SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    8/s576/DSC_0271.JPG Waxy Maize 35g CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh4.googleusercontent.com/-XO2q8kUQgXs/VS0SgTvVNII/AAAAAAAAINE/O9R6lrBQQis/s640/DSC_0261.JPG https://lh5.googleusercontent.com/-UITKbBPFnUA/VS0SjDnPYfI/A

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-14 15:19:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Zaraz po treningu: Waxy Maize 35g CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh5.googleusercontent.com/-s998wmRSeMA/VS2sl_Ysi0I/AAAAAAAAIOA/oFdkhHZfn-A/s640/DSC_0300.JPG https://lh4.googleusercontent.com/-4JGqyOPHVDo/VS2smzl7bPI/A

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-15 02:17:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Zaraz po treningu: Waxy Maize 35g CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: Mięso 300g Warzywa keczup 20g Bułki pszenne zwykłe Owoce II posiłek: https://lh3.googleusercontent.com/-TGLuy-mfkyg/VTT8RV9OViI/AAAAAAAAISM/oQWmp8epc4o/s640/DS

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-20 15:19:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Zaraz po treningu: Waxy Maize 35g CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/-ECD3DaVBqVs/VTd8Gd09cMI/AAAAAAAAIT8/Qg9ZB66G-bo/s640/20150420_212137.jpg https://lh3.googleusercontent.com/-SuF3IR1namQ/VTd8Ho

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-22 13:01:37 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ngu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/-TWi4zBg_2x0/VT5FSlzwdYI/AAAAAAAAIXA/yPd1SKrHodo/s640/20150426_181531.jpg 2x bułka kotlety z mięsa drobiowego 240g 40g sera sos

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-27 16:21:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Solar powiedz jak Twój pierwszy posiłek jest potreningowy (płyn) + 3 standardowe posiłki. To w jakich godzinach robisz robisz trening? Co byś poradził dla osoby która pracują na poranna zmiane ? Trening o godzine 5 rano jest raczej niewykonalny. trening obecnie mam ok 16 do 17 wczesniej ok 17.30/18 do 19 wówczas huyowizna z czasem więc zawsze br

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-27 19:59:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ngu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/--GHTY1vxn58/VT9nMaiC2LI/AAAAAAAAIYg/0G7r8V1K2Kk/s640/20150427_182356.jpg 4x~220g https://lh3.googleusercontent.com/-qfTSp21I_I

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-28 13:00:26 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ngu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/--3cxw6HMZrY/VUYoobRWOtI/AAAAAAAAIdE/2I8r7vxYvpo/s640/DSC_0529.JPG 2 filety z kuraka ~300g 2x wafel ryżowy II posiłek: https:/

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-03 16:02:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ngu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/-Dr7wOu3StIk/VVNANDMCYBI/AAAAAAAAIkQ/I6FZCV_x08U/s640/DSC_0709.JPG udko z kuraka 200g schabowy 150g pomarańcza 300g II posiłek:

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-13 14:18:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ngu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/-QZGyTmS4vXA/VWG_6PIasII/AAAAAAAAIo8/8RFYM10R6ns/s640/DSC_0889.JPG II posiłek: https://lh3.googleusercontent.com/-0a9r0q0HDG8/V

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-24 19:55:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    EAA 5g smakowe Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/-HSTSZI8Nqgw/VXR_pLMdmbI/AAAAAAAAIx8/CQfgDKMuKfs/s640/DSC_1079.JPG Ryba 300g Warzywa keczup 20g Owoce II posiłek: https://lh3

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-07 19:37:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    AT burner 1x Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g Protein Essence 15g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: https://lh3.googleusercontent.com/-Pn2v4Sw9qIY/VXoO7tivIII/AAAAAAAAI1E/U95QHXiLfuc/s640/DSC_1305.JPG Mięso 300g Warzywa keczup 20g Owoce Nie wiem co to było -

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-12 00:45:49 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    trulina 2g BCAA 10g * FAT burner Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: SFD/Images/2015/7/22/9713f2a280f447e4b04586a880c74614.jpg pierś z kaczki udko kuraka Warzywa Owoce II posiłek: SFD/Images/2015/7/22/7d33d1de04264849bb3146df89f

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-03 00:04:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    trulina 2g BCAA 10g * FAT burner Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: SFD/Images/2015/7/22/83310e14dc5945169c0ca0c07ddc069e.jpg kurak 250g warzywa odrobina rosołu II posiłek: SFD/Images/2015/7/22/b0781fccb99844799490c71966cb8722.jp

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-11 12:38:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    trulina 2g BCAA 10g * FAT burner Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: CreaBomb 5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: SFD/Images/2015/7/23/3cde72129bf2423684ee52630a0a8d11.jpg Mięso 300g Warzywa keczup 20g Owoce II posiłek: SFD/Images/2015/7/23/6a8cb47d53764b148845baaa09db3d2b

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-18 12:38:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    z po treningu: Kreatyna 3-5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): SFD/Images/2015/7/22/1f91739ce3e244129a7a79c932017beb.jpg Izolat 50g I Posiłek potreningowy: SFD/Images/2015/7/22/6894ce9fc8384e359e62600ddf3be5f4.jpg Mięso 300g Warzywa Owoce II posiłek: SFD/Images/2015/7/22/6ebd258435b74f0290b85703a1b48a3c.jpg III po

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-22 23:44:24 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    uryna 2g BCAA 10g * FAT burner Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: Kreatyna 3-5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: SFD/Images/2015/7/23/9fd0037e9c2f4debb009a8434532b283.jpg Mięso 300g ziemniaki Warzywa keczup 20g Owoce II posiłek: SFD/Images/2015/7/23/9912ececbe9a49eabdc7b3

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-23 20:13:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    az po treningu: SFD/Images/2015/8/4/6d1aee3eb83547c2a0dcec9bed9cdcfa.jpg Kreatyna 3-5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: SFD/Images/2015/8/4/155957997f0146b1ad9fe638b7917b92.jpg nie chcem ale muszem SFD/Images/2015/8/4/f4df119f58ee472baded25e34b460d4f.jpg Mięso 300g Warzywa keczup

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-04 21:02:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    uryna 2g BCAA 10g * FAT burner Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: Kreatyna 3-5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: /SFD/Images/2015/8/14/a2d589cdb5974213a2dafd336ed20642.jpg Mięso 300g Warzywa arbuz 300g II posiłek: /SFD/Images/2015/8/14/97feb855ee2a4d119ce687ac7a31b4ff.jpg

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-14 02:20:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    uryna 2g BCAA 10g * FAT burner Na treningu: BCAA 10g Zaraz po treningu: Kreatyna 3-5g EAA 12g Leucyna 5g Beta alanina 2g Po treningu (~45min później): Izolat 50g I Posiłek potreningowy: /SFD/Images/2015/8/20/4661047b905b40448a8ee1b044ce5a92.jpg Mięso 300g Warzywa keczup 20g śliwki 200g II posiłek: /SFD/Images/2015/8/20/306b348ed3cd4ee996178d858

    Odpowiedzi: 16450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-20 22:04:42 Liczba szacunów: 0