SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan treningowy półrocznego nowicjusza

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmeiniłem na push and pull tylko teraz jeden trening wydaje się jeszcze bardziej przeładowany a dałem tak jak radzą na forum czyli 12-16 na duże partie i 9-12 na małe Push 1: Czworogłowy uda: 2x serii Podnoszenie nóg na maszynie siedząc 4x serii przysiad Klata: 4x serii Pompki 4x serii Rozpiętki Barki: {Przedni akton}: 4x serii Wyciskanie siedz

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 2018-01-01 15:59:33 Liczba szacunów: 1
  • Trening na mase, bez żelastwa

    Post
    Trening w domu

    TRENING A Klatka, triceps Wtorek 1. Pompki na trzech taboretach 4x 2. Pompki z nogami na podwyższeniu 4x 3. Pompki z klaśnięciem 4x 4. Rozpiętki 3x 1. Pompki w podporze tyłem 4x 2. Wyciskanie francuskie sztangielek siedząc 3x B Plecy, bicepsy, przedramiona Czwartek 1. Wiosłowanie hantlom 4x 2. Wznosy z opadu 4x 3. Babka 4x 1. Uginanie r

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1510 Data: 2009-05-26 20:31:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase, bez żelastwa

    Post
    Trening w domu

    Klata triceps Sobota 1) Pompki na 3 krzesłach z plecakiem 10kg 3x 12,10,8 2) Pompki z wyrzutem(nie wiem jak się to nazywa fachowo ale wiadomo o co biega) 3x, 12, 10 8 3) Rozpiętki 3x 4) Pompki na "zwykłym" rozstawie rąk 3x 5) Pompki w podporze tyłem 3x 6) Francuskie wyciskanie 3x 5kg Plery, biceps przedramiona Poniedziałek 1) Wiosłoawni

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1510 Data: 2009-05-26 20:41:07 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do 58 by nightsky

    Post
    Ladies SFD

    permenie zabezpieczyc plecy to trzeba spiac dupsko, nie wystarczy unoszenie klatki do gory :-)) mysle ze na Twoim etapie nie ma sensu sobie udziwniac czyms takim jak chodzone pompki, staraj sie robic zwykle pompki, pracowac nad ich wykonaniem i iloscia, duzo wiecej zyskasz od 5 poprawnie wykonanych klasycznych pompek niz wykonujac byle jak takie w

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 16940 Data: 2015-08-24 23:01:19 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja z 90 do 58 by nightsky

    Post
    Ladies SFD

    shred zaliczony :-) * pompki prawa-lewa, zamienione na zwykłe pompki (w drugiej turze na kolanach bo nie dałam rady{:-( ) * plank chodzony zamieniony na zwykły (na ugiętych ramonach) - o dziwo utrzymałam 30s :-PP * supermany - spięłam dupkę i faktycznie trochę lepiej wychodzą :-)) Dodałam do rozciągania ćwiczonka na plecy, ale mam wrażenie, że zami

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 16940 Data: 2015-08-26 21:35:18 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Fornal89 - it's high time...

    Post
    Trening w domu

    lan. W zestawie drugim nie masz nic na uda itp. Lepiej robić coś takiego: A/B Przysiady / Wykroki Wspięcia / MC na prostych nogach Wiosłowanie / Drążek Pompki na taborerach / pompki z nogami wyżej ( jak za lekko to dawaj plecak z obciążeniem ) Wyciskanie hantli / Unoszenie hantli bokiem Francuz / pompki tyłem Młotki / Supinacja Chodziło mi oto żeby

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2171 Data: 2010-05-28 10:22:23 Liczba szacunów: 0
  • Masa - stagnacja. Staż 3 lata. Jakieś sugestie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . Francuskie wyciskanie ze sztanga leżąc 12,10,10,9,8,8 2. Prostowanie na wyciągu 10,10,8 8 3. Pompki na poręczach na dobicie 3x max Tutaj zastanawiam się czy nie lepiej dać pompki na poręczach z obciązeniem jako pierwsze, nastepnie francuskie i wyciąg jako ostatni. II DZIEŃ (Poniedziałek) - NOGI 1. Przysiady ze sztanga 15,12,10,8,8,6 2. Wyciskan

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 2014-01-19 10:27:51 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    kg x10/30kg x9/35kg x8 C1. wypady 3x15 15/15/17kg 15/15/15kg 12/15/15kg 12kg/15kg/15kg C2. uginanie nóg leząc 3x15 25/25/25kg 25/25/25kg 25/25/25kg 25kg/25kg/25kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 11 12 10 10 DIETA wg założeń DT 2000kcal 120B/60T/250W Zmieniony przez - lorane w dniu 2013-09-30 11:41:24 24.09 DNT DIETA w

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-30 11:40:26 Liczba szacunów: 0
  • Pompki a klata. :/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    odpowiednim ulozeniu takiego treningu, daloby rade. Pompki to bardzo dobre cwiczenie na klate, motyle, tricepsy - czesto niedoceniane. Sam mam znajomego, ktory obficie robil pompki i po 2-3 latach ma calkiem dobre efekty Oprocz tego pompki ksztaltuja wytrzymalosc i sile. Chociaz oczywiscie na rozbudowywanie miesnia lepiej od pompek wypada jednak

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6878 Data: 2007-09-24 21:12:46 Liczba szacunów: 0
  • trening na ferie (na sile)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening na ferie: 3x10 pompki zwykłe 3x20 przysiady zwykłe 2x20 pompki z nogami wyżej od reszty ciała 2x20 przysiady z obciażeniem (plecak z książkami) 1x10 pompki w wąskim rozstawie rąk ( wysokość rak tak jakby byly po prostu wyciagniete do przodu?) 2x25 wspięcia na palce 2x10 pompki niesymetryczne (raz z przechyleniem na prawo, raz na lewo) 2x10

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1316 Data: 2006-01-27 12:49:19 Liczba szacunów: 0
  • czy to kwestia genetyki?

