SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DT Ronin78

    Post
    Po 35 roku życia

    im nachwytem 5/5/5/5/5/5 - wyciskanie sztangi stojąc 5/5/5/5/5/5 - 37%mc - wyciskanie sztangi leżąc 5/5/5/5/5/5 - 67%mc - uginanie ramion ze sztangą 5/5/5/5/5/5 - 37%mc - pompki 10/10/10/10/10/10 - podciąganie wąskim chwytem 5/5/5/5/5/5 - pompki 20/20 /SFD/2017/5/30/21f08ed0fa534997be881aade7b2f06e.jpg Zmieniony przez - Ronin78 w dniu 2017-0

    Odpowiedzi: 1065 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-30 18:31:15 Liczba szacunów: 0
  • Więzienna zaprawa, kalistenika, tsatsouline, lafay - hit czy kit?

    Post
    Po 35 roku życia

    użyciu większego obciążenia. Od jakiś 5 tygodni ponownie trenuję większymi ciężarami. Ponieważ ćwiczę sam w domu, mam pewne ograniczenia, ale dla chcącego nic trudnego - np. pompki robię z: 1 seria +18kg na pelcach, 2,3 - +36kg, 4,5,6 - ponownie + 18 kg. Itp itd. Efekty są - na początku treningu wykonywałem 3 pompki z obciązeniem 36kg, teraz 9. No

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-16 19:11:28 Liczba szacunów: 0
  • Więzienna zaprawa, kalistenika, tsatsouline, lafay - hit czy kit?

    Post
    Po 35 roku życia

    ciała to myślę ,że warto wpleść kilka ćwiczeń w normalny trening siłowy ale dobierając je z głową by uniknąć kontuzji.W treningu trójbojowym czy wyciskania często stosujemy pompki na linkach oczywiście z czasem dokładamy obciążenie ( łańcuchy) robimy wiele ćwiczeń mających przynieść wymierny efekt w postaci wzrostu parametrów związanych z generow

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-19 13:52:10 Liczba szacunów: 0
  • plan pomocy

    Post
    Trening w domu

    Trochę mało tego obciążenia i drążek by się przydał, najlepiej bedzie robić FBW 3x w tygodniu (np. pon, śr, pt) 1. Przysiady 3s. 2. Podciąganie na drążku 3s. (jeśli nie zdobędziesz drążka zostaje podciąganie hantla w opadzie ale nie jest równie skuteczne w budowaniu pleców) 3. Pompki 3s. 4. Pompki z nogami wyżej 3s. 5. Pompki odwrotne 3s. ( można t

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 611 Data: 2011-03-24 17:10:24 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    Witam, wczoraj zapytałem o jakieś dobre ćwiczenia do wykonania w domu, w cleu żwiększenia siły i okazjonalnie, uwydatnienia mięśni brzucha. Od razu odesłano mnie na trening domatora plan FBW. Coś tam poczytałem, i znalazłem takie coś: 1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 12-15 powtórzeń 2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydk

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-22 14:37:18 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    Za 3-4 tygodnie zmieniam plan i przystępuje do treningu z książka Sommera - Gimnastyka. Założenie jest takie: 2 ćwiczenia izometryczne(jedno push, drugie pull) 4 ćwiczenia dynamiczne Push Pull Brzuch Nogi I mój plan wyglądałbym tak Ćwiczenia gimnastyczne: -Stanie na rękach -L-sit Ćwiczenia dynamiczne(A): -Pompki na poręczach 5x5 -Podciąganie b

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-29 13:52:34 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    z tyle co będziesz miał więcej wody w organizmie , czyli przytyjesz pozornie. @mokremajtk no widocznie jesteśmy głupi, ale jeżeli stawiasz jakieś ćwiczenie na 1 miejsce czyli pompki na 1 ręce, gdzie ktoś nie daje rady tego robić, i chcesz żeby mimo złej techniki to robił to nie jest to za dobra rada, bo lepiej się nauczyć techniki samej pompki. O k

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-30 14:43:12 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    100 pompek wywal z marszu ;D Daj zamiast tego pompki diamentowe(tricek), pompki szeroko/wąsko, ew. później jakieś trudniejsze ewolucje. Jeszcze dipy i będziesz miał trening jak ta lala. Wybierz sobie coś do swojego planu z tych ćwiczeń albo sam poszukaj innych, jeśli te Ci nie pasują.

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 20:39:11 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    nie odpuszczaj: podciąganie nachwytem z nogami w poziomie (na początek z ugiętymi), unoszenie stóp do drążka w zwisie, wejście siłowe na niższy drążek, pompki na poręczach, pompki na drążku. na yt jest sporo tutoriali "muscle up training" etc. ja się teraz trochę bawie w takie bajery na siłce dla urozmaicenia i zrobie 1 muscle upa ;-) przy wadze 97

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-03 23:14:22 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    Właśnie takie pompki robiłem, mniej więcej na szerokość barków, potem z szerokim rozstawem rąk i przy podciąganiu było to samo, czytałem jeszcze że pompki z wąskim rozstawem rąk mogą załatwić sprawę (sorry za 2 oddzielne posty przez przypadek wysłałem ten wyżej :P)

