SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Dieta do oceny oraz pytanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1) ŚNIADANIE 7:30 Witaminy 1 tabletka 1 Tabletka na łaknienie Minerały 1 tabletka płatki owsiane 50g (WW – 31. B – 6, T – 4 ) błonnik 7g 193,5 mleko 1,5% 100ml do płatków (WW - 4,5 - 3,2 - T- 1,5) 50 kcal jaja kurze 2szt 120g (WW – 2, B – 14, T – 11) 172kcal jabłko 200g (WW – 24, B – 1, T – 1) 96kcal porcja warzyw* WW – 68,5, B

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 915 Data: 2013-07-17 11:09:06 Liczba szacunów: 0
  • Wojciech Korzeniowski - Przygotowania do sezonu 2019 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    - 20 x 60kg 8. Allahy - 20 x 91kg - 18 x 91kg - 16 x 91kg 9. Unoszenie nóg przy drabince - 3 x 12 Nogi i ukochane hc %-) Choć dwa najlepsze posiłki już za mną, śniadanie i potreningowy. Dzisiaj waga z rana 122,3 więc mniej niż tydzień temu %-) Dzisiaj pójdę na solarium i będzie po hc to pewnie znowu skoczy %-) Gdzie tutaj do 130kg, a to chyba ta

    Odpowiedzi: 486 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-19 14:27:07 Liczba szacunów: 2
  • Wojciech Korzeniowski - Przygotowania do sezonu 2019 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Oddaj mi te miche chcoiaz na tydzień;d Moja!! Haha ale po starej znajomości oddam najlepszy posiłek, potreningowy %-)

    Odpowiedzi: 486 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-22 19:49:51 Liczba szacunów: 1
  • Wojciech Korzeniowski - Przygotowania do sezonu 2019 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Oddaj mi te miche chcoiaz na tydzień;d Moja!! Haha ale po starej znajomości oddam najlepszy posiłek, potreningowy %-) biorę w ciemno, bo wiem ze jest duży %-)

    Odpowiedzi: 486 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-24 10:15:02 Liczba szacunów: 0
  • Wojciech Korzeniowski - Przygotowania do sezonu 2019 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Rano w sumie nie czułem jakoś specjalnie głodu mimo, że wyszło 12 godzin bez posiłku. Po śniadaniu było zdecydowanie lepiej, na treningu już tak nie mdliło, nie odbijało się itd, potreningowy wszedł dość gładko, 1,5h później kolejny i tez gladko, teraz mijają niecałe dwie godziny od niego i jestem głodny :) Wiec może będzie dobrze.

    Odpowiedzi: 486 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-10 16:46:59 Liczba szacunów: 4
  • mk92 & KiKi1702 / BLOG / Zakład o pudło krety;)

    Post
    Trening dla początkujących

    ilośći, że już rozumiem geneze zakładu. A mówiąc serio - będzie ładne ******lnięcie w pierwszym tygodniu, a potem bez jakiś efektów. Dużo nie znaczy więcej. A za taki posiłek potreningowy jaki zaproponowałeś to powinineś dostać klapsy na goły tyłek. Na śmietanie z bananem chcesz robić masę? Chyba tłuszczową. Co jak co, ale w potreningowym musi być

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 10083 Data: 2008-08-31 07:16:59 Liczba szacunów: 0
  • mk92 & KiKi1702 / BLOG / Zakład o pudło krety;)

    Post
    Trening dla początkujących

    owoc 12.50 kanapki 16.00 obiad jaki jest w domu, cos cieplego do picia 16.45 (kreatyna) 17.00 (trening) 18.00 (kreatyna), (glutamina 2x), (dekstroza), (witaminy) 18.10 (potreningowy: zmiksowane banany, smietana 30%, jajko, kakao) 18.40 19.00 kolacja: 30-40g białka, najlepiej mięsa, weglowodany złożone, mało tłuszczy, dużo warzyw, coś ciepł

