SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • (L) skeni / REDUKCJA / trening ciała i samodyscypliny

    Post
    Trening dla początkujących

    ź surówka (kiszona kapusta, celuba, matchew, seler,jabłko) 11.00 j.w. 19.00 przedtreningowy sałatka z makreli (m.wędzona, cebula,jogurt nat.,ogórek, jajka) 25g razowiec 23.30 potreningowy 25g razowiec pewnie kilka kostek kury przygotowywanej na jutro(wliczone w jutrzejszy dzień) i malutka porcja warzyw +magnez, glukozamina, tranu już nie biore dzis

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-23 19:39:10 Liczba szacunów: 0
  • (L) skeni / REDUKCJA / trening ciała i samodyscypliny

    Post
    Trening dla początkujących

    wysoki 7.30 jajecznica z pomidorami i kostkami kurczaka razowiec 12.00 wątroba z warzywami i jabłkiem 14.00 j.w 15.30 j.w. 17.00przedtreningowy razowy naleśnik z serkiem 23.00potreningowy j.w kiszona kapusta za pyszne są te naleśniki, musze je ograniczyć całość: 1861kcal B 297g T 58g W 154g zaraz wyprawa na trening-jest co spalać trening: dziś pos

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-25 17:44:34 Liczba szacunów: 0
  • Grey_Wolf - dieta redukcyjna do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pomarańcza po treningu może być dodatkiem do posiłku, a nie posiłkiem samym w sobie. No i mało czytałeś bo ja na przykład wyczytałam, ze po treningu może byc samo białko... A poważnie, to te 400 kcal co masz w plecy wstaw właśnie w posiłek potreningowy. On i śniadanie powinny byc największymi posiłkami.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2008-04-25 15:42:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    - I posiłek - śniadanie Na Gainerze - 09:00 - NAJWAŻNIEJSZE NAWET JAJECZNICA LUB OMLET 450 g jogurtu bananowego 1,5% tłuszczu + 100 g chleba żytniego razowego ( kcal 574 B. 22,7 TŁ. 8,2 WW. 101,5) 100 g płatków owsianych + 100 g sera twarogowego chudego ( kcal 488 B. 31,7 TŁ. 7,7 WW. 72,8)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1466 Data: 2008-09-18 20:11:50 Liczba szacunów: 0
  • PoTreningu.pl - Małgorzata OTTO - Mistrzyni POLSKI

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    dziej nie zepsują :D. Co najważniejsze jeżeli chodzi o trening siadać już mogę :D chociaż moje barki trzeba koniecznie wzmocnić i całe plery :D, a i chętnie Ci oddam mój epoc potreningowy - co trening nóg zrobię to załącza się odkurzacz i się wyłączyć nie chce a ja mu tłumaczę że Ty jesteś na masie a ja na redukcji ale nie działa. Od godziny walczę

    Odpowiedzi: 1094 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-05 19:18:34 Liczba szacunów: 0
  • Universal Nutrition - Torrent

    Post
    Universal Nutrition

    Dobry, kompletny i stosunkowo ekonomiczny stack potreningowy. Wiadomo, można poprzestać na łyknięciu 10 gr BCAA lub 30 gr WPC lub WPI po treningu, a po około 1h posiłek. Różnicy wielkiej nie będzie. Przy bardzo cieżkich treningach, wyczerpujących planach albo niedociągięciach dietetycznych taki suplement w okresie największych wymagań i zapotrzebow

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 17569 Data: 2009-08-24 14:30:42 Liczba szacunów: 0
  • [Elite Ladies] Kendra 2013

    Post
    Ladies SFD

    35/40 Bułgar 5x10 cc Wznosy bioder 5x10 40 kg (nie miałam więcej kg) Serratus crunches 3x8 4kg Miska nieliczona, czysta koło 2000, więcej tłuszczu niż zwykle. 1. whey, wasa, kiwi 2.3. szynka wieprzowa, ziemniaki, warzywa 4. schab, ryż, owies 5. whey, kiwi (potreningowy) __________________ 2 dni takie luźniejsze, bo wyjazdowe. Od jutra normalnie.

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-26 20:52:07 Liczba szacunów: 0
  • [Elite Ladies] Kendra 2013

    Post
    Ladies SFD

    y tułowia 3x12 +15kg +60min orbitrek Fajny trening, pomimo słabego WL, ale nie oczekiwałam szału.Reszta poszła gładko, wnosy mnie styrały nieziemsko, ale też nie dziwne. Orbitrek zagadany. Miska: 1.jaja x3, owies 50g, masło 15g 2. mintaj 200g, ryż 50g, awokado całe 3. jajx3a, wasa 4kromki 4. potreningowy whey + 15g carbo w wheyu 5. mintaj, oliwa.

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-20 19:56:49 Liczba szacunów: 0
  • Powrot do dawnej sylwetki z pomoca

    Post
    Ladies SFD

    oprosimy i zrzut diety z dziennika potreningu - bo na pierwszy rzut oka dieta wygląda na głodową -z mała ilością białka i tłuszczu. W ogóle z mała ilością wszystkiego. 3 marchewki jako posiek potreningowy? Aktywnośc masz dużą może nawet za dużą, no i paytenia, czy po tych głodówkach robiłaś badania - tarczyca, hormony płciowe, glukoza, insulina ?

