty 3. przed tr nie dawałbym tłuszczy 4. darowałbym banany, białka jaj się nie nadają następny posiłek jest ok jako potreningowy 6. daruj se chleb a Ty jak liczyłeś? białko roślinne wliczone? ja bym wliczał, ale wziął na poprawkę, że można trochę przekroczyć te standardowe 2,2 g jedz ryby,

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2009-08-07 16:23:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Ostateczna !!???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bo może zjeść normalny posiłek potreningowy w odpowiednim odstępie czasowym więc nie ma ich sensu tam pakować fakt jeżeli jest sezon albo bardzo lubi owoce to odpowiednia na ich spożycie pora jest rano bądź po treningu ale wpisywanie konkretnie bananów po treningu i to 2 to taki sobie pomysł lepiej po treningu dołożyć więcej lepszych ww niż fruktoz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2009-08-07 21:24:13 Liczba szacunów: 0
  • Pełnowartościowy zamiennik posiłku na masie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytał o napój potreningowy. rozumiem, że chodzi o uzupełnienie glikogenu po treningu m.in. banan, rodzynki- sama fruktoza rodzynki, carbo- bajerek

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4046 Data: 2006-02-13 16:28:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gowe nie powinno zawierać tłuszczy chyba że jest dłużej niż 1,5 - 2h przed treningiem. Po też lepiej bez tłuszczy. I najlepiej po dać jakieś godne mięso (mp. gotowane). 1 - dlaczego jedzenie ryb codziennie jest niezdrowe? 2 - zarówno posiłek przedtreningowy, jak i potreningowy mogą zawierać w sobie tłuszcze. Nie ma potrzeby ich usilnie eliminować.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 794 Data: 2012-10-02 08:51:34 Liczba szacunów: 0
  • Co jeśc na noc?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    h 2.Posiłek w szkole 200g jabłka (ponieważ kanapek za bardzo nei lbuie nosić od szkoły) 3.Posiłek przedtreningowy 100g kaszy Kuskus 100g Marchwi 200g J.Naturalnego 4. Posiłek potreningowy 400g mleka 50g płatków Owsianych 25g Miodu 5.Przed snem 30g Oliwy z oliwek 100g Sera chudego 100g Jogurtu naturalnego Całość: B: 86,08 Zapotrzebowanie to 72g T: 1

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 17764 Data: 2006-02-25 16:24:38 Liczba szacunów: 0
  • Co jeśc na noc?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ej B 20 T 10 W 20 3.Posiłek przedtreningowy -100g Kuskus B 15 T 3 W 75 -100g Marchwi B 1,1 T 0,2 W 8,7 -120g Jaja kurzego (w średnie jaja) B 15 T 13 W 1 4. Posiłek potreningowy -50g Płatków Owsianych B 6 T 3 W 35 -200g mleka B 13,2 T 11,25 W 56,4 -50g Miodu B 0,0 T 0,0 W 40 -50g Sera Chudego B 9,9 T 0,25 W 1,75 5. Posiłek prz

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 17764 Data: 2006-02-26 15:41:28 Liczba szacunów: 0
  • Powrot na silownie po 6 miesiacach laby

    Post
    Trening dla początkujących

    A mam jeszcze pytanie co do supli. Z silowni bede wracac do domu na posilek okolo 40min. Zanim wiec zabiore sie za posilek potreningowy minie od trenignu jakies 50-55min. Nie chcialem brac supli ale jednak to troche sporo czasu, wiec moze by po treningu wrzucic jakiegos gainera? Myslalem nad monster mass biogenixa

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1762 Data: 2010-01-03 11:42:37 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska diety a koszty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dodapsuj do tego 1)- 6:00 śniadanie: 100g kaszy + 4 jajka +warzywa i oliwa z oliwek 2)- 11:00 śniadanie: 3 kromki chleba razowego + mięso/ryba warzywa orzechy włoskie 3)- 16:00 obiad; 100g. ryżu brązowego + 200g piersi warzywa oliwa 4)- 19:00 posiłek potreningowy, lub nie: kasz plus chude mięso 4)- 21;00 kolacja przed snem: ser warzywa oliwa

