SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • DT PilkaPN

    Post
    Dzienniki Juniorów

    samo, ale o tym później. Kcal wyżej (i było jeszcze odrobinę więcej, bo nie wpisałem drobnej kanapki, którą zjadłem do antybiotyku), bo miałem dosyć wyczerpujący w-f. Posiłek potreningowy http://oi40.tinypic.com/k36umv.jpg Owsianki zdjęcia nie robiłem, ale muszę się pochwalić, że wyszła mi przezayebista. W odróżnieniu od ostatniej dałem 15 a nie 10

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 23:17:20 Liczba szacunów: 0
  • DT PilkaPN

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzisiejsza dieta http://oi40.tinypic.com/302t1zb.jpg Śniadanie http://oi42.tinypic.com/t6pmrk.jpg Posiłek przedtreningowy http://oi42.tinypic.com/14280gl.jpg Posiłek potreningowy http://oi42.tinypic.com/30sdnrq.jpg Kolacja http://oi41.tinypic.com/34t8krr.jpg

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-12 22:19:50 Liczba szacunów: 0
  • DT PilkaPN

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzisiejsza dieta http://oi44.tinypic.com/f45sm.jpg Śniadanie http://oi39.tinypic.com/2vjz7nr.jpg Przedtreningowy http://oi44.tinypic.com/uv6tl.jpg Potreningowy http://oi44.tinypic.com/1177fw3.jpg Jak u PROsa /-)_ Suplementacja 10g c+b-a z 10g carbo 5g mono do posiłku potreningowego 4 kapsy tranu do kolacji Zmieniony przez - pilkaPN w dniu 2013-12-1

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-19 22:17:59 Liczba szacunów: 0
  • [M] Julietta-(DT)-pods: str.7, roczne str.21

    Post
    Ladies SFD

    oletow cebula, czarne oliwki, chlebki owsiane 4. kurczak, ziemniaki, masło, kalafior + kawa z mlekiem x3, mięta x2, zielona x1, woda i jeszcze lepsza część niedzieli posiłek potreningowy ;-) basmati, krewetki, kokosowy, groszek zielony, fioletowa cebula http://zmniejszacz.pl/zdjecie/178/1074972_IMG_06.JPG i kolacyjka :-) duszony kurczak, ziemniaki

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-14 23:43:52 Liczba szacunów: 0
  • [M] Julietta-(DT)-pods: str.7, roczne str.21

    Post
    Ladies SFD

    , brzuch mam wypięty do przodu, możliwe, że trzymam wodę, często wmuszam/jem na siłę @-| ble! także o ile nie dostanę innych zaleceń próbuję rozkładu 120/80/150 plus standard potreningowy \-) zobaczymy jak to się sprawdzi ;-) ... SUPLEMENTY - vit D, wapno, magnez +vit B6 - activlab hgh day & night - pre-workout xplode ZADANIE DOMOWE - wszystko i w

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-04 01:14:34 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    posiłek Taki sam jak wyżej + omega-3 Piąty posiłek - przedtreningowy WPC+ryż paraboliczny+truskawki+szklanka shake'a (zostało mi od śniadania) Trening siłowy Szósty posiłek - potreningowy WPC+ryż+banan + bcca i glutamina - od razu po treningu niestety brak fotki Siódmy posiłek Wieprzowina mielona + paprka, cebula, 2 pieczarki - zrobione na teflonie

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-06-01 20:37:24 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    raj Micha Pierwszy posiłek wpc+kawa Trening Cardio Drugi posiłek shake Trzeci posiłek – przedtreningowy - kurczak +ryż paraboliczny Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy -karkówka+ryż paraboliczny Piąty posiłek -kurczak+warzywa Szósty posiłek -cheatmeal - chicken nuggets+chipsy Trening Cardio – 25min jogging Siłka &

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-06-16 12:09:20 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    wszy posiłek shake Drugi posiłek wieprzowina + ryż brązowy, warzywa Trzeci posiłek – przedtreningowy - wpc, ryż paraboliczny, owoce Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy - wpc, ryż paraboliczny, owoce Piąty posiłek -kurczak+ ryż brązowy, warzywa Trening Cardio Szósty posiłek - wieprzowina + ryż brązowy, warzywa Siódmy posiłek

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-06-20 21:21:26 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwszy posiłek - shake Drugi posiłek - kurczak z warzywami + oliwa, siemie Trzeci posiłek – przedtreningowy wpc, ryż paraboliczny Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy ryba, ryż paraboliczny, papryka Piąty posiłek - ser wiejski + masło orzechowe + marchewka Szósty posiłek Twaróg + siemię i oliwa Suple - Daily Formula do śnia

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-06-25 20:37:36 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 27 - Siłka z soboty Micha Pierwszy posiłek - shake Trening siłowy Drugi posiłek - potreningowy - kurczak z ryżem parabolicznym + oliwa, siemie Trzeci posiłek wieprzowina + warzywa, oliwa Czwarty posiłek jajecznica Piąty posiłek - cheatmeal - zrazy, ziemniaki, surówka, pepsi Szósty posiłek - serek wiejski + masło orzechowe, ziarna słoneczn

