SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Zmiany/Duże zmiany czyli zbieramy masę i poprawiamy błędy natury:)

    Post
    Trening dla początkujących

    ajka +warzywa (350kcal 23b/1ww/18tł) 17.00 przed treningowy 100 gram ryzu+ 100 gram piersi z kurczaka + warzywa(sałatka jakaś)(450kcal 22b/80ww/1tł) 17.30-18.20 trening 18.40 potreningowy 100 gram ryzu+ 100 gram piersi z kurczaka + warzywa(sałatka jakaś)(450kcal 22b/80ww/1tł) 20.00 kolacja jajecznica 3 jajka +warzywa (350kcal 23b/1ww/18tł) 21.40-22

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2348 Data: 2011-02-02 14:27:13 Liczba szacunów: 0
  • Zmiany/Duże zmiany czyli zbieramy masę i poprawiamy błędy natury:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj z tą dietą to porażka ostatnio:/ Ogolnie śniadanie jest, w szkole jem kanapki zeby nie byc głodnym tyle czasu,potem jajecznica ,przedtreningowy (ryz+kurak) potreningowy taki sam i na noc jak miejsce jeszcze jest to twarog poltlusty i spanie,generalnie dieta praktycznie kazdego dnia wyglada identycznie.a dni nietreningowe to tak samo tylko zamias

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2348 Data: 2011-03-24 18:06:40 Liczba szacunów: 0
  • DT Ratmonka - redukcja + pierwsze kroki na silowni...

    Post
    Ladies SFD

    j tu doswiadczonych ??? JEDZENIE: Rano zjadlam shake. Przed silownia wjechal idealnie. Nie czulam sie w ogole pelna. Cwiczylo mi sie po nim znakomicie :-) Pozniej byl posilek potreningowy – bardzo szybko bylam po nim glodna (zauwazylam, ze niezalezenie co zjem to jestem szybciej glodna po posilku potreningowym). Kolejny posilek o godz.17.00. Naresz

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 4156 Data: 2016-08-23 00:11:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    Na sen najlepsze naturalne środki: dobry trening ... To ja chyba mam złe treningi lub trenuję za późno (22 jestem w domu po treningu, 22:30 potreningowy, spać koło 23:30-24) bo często spać nie mogę, budzę się w nocy bo mnie boli. Diabeł był spoko na sen, ale trochę drogo wychodzi suplementacja. Może spróbuję jeszcze GABĘ (jak dietetyk poleca) albo

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-12 21:26:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    ww, 2,5 - 3g białka na kg masy ciała, reszta fat. - w DNT około 20 - 30% z ww, 2,5 - 3g białka na kg masy ciała, reszta fat. - 1 posiłek przed treningiem (lowcarb), 2 po. - potreningowy posiłek - 40 - 45% dziennej podaży energii, reszta po 25 - 30% TRENING: – trening dobrany przez SneS z potreningu.pl W obecnym planie staram się ćwiczyć popołud

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-12 12:58:10 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    st LC a po większość to węgle. Edit: Co do ćwiczenia na czczo, faftaq nie mówił ze to przestępstwo. Zaznaczył jednak, aby tak w godzinę po treningu na czczo zjeść mój posiłek potreningowy, co właśnie skończyłem robić :-D A sam trening był bardzo przyjemny. Dodam, że nawet bardziej niż trening o 16:30, po posiłku "białkowym" ~1000kcal o godzinie 13.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-15 13:44:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    sztanga 30x39kg 30x44kg 30x49kg 22x34kg Spięcia 4x25 Opis: Menu: Miska OK. Jedynie to okno mi się skróciło. Za późno ogarnąłem wyjście na trening, stąd pierwszy posiłek - potreningowy - dopiero o 14,30. Fotka z posiłków nr 1, 2, 3: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/706/sjc9.jpg Trening : Siłownia PRO 12,20, Trening na czczo. Jedynie popij

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-02 21:57:14 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    ww, 2,5 - 3g białka na kg masy ciała, reszta fat.
- w DNT około 20 - 30% z ww, 2,5 - 3g białka na kg masy ciała, reszta fat.
- 1 posiłek przed treningiem (lowcarb), 2 po. - potreningowy posiłek - 40 - 45% dziennej podaży energii, reszta po 25 - 30% TRENING: – trening dobrany przez SneS z potreningu.pl W obecnym planie zacząłem ćwiczyć popołudni

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-23 18:00:35 Liczba szacunów: 0
  • Lawrence/ Dziennik/Masujemy,masujemy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    ako zrodło tłuszczu dodaje do sniadania i kolacji.Natomiast co do tego twarogu to zabardzo nie wiem czym go zastapic,nie chcialbym caly dzien kury jesc.Moze poprostu zamienic potreningowy z przedtreningowym ? Trening Macie racje za duzo serii,niestety nie mam maszyn do robienia nóg wiec został tylko MC na prostych nogach Brzuch zostanie bez zmian.