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2009-10-23 13:42:16 Liczba szacunów: 0
  • Waga ani drgnie...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sto na kolację jem to, co zostało z obiadu, czyli jak wyżej albo twaróg z jakimś warzywem albo omlet z jajek I jak podwieczorek wypada na posiłek przedtreningowy a kolacja na potreningowy to dokładam coś z ww, chleb pełnoziarnisty czy coś w tym stylu. Jeśli idę spać bardzo późno to białko godzinę przed snem, np. tuńczyk albo twaróg. Do tego piję w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1550 Data: 2009-08-09 16:02:43 Liczba szacunów: 0
  • Witamina C

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ciekawostek z artykulu Jerryego Brainuma "Witamina C- Dawka optymalna dla kulturystow" "Niektore prace podaja, ze podanie witaminy C przed treningiem zmniejsza potreningowy bol miesni. Witamina ta dziala jak wymiatacz wolnych rodnikow- niesparowanych elektronow, ktore przylaczaja sie do bardziej stabilnych elektronow znajdujacych sie

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 11375 Data: 2003-07-23 19:13:25 Liczba szacunów: 0
  • Jaką dietę zastosowac?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ponawiam pytanie zamieszczone wyzej:P "Oraz, gdy spozyje posilek przedtreningowy, to po jakim czasie powinenem isc na silownie, oraz po powrocie z niej, kiedy powinienem spozyc posilek potreningowy?"

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2009-06-16 16:15:08 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja dla kobiety - pierwsza na low carb. Miska do oceny i ew. wskazówki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to nie jest LC :) bardziej zbilansowana z przewagą tłuszczu ja bym węglowodany przesunął na okres potreningowy oraz na noc jak wygląda przekąska z masła orzechowego:D? Ogólnie mega dieta

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1953 Data: 2016-02-02 17:16:36 Liczba szacunów: 0
  • Swiruuus - reaktywacja / powrót do formy z przed roku, poprawa rekordów - START!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cja 2/Sniadanie - Owsianka z serkiem wiejskim + wafle ryżowe + jajnica z 2 jaj oraz 100g poledwicy. Kawka ;)) 3/ BCAA przed treningiem 4/ Po treningu banan i BCAA 5/ Posiłek potreningowy: Krem brokułowy z indykiem oraz grzanki - wartośći odzywcze zachowane :) 6/ Dorsz 200g z surówkami i nieco węgli 7/ 150g ryżu wraz z 100g tunczyka z sosem pomidor

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4137 Data: 2013-10-18 09:10:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    go chleba w ciągu dnia, daj ryż kasze, makaron warzywa jakie si zdrowe tłuszcze Posiłek 4 15:30 Indyk pierś 200 g Kasza gryczana 100 g Posiłek 5 18:30 Kurczak pierś 200 g Ryż biały 100 g Papryka czerwona 30 g Oliwa z oliwek 30 g jak potreningowy to bez oliwy Posiłek 6 20:00 Twaróg półtłusty Zambrowski 200 g Oliwa z oliwek 30 g warzywa

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 2011-08-31 16:02:30 Liczba szacunów: 0
  • odchudzamy sie Drogie Panie:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przed i po treningu np. ryz z piersia kurczaka i warzywami plus oliwa z oliwek. To nie bedzie trudne jakas salatka do pojemnika i ok. Mozesz tez sobie ulatwic i jako posilek potreningowy pic jakies bialko (smaczne sa z Syntraxa, albo Syntha6), choc zawsze lepiej zjesc cos konkretnego sniadanie moze byc, do sniadania wez sobie dwie lyzki siemienia

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 6139 Data: 2008-02-01 10:51:05 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja po nowemu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzie lniany narazie go nie mam. przed treningiem walnąłbym carbo zamiast kury z ryżem, a to zjadł po treningu zamiast tej lipnej pierwszej kolacji // zamienić posiłek przed i potreningowy ?? czy szamać carbo + białko przed trening carbo + białko po ryż+cyc 40 minut po ?? czemu kolacja lipna ? nie wiem czy coś dodac czy całą zmienić ?? tłuszcz n

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5016 Data: 2006-03-13 20:18:59 Liczba szacunów: 0