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-06-28 21:50:31 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    szy posiłek shake Drugi posiłek kurczak, warzywa, oliwa, siemię Trzeci posiłek - przedtreningowy biały ser, wpc, truskawki, ryż paraboliczny Trening Siłowy Czwarty posiłek - potreningowy wpc, banan, brzoskwinie, ryż paraboliczny Trening Cardio Piąty posiłek wołowina, warzywa Szósty posiłek twaróg, siemię Suple - witaminy, omega - massacra prze

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-07-01 22:30:02 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    siłek omlet z truskawkami Drugi posiłek kurczak, warzywa, oliwa, siemię Trzeci posiłek - przedtreningowy wpc, brzoskwinia, makaron brązowy Trening Siłowy Czwarty posiłek - potreningowy wpc, truskawki, ryż paraboliczny Piąty posiłek wołowina, oliwki Szósty posiłek twaróg, siemię Suple - witaminy, omega - massacra przed tren. - xp po tren. - b

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-07-08 21:16:19 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    k wpc Drugi posiłek omlet Trzeci posiłek kurczak + warzywa, oliwa Czwarty posiłek - przedtreningowy serek wiejski, wpc, arbuz, makaron razowy Trening Siłowy Piąty posiłek - potreningowy kurczak, ryż paraboliczny, warzywa Suple - witaminy, omega - scorch 2x3kaps - massacra przed tren. - tcm po treningu - zma, bcaa i glutamina na noc Trening Sił

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-07-12 13:45:12 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    łek omlet z malinami Drugi posiłek kurczak, oliwa, siemię, warzywa Trzeci posiłek - przedtreningowy wpc, serek wiejski, makaron razowy, arbuz Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy kurczak, ryż paraboliczny, warzywa Piąty posiłek wieprzowina + warzywa, orzechy Szósty posiłek twaróg Suple - witaminy, omega - venom 500/200 1 kaps rano - s

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-07-13 22:37:43 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    iłka Micha Pierwszy posiłek omlet + arbuz Drugi posiłek kurczak + warzywa, siemię Trzeci posiłek- przedtreningowy kurczak + makaron brązowy Trening Siłowy Czwarty posiłek - potreningowy wpc+glutamina, kurczak + ryż Piąty posiłek wołowina + grzyby z lasu Piąty posiłek twaróg + siemię Suple - witaminy, omega - venom 500/200 1 kaps rano - scorc

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-07-15 21:00:34 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    8211; Siłka + Cardio z piątku Micha Pierwszy posiłek omlet + arbuz Drugi posiłek - przedreningowy wpc, serek wiejski, makaron brązowy, arbuz Trening Siłowy Trzeci posiłek - potreningowy kurczak + ryż paraboliczny Trening Cardio Czwarty posiłek wieprzowina + warzywa Piąty posiłek - cheatmeal orzeszki crispers Piąty posiłek wpc Suple - witaminy

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10506 Data: 2009-07-21 12:14:58 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    i kurczaka co 3 godziny i twarożka na kolację, zrobię: śniadanie, obiad, kolację, (8 rano, 15, 19)a pomiędzy tymi posiłkami będę jadł np. jogurty, kanapki itd. W dni treningowe wrzucę jeszcze posiłek potreningowy. Po prostu w tym roku nie będę miał czasu na 5-7 posiłków, stąd takie zmiany :-) Zmieniony przez - SZTYWNY91 w dniu 2012-08-26 11:55:01

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-26 11:54:29 Liczba szacunów: 0
  • Porady w dziale Kuchnia Sfd - czyli pojedyncze pytania na temat gotowania.

    Post
    Kuchnia SFD

    a co byście poradzili na posiłek krótko przedtreningowy i potreningowy ? :)

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-05 14:12:33 Liczba szacunów: 0
  • ASARIAH/Dziennik - Your life is yours alone - etap II s. 86

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta 7.30 omlet z 50 g płatków owsianych, jabłka, 120 g jaj całych 11.00 90 g kurczaka, 130 g szpinaku 14.15 80 g kurczaka, 50 g kaszy gryczanej, 30 g szpinaku 16.20 Trening po treningu 20 g Olim Whey Pro Isolate 95 20.00 80 g ryżu parboiled, 120 g mięsa z ud kurczaka,60 marchewki jeszcze czeka mnie kolacja - pewnie 150 g twarogu plus 20 g wheya

    Odpowiedzi: 1023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-28 21:04:43 Liczba szacunów: 0
  • ASARIAH/Dziennik - Your life is yours alone - etap II s. 86

    Post
    Trening dla początkujących

    Padam na pysk po treningu, dzisiaj dałam sobie czadu jak nigdy - to w wyniku wyrzutów sumienia ale do tego później przejdę. Teraz potreningowy trzeba zjeść..

    Odpowiedzi: 1023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-29 20:13:20 Liczba szacunów: 0