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 10083 Data: 2008-08-31 18:32:10 Liczba szacunów: 0
  • pat34 / Dziennik cz2 - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Micha na dzisiaj 1 posiłek 100g owsiane 1 Banan Activlab Muscle Up 25g Od razu po siłowni Posilek Muscle Up 25g 2 posiłek (potreningowy) 230g pierś z kurczaka 100g ryż biały 3 posiłek 170g pierś z kurczaka 100g Makaron jajeczny 120g brokuły 10g masło 10ml oliwa 4 posiłek 150g pierś z kurczaka 100g kasza jęczmienna 120g brokuły 20ml oliwa 5 posił

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 14353 Data: 2012-11-26 16:49:27 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli chodzi o potreningowy to musisz dostarczyć organizmowi białko, które będzie dostępne natychmiast, tak aby w miarę szybko trafiło do mięśni. Już lepsze byłyby jaja, ew ryba lub kurak. Serek to wiesz, że na noc najlepiej jeść. co do MC, też robiłem podobnie jak ty. Teraz za każdym razem odkładam. Zdecydowanie lepiej pracuje prostownik. ps. Mar

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-20 20:05:53 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    ryż 60g, WPC 15 g ************ IV WPC 40g + carbo 50g+ banan,1,5h później ryż brąz 60g, kutczak 150g V orzechy 20g, wiejski 200g VI oliwa 10g, twaróg 150g tak to by było wg mnie w dni treningowe białka białko trochę zmniejsz. Shitman: Ziemniaki są dobre na posiłek potreningowy maja wysoki IG. Zmieniony przez - grzechmek w dniu 2009-11-29 15:21:37

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-29 15:13:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]deja vu

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj w paśniku:-D Jak człowiek ma ciastko do kawy, to jest happy:-D Już się przeraziłam, że tak mało zjadłam:-D Była jeszcze zupa w pracy, bo mi się potreningowy głód właczył i mufinki zeżarłam elegancko w samochodzie, jadąc z treningu do pracy, popijając kawą z papierowego kubka - trzeba było sobie jeszcze selfie trzasnąć:-D /SFD/Images/2016/2

    Odpowiedzi: 1307 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-26 15:25:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]deja vu

    Post
    Trening dla początkujących

    Skromny posiłek potreningowy. 125 g ryżu arborio, 300 g owoców morza, oliwa, masło klarowane, parmezan. Komunikat dla osób, które widzą kieliszek wina. Skontaktujcie się pilnie z lekarzem lub farmacutą. Jego tam nie ma:-) /SFD/Images/2016/3/12/3125e8c67bce4aeea421e87f99092dd7.jpg Zmieniony przez - deja vu w dniu 2016-03-12 13:50:00

    Odpowiedzi: 1307 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-12 13:48:42 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    ę mi zostało co do ud.. bo zawsze wydawało mi się że mam grube uda Parę dobroci, mam więcej czasu w tym tyg %-) Wczorajsze lody waniliowo-kokosowe z kalafiora oraz dzisiejszy potreningowy: tuna z makaronem i bakłażanem w pomidorach. Voila! /SFD/Images/2015/7/22/02e3b4ee532f49aa85c342b5b6064e57.jpg /SFD/Images/2015/7/22/c6e12ad95b2d4bbe957e0889d8ecb

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-22 20:17:36 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    z mam mieszane uczucia. Tez mi sie wydaje troche malo, chodze glodna spac. Zobacze jak wyjda kolejne pomiary. Juz wprowadzilam lekka rotacje. W DT jem tyle co w DNT + posilek potreningowy (wpc, miod i owoce). Wyciskanie na skosie; waga całości czy jednej hantli? :-) Cziki, jednej hantli :-) ah, te pierwsze parę miesięcy treningu i ten fantastyczny

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-05 18:38:45 Liczba szacunów: 0
  • DT kleine-hexe vol.2