    Post
    Ladies SFD

    LATKA PLECY 1. WL 5x5 2. podciąganie 5x5 interwał z naciskiem na te grupy 4x 12 sek pracy bez przerw, nie wiem ile takich obwodów, 2-3? 12 sek wiosło sztangą 12 sek MC 12 sek pompki 12 sek pompki jakieś inne np. wąsko/szeroko PT ŁAPY obwód x 5 coś dynamicznego na barki + pompki na poręczach + podciąganie wąsko czy coś tu dodać jeszcze? to taki zary

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 2011-05-22 10:23:53 Liczba szacunów: 0
  • DT kalik

    Post
    Po 35 roku życia

    d9d9a9bbdb031.jpg Tak się złożyło, że mogłem w końcu poćwiczyć na domowej siłowni. Na górę ćwiczenia typowo siłowe, dół to przede wszystkim stabilizacja. Cóż, jeżeli chodzi o pompki na poręczach to długa praca przede mną. Drążek jako tako - choć też szału nie ma. Natomiast wszystkim biegającym (ale pasjonatom siłowni też) mogę polecić ćwiczenia z b

    Odpowiedzi: 1456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-05 14:05:21 Liczba szacunów: 1
  • DT kalik

    Post
    Po 35 roku życia

    Ostatnio "niedoczas", więc zbiorczo suche cyferki... 22.09.2015 (wtorek) Bieganie - 40 min Dystans: 5,68 Tempo: 7:02 min/km Tętno: 157 Generalnie po niedzielnym bieganiu nogi jak z ołowi. Strasznie ciężkie. Trasa też nie sprzyjała - typowy cross w dużej części. Siłownia: 1. Drążek szeroko nachwyt 2. Pompki na poręczach 3. Drążek wąsko nachwyt 4.

    Odpowiedzi: 1456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-26 18:09:44 Liczba szacunów: 0
  • Maacek ,Konkurs Krata na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    e skos + 5x15 Rozpiętki płasko 4x15 Wznosy bok na skosie 3x25 Karolki 3x12 Wyciskanie siedząc 3x15 Wznosy przód 3x10,10,10 Francuz leżąc 3x12 Prostowanie wyciąg 3x12 Odwrotne pompki 3x12 Allachy 7x Sobota 11. Pull T sztanga 4x20 Drążek 4x20 Wyciąg do brzucha 4x15 Wyciąg podchwyt b. wąsko 4x15 Wznosy w opadzie łączone z szrugsy 3x12,12 Supinacja sto

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-15 19:52:43 Liczba szacunów: 0
  • TEST sponsorowany OLIMP - masa by debee pod. str 47

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Mam luźniejszy tydzień z siłownią ... Od 3 stycznia nowy mikrocykl. 21,12,2010r. FBW - moja improwizacja %) 3 obwody zakres 15-25 powtórzeń (co obwód zwiększenie ciężaru): 1. Przysiady na Hack-maszynie 2. Uginanie podudzi jednonóż 3. Pompki na poręczach typu V 4. Rozpiętki na ławce płaskiej 5. przyciąganie drążka górnego wyciągu siedząc chwytem m

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-27 21:25:25 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dietę redukcyjną

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: Obciążenie 2 kg. Dwie serie po 15 powtórzeń. 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) wejście na ławkę z hantlami 5) wznosy z opadu 6) Pompki klasyczne max powtórzeń (niestety tylko 10 w I serii i 5 w II serii) 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 8) Pompki w po

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-06-04 20:35:35 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dietę redukcyjną

    Post
    Ladies SFD

    - Trening A - 2 serie po 10 powtórzeń z obciążeniem 3 kg 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) wejście na ławkę z hantlami 5) wznosy z opadu 6) Pompki klasyczne max powtórzeń (10 x 2) 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 8) Pompki w podporze tyłem - Ćwiczenia na nogi z gumą "Low

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-06-11 21:44:47 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dietę redukcyjną

    Post
    Ladies SFD

    Najważniejsze, że są spadki. :) Dzisiejszy trening był dla mnie katorgą. Czułam się cały dzień niczym zombie, w dodatku trzeci dzień @ i jeszcze ten upał. Pot lał się strumieniami i nie miałam jakoś pary. Trening A: Nie było kiedy pożyczyć hantli 5 kg, więc jeszcze z 3 kg, ale i tak nie było dziś zbyt lekko. Dwie serie po 12 powtórzeń. 1) Wznosy nó

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-06-18 22:01:14 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dietę redukcyjną

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy trenio i micha. Hantle już zmienione na 5 kg. Dwie serie po 12 powtórzeń. 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) wejście na ławkę z hantlami 5) wznosy z opadu 6) Pompki klasyczne max powtórzeń 13 w pierwszej i tyleż samo w drugiej serii 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, obur

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-06-23 13:53:30 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o dietę redukcyjną

    Post
    Ladies SFD

    Trening A 3 razy po 8 powtórzeń. Hantle 5 kg. 1) Wznosy nóg z leżenia 2) Wspięcia na palce obunóż 3) Przysiady klasyczne z hantlami 4) Wejście na ławkę z hantlami 5) Wznosy z opadu 6) Pompki klasyczne max powtórzeń (nadal 13) 7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 8) Pompki w podporze tyłem Rozgrzewka i rozciąganko z Insanity - F

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5300 Data: 2012-06-25 22:28:21 Liczba szacunów: 0