SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

poprawa sily klatki piersiowej

  • Poprawa sily klatki piersiowej oraz przedramienia

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam chodze juz na silke 1 rok mam 16 lat i 180 cm wzrostu. W pon robie klatke: - 4 serie po 8 potworzen lawka skos w dol - rozpietki na maszynie 4 serie 8 potorzen - wyciskanie sztangielek skos w gore 4 serie 8 potorzen -przenoszenie sztangielk iza glowy 4 serie 8 potorzen W srode robie przedramie: - 4 serie 8 potorzen unoszenie nagarstkami szt

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2006-04-08 20:57:04 Liczba szacunów: 0
  • poprawa siły klatki piersiowej

    Temat
    Trening dla początkujących

    siema jestem tu nowy. mam 15 lat. wzrost 167cm waga 64kg cwicze rok do tej pory małem plan na mase. chciał bym poprawić wyniki w wyciskaniu na ławeczce płaskiej jakie ćwiczenia mam wykonywać i po ile powtórzeń z aodpowiedzi z góry dzięk€je. pozdro:)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 760 Data: 2008-10-31 20:05:01 Liczba szacunów: 0
  • Zwiększenie siły klatki piersiowej, bicepsa, poprawa stabilizacji oraz przysiad

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam wszystkich, chodzę do Szkoły Sportowej o profilu Piłki Nożnej, nie ukrywam, że moim marzeniem jest granie na jak najwyższym poziomie. Jednak, aby do tego dojść trzeba trenować po godzinach. Jestem mizernej postawy i podczas gry ciałem przegrywam pojedynki z przeciwnikiem. Niestety nie mam dostępu do siłowni i nie posiadam osprzętowania w domu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2015-12-01 22:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Total Crunch z mango co sądzicie o tym urządzeniu ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni
    PRO

    Wszelkie cudowne urządzenia sprzedawane w internecie są zwykłym nabijaniem ludzi w butelkę. Dlaczego? Gdyż niemożliwe jest zbudowanie, wymodelowanie i poprawienie sylwetki wykonując tylko jeden ruch. Gdyby to było możliwe, nikt nie chodziłby na siłownię. Wszyscy kulturyści używali by jednego, wspaniałego urządzenia – „wszystko w jednym”. Jak coś si

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-19 12:41:49 Liczba szacunów: 10
  • Ból pleców po przysiadach.

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    j postawy – jest to klucz do bezpieczeństwa oraz efektów treningowych - zbyt duże obciążenie – każdy ma jakieś cele treningowe np. redukcja tkanki tłuszczowej, budowa mięśni, poprawa wytrzymałości czy siły. Kiedy za cel wybieramy zwiększanie obciążenia należy liczyć się z tym, że sama siła to nie wszystko. Żadnym wyczynem nie jest podniesienie duże

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-21 18:32:50 Liczba szacunów: 0
  • *** Zajrzyj koniecznie ***

    Post
    Doping

    również intensywność w siłowni. Dieta: Z grubsza to sam jak na cyklu. Utrata tłuszczu: Najpopularniejsze użycie Clenu, to też zwiększenie twardości mięśnia, waskularyzacji (poprawa zarysu żylnego), siły i wielkość na kalorycznym deficycie. W celu spotęgowania działania utraty tłuszczu, Clen może zostać zestawiony z T3. Dieta: dużo białka (1.5 g n

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 19126 Data: 2004-08-12 19:55:35 Liczba szacunów: 0
  • ciekawy art o wykoku i szybkości

    Post
    Inne dyscypliny

    zień drugi( i trzeci) Podstawowe tygodnie. Przeciętna intensywność i objętość. 4. Wpływający tydzień: Wysoka intensywność, mała objętość. Powtórzenia maksymalnie sprawdzone ( poprawa wymaga regulowania procentowego) Periodyzacja Nie popieram tradycyjnego okresy przygotowawczego z wysoką liczbą powtórzeń, ponieważ to skutecznie powoduje adaptację w

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 8320 Data: 2008-02-10 18:45:18 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia Oporowe [ definicja oraz info]

    Post
    Trening dla początkujących

    a ćwiczących. Stanowią możliwość terapeutycznego oddziaływania na zwiększenie zakresów i precyzji ruchów. Wskazania do prowadzenia ćwiczeń czynnych wolnych: * utrzymanie bądź poprawa ruchomości stawów * kształtowanie koordynacji ruchowej tak w ruchach prostych jednoosiowych i jednopłaszczyznowych jak i złożonych * utrzymanie wskaźników siły mięśnio