    Post
    Ladies SFD

    spałam - Buba po przedszkolu spała od 16:30 do 19:30, z czego dwie ostatnie godziny razem ze mną. Wymyśliłam, że upiekę owsiankę i w DT będę brała spory kawałek jako posiłek potreningowy do zjedzenia od razu w szatni lub w aucie :-) /SFD/Images/2015/12/9/67879150eeb64a75ade0a3030d23c29a.jpg Zmieniony przez - kleine-hexe w dniu 2015-12-09 08:30:20

    Odpowiedzi: 1626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-09 08:29:15 Liczba szacunów: 0
  • DT kleine-hexe vol.2

    Post
    Ladies SFD

    ć drążek na bardziej łamany? Rozciąganie + mobilizacja _. tylko w ramach rozgrzewki. Na usprawiedliwienie dodam, że wylądowałam w domu ok 21:00 i nim zrobiłam sobie posiłek potreningowy i się ogarnęłam (nie lubię kąpać się na siłowni), to padłam jak kawka. Uwagi: Po raz kolejny przekonałam się, że trening jest lekiem na dołki i zły humor :-) Nie

    Odpowiedzi: 1626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-15 09:16:36 Liczba szacunów: 0
  • DT Ratmonka - redukcja + pierwsze kroki na silowni...

    Post
    Ladies SFD

    j tu doswiadczonych ??? JEDZENIE: Rano zjadlam shake. Przed silownia wjechal idealnie. Nie czulam sie w ogole pelna. Cwiczylo mi sie po nim znakomicie :-) Pozniej byl posilek potreningowy – bardzo szybko bylam po nim glodna (zauwazylam, ze niezalezenie co zjem to jestem szybciej glodna po posilku potreningowym). Kolejny posilek o godz.17.00. Naresz

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 4247 Data: 2016-08-23 00:11:12 Liczba szacunów: 0
  • Zmiany/Duże zmiany czyli zbieramy masę i poprawiamy błędy natury:)

    Post
    Trening dla początkujących

    a +2 kromki razowego (600kcal 30b/60ww/20tł) 17.00 przed treningowy 150 gram ryzu+ 60 gram tunczyka + warzywa(sałatka jakaś)(310kcal 16,5b/60ww/1tł) 17.30-18.20 trening 18.40 potreningowy 150 gram ryzu+ 60 gram tunczyka + warzywa(sałatka jakaś)(310kcal 16,5b/60ww/1tł) 20.00 kolacja jajecznica 3 jajka +2 kromki razowego (600kcal 30b/60ww/20tł) 21.40

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 2011-02-02 11:52:10 Liczba szacunów: 0
  • Zmiany/Duże zmiany czyli zbieramy masę i poprawiamy błędy natury:)

    Post
    Trening dla początkujących

    ajka +warzywa (350kcal 23b/1ww/18tł) 17.00 przed treningowy 100 gram ryzu+ 100 gram piersi z kurczaka + warzywa(sałatka jakaś)(450kcal 22b/80ww/1tł) 17.30-18.20 trening 18.40 potreningowy 100 gram ryzu+ 100 gram piersi z kurczaka + warzywa(sałatka jakaś)(450kcal 22b/80ww/1tł) 20.00 kolacja jajecznica 3 jajka +warzywa (350kcal 23b/1ww/18tł) 21.40-22

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 2011-02-02 14:27:13 Liczba szacunów: 0
  • Zmiany/Duże zmiany czyli zbieramy masę i poprawiamy błędy natury:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj z tą dietą to porażka ostatnio:/ Ogolnie śniadanie jest, w szkole jem kanapki zeby nie byc głodnym tyle czasu,potem jajecznica ,przedtreningowy (ryz+kurak) potreningowy taki sam i na noc jak miejsce jeszcze jest to twarog poltlusty i spanie,generalnie dieta praktycznie kazdego dnia wyglada identycznie.a dni nietreningowe to tak samo tylko zamias

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 2011-03-24 18:06:40 Liczba szacunów: 0