SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Spale miesnie czy nie?czy tak mozna?

    Post
    Trening dla początkujących

    nie spinaj rób pompki jeśli łatwo ci przychodzą, lecz lepiej ćwiczyć całe ciało

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 679 Data: 2009-12-16 13:44:03 Liczba szacunów: 0
  • Ocena pierwszego planu FBW 3 dni dla początkującego :D

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nogi Przysiady ze sztangą na barkach 3x12-10-8 Wyciskanie na maszynie 2x12-10 Wspięcia na palcach ze sztangą na barkach na maszynie smitcha 2xdo pieczenia Plecy Podciąganie na drążku 2x10-8 Martwy ciąg 2x12-10 Klatka Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3x12-10-8 sztanga Barki Wyciskanie sztangi 2x12-10 Biceps Unoszenie hantli na przemi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 949 Data: 2016-02-12 08:28:30 Liczba szacunów: 0
  • kompleksowapoprawa sylwetki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eps: 1. Uginanie sztangi stojac 12\10\8\8 2. Uginanie hantli stylem mlotkowym siedzac 10\8\8 3. Metoda 21 7\7\7 triceps: 1. Francuskie od czola- leżac 14\12\10\8 2. Odwrotne pompki na krzeslach 12\12\12 3. Wyciskanie fr, hantli siedząc 10\10\10 Czwartek Nogi: 1. Przysiady ze sztanga na barkach 12\10\8\8\6 2. Wykroki chodzone z hantlami 16\12\12\10

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 2009-07-29 17:52:52 Liczba szacunów: 0
  • Czy ten trening jest dobry na początek ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Polecam Ci poczytac o treningu FBW albo treningu DOMATORA, jezeli nie masz sprzetu to to pierwsze. Jak najbardziej pompki brzuszki przysiady i podciagania na drazku z tym ze uloz sobie plan i poczytaj troche o tych treningach ktore podalem powyzej. Zapytam jeszcze raz, masz jakas siłkę, sprzęt?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 491 Data: 2011-11-25 23:02:22 Liczba szacunów: 0
  • co z tym?

    Post
    Ladies SFD

    a zamiast silowni jakies cwiczenia w domu a po jakims czasie wystartowac na silowni ? Jakies pompki, podnoszenie butelek? Potrafie gralam juz zawodowo tylko na wyglad nie zwracalam uwagi, a teraz chce polaczyc przyjemne z pozytecznym. Wedlin sklepowych nie jem. Griluje sobie kurczaka lub inne mieso/rybe albo jem kielbase ktora sami w domu robimy

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2590 Data: 2012-12-23 16:41:55 Liczba szacunów: 0
  • co z tym?

    Post
    Ladies SFD

    Wznosy nóg z leżenia 2x15 Wspięcia na palce obunóż 2x15 Przysiady klasyczne z hantlami 2x15 wznosy z opadu 2x15 Pompki klasyczne max powtórzeń 3x10 Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz 2x15 2tydzien - 2obwody . miska + domowe soki z aronii /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1b406906d32146528a0fbeb806eda006.gif

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2590 Data: 2013-01-04 22:38:21 Liczba szacunów: 0
  • Moja droga do masy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    ning tricepsa i bicepsa 3x10 50kg francuz do czoła prostym gryfem 3x10 50kg sciąganie linki wyciągu górnego 3x10 14kg francuz za głowe siedząc na ławce 80* 7x12 własny ciężar pompki w podporze tyłem 30 sek przerwy 3x10 50kg unoszenie sztangi cofając łokcie do tyłu (polecał to ćwiczenie Charles Glass) 3x10 50kg standardowe sztangą na bicka :) 3x10 1

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 2014-03-23 23:39:03 Liczba szacunów: 0
  • DT balmarek - Troche Thai'a, lubię kopać

    Post
    Sztuki Walki

    ge lub za tułów, żeby odwrócic uwage. Zaj**iste ćwiczenia, bo przez pierwsze 30 sekund nie wiadomo co sie dzieje jak lecą bomby z 2 stron na raz :D. Oczywiście w międzyczasie pompki brzuszki i przysiady, a po treningu zrobiłem sobie po 2 serie dipsów, drążka i wymachów nogami. Trening uważam za udany. I teraz pytanie do bardziej doświadczonych - Ja

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1305 Data: 2014-01-16 23:49:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla poczatkujacych

    Post
    Trening dla początkujących

    Znalazlem w temacie ktory mi podales nastepujacy trening. Czy ktos moglby mi pomoc udoskonalic trening i wyjasnic jak wygladaja cwiczenie do ktorych mam watpliwosci oraz jak dobierac obciazenie. W kazdej kolejnej serii zwiekszac obciazenie czy jechac powiedzmy 2 tygodnie treningu ciagle to samo obciazenie a z kazdym kolejnym tygodniem dodawac w kaz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2008-09-28 19:23:00 Liczba szacunów: 0
  • proszę o dobrą radę:)

    Post
    Trening dla początkujących

    ja to tam za bardzo nie wiem. rozpietki to dobre cw. na rozciagniecie klatkialbo pompki na poreczach ale czy napewno<?> przy wyciskaniu tez szeroki uchwyt powinien pomoc. jesli wiecie cos wiecej to mowic xD