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 5308 Data: 2008-05-12 17:27:26 Liczba szacunów: 0
  • Lawrence/ Dziennik/Masujemy,masujemy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    romki -masło -twaróg -jakies warzywa do tego,najczesciej sałata i rzodkiewka III posiłek przedtreningowy 14-16 -torebka ryżu -kurak lub ryba Trening wypada o 15-17 IV posiłek potreningowy 18-20 -3 jajka bez żółtek -makaron V posiłek 20-22 kolacja -tuńczyk -sałatka warzywna + troche oliwty z oliwek Do tego dochodzi 3-4 litry wody dziennie szczególni

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 5308 Data: 2008-05-12 19:55:44 Liczba szacunów: 0
  • Lawrence/ Dziennik/Masujemy,masujemy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    leb razowy 4 kromki -masło -serek wiejski -jakies warzywa do tego,najczesciej sałata i rzodkiewka III posiłek przedtreningowy 14-16 -torebka ryżu -kurak lub ryba IV posiłek potreningowy 18-20 -2 całe jajka -3 jajka (bez żółtka) -makaron V posiłek 20-22 kolacja -tuńczyk -sałatka warzywna + troche oliwty z oliwek Czasem bedą urozmaicenia w dieci

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 5308 Data: 2008-05-12 23:18:18 Liczba szacunów: 0
  • fsl - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    tro zapiekły. Wynik słaby bo zabrakło mi 2 STO do zakończenia pełnych 2 rund. Następnym razem będzie lepiej. Są moje wyniki badań krwi wykonane po porannym treningu i posiłku potreningowym... I szok! Spodziewałem się podniesionego poziomu glukozy a tymczasem był zaniżony... Przy minimum 70 mg/dl u mnie było 68. Widać trening ostro uszczuplił zapas

    Odpowiedzi: 2050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-10 19:13:10 Liczba szacunów: 0
  • pat34 / Dziennik cz2 - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Micha na dzisiaj 1 posiłek 100g owsiane 1 Banan Activlab Muscle Up 25g Od razu po siłowni Posilek Muscle Up 25g 2 posiłek (potreningowy) 230g pierś z kurczaka 100g ryż biały 3 posiłek 170g pierś z kurczaka 100g Makaron jajeczny 120g brokuły 10g masło 10ml oliwa 4 posiłek 150g pierś z kurczaka 100g kasza jęczmienna 120g brokuły 20ml oliwa 5 posił

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 14100 Data: 2012-11-26 16:49:27 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy raz - dziennik by tochna ;)

    Post
    Ladies SFD

    Poczytałam trochę dzienników na zakończenie dnia w pracy... I jestem tak zmotywowana, że aż strach wyjść na siłownię... :) I aż żal ściska, że swoim niepilnowaniem rygorystycznej miski - można tę motywację obrócić w nicość. Ech, ech. Tak poetycko przed egzaminami ;) Wieczorem wrzucę trening i może uda mi się zmodyfikować miskę. Po raz n-ty czytałam

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5969 Data: 2013-06-12 17:08:00 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ylko za bardzo nie podlewało... http://imageshack.us/a/img16/1878/wle1.jpg DIETA: 1. Płatki żytnie 115g + 6 jajek + twaróg 80g 2. Ryż paraboiled 80g + rodzynki 60g + WPC 70g (potreningowy) 3. Makaron pełnoziarnisty 75g + ryba 250g 4. Makaron durum 75g + ryba 250g 5. Płatki żytnie 75g + twaróg 250g + wiórki 25g To co zaobserwowałem po 1 dniu ( %-)

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-02 13:00:19 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    takie ze wstyd pisać, a i tak nie było za lekko %-) DIETA: 1. Płatki żytnie 115g + 6 jajek + twaróg 80g 2. Makaron durum 90g + jagody 100g + rodzynki 30g + WPC SFD Econo 70g (potreningowy) 3. Makaron pełnoziarnisty 75g + ryba 250g 4. Makaron pełnoziarnisty 75g + ryba 250g 5. Płatki żytnie 75g + twaróg 250g + wiórki 25g Takiego sobie szejka odwalił

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-05 16:18:01 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    %-) Tyle, nie ma co pisać więcej. DIETA: 1. Płatki żytnie 120g + 2 całe jajka + 4 białka + twaróg 50g + WPC C-6 10g 2. Ryż paraboiled 90g + rodzynki 60g + WPC SFD Econo 70g (potreningowy) 3. Kasza gryczana 80g + ryba 250g 4. Kasza gryczana 80g + ryba 250g 5. Twaróg 200g + 4 żółtka + wiórki 25g Od jutra wszystkie żółtka ze śniadania przenoszę na o

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-08 17:43:47 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    apki też w miarę, ale druga to kosmos, nie idzie progresować %-) DIETA: 1. Płatki żytnie 120g + 6 białek + twaróg 50g + WPC C-6 20g 2. Ryż paraboiled 90g + rodzynki 60g + WPC SFD Econo 70g (potreningowy) 3. Kasza gryczana 80g + ryba 250g 4. Makaron durum 80g + ryba 250g 5. Twaróg 200g + 6 żółtek + wiórki 25g Jak widać już bez fatu w śniadaniu ;-)

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-09 13:02:59 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ondycyjnie ciężko na tyle powtórzeń %-) Cyce chociaż dobrze zorane po rozpiętkach z przytrzymaniem ;-) DIETA: 1. Płatki żytnie 120g + 6 białek + twaróg 50g + WPC C-6 20g 2. Ryż paraboiled 90g + rodzynki 60g + WPC SFD Econo 70g (potreningowy) 3. Kasza jaglana 80g + ryba 250g 4. Makaron jaglana 80g + ryba 250g 5. Twaróg 200g + 6 żółtek + wiórki 25g

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-11 19:02:25 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jajek + WPC 10g + oliwa 3ml 5. Twaróg 250g + wiórki 60g Tak dzisiaj wygląda szama. Jutro makaron raczej zamienię na ryż, bo dość ciążyło mi tyle makaronu na kichach. A szejk potreningowy wyszedł mi taki pyszniutki, że mógłbym chyba z 5 na raz takich oyebać %-) W ogóle mam wrażenie że białko sfd econo biała czekolada jest stworzone do mieszania z o

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-15 13:50:17 Liczba szacunów: 0