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2731 Data: 2017-03-29 18:05:02 Liczba szacunów: 0
  • Powrot do dawnej sylwetki z pomoca

    Post
    Ladies SFD

    Szejk potreningowy brzmi smakowicie.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2731 Data: 2017-03-31 11:53:11 Liczba szacunów: 0
  • Slate / Dziennik / Sylwetka / Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    ie ciężary liczone bez sztangi. Po treningu od razu ABSII i potem umarłem , koszulki ściągnąć nie mogłem, napompowane wszystko , ogolnie git. Bezpośrednio po banan , po 30min potreningowy , potem jeszcze jeden posiłek i wieczorem twaróg. Od piątku dieta trzymana w 100% z wyjątkiem niedzieli ,gdzie byłem cały dzień na wyjeździe , zjadłem normalnie 6

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 2011-08-08 22:08:02 Liczba szacunów: 0
  • Slate / Dziennik / Sylwetka / Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    150ml mleka II posiłek : 100g brązowego ryżu , 100g piersi , ogorek III (przedtreningowy) : 100g brązowego ryżu , 30g makarony pełnoziarnistego , 120g piersi , oliwa 10g IV (potreningowy) : 100g białego ryzu , 120g piersi , ogorek V posiłek : 100g brązowego ryżu ,100g piersi z piekarnika w marynacie z oliwy i przypraw , pieczarki z serem fetą i z

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 2011-08-13 00:46:34 Liczba szacunów: 0
  • Reso jest pussi, a Molu się dusi, czyli nowy zimowy SPAM

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.sfd.pl/Danie_z_tunczykiem-t457113.html jako potreningowy moze byc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-02 13:17:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] easyriderr/ Redukcja VLCD - 72str. (foto 49,54,61,65,71)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ryż paraboliczny ma IG 85, jako potreningowy może być . Masa i siła z sernikiem raz kiedyś, jeśli częściej to takim z przepisu Grubego z kuchni SFD Choć wiadomo pewnie Twój jest słodszy

    Odpowiedzi: 1096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-02 23:44:51 Liczba szacunów: 0
  • Kuba - Przygotowania sezon 2016 str 17

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Siemanko z rana :) Plecy wjechały ,teraz 11 h w pracy :) Zaraz wcinam potreningowy budyń i można się regenerować heh Jutro w końcu sobie odeśpie chociaż trochę ,rano bez treningu a do pracy na 10 wiec spokojnie do 9 można spać :) Przed treningiem wjechały 2 porcje Loadera i trening ładnie wjechał :) - Podciąganie na drązku szeroko - 4 Serie 12,10,8

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 9383 Data: 2015-06-20 10:24:45 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i Trening na Mase do oceny i poprawek.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    trudno się domyśleć jestem głodny) ale trening mam dopiero o 18 więc posiłek przedtreningowy musiałbym zjeść około 17-17:30. A druga sprawa wygląda tak, że jak wrócę z treningu około 21-22 muszę zjeść posiłek potreningowy i jeszcze przed snem więc nie dam rady bo chce iść spać około 23. Jak ktoś by mógł mi pomóc z moim problemem byłbym wdzęczny ;.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2010-05-13 21:20:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i Trening na Mase do oceny i poprawek.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zjedz solidny posiłek o 15,30 z tłuszczami warzywami ww złożonymi i białkiem posiłek potreningowy też nie patrz na pore

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 2010-05-13 21:33:57 Liczba szacunów: 0
  • Cycki się gotują, zima idzie, a pluszaki masują - Spam post vol. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Włókniarz Cz-wa The best Team of Łord Najlepszy klub zuzlowy na swiecie ide wszamac potreningowy

    Odpowiedzi: 3006 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-09 19:44:07 Liczba szacunów: 0
  • Herek. "Ćwicz to co chcesz, nawet gdy kumple nie ćwiczą..."

    Post
    Trening dla początkujących

    Wpis numer 3 Posiłki: 8.30 ryż, twaróg, pomidor, jabłko, witaminy 11.10 ryż, twaróg(śpieszyłem się) 16.00 ryż, szynka, skrzydełko kurczaka gotowane, pomidor 19.20 (potreningowy aktualnie) ryż, 3 jajka i ja jeszcze będegłodny to trochę twarogu, Trening: Przysiad: 110kg*6pow 5 serii Wyciskanie na płaskiej: 90kg*6pow 3 serie 95kg*4pow 2 serie Martwy

    Odpowiedzi: 781 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-03 19:15:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] KapiXXX "Sportowe Maksimum"

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzień 13 Poniedziałek 09.07.2018 DT Dieta Posiłek I -jajka 3szt -pieczywo żytnie 100g -pomidor 1szt Posiłek II -pierś z kurczaka 300g -chleb graham 100g -pomidor 1szt /SFD/2018/7/10/8608ee852b104957a792e77577a05557.jpg Posiłek III -mozzarella 100g -chleb graham 100g Posiłek Potreningowy -jabłka 500g -mleko 1,5% 200ml /SFD/2018/7/10/ac7ba57ccf48423

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 5129 Data: 2018-07-10 08:56:58 Liczba szacunów: 0