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-15 12:03:40 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    Mam szybkie pytanie, mianowicie: Robi pompki w pon. śr i piątki. Chciałbym dołożyć do tego brzuszki. Więc kiedy mam je wykonywać, w te same dni co pompki, a może we wtorki i czwartki? Z góry dzięki za odpowiedź :) PS Znacie jakieś fajne warianty brzuszków? Zmieniony przez - Somewhereinpoland w dniu 2015-05-23 17:48:16

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-23 17:40:20 Liczba szacunów: 0
  • Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

    Post
    Trening w domu

    Trening do domu do wykonania ze sztangielakami lub butelkami wody mineralnej w/g Agak trening A 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) wejście na ławkę z hantlami - nie mam lawki, ani nic podobnego, dopiero co sie wyprowadzilam od rodzicow... jak zamienic to cwiczenie, jak rozwiazac problem?? 5) wzn

    Odpowiedzi: 1515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-23 23:12:30 Liczba szacunów: 0
  • GREGOR - Droga do formy

    Post
    Doping

    dam pompki porecze i hantle do gory nogami, bramka sciaganie bez pochylenia, cos bede kombinowal we tym kierunku.

    Odpowiedzi: 414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-12 16:58:38 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocene planu treningowego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zenie tylko jakoś patrząc w lustro zauważyłem że przy max wyprostowanych rękach i napiętych barkach lewa ręka jest wyżej od prawej, co mogę robić źle? Potem przyszła kolej na pompki na poręczach i tam okazało się że jest gorzej jak źle dam radę zrobić max powtórzenia na jedna serie i to chyba jeszcze oszukane. Łydki sobie odpuściłem ze względu na d

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 2013-01-02 21:35:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora dla kolegi

    Post
    Trening w domu

    Kolega ma cos takiego Trening 1 pompki klasyczne 3s. wyciskanie hantli chwytem mlotkowym 3s. rozpietki 3s. unoszenie przodem hantli 3s. unoszenie bokiem 3s. arnoldki 3s. wyciskanie siedzac3s. wyciskanie francuskie hantla 3s. pompki w podporze tylem 3s. Trening 2 rozciaganie eksp. nad glowa 3s. MC z hantlami 3s. wioslowanie hantla 3s. wioslowanie ek

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2011-07-28 16:16:03 Liczba szacunów: 0
  • małe pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    No dobra a moge coś takiego?? pon-brzuszki, pompki, wspięcia na palcach wt-podciąganie, przysiady, sr-wolne czw-brzuszki, pompki, wspięcia na palcach pt-podciąganie, przysiady sob-wolne niedz-brzuszki, pompki, wspięcia na palcach Czy to mi coś da jeśli bede tak ćwiczył??

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1521 Data: 2008-05-27 16:30:19 Liczba szacunów: 0
  • PAWEL1235 / DZIENNIK --- REKOMPOZYCJA

    Post
    Trening dla początkujących

    14.01.2013 Push I 1. Suwnica: 10x40 / 10x50 / 10x60 / 10x70 / 10x80 12x60 / 12x70 / 12x75 / 12x80 / 12x90 2. FSQ: 12x20 / 12x25 / 12x30 3. WL: 10x50 / 10x50 / 8x52,5 / 6x55 / 4x60 12x40 / 12x45 / 11x50 / 10x55 / ??? + seria rozpiętek 15x5kg dla rozluźnienia 4. Wycisk hantli siedząc: 12x9 / 12x11 / 10x13 / 8x13 12x10 / 12x12 / 8x12 / 9x12 / 12x9 5.

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 4559 Data: 2013-01-14 21:05:15 Liczba szacunów: 0
  • Jaksie rzezbic pompkami?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli dobrze zrozumiałem chodzi o pompki przy różnym rozstawie rąk?//tak I czy tylko pompki klasyczne czy odwrotne też?// rozne brzuszki przysiady unoszenie posladkow w lezeniu sporo tego jest ale czy jest sens to rozpisywac na 1 treningu cale cialo cwicze pompki tylem czyli na triceps idzie wspiecia na palce jednej nogi na zmiane a jak zrobie wie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1875 Data: 2006-10-18 14:02:53 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    1 dzień treningu wytrzymałościowego, poniedziałek. Czas trwania treningu: ok. 50 minut. Przerwy między seriami: 60 sekund. Super seria: Pompki 15/15/15 Podciąganie na drążku 5/5/5 Poszło dość ciężko, min. dlatego, że słaby jestem w ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała, barki strasznie dostały. Super seria: Przysiad 15/15/15 Odwodzenie nogi w ty

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 5847 Data: 2011-01-31 13:35:23 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    3 dzień treningu wytrzymałościowego, środa. Czas trwania treningu: ok. 35 minut. Przerwy między seriami: 60 sekund. Ciężary na poziomie: 50% CM Pompki 15/15 Niby zwykłe pompki, a poczułem klatę i barki Wyciskanie na ławce poziomej 15/15 Nie prostowałem rąk do końca, jak mam to w zwyczaju i od razu poczułem, że mam cycki. Z racji tempa, jakie sobi

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 5847 Data: 2011-02-02 13:12:25 Liczba szacunów: 0