SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • TRENINIG!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wiosłowanie sztangielką robisz ciężarem jak nie mam pomysłu sam na co. Może by tak zwiększyć to do ciężarów na miarę pleców? pompki nie licz powtórzeń tylko rób max... podciąganie też nie licz powtórzeń triceps pompki nie licz powtórzeń... spięcia brzucha, spięcia itp NIE LICZ POWTÓRZEŃ plan B o tym mówię: uginanie ramion ze sztangielką dałeś taki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2014-03-21 11:11:30 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    we/sportowe139.gif Poniedziałek - Klata & Triceps Pompki wąskie oparcie Wycisk na skosie Gilotyna skos Rozpiętki Wycisk wąskim chwytem prostowanie ramienia z hantlą w opadzie pompki w podporze tyłem Środa - Plecy & Biceps Podciąganie nachwytem 4x max MC Wiosłowanie Szrugsy Uginanie ramion stojąc Uginanie młotkowe Uginanie na skosie siedząc Piąt

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-25 04:05:02 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    .....::::: DZIEŃ 43 :::::..... TRENING Klata & Triceps Pompki 25/25/20/15 Gilotyna skos 10/10/10/10 WL 10/10/10 Rozpiętki 20/20/20 Uginanie ramion tyłem w pochyleniu 20/15/12 Pompki w oparciu tyłem max/max Bieżnia 15min MICHA http://img826.imageshack.us/img826/5001/dieta20130107.png SUPLE BCAA 15g Omega3 x4 Żeń-szeń Magnez http://www.youtube.com/wa

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-07 20:06:31 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    .....::::: DZIEŃ 36 :::::..... TRENING Pompki 15/15/15/15 Hantle skos 10/10/10/10/10 Gilotyna 10/10/10/10 WL 10/10/10/10 Wyciskanie sztangi zza głowy 10/10/10/10 Francuskie 12/12/12/12 Pompki odwrotne max/max/max/max Bieżnia 30min http://img195.imageshack.us/img195/3883/dieta20130225.png Do tego sporo warzyw i owoców... http://img7.imageshack.us/im

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-26 01:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    .....::::: DZIEŃ 43 :::::..... TRENING PUSH Gilotyna 12/12/12/12 WL 10/10/10/10/10 Skos 12/12/12/12/12 Wyciskanie wąsko 15/15/15/15 Pompki 15/15/15/15 Wyciskanie zza głowy siedząc 10/10/10/10 Wyciskanie francuskie 12/12/12/12 Pompki odwrotne max/max/max/max Bieżnia 30min Komentarz: Przez weekendowe grzechy doj**ałem trochę do treningu. http://img54

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-04 21:34:43 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    .....::::: DZIEŃ 51 :::::..... Odrabianie wczorajszego treningu, dzisiaj oprócz aminokwasów spalacz domowej roboty tuż przed siłownią, co prawda wyczytałem więcej pochlebnych opinii o poceniu się, jednak na tym nie poprzestanę. TRENING PUSH Pompki 15/15/15/15 Skos hantle 12/12/12/12/12 WL 10/10/10/10 WLW 15/15/15/15 Push Press 10/10/10/10 Wyciskan

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-12 20:27:17 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    Na razie będę z doskoku dawał wypiski, jak już się ze wszystkim ogarnę i będę w stanie regularnie ćwiczyć i trzymać się michy zacznę wszystko jak należy. Teraz jeszcze na ppl lecę, z żarłem to wiadomo, na ile mały pozwoli, dobrze że na początku je tylko i dużo śpi :) Trening push: Pompki 15/15/15/15 Skos 20/15/15/12/12 WL 8x82/8x82/8x82/6x90/6x90 W

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-18 21:46:06 Liczba szacunów: 0
  • Swim Deep

