SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening klatki piersiowej- nietypowe pytanie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Bezsens moim zdaniem. Ja bym zrobił normalne pompki, głową w dół, rozpiętki. Ewentualnie plecak i te 25kg do niego.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 442 Data: 2014-10-12 11:52:28 Liczba szacunów: 0
  • fbw!? syf

    Post
    Trening dla początkujących

    tawic stacje i robic obwody... jezeli chodzi o MC to mysle ze przy rozsadnym doborze obciazenia nie powinno byc wielkich problemow, podciaganie mozna zastapic np. wyciagniem, pompki na poreczach tez nie sa obowiazkowe i smiało mozna je ominac/zastapic , a co do sprzetu to oprucz hantli i sztangi mozna zaangazowac wspomniany przeze mnie wyciag (choc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 2007-11-29 10:45:20 Liczba szacunów: 0
  • fbw!? syf

    Post
    Trening dla początkujących

    ob ktore posiadaje jedynie gryf i hantle inni moga latwo to zastapic Wiele osob niestety cwiczy na wlasnych samorobkach w domu i tylko niewielka czesc posiada maszyny i wyciagi btw pompki, MC, drazek czy przysiady sa podstawa nie tylko w FBW, ale i w kazdym innym typie treningu. Ciezko sie bez tych cw opbejsc nie tylko w FBW, ale i splicie i HST

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 2007-11-29 18:49:35 Liczba szacunów: 0
  • podciaganie na drazku-postepy

    Post
    Trening dla początkujących

    1.wyciskanie sztangi na plaskiej 6s/9-7powt 2.wyciskanie sztangi na skosnej 3s/8powt 3.rozpietki 4s/8powt 1.wyciskanie francuskie jednoracz sztangielki w siadzie 4 s/8powt 2.pompki 4s/3 pierwsze na 90% a ost. na max sroda:grzbiet i biceps 1.podciaganie na drazku 6s/sredni 90% a w sumie na tym etapie ok.45podciagniec na grzbiet niestety mam tylko t

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3075 Data: 2009-04-16 22:13:41 Liczba szacunów: 0
  • Problem z tzw. "fałdami"

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nasuwa sie pytanie: czy wystarczyloby np zmienienie jasnego pieczywa na czarne + nie pic gazowanych, slodzonych napoi tylko zwykla niegazowana woda + cwiczenia typu brzuszki, pompki przysiady w domu? Prosze o Wasze opinie na ten temat. ;) @edit: a czy to co podales intermitten fasting jest skuteczne? Poczytam oczywiscie o tym z miłą chęcią. Zmienio

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 855 Data: 2014-07-23 23:57:06 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening dla 15-latka ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ciaganie sztangi do klatki w opadzie tulowia 3s x 12p -tricepsy: 1 francuskie wyciskanie sztangi na lawce poziomej 3s x 12p 2 francuskie wyciskanie sztangielki 3s x 12p 3 pompki skladajac dlonie z odchylonymi kciukami w trojkat 3s x 12p PIATEK -barki: 1 wyciskanie sztangi z za karku 3s x 12p 2 unoszenie hantli bokiem 3s x 12p 3 "wzrus

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 2006-08-07 12:48:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening na Mase Do Poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klata+Barki 1 Wyciskanie sztangi na Płasko 3s 10,8,6 powt 4s 2 Wyciskanie sztangi na skosie 3s 10,8,6 4s 3 Rospietki 3s 10 powt 4 Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s 10,8,6 4s 5 Unoszenie sztangierek bokiem do góry 3s 10 6 Podciaganie sztangi wzdłuż tułowia 3s 10,8,6 Środa Triceps+Plecy Najpierw plecy potem tric 1 Wyciskanie francuskie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 529 Data: 2009-03-23 12:40:29 Liczba szacunów: 0
  • Mam 132 tablety mety ruskiej scanbech

    Post
    Doping

    Ja pamiętam swój pierwszy cykl na mecie jeszcze na siłkę nie chodziłem tylko ćwiczyłem w domu pompki z 20kg obciążenia na plecach hehe brałem mete przez 2 tygodnie w warunkach domowych i wkońcu zapisałem się na siłkę chudy jak szkapa a 80 dych j**a%em 12 razy na płaskiej hehe po cyklu nawet 6 dyszek nie wziełem haha.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1694 Data: 2011-12-26 11:48:07 Liczba szacunów: 0
  • FBW plan

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    odał wykroki na początku drugiego treningu. Na barki daj w 1 treningu wyciskanie hantli/sztangi siedząc lub millitary press, a w drugim wymachy boczne hantlami. zastanowiłbym się też nad tym "warkoczem" czy nie zmienić na pompki na poręczach lub w podporze tyłem ale t już zostawiam dla ciebie Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2014-03-19 22:32:17

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 994 Data: 2014-03-19 22:30:44 Liczba szacunów: 0
  • Do doswiadczonych.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    heh wyciskanie na skosie sztangielek ew. ten bok moga ruszyc pompki na poreczach

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2008-08-05 02:27:42 Liczba szacunów: 0
  • Judo vs. oyama

    Post
    Scena MMA i K-1

    Kata wyrabia na pewno kordynacje ruchowa a pompki na kosciach wzmacnija nadgarstki i przedramie. Oczywiscie bez przesady. Ale oczywiscie Judo. Ankieta by to pokazala. Wasz czytelnik forum ...

