SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Krzkur543 Masa Początkujący

    Post
    Trening dla początkujących

    esać z siebie więcej i nie jest to efekt placebo :-) Po treningu kompletnie wycieńczony gdyby nie białko i carbo nie wrócił bym do domu :-) Jak przestają działać carbo i wpc to leżę bez życia puki nie strawi się posiłek potreningowy. :-D Zmieniony przez - krzkur543 w dniu 2014-03-27 19:55:06 Zmieniony przez - krzkur543 w dniu 2014-03-27 19:59:18

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 518 Data: 2014-03-27 19:46:46 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Emil / Ektomasa

    Post
    Trening dla początkujących

    5x8 7,5x8 7,5x8 7,5x5 Prostowanie rąk na wyciągu górnym plecami do wyciągu 27x10 23x12 23x10 Uginanie przedramion na wyciągu górnym za pomocą linki 27x10 23x10 23x10 Uginanie podchwytem za pomocą rączki jednorącz 14x15 14x15 14x10 Poza słabą regeneracją, dzisiaj jako posiłek potreningowy 2 banany, hamburger z mięsem wołowym 250g. A zaraz omlety ;)

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5177 Data: 2014-11-18 18:20:15 Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla 77/192 {kg/cm]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 w: 40 2 - 50g kaszy gryczanej + połowa piersi z kurczaka + sałatka + sos b: 38g t: 3 w: 35 sos wywal, warzywa przed/po tren też. Przed tren możesz dać oliwy trochę Posiłek potreningowy ( bezpośrednio po sesji, 19:30 ): 1 - 3 banany b: 2 t: 1 w: 47 2 - jogurt 400g b: 16 t: 6 w: 54 Za mało kcal, masz tu dać pełnowartościowe białko oraz dużo węgli.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 767 Data: 2007-11-15 07:47:27 Liczba szacunów: 0
  • Jesienny Cykl :)

    Post
    Trec

    NG po treningu(~17.00) ISOLATE 100- 20g,50g MAX CARB,6k. CM3,5k. AMINOMAX Zestaw może zostać. Spożywasz to wszystko po treningu, następnie po 30-60 minutach spożywasz posiłek potreningowy. ~17.40- 200g pierś z kurczaka, 100g ryż brązowy/ basmati Właśnie miałem na myśli że najpierw białko a po 30 minutach posiłek. I tutaj również 100g ryżu. Zastanaw

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1180 Data: 2011-10-21 11:11:00 Liczba szacunów: 0
  • NABÓR DO TESTU CREA MISSION.

    Post
    FITMAX

    krzysiu997 rozumiem, że "ryż z ketchupem"itp to posiłek potreningowy? ale gdzie tam źródło pełnowartościowego białka?! rozumiem również węgle złożone na noc, ale dlaczego z mlekiem? i znów pytanie - gdzie tam białko? żona gwarantuję Ci, że każde zgłoszenie zostanie dokładnie rozpatrzone:-)

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 8568 Data: 2012-02-18 15:05:45 Liczba szacunów: 0
  • NABÓR DO TESTU CREA MISSION.

    Post
    FITMAX

    ej kulturystycznie ) Dieta wygląda mniej więcej tak: 1 posiłek omlet z 5 jaj, 70g owsianych 2 posiłek ( przedtreningowy) 200g mięsa + 200g makarony+ warzywa 3 posiłek ( potreningowy) bezposrednio po treningu banan a potem 200g mięsa + 150g ryżu + warzywa 4 posiłek 200g mięsa + 50g ryżu + warzywa 5 posiłek przed snem 200g miesa lub twarog

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 8568 Data: 2012-02-19 13:54:09 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje profesjonalnej oceny - dieta.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sli nie najwazniejszy posilek w ciagu dnia. WW proste z rana sa wskazane. 2. - jak Student - dodaj warzywa 3. - ok, ale ziemniaki jedz raczej po treningu, maja wysokie ig, przed tren. dawaj kasze/ryz 4. - ok, ale gdzie masz posilek potreningowy ? daj ru ryz bialy/ziemniaki + mieso/ryba 5.- ok Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-10-05 11:06:39

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 781 Data: 2008-10-05 11:03:31 Liczba szacunów: 0
  • Wielki problem ciąg dalszy. Ciągłe nabieranie tłuszczu bez przybierania na KG.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jak od czasu do czasu zjem posiłek potreningowy w formie wpc+ owoc zamiast ryz/kasza+mięso to coś się stanie złego?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2009-10-23 15:29:01 Liczba szacunów: 0
  • do oceny 3dniowy split

    Post
    Trening dla początkujących

    o aerobow/interwalow/innych systemow energetycznych. Trening calkowicie do zmiany, przy Twoim zaawansowaniu tylko FBW - same zlozone cwiczenia, szybka akcja, po treningu silowym aeroby, posilek potreningowy i do domu. W dni beztreningowe interwaly. I ta szostke weidera wyrzuc jak najszybciej. Zmieniony przez - Ballomus w dniu 2010-12-18 14:33:47