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj: Pompki 20/20/20/20 Hantle skos 12x20/12x20/12x20/12x20/12x20 WL 7x95/6x95/6x90/4x90 Push Press 10x45/10x45/10x45/10x45 Kickback 12x15/12x15/12x15/12x15 Pompki odwrotne 20/20/20/20 Bieżnia 25min Miska 2700kcal + curry którego nie wliczylem kura, ryz, curry, warzywa owsianka z rodzynkami i kakao twaróg z rodzynkami jajecznica bcaa glu

    Odpowiedzi: 541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-02 22:18:05 Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poniedziałek Klatka: Wyciskanie sztangi plasko 4 serie 10-8-6-4 Skos w gore 2 serie 8-8 Plecy: Podciąganie 3 serie 8-6-4 Unoszenie z opadu 2 serie 5-5 Barki: Wycisk hantli 3 serie 8-8-8 Unoszenie w opadzie 2 serie 10-10 Triceps: Wycisk hantlem zza glowy 2 serie 8-8 Biceps: Uginanie ze sztanga 2 serie 8-8 Uda: Przysiady przednie 3 serie 8-8-8 Uginan

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-12 13:28:08 Liczba szacunów: 0
  • SPAM vol.8 Plusze i inne koksy %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehe poprawi mi ktos treninga? Poniedziałek Klatka: Wyciskanie sztangi plasko 4 serie 10-8-6-4 Skos w gore 2 serie 8-8 Plecy: Podciąganie 3 serie 8-6-4 Unoszenie z opadu 2 serie 5-5 Barki: Wycisk hantli 3 serie 8-8-8 Unoszenie w opadzie 2 serie 10-10 Triceps: Wycisk hantlem zza glowy 2 serie 8-8 Biceps: Uginanie ze sztanga 2 serie 8-8 Uda: Przysia

    Odpowiedzi: 3009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-12 14:24:26 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Ranqu - w pogoni za forma

    Post
    Dzienniki Juniorów

    (D) 2. Wiosłowanie sztangą nachwytem (D) 3. Wyciskanie na ławce skośnej dodatniej (D) 4. Wznosy barków w bok z hantelkami (serie: 25-20-15-12) 5. Pompki francuskie (odwrotne pompki) (M) 6. Uginanie ramiona ze sztangą (M) 7. szrugsy (2 serie po maks) 8. ABS II Dzisiaj byly wieksze obciazenia niz zwykle, wiec mysle ze zmierzam w dobrym kierunku :> D

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 16829 Data: 2014-12-17 22:17:51 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Ranqu - w pogoni za forma

    Post
    Dzienniki Juniorów

    (D) 2. Wiosłowanie sztangą nachwytem (D) 3. Wyciskanie na ławce skośnej dodatniej (D) 4. Wznosy barków w bok z hantelkami (serie: 25-20-15-12) 5. Pompki francuskie (odwrotne pompki) (M) 6. Uginanie ramiona ze sztangą (M) 7. szrugsy (2 serie po maks) 8. ABS II http://i62.tinypic.com/ebam50.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/fecc1083ba4f4f3195555fba3

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 16829 Data: 2015-01-22 11:25:09 Liczba szacunów: 0
  • clearwater/Po prostu ćwiczę i jem czysto

    Post
    Ladies SFD

    iała: Trening A Tabata z 4 ćwiczeń po kolei (każde ćwiczenie 8x 20sek pracy/10sek odpoczynku), przerwa dopiero pomiędzy obwodami 1. przysiad z wymachem rąk* 2. invert rows 3. pompki 4. sit up Trening B 5 x obwod: x5 30 sek przerwy miedzy obowdami -30sek burpee -30sek pajacyków -30sek split jumps -30sek burpee -30sek pajacyków -30sek mountain climbe

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-20 13:36:26 Liczba szacunów: 0
  • clearwater/Po prostu ćwiczę i jem czysto

    Post
    Ladies SFD

    rt rows 3 serie z bolem,cos mi przeskoczylo nie moge ruszac barkiem,chyba musze do lekarza.Polozylam lod,ale reka jest cala nieruchoma nie moge nawet lekko podniesc,co dziwne pompki robilam i nie boli dopiero pod koniec i do military sit up rece nawet skrzyzowane na klacie nie moga byc.Zrobilam tak jak moglam. Przysiad z wymachem(lekki wymach przys