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7922 Data: 2002-07-02 09:11:47 Liczba szacunów: 0
  • Mały kulturysta prosi o pomoc dużych kulturystów

    Post
    Odżywki i suplementy

    ngu to ćwicze 4 dni w tygodniu Pon - Klata, Triceps, Przedramie Wto - Bary, Biceps Czw - Klata, Triceps, Przedramie Wto - Bary, Biceps Ale ostatnio przenosze biceps na środy ... Dziennie spędzam około 2,5 godziny na siłowni. No i od tamtego tygodnia z brzuszkami zacząłem się bawić ;D i wieczorami wale pompki. Dzięki i Pozdro Wasz Mały Kulturysta

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2082 Data: 2005-11-08 22:15:27 Liczba szacunów: 0
  • Początek siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    g, unoszenie tułowia z opadu, ściąganie drążka wyciągu górnego, wiosłowanie Triceps: prostowanie ramion na wyciągu stojąc (linka i drążek), francuskie wyciskanie (hantlem) i pompki szwedzkie Wtorek: Biceps: uginanie ramion z hantlami, uginanie ramion podchwytem (linka i drążek), młotk, modlitewnik (wąski i szeroki chwyt łamanego gryfu) Barki: unos

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 302 Data: 2015-09-27 23:08:31 Liczba szacunów: 0
  • DT - saju13013

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzień 1 PONIEDZIAŁEK Klatka + barki + brzuch KLATKA 1. Wyciskanie na ławce skos w górę 4x 12 2. Wyciskanie na ławce 4x 12 3. Hantle 3x15 4. Rozpiętki 4x 12 BARKI 1. ohp 4x 12 2. Wzniosy hantelek na boki stojąc 4x12 3. Lamany do,szyi 4x15 PIĄTEK Plecy + biceps + brzuch PLECY 1 .Sciafanie tego gornego drozka 4x12 2. Podciąganie na drążku 5x 10 3. Pr

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1297 Data: 2017-11-12 22:50:03 Liczba szacunów: 0
  • DT - saju13013

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    moge zamienić rozpiętki na pompki?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1297 Data: 2017-11-17 15:49:11 Liczba szacunów: 0
  • Trening bez sprzetu

    Post
    Trening w domu

    sa treningi ale jak pisze nie mam wogole sprzetu ani drozku ani hantli wiec moge tylko pompki i brzuszki robic Trzeba troszkę pomyśleć, tak jak Goral pisał. Ja podciągałem się na kiju położonego na taboretach, tak zwane odwrotne wiosłowanie, bądź podciąganie grubaska. Taborety jedynie 45 cm, ale to zawsze było coś, a do tego unoszenie tułowia i tre

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 977 Data: 2012-11-03 14:15:47 Liczba szacunów: 0
  • Forma na lato

    Post
    Galeria Zdjęć

    Dziś poszły plecy: 1. Martwy ciąg 60x8, 100x6, 140 x6, 180x3, 200 x5,5,5,5,5 2. Ściąganie drążka szeroki chwyt 12,10,10,8 3. Ściąganie drążka wąski chwyt 12,10,8,6 4. Wiosłowanie na maszynie szeroki uchwyt 12,10,10,8 5. Wiosłowanie na maszynie wąski uchwyt 12,10,8,8 Triceps Pompki na poręczach 12, 10,10,8 Prostowanie ramion na wyciągu 12,10,10,8

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6305 Data: 2016-04-27 21:29:37 Liczba szacunów: 0
  • Pompki na poreczach

    Post
    Trening dla początkujących

    zenia - 3 serie 8-10 powtórzeń. Od 3 miesiący biorę kreatyne. A co do ćwiczeń to : klatka: - wyciskanie na ławeczce poziomej - wyciskanie hantli skos dodatni - rozpietki - pompki na dobicie i czasem dodatkowo wyciskanie na maszynie Plecy : - wiosłować sztanga / hantle - ściąganie drążka z góry - ściąganie drążka od przodu - maszyna na najs

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 720 Data: 2017-12-12 00:00:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 73kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na skośnej - 4x 15/12/10/8 Rozpiętki 3x 15/12/10 Wyciskanie żołnierskie 4x 12/10/8/6 Unoszenie hantli na bok barków4x15/12/10/8 Wyciskanie sztangi wąsko 3x 15/12/10 Odwrotne pompki 3x max Piatek: Podciąganie szeroko nachwytem 4x max Wiosłowanie sztanga 4x 12/10/8/6 Wyciąg z góry 2x 15/12 przed klatkę i 2x 15/12 zza głowę Wiosłowanie hantlem 3x

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2016-10-23 18:07:34 Liczba szacunów: 0
  • FWB<>SW

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    : NOgi:Prostowanie nog na maszynie 3s/10/8/6 >>> Przysiad przedni lub Wykroki lub Przysiad standardowy tył Plecy:MC3s/10/8/6 Klatka:wyciskanie w skosie:3s/10/8/6 Barki:unoszenie hantli bokiem 3s/10/8/6 >>> Push press Biceps:uginanie ramion chwyt mlotkowy.2s/12/10 Triceps:pompki odrotne2s.po max >>> Poręcze Dołóż też gdzieś podciąganie na drążku.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2012-10-27 17:25:27 Liczba szacunów: 0