SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Xardero / Exceed the limits - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    odzynki lub np. miód. + warzywa 2. zamiast twarogu - mięcho , mało węgli jak na móg gust + zdrowe tłuszcze + warzywa 3.rozumiem, że to przedtreningowy? jak wywalisz warzywa będzie ok. 4. Zamiast WPC na masie bardziej by sie jakiś gainer przydał lub ewentualnie normalny posiłek potreningowy. 5. OK 5. Twaróg + oliwa jakąś rybke byś jeszcze wrzucił

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 13962 Data: 2010-11-29 07:27:37 Liczba szacunów: 0
  • Xardero / Exceed the limits - dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    stki z dyni do przegryzienia 3. j/w 4. (przedtreningowy) - 100g kuraka - 100g ryzu/makaronu [tu w miedzyczasie 30g WPC, jak bedzie cos kasy to pomysle wlasnie o gainerze) 5. (potreningowy) - 100g kuraka - 100g ryzu/makaronu - jakas surowka, zalezy co sie napatoczy 6. - twarog 100g + oliwa Ogolnie wychodzi jakies 2.4 bialka, 1.0 tluszczy, reszta we

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 13962 Data: 2010-12-04 20:52:58 Liczba szacunów: 0
  • zibo87!!pierwsza sesja!prosze o ocene!!

    Post
    Galeria Zdjęć

    00 extra kalorii by wyjść na 100% z deficytu kalorycznego i porządnie przybierać na wadze !!! Tak samo ważnym elementem w diecie ektomorfika jest posiłek przedtreningowy oraz potreningowy. Spożycie posiłku bogatego w węglowodany i białko przed treningiem pomoże Ci zredukować jak najbardziej katabolizm podczas ćwiczeń, podobny posiłek spożyj tuż po

    Odpowiedzi: 173 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-25 12:38:18 Liczba szacunów: 0
  • Ogromna prośba o ocene diety redukcyjnej i porade.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    terki 4 plasterki szynki drobiowej posiłek trzeci przedtreningowy: bułka grahamka masło 4 plasterki szynki ser żółty-plasterek zielona sałata ogórek-plasterki posiłek czwarty-potreningowy sałatka z (kurczaka,papryki,ryżu brązowego,jajek,trochę jogurtu)-ok.30g, 4 plasterki szynki wieprzowej posiłek piąty: szklanka maślanki 10 migdałów Nie mam inne

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2900 Data: 2008-04-17 17:20:57 Liczba szacunów: 0
  • Ogromna prośba o ocene diety redukcyjnej i porade.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ryż brązowy/makaron razowy i durum/kasza gryczana... masło 4 plasterki szynki j.w. ser żółty-plasterek jeden i sporadycznie zielona sałata ogórek-plasterki posiłek czwarty-potreningowy sałatka z (kurczaka,papryki,ryżu brązowego po treningu siłowym może być nawet biały ryż, a proporcje białka do węglowodanów jak 1:2,jajek,trochę jogurtu)-ok.30g,

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2900 Data: 2008-04-18 22:09:12 Liczba szacunów: 0
  • czaroz95 dążenie do celu. foty strona 3, 9, 15, 20

    Post
    Trening dla początkujących

    na wodzie -mandarynka -2 kapsulki omega3 SZKOLA 9.00-16.30 juz byl posilek przedtreningowy -w szkole 3 kanapki z bulkami razowymi -szynka,maslo 17.00 -placki owsiane 100g owsianych -oliwa 10g -miod 5g -creatyna PO TRENINGU BEZPOSREDNIO: -banan -creatyna 21.00 potreningowy -piers 160g -ryz bialy 65g -brukselki 22.30 -twarog -oliwa 10g lub maslanka

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 12554 Data: 2012-03-01 21:38:49 Liczba szacunów: 0
  • czaroz95 dążenie do celu. foty strona 3, 9, 15, 20