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-25 10:57:34 Liczba szacunów: 0
  • clearwater/Po prostu ćwiczę i jem czysto

    Post
    Ladies SFD

    10,8,9,9,7,6,7,7 Pompki meskie cale 8,8,8,8,9,5,5,6 Sit up 11,12,10,9,9,10,9,10 Polezalam troche na podlodze,niby takie nic ale daje czadu. A tu dla porownania z 25 stycznia 24,20,18,20,20,18,20,20 invert rows 12,9,8(niepelne) pompki damskie 20,18,10,11,10,10,6,5. sit up. 11,10,11,11,8,9,9,9 Zmieniony przez - clearwater w dniu 2011-02-08 20:52:47

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-08 19:10:39 Liczba szacunów: 0
  • DT amelia35 - redukcja i powrót do formy

    Post
    Ladies SFD

    e sztangielkami Jeśli jednak ten nie jest odpowiedni, to w takim razie powróciłabym do treningu by Ann: Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach B. RDL C. wyciskanie sztangi skos góra D. wiosło sztangą E. wznosy z opadu F. plank Trening B. A. przysiad przedni B. MC C. WL D. Push Press E. wypady F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4348 Data: 2017-05-23 12:12:29 Liczba szacunów: 0
  • Potreningowe wesołości czyli spam u Massami

    Post
    Trening w domu

    dlatego uważam , że tragedii niema ale satysfakcji również brak. Już rozgrzewka zaczęła się kiepsko , skakanka uparcie plątała się gdzieś między nogami nie dając mi skakać , pompki damskie w pierwszej poszły nieźle , w drugiej bolały mnie kolana od klęczenia na betonie więc w trzeciej zamieniłam je na 5 zwykłych. Skakanka 45,50,55 sekund + 2x10 da

    Odpowiedzi: 1501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-15 02:15:05 Liczba szacunów: 0
  • Potreningowe wesołości czyli spam u Massami

    Post
    Trening w domu

    Queblo Dzień wygląda tak pompki z nogami wyżej, pompki rzymskie, to właśnie pociąganie z kąta prostego, przysiady na jednej nodze, ćwierć skok, spięcia łydek, spięcia brzucha, unoszenie nóg do klatki piersiowej w zwisie, no i K2 ale tego nie jestem w stanie wytłumaczyć . Tak, nie potrafię wykonać ani jednego powtórzenia. Przynajmniej moja subiek

    Odpowiedzi: 1501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-11 20:36:06 Liczba szacunów: 0
  • Potreningowe wesołości czyli spam u Massami

    Post
    Trening w domu

    ieszę, że nie posiadam No ja niestety mam szarą :-/ Zawsze chciałam sobie wyłożyć nimi cały pokój, żebym mogła ćwiczyć rzuty na kimś póki co mam tylko 4 elementy ale w przypływie gotówki mam nadzieję nabyć więcej Wiesz może jak wzmocnić kostki tak żebym mogła robić pompki na pięściach? Na macie zrobię babskie pompki ale na podłodze to już nie.

    Odpowiedzi: 1501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-14 22:38:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] step two: gain this shit up! / foto str.21

    Post
    Trening dla początkujących

    opieram Twoją wersję, nie zmieniałem bo to "szkoła Arnolda" - gdzieś wyszukałem jego plan, ale i tak pozamieniam. Skłony nie do końca wiedziałem gdzie wcisnąć, dorzucę. Dipsy/pompki oba są miodem wg mnie, ale nakręciłem się ostatnio na pompki więc przy nich zostaję. Edit: zastanawiam się jeszcze czy nie zaczynać SS od tylnych mięśni uda, bo to w za

    Odpowiedzi: 855 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-26 12:43:43 Liczba szacunów: 0