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2008-11-18 14:09:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta- Pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jaki masz wzrost? polecam dzial odchudzanie linki podwieszone ps. jak wygladaja pompki na plecach?a trening raczej kuleje, zrob trening domatora albo plan Mawashiego (http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_os%C3%B3b_pocz%C4%85tkuj%C4%85cych_-_foty_str._12-t359947.html)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2009-02-08 01:06:27 Liczba szacunów: 0
  • Masa i brak siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    tak, teraz rżnij głupa, jakie to typowe :D Jakbyś był z kimś dorosłym to by ci moze paluszkiem pokazał ze pisałem o tych 3,5 tys...ale jak mówiłem, nie kązdy ma rozum jak widać. Przy jego niesamowitej aktywnosci 3,5 tys to konieczność !! zapewne te pompki strasznie go wykańczaja :D

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 2016-09-02 15:53:07 Liczba szacunów: 1
  • Do kontroli FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    -Dobra trening dziele na A i B (A,B,A / B,A,B ) -Mam problem bo nie mam poręczy czy mogę to zamienić na odwrotne pompki, tylko chwyt jak na poręczach ? -Mogę zamiennie robić uginanie przedramion ze sztangą ? -Co tydzień będę zwiększał ciężar o 2,5% -Obciążenie będę dodawał według kalkulatora, którego mam z BF ,,Traktor71" Mam lekki problem co

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 2011-07-18 22:53:25 Liczba szacunów: 0
  • Problem z miesniami najszerszymi grzbietu

    Post
    Trening dla początkujących

    k jak powinna..Aprawa troche dziwnie..Sutke jest nie co wyzej i nie jest tak dobrze rozciagnieta.. -wyciskanie sztangi -rozpietki -przenoszenie hantla w poprzek lawki -zwykle pompki natomiast jezeli chodzi o bicepsy to prawa reke mam silniejsza,natomiast lewa duza wikesza.. -Uginanie ramion ze sztanga stojac -Uginanie ramion hantlami na modlitewnik

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1320 Data: 2008-03-06 21:16:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW, 15powtorzen - cos ala trening na rzezbe przy redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A: Rumuńskie MC 3s 12-15powt Pompki na podpórkach 3s 12-15powt Wykroki ze sztangą na plecach 3s 12-15powt Wiosłowanie sztangą 3s 12-15powt Wznosy prostych nóg w górę 3s 12-15powt 1 Minuta na rowerku na maks speedzie Plan B: Przysiad ze sztangą na plecach 3s 12-15powt Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s max Bulgarian split squat 3s 12-1

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 2011-01-30 22:13:17 Liczba szacunów: 0
  • Pompki + Brzuszki

    Post
    Trening w domu

    się postarasz to możesz wyglądać jak bohater filmów kung-fu z lat 60-80tych (bo wtedy jeszcze nie dawali do filmów tylu napakowanych) Czyli typowy chudziak robiący brzuszki i pompki i inne fiki-miki Metabolizmem się nie zasłaniaj;) (ci grubi tak samo mówią a masę pobierają chyba z otoczenia czy z energii słonecznej). Zmieniony przez - mikadorus w d

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1740 Data: 2012-08-02 04:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o programik!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Boks z umiarem hmm... co sądzisz o tym? Oczywiście w dni wolne od ćwiczeń. 1.Rozgrzewka + rozciąganie. 2.Pompki na kościacxh. 3.Bieg w miejscu z uderzeniami. 4.Uderzanie w gruche silno. 5.Uderzanie ze sztangielkami. 6.Uderzanie w gruche jak najszybciej. 7.Kopanie w gruche. 8.Walka z cieniem. "Wy się tylko bawicie mi chodzi o życie"

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 6093 Data: 2003-07-22 00:13:18 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o programik!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pompki na kostkach... tak słyszałem, że na wzmocnienie. "Wy się tylko bawicie mi chodzi o życie"

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 6093 Data: 2003-07-24 17:22:09 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o programik!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e programik, oto on - bedzie taki: Poniedziałek Klatka: - wyciskanie sztangielek leżąc - rozpiętki leżąć - rozciąganie ekspandera Tricpsy: - wyciskanie francuskie jednoręcz - pompki w podporze tyłem Brzuch: - unoszenie tułowia w leżeniu - unoszenie kolan na drążku - skręty tułowia ze sztangielkami Środa Plecy: - podciąganie na drążku - unoszenie sz

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 6093 Data: 2003-12-06 19:39:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- BTGB- Errpek

    Post
    Trening w domu

    Buu no i po treningu, szczerze mówiąc nie wiedziałem że ten trening mnie tak zmęczy, przy planche byłem wykonczony, ale jakoś dotargałem do końca. Stanie na rękach 6x10sekund Front Lever - flat tuck 6x10sekund Planche - flat tuck 6x10sekund Pompki Jednorącz 4x 2-2-2-2 Podciąganie nachwytem(L) 4x 4-4-3-3 Podciąganie nóg w zwisie na drążku 3x

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2013-03-29 21:28:36 Liczba szacunów: 0