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-26 21:06:15 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedź na twoje pytania dla wszystkich, zwlaszcza nowicjuszy, wszystko tu jest!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    korzyść, że poprawia separowanie i ogólną twardość mięśni. Nie należy zostawiać pozowania na ostatnią chwilę. Kolejną korzyścią wypływającą z ćwiczeń pozowania, jest poprawa wytrzymałości. Pozowanie jest ciężką pracą! Będziesz zaskoczony jak ciężko jest pozować przez pełne 30 minut. Bardzo często widać kulturystów wypadających z r

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-18 12:50:29 Liczba szacunów: 0
  • CYKL NA MASE I SILE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, regeneracja, itd.).Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość treningów i ich

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2062 Data: 2006-08-24 19:47:13 Liczba szacunów: 0
  • NOWOROCZNY KONKURS FITMAXA - WYGRAJ TEST!!

    Post
    FITMAX

    nia: -Masaż przyśpiesza krążenie krwi i limfy. W czasie masażu ogólnego obserwujemy początkowy spadek a potem wzrost ciśnienia krwi 4.Układ nerwowy: -Centralny układ nerwowy: poprawa ukrwienia przynależnych do tego układu a także można wpływać przez opracowanie mięśni unerwianych przez te nerwy -Układ autonomiczny: przez opracowanie grzbietu, zwłas

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 7387 Data: 2010-01-18 17:34:11 Liczba szacunów: 0
  • tibes / REDUKCJA 2012 - Z bojlera do kaloryfera str. 140

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    JA ### Czas trwania - 1 tydzień Cel - odpoczynek i regeneracja od treningów (akurat wypada na przerwę świąteczną) ### MEZOCYKL 2 ### Czas trwania: 8 - 12 tygodni Główny cel: poprawa masy mięśniowej w słabych punktach, mniejszy nacisk na siłę Cele masowe: +4-7kg na wadzę Mezocykl będzie składał się z 2-3 mikrocyklów, w których zajmę się poprawą moi

    Odpowiedzi: 2216 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-03 19:17:39 Liczba szacunów: 0
  • jak rozplanowac trening (Michail)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość tren

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 2003-07-16 15:36:08 Liczba szacunów: 0
  • plan do Mawashi i Michila

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość tren

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 2003-06-15 13:59:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening 4 dniowy na 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość tren

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5122 Data: 2003-07-01 00:59:34 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 - dziennik 2012 (kickboxing + siła + wydolność)

    Post
    Trening dla początkujących

    chcialo mi się przed komputerem siadać) 05.01.2012 Dieta: kcal - 3200 Trening: - skakanka - 3 x 3 minuty na maksa z minutą przerwy. Kilka razy mi się nogi zaplątały, ale jest poprawa techniki:) łydki troszkę piekły po tym. Inne aktywności: rąbanie drewna - 3 godziny spacer Sen: nie pamiętam o której się kładłem ale wstałem o 8 Suplementacja: Propo

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 11944 Data: 2012-01-06 17:03:11 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    szy trening był raczej zapoznawczy. TRENING Przysiady - rampa 12 28,8 kg x 12 31 kg x 12 33,5 kg x 12 36 kg x 12 Tu niestety filmiku nie nagrałem, ale wydaje mi się, że jest poprawa. Mimo, że robię na mniejszych ciężarach, bardziej czuję nogi, niż wcześniej. Piątą serię może bym na siłę wykonał, ale niechciałem szarżować, wiedząc, że mam jeszcze k

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-13 22:03:32 Liczba szacunów: 0
  • ...:::Z MASY NA SIŁE:::... ???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość tren

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2003-06-30 21:56:25 Liczba szacunów: 0
  • POMOCYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość tren

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2003-08-15 13:57:33 Liczba szacunów: 0
  • Co robic mam problem z masa i ramionami?Jak przypakowac w lapie (biceps triceps}

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przestrzeni roku (makrocykle). Konkretny plan treningowy powinien określać przede wszystkim cel, jaki pragniemy osiągnąć w danym okresie treningowym(np. budowanie masy, siły, poprawa wytrzymałości, gęstości, regeneracja, itd.). Wybranemu przez nas celowi powinny być podporządkowane konkretne elementy składowe: ilość treningów w tygodniu, ilość tren

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 10169 Data: 2003-06-20 23:53:02 Liczba szacunów: 0