SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    eszcie to przeczytałem) ja skończyłem trzeci tydzień.Znaczy jutro robie już 4 obwody .W wyglądzie się poprawiłem napewno,w sile jeszcze bardziej(min. widać jak mi się robiło pompki a jak teraz dość lekko lecą i to już mnie bardzoo ucieszyło),po tej piłeczce co się grało sporo to i nogi mam dość dobrze wyrobione.A zdjęcia jeśli w ogóle można po tak

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-27 14:10:49 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    I jesli ktos moglby wrzucic jakies zdjecia jak wykonywac pompki na taboretach to bylbym wdzieczny

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-13 22:29:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Pompki, lepiej robić na kostkach czy dłoniach?

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-15 10:00:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    mam pytanie co zrobic jeśli nie moge wykonać 2 obwodu z pompkami klasycznymi? Przenież jest napisane, że jeżeli nie dajesz rady wykonujesz łatwiejszą wersję, w tym przypadku pompki na kolanach. A i tutaj jeszcze 1 pytanko moze jakieś czwiczenie zastępsze zamiast cwiczen z drążkiem byś podał bo niestety nie posiadam a i tak nie mam gdzie zamocować

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-20 19:03:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Można zastapić pompki wyciskaniem sztangielek płasko?

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-10 13:38:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    o własnie tez tak ze 2 razy chcialbym sobie dorzucic jakies pompki,drazek i eskapander mozna czy raczej nie??

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-03 16:44:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Pompki zastąp ćwiczeniem podobnym, np. wyciskaniem sztangielek. Rozpiętki można dołożyć jeśli klatka ma ewidentne braki w stosunku do innych partii.

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-19 14:33:52 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Witam, powiem szczerze, ze bardzo mi sie podoba ten trening i zaczynam od jutra. Do tej pory pobilem pompki, przysiady i brzuszki. Mam niestyty problem z drazkiem. Nie mieszkam w domu, a tu gdzie jestem nie mam mozliwosc zamontowania drazka(nie mam czym dziur wywiercic, a w pokoju za cholerw nie ma sie na czym podciagnac). Jeste moze jakas alternat

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-25 21:07:00 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    jutro zaczynam czwarty tydzień i muszę przyznać, że brakuje mi już motywacji po prostu nie chce mi sie juz robić tego treningu ale staram się wytrwać... od jutra 4 obwody robię już. Mi najgorzej idą pompki na mięśnie trójgłowe nawet łatwiejszą wersje 15 pow. robie z wysiłkiem.

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-22 09:28:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    wykonywanej pracy lacznie pokonuje dystans ok 10km i przenosze ok 4kg w przeciagu 8s codziennie wynosi ok 1 tony ciezaru lacznie Dziennie podciagam sie pare razy na drazku i pompki. 1. Chcialbym zaczac ten trening i mam pytanie czy moglbym do niego dolaczyc dodatkowe cwiczenia z hantlami ? Jakie polecacie cwiczenia ? Z dieta jest roznie, ale racze

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-10 11:21:27 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    OK, dzięki za pomoc. Mam jeszcze pytanie: jeśli trening robię w poniedziałek>środę>piątek. To we wtorek i czwartek oraz w weekend mogę robić jakieś lekkie ćwiczenia w stylu pompki, przysiady, drążek, biceps (ręka oparta na udzie) czy mam cały czas odpoczywać ???

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-26 13:32:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    nnie Czy aby tych dysproporcji nie było to mam robić tak: 3x w tygodniu ten trening + bieganie/gra w grę zespołowa 3x w tygodniu trening w domowych warunkach ale tylko góra (pompki, drążek) + bieganie/gra zespołowa. Prosze o wypowiedź Mawiashiego lub kogoś z równie dużą wiedzą. Ps. dodam że moim celem jest redukcja połączona ze zwiększaniem wytrzy

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-29 20:07:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    4 tak tylko jeszcze pochylasz sie .. 7 to tak jakby pompki na ugietych kolanach- tzn. ja tak robilem.. 2. a w tyl podobnie jak w przod, tak aby rekoma chwycic sie za piety..

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-13 18:05:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Post
    Trening w domu
    PRO

    1- nie, bardziej pompki"odwrotne" lub wszelakie wyciskania francuskie, bo to jest cw. na trojglowe 2- tak Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2009-06-16 18:40:14

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-16 18:40:02 Liczba szacunów: 0
  • Asia9X - dużo do zmiany...

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Przejrzałam treningi i znalazłam jeden, który wydaje mi się, że będę w stanie wykonać ;) Wklejam go, żebyście mogły ocenić czy będzie w porządku na początek: 2.Dla tych, które chcą ćwiczyć w warunkach domowych Trening do domu do wykonania ze sztangielakami lub butelkami wody mineralnej w/g Agak trening A 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 8877 Data: 2017-12-10 21:12:37 Liczba szacunów: 0
  • Asia9X - dużo do zmiany...

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    eveline to mój trening, który wykonuję na zmianę trening A 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) przysiad wykroczny z hantlami 5) wznosy z opadu 6) Pompki klasyczne max powtórzeń (na razie damskie ;-) ) 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 8) Pompki w podporze tyłem trening B 1) plank

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 8877 Data: 2018-01-02 19:43:36 Liczba szacunów: 0
  • pompki,ile kto robi???

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    Pompki robilem co 2 dni. Tylko ze wtedy nie trenowalem silowo, tylko cwiczylem same pompki. Staralem sobie poprostu co trening robic o 2 lub 3 pompki więcej. To sprawa głównie psychiki, niz wytrenowania. Pompki robilem 2 serie na maxa z odpoczynikiem okolo 5 minut. I to w sumie wszystko.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 18297 Data: 2003-06-12 11:06:31 Liczba szacunów: 0
  • Oryginalny Niemiecki Trening Objetościowy - tłumaczenie artykułu Charlesa Poliquina

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Witam , czy mógłbym zamienić wl na skosie na pompki na poręczach. (nie chcę obciążać kręgoslupa, bo na dyskopatie ;x) ?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-06 11:15:22 Liczba szacunów: 0
  • [art] Split czyli zabawa na calego dla bardziej zaawansowanych by georgu

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Przykładowy split na mase: Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Triceps: - Pompki na poreczach 12<10<8<6 - Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10 Środa: Plecy: - Martwy ciag 10<8<6=6 - Podciaganie

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-04 14:02:23 Liczba szacunów: 0
  • [art] Split czyli zabawa na calego dla bardziej zaawansowanych by georgu

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    iskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10 w jaki sposób wykonuje sie te ćwiczenia? robie wyciskanie sztangi płasko, potem wyciskanie sztangielek na ławce skosnej, rozpiętki na ławce... i potem przechodze na triceps? czy moze wyciskanie sztangi, potem pompki na poreczach i tak na przemian raz cwiczenie z klatki a raz z tricepsa? z góry dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-29 16:44:42 Liczba szacunów: 0