SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    raj Micha Pierwszy posiłek wpc+kawa Trening Cardio Drugi posiłek shake Trzeci posiłek – przedtreningowy - kurczak +ryż paraboliczny Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy -karkówka+ryż paraboliczny Piąty posiłek -kurczak+warzywa Szósty posiłek -cheatmeal - chicken nuggets+chipsy Trening Cardio – 25min jogging Siłka &

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-06-16 12:09:20 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    wszy posiłek shake Drugi posiłek wieprzowina + ryż brązowy, warzywa Trzeci posiłek – przedtreningowy - wpc, ryż paraboliczny, owoce Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy - wpc, ryż paraboliczny, owoce Piąty posiłek -kurczak+ ryż brązowy, warzywa Trening Cardio Szósty posiłek - wieprzowina + ryż brązowy, warzywa Siódmy posiłek

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-06-20 21:21:26 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwszy posiłek - shake Drugi posiłek - kurczak z warzywami + oliwa, siemie Trzeci posiłek – przedtreningowy wpc, ryż paraboliczny Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy ryba, ryż paraboliczny, papryka Piąty posiłek - ser wiejski + masło orzechowe + marchewka Szósty posiłek Twaróg + siemię i oliwa Suple - Daily Formula do śnia

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-06-25 20:37:36 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 27 - Siłka z soboty Micha Pierwszy posiłek - shake Trening siłowy Drugi posiłek - potreningowy - kurczak z ryżem parabolicznym + oliwa, siemie Trzeci posiłek wieprzowina + warzywa, oliwa Czwarty posiłek jajecznica Piąty posiłek - cheatmeal - zrazy, ziemniaki, surówka, pepsi Szósty posiłek - serek wiejski + masło orzechowe, ziarna słoneczn

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-06-28 21:50:31 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    szy posiłek shake Drugi posiłek kurczak, warzywa, oliwa, siemię Trzeci posiłek - przedtreningowy biały ser, wpc, truskawki, ryż paraboliczny Trening Siłowy Czwarty posiłek - potreningowy wpc, banan, brzoskwinie, ryż paraboliczny Trening Cardio Piąty posiłek wołowina, warzywa Szósty posiłek twaróg, siemię Suple - witaminy, omega - massacra prze

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-07-01 22:30:02 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    siłek omlet z truskawkami Drugi posiłek kurczak, warzywa, oliwa, siemię Trzeci posiłek - przedtreningowy wpc, brzoskwinia, makaron brązowy Trening Siłowy Czwarty posiłek - potreningowy wpc, truskawki, ryż paraboliczny Piąty posiłek wołowina, oliwki Szósty posiłek twaróg, siemię Suple - witaminy, omega - massacra przed tren. - xp po tren. - b

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-07-08 21:16:19 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    k wpc Drugi posiłek omlet Trzeci posiłek kurczak + warzywa, oliwa Czwarty posiłek - przedtreningowy serek wiejski, wpc, arbuz, makaron razowy Trening Siłowy Piąty posiłek - potreningowy kurczak, ryż paraboliczny, warzywa Suple - witaminy, omega - scorch 2x3kaps - massacra przed tren. - tcm po treningu - zma, bcaa i glutamina na noc Trening Sił

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-07-12 13:45:12 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    łek omlet z malinami Drugi posiłek kurczak, oliwa, siemię, warzywa Trzeci posiłek - przedtreningowy wpc, serek wiejski, makaron razowy, arbuz Trening siłowy Czwarty posiłek - potreningowy kurczak, ryż paraboliczny, warzywa Piąty posiłek wieprzowina + warzywa, orzechy Szósty posiłek twaróg Suple - witaminy, omega - venom 500/200 1 kaps rano - s

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-07-13 22:37:43 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    iłka Micha Pierwszy posiłek omlet + arbuz Drugi posiłek kurczak + warzywa, siemię Trzeci posiłek- przedtreningowy kurczak + makaron brązowy Trening Siłowy Czwarty posiłek - potreningowy wpc+glutamina, kurczak + ryż Piąty posiłek wołowina + grzyby z lasu Piąty posiłek twaróg + siemię Suple - witaminy, omega - venom 500/200 1 kaps rano - scorc

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-07-15 21:00:34 Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    8211; Siłka + Cardio z piątku Micha Pierwszy posiłek omlet + arbuz Drugi posiłek - przedreningowy wpc, serek wiejski, makaron brązowy, arbuz Trening Siłowy Trzeci posiłek - potreningowy kurczak + ryż paraboliczny Trening Cardio Czwarty posiłek wieprzowina + warzywa Piąty posiłek - cheatmeal orzeszki crispers Piąty posiłek wpc Suple - witaminy

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 10405 Data: 2009-07-21 12:14:58 Liczba szacunów: 0
  • Porady w dziale Kuchnia Sfd - czyli pojedyncze pytania na temat gotowania.