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzien treningowy: Dieta: -6.30 owsiane -maslanka mniej niz polowa -miod 1 lyzeczka,mandarynka SZKOLA 8.00 -14.30 -2 kanapki z serem zoltym -1 litr wody -pestki dyni przekaska w czasie przerw Przedtreningowy: -ryz bialy -ryba -warzywa -10g oliwy do warzyw Po treningu: -banan -kreatyna Potreningowy -2 kromki razowca ze slonecznikiem -jajecznica z 3 j

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 12554 Data: 2012-03-09 15:38:41 Liczba szacunów: 0
  • czaroz95 dążenie do celu. foty strona 3, 9, 15, 20

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemano.Dziś dzień treningowy z racji ,że został przełożony z wczoraj (mecz). PLECY+BICEPS MC 1-60kg-10x 2-65-8 3-70-8 4-75-6 PODCIĄGANIE z pomocą (trzymanie nóg) Tutaj elegancko 4 serie po 10 powtórzeń SCIAGANIE LINKI WYCIAGU ZA GŁOWE 1-30-10x 2-35-8 3-40-8 4-45-6 z tego filmik może będzie BICEPS: Łamana stojąc 1-20kg-10x 2-23-10 3-25-10 Modlite

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 12554 Data: 2012-10-18 19:39:07 Liczba szacunów: 0
  • 145 -> 140 -> ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    li brak. Posiłek V (przedtreningowy): - pierś z kurczaka (na oliwie z oliwek) z brązowym ryżem. Razem ok. 420 kcal: 30 g białka, 14 g tłuszczu, 68 g węglowodanów. Posiłek VI (potreningowy): - rostbef z wołowiny (na oliwie z oliwek) z ryżem. Razem ok. 680 kcal: 40 g białka, 20 g tłuszczu, 76 g węglowodanów. Posiłek VII: - chudy twarożek zmiksowany z

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 2012-05-30 23:16:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] GoldGirl- Budowanie formy na jesień 2015 - Bikini Fitess

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wce ujemnej 5x 12 6,5 kg - wznosy nn w podporze 3 x 15 - dieta Dieta: 7:00 80 pł owsiane, 30 g orzechów, 40 g odżywka białkowa Berserk Labs , 30 g rodzynek 11:00 batonik potreningowy :D 12:00 penne , frutti di mare , szpinak z twarogiem + cycek 15:00 80 g makaronu, 120 g kurczaka, 15 g oliwy 18:00 80 g ryżu, 15 g oliwy, 120 g kurczaka, warz

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3306 Data: 2015-06-20 21:20:36 Liczba szacunów: 0
  • Yush - Walka o lepsze jutro

    Post
    Trening dla początkujących

    1: daj owoc owoc 2: tego tuńczyka bym zamienił na kure/mięso/rybe 3: jako iż to potreningowy a twaróg sie wolno wchłania to j/w i jakis owoc tez do potr dodaj 4 i pozostale: powiedzmy ze ok, w czasem ww dodawaj jak cie nie bedzie podlewało Zmieniony przez - davidooo w dniu 2012-10-20 12:45:44

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1411 Data: 2012-10-20 12:45:18 Liczba szacunów: 0
  • Twarogowa rozkosz - zdrowe ptasie mleczko

    Post
    Kuchnia SFD

    treningu bo jeżeli nie zostaną spożytkowane zmienią się łatwo w tłuszcz... A jako że to jest zrobione z twarogu czyli białka kazeiny to nie nadaje się na posiłek poranny lub potreningowy zwłaszcza że twaróg skleja kosmki jelitowe przez co inne składniki odżywcze gorzej się wchłaniają... A to sprawia że najlepszą pora przyjmowania jest ostatni posi

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-18 21:41:27 Liczba szacunów: 0
  • problem z odchudzaniem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    am tuńczyka 1/4 puszki z mixem meksykańskim łyżka oliwy z oliwek razem(B=48, T=17.5, W=49) TRENING 1 (8.40-9.40)- 60 min areobów (biegi, rower, wiosła) śniadanie 2/posiłek potreningowy: nektarynka średnia kasza gryczana 50 gram filet z soli 100 gram fasola żółta 100gram fit mix brokułowy 100gram razem(B=39, T=3, W=75) posiłek 3 godz 13: 100

