Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: potrawy z jaj gotowanych

Strona 1 z 112

  • zoltka jaj

    w jaki sposob nalezy gotowac zolta aby byly one sypkie i mialy bladozolty kolor a nie tak jak to jest w przypadku jaj gotowanych na miekko... zoltka sa zolte : no i nie sa odpowiednio sypkie a tego nie lubie... kiedys zwymiotowalem

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1532| Data: 2009-01-13 16:00:43| Liczba SOGów: 0
  • Potrawy z jaj

    siemka ostatnio zakupilem sobie 60 sztuk jaj kurzych i tak nie mam pomysal na jakas odrzywcza potrafke do ktotrej jest jajo kurze [potrzebne : jak ktos ma jakies przepisy to bylbym wdzieczny : sogi !

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2303| Data: 2005-03-21 18:12:13| Liczba SOGów: 2
  • "TRAIN HARD OR GO HOME" -lecimy z masą!!

    po 1 tab.po śniadaniu + po posiłku po treningowym dieta: posiłek nr.1: 9.00 110gr.płatków owsianych + 11 białek jaj 3 żółtka + łyżka masła orzechowego + 2 plastry ananasa posiłek nr.2: 12.00 100gr. makaronu pełnoziarnistego +

    Odpowiedzi: 397| Ilość wyświetleń: 47221| Data: 2013-02-26 17:57:42| Liczba SOGów: 8
  • TEST - ALRI / 3xJW + Restore / "ubijamy shit" by ripahza - pods. 54 str.

    będzie wystarczająca. „przykładowa dieta na co dzień. 8.00 i posiłek 100g płatków owsianych + 5 6 białek z jaj gotowanych na twardo 9.30 10.00 porcja białka wpc 11.00 ii posiłek tuńczyk + chleb pełnoziarnisty 14.00 iii posiłek

    Odpowiedzi: 636| Ilość wyświetleń: 74173| Data: 2008-01-02 22:37:56| Liczba SOGów: 51
  • Zioła pomagające w budowie masy mieśniowej

    przy tym żoładka w takim stopniu jak np. pieprz. warto zatem dodać imbiru do ciężkostrawnych posiłków jak np. mięso, potrawy z jaj soja, fasola itp. można używać imbiru zamiast pieprzu np. do kanapek. znakomicie smakują piersi kurczaka z imbirem.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 17695| Data: 2006-10-15 23:07:37| Liczba SOGów: 6
  • Potrawy light- przepisy

    witam wszystkich! zwracam sie z prosba i pytaniam: czy ktos posiada przepisy na jakies smaczne : potrawy niskokaloryczne jezeli tak to bardzo bym prosil o takowe jestem na diecie redukcyjnej i juz mnie znudzilo ciagle

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 28316| Data: 2004-04-18 09:25:14| Liczba SOGów: 1
  • Potrawy wysokobiałkowe

    chodzi mi o to by ktos podał mi pare przepisów lub dał jakiegos linka gdzie znajde przepisy na potrawy białkowe z małą ilością wegli robie redukcje: jakies placki,sałatki,kotlety,dawajcie wszystko co macie. i mam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 30375| Data: 2004-07-04 21:37:07| Liczba SOGów: 0
  • IboK-Jedziemy dalej...

    to tylko możliwe 1 ] planowana dieta zgodna z cyklem: 1 6.00: 500 ml mleka 2%, 200 g płatków owsianych, jajecznica z 7 białek i 3 żółtek, 10 ml oliwy z oliwek, 50 g ananasa, 80 g rodzynek, 2 9.00: 100 g ryżu białego,

    Odpowiedzi: 152| Ilość wyświetleń: 11736| Data: 2006-10-31 19:48:05| Liczba SOGów: 16
  • Jak prawidłowo przyrządzać potrawy z warzyw...

    warzyw, chroni witaminy przed utlenieniem. 21. surówki podawać bezpośrednio po przyrządzeniu. 22. wszelkie potrawy z warzyw tuż przed podaniem łączyć z obfitym dodatkiem liści roślin przyprawowych lub ziół. dodatki te rozdrabniać w

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9461| Data: 2007-04-11 09:30:47| Liczba SOGów: 3
  • Skorupki jaj?

