SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • TRENING do oceny (5-cio dniowy)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    (stosowanie zamiennych drążków) 4 serie: 14, 12, 10, 8 powtórzeń z powiększeniem ciężaru POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3 serie: 15, 10, 5 powtórzeń z powiększeniem ciężaru daj np. pompki na poręczach w wąskim rozstawie i łokciami przy tułowiu 3x max ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 712 Data: 2007-08-08 19:55:09 Liczba szacunów: 0
  • redukcja - II stopień otyłości

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    środa: 4x10xprzysiadów ze sztangą 4x10 martwego ciągu 4x10 wiosłowanie 4x20 pompki 4x7 barki zza pleców piątek: 4x10xprzysiadów ze sztangą 3x10 martwego ciągu 3x10 wiosłowanie 3x20 pompki 3x7 barki zza pleców 3x8 biceps 3x10 triceps marszobiegi: Staram się robić wg: http://www.maratonczyk.pl/content/view/322/125/ trening był czwartek, sobota, nie

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-28 09:27:02 Liczba szacunów: 0
  • ginekomastia czy lipomastia ? zdjęcia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Rozbudowanie klatki - pojęcie bardzo ogólne. Chodzi o to, abyś ją trenował - tutaj podam zestaw kilku ćwiczeń na klate : wyciskanie sztangi, rozpiętki, wyciskanie sztangielek, pompki na poręczach, krzyżowanie linek na maszynie, ew. pompki/ pompki z obiążeniem Sprężyny - tak, ekspander do rozciągania dobrze się sprawdza

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1829 Data: 2012-09-26 16:09:54 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Poszukałem i coś takiego udało mi się znalezc : A Nogi: - Wykroczne 2s 12 10 - MC na prostych nogach 2s 12 10 Plecy: - wiosłowanie sztangą 3s 12 10 8 Klatka - Wyciskanie hantli na skosie 3s 12 10 8 Barki - Wyciskanie hantli 2s 12 10 Triceps - Pompki na poręczach wersja na triceps 2s 10 8 Biceps - Uginanie ramion ze sztanga 2s 10 8 Łyd

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 2014-12-14 21:35:55 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek DT BARKI + TRICEPS 1. Military press 10kg x 10, 15kg x 10, 20kg x 10, 22kg x 10, 25kg x 10, 25kg x 10 10kg x 10, 15kg x 10, 20kg x 10, 22kg x 10, 25kg x 10, 27kg x 10, 27kg x 10 10kg x 10, 15kg x 10, 20kg x 10, 23kg x 10, 26kg x 10, 28kg x 10, 28kg x 8 10kg x 10, 15kg x10, 20kg x 10, 23kg x 10, 25kg x 10, 27kg x 10, 30kg x 9 10kg x 10,

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-03 22:42:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek DT GVT NOGI 5 1. 10 x (Przysiad 75 kg x 10 // Uginanie nóg 32.5 kg x 10) = + 5 kg // 0 2. 3 x (Wspięcia na palce 120 kg x 20 // Podciąganie kolan w zwisie cc x 16) = + 10 kg, - 15 powt total // 0 http://youtu.be/6U0TeHjDqLc http://youtu.be/iZx81ApeuXg UWAGI: Przerwy - ok. 90-100 sekund. Masakrycznie się zaczyna robić, nic więcej do dod

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-09 17:44:08 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym na Twoim miejscu pociągnął jeszcze trochę ten trening nawet zmniejszać liczbę powt. Jeśli idzie siła do przodu i spada waga przy takiej liczbie kcal, to jest dobrze. KLATKA + BICEPS + PRZEDRAMIĘ 1. Wyciskanie sztangi skos dodatni rampa 6-8 + 1-3 regresy 2. Hantle leżąc z supinacją- na dole nachwyt, na górze młotkowy 3a. Rozpiętki na skosie

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-09 21:23:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela DT/DNT Dzisiaj miał pójść trening nóg, docelowo ostatni (nr 8) w cyklu. Rozgrzewałem się w podpiętkach (kupiłem takie porządniejsze, 1.5 cm) i muszę przyznać, że mechanika ruchu uległa znacznej zmianie - ogólnie rzecz biorąc, siadało mi się chuyowo %-) na docelowe sety zdecydowałem się je wyjąć, skoro już takie 75 kg gniotło, no i morale

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-01 15:40:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela DT Ten pierwszy tydzień redukcji w miarę lajtowy, od następnego już wykluczam z diety suszone owoce, pieczywo max 2-3 x w tygodniu + obcinam mocniej węgle - w dnt bedzie lecial woreczek kaszy/ryzu ew. ekwiwalent w postaci ziemniakow, w dt wyrzucam wegle z pierwszego posilku. Ogólnie rzecz biorąc coraz bardziej zaczyna mi się podobać plan,

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-10 20:22:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota DT Dzisiaj do siłówki wleci jeszcze rower, dlatego podaż kaloryczna skorygowana o tę dodatkową aktywność. Coraz mniej węgli. UPPER 2 1. WL z zatrzymaniem 30 kg x 15, 45 kg x 8, 57.5 kg x 5, 57.5 kg x 5, 57.5 kg x 5, 57.5 kg x 5, 57.5 kg x 5 + 45 kg x 15 + 2.5 kg 2a. Podciąganie średni podchwyt cc x 5, cc x 5, cc x 5, cc x 5, cc x 5 + 4 powt