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1525 Data: 2010-08-09 19:12:09 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    19.09. DT WL: 58x10 64x10 71x10 78x5 86x3 91x1 MC: 64x10 78x10 83x10 96x5 103x3 110x2 Przysiad: 64x10x2 71x10 78x10 Miska (na zdjęciach: 1. posiłek potreningowy; 2. kupiony w pewnej zielonogórskiej piekarni chleb duński - mimo, że staram się ograniczać gluten, to produkt rewelacyjny :-)); ostatnia, trzecia kolacja :-P ): /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/136

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11994 Data: 2013-09-19 21:34:48 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    łowni Platinum w Poznaniu. Na zewnątrz biegam w Asics Cumulus i to się prędko nie zmieni. 2. Śniadanie niskowęglowdanowe. 3. UNS WPC Econo 1,8kg, smak czekoladowy. 4. Posiłek potreningowy. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3338d228de9347fd9e32888e8e34d0ad.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cb7c2e0e107b46b0968b95a26fa5b62b.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e97fbd0e90724ec

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11994 Data: 2013-09-20 20:34:35 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    rzypomniał jak dużo pracy przede mną, żeby te czasy na długich dystansach poprawić. Miska z dzisiaj (skromniej w zwiazku z wczorajszym) + zapis z dzisiejszego biegu i posiłek potreningowy. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/70c91c26616f4f41bfe4dff5b0bf0b7a.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5fa1391ae20a4cedbf536b945451987e.jpg Zmieniony przez - prozac w dniu 2013-09

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11994 Data: 2013-09-22 22:57:57 Liczba szacunów: 0
  • Moja 1 dieta redukcyjna - do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1)BRAK PELNOWARTOSCIOWEGO BIALKA I ZDROWYCH TLUSZCZY. Co dodać do tego posiłku ? 2)3 Posiłek (przed obiadem) Godz 14:00 Jabłko (100g)/WYWAL To co tutaj ? 5 Posiłek (potreningowy, kolacja I) Godz 19 Jajecznica z 2 jaj (300g)/ ZLE. PO TRENINGU WEGLOWODANY ZLOZONE + BIALKO. Czym zastąpić tą jajecznicę ? co to są te ww złożone //ok juz wiem dam tu jaki

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 2007-07-11 18:15:08 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do poprawy !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    (15:00) Ryż brązowy Mięso z piersi kurczaka bez skóry ok to chyba przed treningowy? IV POSIŁEK (17:00-18:00) Whey Protein 80 +CARBO ok.to odrazu po treningu V POSIŁEK (20:00) potreningowy? Tuńczyk w oleju daj tunczyka w sosoie własnym Ser, Gouda tłusty wywal Chleb żytni razowy wywal,daj ryz biały VI POSIŁEK (22:00 - 23:00) Whey Protein 80 +łyżka ol

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 754 Data: 2008-07-15 23:44:45 Liczba szacunów: 0
  • Patryk. W drodze po mase.

    Post
    Trening dla początkujących

    a MISKA! keep miska. SLODYCZY nie jedz w ogole. bo na tym masy jakosciowej nie zrobisz a fat ewnetualnie. trening tak po posilku zeby na zoladku nie lezal - ja moge godzine po jedzeniu, inni musza jesc ze 3 godz. przed. sprawdz sam jak trawisz. potreningowy mozesz jesc od razu po treningu. Zmieniony przez - agnes4869 w dniu 2010-02-23 00:25:10

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 17972 Data: 2010-02-23 00:22:54 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny-przydadzą się cenne uwagi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ynam 18:20)wczesniej nie mam przerwy w pracy zeby zjesc rowno 2 h przed treningiem. 100 g kurczaka 50 g ryżu brązowego -pomidor B: 25 T:2 W:24 łącznie:296 kcal VI POSIŁEK-potreningowy ok 21 -100 g kurczaka 50 g ryżu brązowego -pomidor lub ogóras -jabłko B: 25 T:2 W:24 łącznie:296 kcal B:118/126,85 T:59/68 W:131/111.42 razem kcal 1787,25 kcal

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 2009-08-23 13:13:28 Liczba szacunów: 0