    witam! przeczytałem pewien artykuł skorupki jaj skorupki jaj są jednym z najlepszych źródeł wapnia, który jest przyswajalny przez organizm w ok. 90%. oprócz

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 17948| Data: 2007-06-23 19:54:22| Liczba SOGów: 0
  • białko jaj

    jajka oprócz dostarczania różnej ilości trzynastu niezbędnych witamin i minerałów, jajka zawierają najwyższej jakości, wszelkiego rodzaju białka, które w większości znajdują się w białku. białka jaja kurzego doatarczają wszystkie, w

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 17619| Data: 2003-12-04 01:07:52| Liczba SOGów: 1
  • Białkowy chłodnik/zupa z młodych buraczków.

    marchewka pietruszka ćwiartka selera jogurt naturalny 800g sok z jednej cytryny pieprz, sól, kilka słodzików 5 jajek gotowanych na twardo na jedną porcję btw: średnio na jedną moją porcję z takiej ilości wychodzi ok 6 porcji : b:

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3596| Data: 2012-05-29 17:54:17| Liczba SOGów: 1
  • Zioła pomagające w budowie masy mięśniowej

    przy tym żoładka w takim stopniu jak np. pieprz. warto zatem dodać imbiru do ciężkostrawnych posiłków jak np. mięso, potrawy z jaj soja, fasola itp. można używać imbiru zamiast pieprzu np. do kanapek. znakomicie smakują piersi kurczaka z imbirem.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5406| Data: 2003-04-26 17:35:27| Liczba SOGów: 3
  • Potrawy swiateczne I

    potrawy swiateczne na diete 1 horror niekoniecznie, ale pod warunkiem, ze wiesz co jesz... kolejne liczyb to bialko, tluszcze wegle, kalorie... barszcz ukraiński 2,1 2,7 5,1 53 karp z wody bez warzyw 16,0 3,7 1,0 102

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1080| Data: 2007-12-22 12:36:45| Liczba SOGów: 1
  • Potrawy z soi

    prosze pisac potrawy jakie robicie z soi.soi w roznych postaciach czyli kotlecikow,ziaro,gulasz itp

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 7008| Data: 2004-11-02 19:46:00| Liczba SOGów: 0
  • Kalorie w gotowanych a surowych produktach

    przed ugotowaniem jakies warzywa i oblicze wartosc lakoryczna surowych to bedzie sie roznala kalorycznoscia od gotowanych prawda a czemy tak sie dzieje niektorych produktow mam podana tylko kalorycznosc surowych np szparagi co wtedy poza tym np

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3447| Data: 2006-05-06 13:58:51| Liczba SOGów: 0
  • Moze tak dieta

    ułozyłem diete na redukcjie narazie taką ułozyłem dt 7:30 pomidor kapusta pekinska jaja gotowane białko 10 30 ser twargowy chudy orzechy wsłoskie sałata 13 30 to samo co wyzej 16 30 przed

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1407| Data: 2007-03-17 22:08:36| Liczba SOGów: 0
  • Oceńcie moją dietę, poprawcie błędy, podajcie jakieś sugestie i wgl.

    trec 400 cap. i zaczynam stosować dietę tylko nie wiem czy jest dobra, prosze o ocenę wstaje na czczo kretka potem 4 jaja gotowane i 3 kromki chleba pełnoziarnistego potem 10:30 100g chleba razowego 100g szynki z indyka 100g sera żółtego 13:30 100g

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 1323| Data: 2008-12-14 15:12:34| Liczba SOGów: 2
  • masa-dieta czy da rade?

    śniadanie 30g/23g/87g/684kcal płatki owsiane 100g orzechy laskowe garść mleko 2 szklanki bialko wpc lub 6 jaj gotowanych sadzonych/jajecznica na oliwie z oliwek posiłek ii 19g/16g/27g/330kcal chleb razowy 2 kromki lub bułka grahamka

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1140| Data: 2009-04-10 17:30:36| Liczba SOGów: 0
  • Z ilu jaj najwiecej zjadłeś jajecznice :D

    j.w. :d ja najwiecej z 6 zdołalem wszamać ps. jeden typ mi mowil ze jakis koles na sniadanie je z 30 jaj o_o

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 7276| Data: 2006-08-31 10:30:35| Liczba SOGów: 12

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}