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-16 16:34:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek UPPER 2 1. WL z zatrzymaniem 30 kg x 15 50 kg x 8 62.5 kg x 5 62.5 kg x 5 62.5 kg x 5 62.5 kg x 5 62.5 kg x 5 50 kg x 12 +2.5 kg w docelowych // + 5 kg, - 3 powt w regesie 2a. Podciąganie średni podchwyt cc x 6 cc x 6 cc x 5 cc x 5 cc x 5 + 2 powt total 2b. Wycisk sztangielek skos dodatni 18 kg x 10 18 kg x 10 18 kg x 10 18 kg x 10 18 kg x 1

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-23 12:39:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek Głodny... UPPER 2 1. WL 30 kg x 15 45 kg x 8 60 kg x 5 67.5 kg x 5 67.5 kg x 5 67.5 kg x 5 67.5 kg x 5 67.5 kg x 5 50 kg x 13 +2.5 kg w docelowych 2a. Podciąganie średni podchwyt cc x 6 cc x 6 cc x 6 cc x 6 cc x 5 + 2 powt total 2b. Wycisk sztangielek skos dodatni 19 kg x 10 19 kg x 10 19 kg x 10 19 kg x 10 19 kg x 10 + 1 kg, - 1 powt w osta

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-30 00:06:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota Dawno nic nie nagrywałem, także dzisiaj postanowiłem uwiecznić prawie cały trening :-D. Trochę smutek, bo na poziomej nie zanosi się wgl na progres - widocznie "nie mam genu do siły" %-) UPPER 2 WL 30 kg x 15 50 kg x 5 60 kg x 3 72.5 kg x 3 72.5 kg x 3 72.5 kg x 3 72.5 kg x 3 72.5 kg x 3 55 kg x 12 30 kg x 20 https://www.youtube.com/watch?v=

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-07 17:35:53 Liczba szacunów: 0
  • Rozwalamy sobie stawy... %-) podsumowanie str 14

    Post
    Inne dyscypliny

    lna) - wyciskanie na ławce skośnej 3x8 - podciąganie na drążku nachwytem 3x8 - przysiad bułgarski 3x5 - unoszenie nóg w zwisie (brzuch) 2x max piątek: góra ciała - dynamiczne pompki z wybiciem 5x4 - wyciskanie w wąskim uchwycie ?x5 (progresja) - podciąganie wąskim podchwytem 4x8 - wyciskanie hantli na barki siedząc 4x8 - uginanie ramion ze sztangą

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 7034 Data: 2009-08-26 15:39:03 Liczba szacunów: 0
  • Mocne FBW na początek

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wow - unilateralne i bilateralnych - nie mam pojęcia o co chodzi :) W każdym bądź razie przez pierwsze 2 miesiące olewałem jakiś konretny plan, ale nie odpowiednie wykonywanie ćwiczeń - dzięki temu sądzę, że z techniką nie jestem na bakier - choć jak wiadomo zawsze jest co poprawiać. Podsumowując sądzę, że wybrane ćwiczenia potrafię wykonać w odpow

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 2012-03-31 23:53:36 Liczba szacunów: 0
  • Co sądzicie o treningu na drążku??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja trenuję w domu takim treningiem: wtorek : pompki na trzech krzesłach 3-4 serie max pompki w pdporze tyłem 3-4 serie max pompki na kościach 2 sierie max pdnoszenie sztangielek bokiem 3-4 serie max rozciąganie ekspandera przed sobą 3-4 serie max rozciąganie ekspandera nad sobą 3-4 serie max podciąganie nóg do klatki w zwisie na drążku 4 serie m

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1616 Data: 2004-04-11 19:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Ogry i Ogrątka nacierają vol. 10

    Post
    Odżywki i suplementy

    KING jestes?? # strony wcześniej podałem mój nowy plan na maj. I mam takie pytanie warto zamienić uginanie francuskie na pompki na pompki na poręczach ?? Zmieniony przez - MARCIN n2o w dniu 2008-04-12 20:35:46

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-12 20:32:59 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    nie, na pewno będę próbował. Także poza udanym treningiem udało mi się jeszcze ustanowić nowy rekordzik w WL. Teraz tylko do 100... . Nie wiem skąd na treningu taka moc, ale pompki też udanie dziś, widać znaczy progres względem wtorku, ale może to zasługa wydłużonych przerw (tak 2-2.5 minuty robię akurat w tym ćwiczeniu). Tak jak wspomniałem zadow

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18647 Data: 2010-06-20 12:26:38 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    chyba nie, jedynie po 5 seriach podjadę pod 92.5 jako rekord. Zobaczymy jeszcze na ile będę się czuł podczas treningu, bo tak to sobie można planować. Wiosło sprawnie poszło, pompki także - zwiększyłem ciężar zwisający mi pomiędzy jajcami na pasie, trochę gniecie, dlatego wolniej robię . No i tradycyjnie po trenie rowerek, przejechałem dokładnie ty

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18647 Data: 2010-06-30 10:42:05 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 83 - SOBOTA, 3 LIPCA 2010 SAMOPOCZUCIE FIZYCZNE: Bardzo dobre SAMOPOCZUCIE PSYCHICZNE: Bardzo dobre POZIOM MOTYWACJI: Wysoki # DZIEŃ 20 (83) - DT (B) Dieta na str. 21, post 5. 7:55 - WPC 80% (12g) 8:30 - cyc (200g), płatki owsiane (100g) 11:00 - rodzynki (60g), WPC (35g) 14:00 - jaja na twardo (165g), WPC 80% (10g), orzechy (20g), warzywa 17:

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 18647 Data: 2010-07-04 00:18:32 Liczba szacunów: 0