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 611 Data: 2010-12-18 14:15:00 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny! (MASA)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    120g płatków owsianych 2 całe jaja (około 100g) 2 białka z jaj (około 60g) nie daje tłuszczu bo jest juz w jajkach! miksuje i na patelnie witaminy B-33g T-18g W-84g 606kcal 11:30 TRENING! 13:00 Carbo po treningu 50g! 13:30 posiłek II (POTRENINGOWY) 100g ryż bazowy // DAJ PARBOLIED 110g pierś z kuraka // WIECEJ jakaś sałatka lub warzywa

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 2006-03-25 14:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny! (MASA)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    JA MAM PARE "ALE" Witam wszystkich! Postanowiłem zamieścić diete do oceny ponieważ stosuję ja od 3 tyg. i nie widzę efektów! JAKA BUDOWA? EKTO CZY ENDO BARDZIEJ? 3 TYGODNIE TO NIE JEST DUZO, WIEC POCZEKAJ I OBSERWUJ ORGANIZM 26 lat 177cm 83kg. ćwicze od dobrych kilku lat bez specjalnie przemyslanego treningu i diety z tym że było wiele

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 2006-03-26 11:14:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i plan na redukcje do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    zdecydowanie za mało posiłkow, mięśnie popalisz jak zbyta mało białka dostarczysz,dorzuć 50g ryzu z 100g kurczakiem na 2 śniadanie albo posiłek potreningowy, na kolacje dorzuć kostke albo pół sera białego w treningu wiecej powtórzeń dorzuć i nogi jeśli nie chcesz fbw ale z bieganiem i resztą fat spalisz pozdro Zmieniony przez - chudy001 w dniu 2009

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2009-09-25 13:06:36 Liczba szacunów: 0
  • dieta dla walczacego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    LUSZCZE 17% -WEGLOWODANY 46% STOSUNEK KALORII -BIALKO 31% -tLUSZCZE 31% WEGLOWODANY 38% Ja na twoim miejscu zrobilbym tak: dodalbym jeszcze jeden posilek: ten o 15 dal na ten potreningowy tylko ze zmniejszona liczba wegli i zamiast tego dal np. jogurt naturalny, troche twarogu i do tego musli. Tak jak ja robie. Po treningu ju-jitsu pełnowartościowy

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1992 Data: 2006-09-06 07:33:52 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    po co ten cukier?posiłek potreningowy tragedia.po treningu carbo z aminkami lub białeczkiem.ogólnie poczytaj troche masz tu mase przykaładów diet a twojej sporo brakuje.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2006-12-24 14:48:30 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dni, w które mam trening: Posiłek przedtreningowy: 1. ryż 100 g 7,1/1,9/76,8 2. oliwa z oliwek 10 g 0/10/0 3. ser biały półtłusty 30 g 5,6/1,4/1 razem: 12,7/13,3/77,8 Posiłek potreningowy 1. wafle ryżowe 50 g 4,3/1,6/41 2. maslanka półtłusta 250 ml 8,5/1/12,5 razem: 12,8/2,6/53,5 W dni, w które nia mam treningu: Podwieczorek - 18:30 - zostawiłem, a

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2006-12-25 13:57:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta, szybka redukcja!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trenuj sobie raz dziennie, najlepiej wyznacz porę i wykonuj każdego dnia w tym okresie jakiś trening. Oczywiście zostawiając jakiś free dzień na regenerację, odpoczynek. Odpowiednio według tego komponuje się posiłek przed treningowy i potreningowy.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3962 Data: 2009-08-23 00:20:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny 83 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 ŚNIADANIE 06:30 Płatki jęczmienne 80g Chleb razowy 50g Mleko 3,2% 200g daj tutaj kefir/jogurt/maslanke Twaróg chudy 50g Oliwa z oliwek 5ml Sok pomarańczowy 150 ml sok wlasnej roboty, nie slodzony cukremTOTAL 30gB 108gWW 17,31gT 711kcal 2 ŚNIADANIE 10:00 Chleb razowy 50g Ser żółty 50g Jabłko 100g Twaróg chudy 25g TOTAL 23,8gB 33,5gWW 14,85gT 362,8

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 892 Data: 2012-04-23 19:40:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Ostateczna !!???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie trzeba jeżeli możesz zjeść normalny potreningowy to po co? fruktozą co najwyżej uzupełnisz glikogen wątrobowy i tyle

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2009-08-07 22:02:38 Liczba szacunów: 0
  • Pełnowartościowy zamiennik posiłku na masie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moge to stosowac jako napoj potreningowy?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4045 Data: 2006-02-13 15:09:39 Liczba szacunów: 0
  • - >> Trening do oceny << -

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lo bialka, zmniejsz ilosc do 200ml i podbij czyms innym w innym posilku z zupy nie liczylbym zadnego bialka-nie wiem skad tam az 6g wg Ciebie Te 150g miesa z 3 posilku daj na potreningowy a tu zjedz 100 W zadnym posilku nie masz porzadnej porcji warzyw - pomidor i jablko to owoce 5ml oliwy to nie jest ilosc jaka Ci starczy, wylicz proporcje tluszcz

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 10275 Data: 2010-06-24 21:27:55 Liczba szacunów: 0