    Post
    Kuchnia SFD

    a co byście poradzili na posiłek krótko przedtreningowy i potreningowy ? :)

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-05 14:12:33 Liczba szacunów: 0
  • ASARIAH/Dziennik - Your life is yours alone - etap II s. 86

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta 7.30 omlet z 50 g płatków owsianych, jabłka, 120 g jaj całych 11.00 90 g kurczaka, 130 g szpinaku 14.15 80 g kurczaka, 50 g kaszy gryczanej, 30 g szpinaku 16.20 Trening po treningu 20 g Olim Whey Pro Isolate 95 20.00 80 g ryżu parboiled, 120 g mięsa z ud kurczaka,60 marchewki jeszcze czeka mnie kolacja - pewnie 150 g twarogu plus 20 g wheya

    Odpowiedzi: 1023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-28 21:04:43 Liczba szacunów: 0
  • ASARIAH/Dziennik - Your life is yours alone - etap II s. 86

    Post
    Trening dla początkujących

    Padam na pysk po treningu, dzisiaj dałam sobie czadu jak nigdy - to w wyniku wyrzutów sumienia ale do tego później przejdę. Teraz potreningowy trzeba zjeść..

    Odpowiedzi: 1023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-29 20:13:20 Liczba szacunów: 0
  • ASARIAH/Dziennik - Your life is yours alone - etap II s. 86

    Post
    Trening dla początkujących

    ło po treningu... niedobre to białko, ble. Już nigdy go nie kupię. W ogóle nie smakuje ani jak truskawka ani jak banan, ani też jak banan z truskawką czy truskawka z bananem potreningowy... tutaj taki mały dopalacz przed treningiem żeby się obudzić po ciężkim dniu pracy wypisany wyżej serek dodałam jeszcze aromatu migdałowego i słodzika, mniam

    Odpowiedzi: 1023 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-17 20:55:59 Liczba szacunów: 0
  • TEST: MASA z * BIOGENIX * by Eclipse21

    Post
    Odżywki i suplementy

    *** DZIEŃ 6 - 01.06.2009 PONIEDZIAŁEK *** *** TRENING 3 *** Poprzedni taki sam: KLATA + BICEPS 1. WYCISKANIE NA SKOSIE W DÓŁ 40kg x 15 50kg x 12 60kg x 10 70kg x 10 ----------------- 80kg x 8 80kg x 8 Nawet lekko, pozytywnie zaskoczony. 2. ROZPIĘTKI NA LEKKIM SKOSIE W GÓRE + WYCISKANIE HANTLI 15kg x 12 + 10x ---------------- 17,5kg x 10 + 8x 17,

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-05 00:03:48 Liczba szacunów: 0
  • TEST: MASA z * BIOGENIX * by Eclipse21

    Post
    Odżywki i suplementy

    *** DZIEŃ 20 - 15.06.2009 PONIEDZIAŁEK *** *** TRENING 7 *** Poprzedni taki sam: http://www.sfd.pl/TEST%3A_MASA_z_%2A_BIOGENIX_%2A_by_Eclipse21-t502276-s7.html PLECY + TRICEPS 1. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ LEŻĄC NA ŁAWCE SKOŚNEJ 40kg x 15 50kg x 15 60kg x 12 ----------------- 70kg x 8 70kg x 8 70kg x 8 Dzisiaj dla odmiany nachwytem, a nie podchwytem, +

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-15 23:12:38 Liczba szacunów: 0
  • TEST: MASA z * BIOGENIX * by Eclipse21

    Post
    Odżywki i suplementy

    cycek 5. UltraWhey + MonsterMass 6. Ryż + cycek 7. UltraWhey + oliwa Fotki: Wczoraj jeden z posiłków w pracy; bułka razowa + pełnoziarnista z cyckiem w kawałkach: Dzisiejszy potreningowy: Puste opakowania; Crevolution + UltraWhey truskawka: Przedtreningowe kapsy: Rozmawiałem z Bananowym, dostałem z***ke co rozumiem. Pozwolicie, że odpowiem głównie

    Odpowiedzi: 364 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-16 23:00:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Trening i zdrowe podejście do diety by ryba266 fotki str. 63

    Post
    Trening dla początkujących

    ing był na maxa ciężki. I tak od razu sobie pomyślałem jak ja ogarnę taki trening na redukcji? Na deficycie kalorycznym, gdy ciągle będę nie dojadał. Eh będzie baardzo ciężko. DIETA: http://www.myfitnesspal.com/food/diary/ryba266 Taki potreningowy dzisiaj wleciał: ryż z tego wielkiego wora %-) udziec z indyka, śmietana 30% i warzywa. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-19 21:11:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Trening i zdrowe podejście do diety by ryba266 fotki str. 63

    Post
    Trening dla początkujących

    eń idę dalej z harmonogramem. 3. +1.25kg. Docelowo chcę zejść z powtórzeniami i robić 5x5. Także przez kolejne tygodnie powinna się utrzymać progresja ciężaru. 5. +2.5kg Dobry trening znowu jest siła. Beta alanina wróciła do suplementacji to są i wyniki :-P DIETA: http://www.myfitnesspal.com/food/diary/ryba266 Taki potreningowy dzisiaj wleciał:

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-15 20:21:28 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Trening i zdrowe podejście do diety by ryba266 fotki str. 63

    Post
    Trening dla początkujących

    isałeś Rion żeby rozstaw dać nieco węziej niż szerokość barków. Tak zrobiłem, ale powiedz mi czy z czasem mam łapać sztangę węziej? Czy zostać na takim chwycie? DIETA: http://www.myfitnesspal.com/food/diary/ryba266 Drugi potreningowy: Skrzydła raczej zbyt często nie wpadają, bo mówią że to najgorsza część kurczaka. Ale jak smaczna %-) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-29 20:32:32 Liczba szacunów: 0