SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dwa krótkie pytania?

    Post
    Trening dla początkujących

    ćwiczeń jest dużo... ja bym polecał wyciskanie sztangą, sztangielkami... :) skos/poziom... :) zalezy jaki efekt chcesz miec... ale widze ze pompki robisz... to nie masz dostepu do sztangi ? przyrządów ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2008-01-31 20:17:10 Liczba szacunów: 0
  • Dwa krótkie pytania?

    Post
    Trening dla początkujących

    buehe :D jak ja bym wziął mame na placy to bym pompki jednej nie zrobił ;D

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2008-01-31 20:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Pompki. Prosze o rade

    Post
    Trening w domu

    zależy pod jakim kątem chcesz trenować masa/siła/rzeźba? Pamiętam jak zanim poszedłem na siłkę. to postanowiłem robić pompki. Robiłem codziennie rano od razu po przebudzeniu, przecierałem tylko oczy i na glebę - jedna seria - ilość powtórzeń na max, do załamania. Po 2 miesiącach takich pompek potrafiłem zrobić 38 pompek więcej niż na początku a i k

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3777 Data: 2008-10-20 19:19:31 Liczba szacunów: 0
  • Pompki. Prosze o rade

    Post
    Trening w domu

    Póki co to jakis miesiąc nie bede miał ławeczki ;/ Wiec bede zmuszony te pompki cwiczyc ;) No ale myślę że ten wysiłek na marne nie pójdzie ;D

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3777 Data: 2008-10-20 19:36:15 Liczba szacunów: 0
  • Pompki. Prosze o rade

    Post
    Trening w domu

    ja pompki robie tak ze zrobie jedna pozniej czekam 10 sekund i potem druga , pozniej znowu 10 sekund i trzecia . Jest ciezko ale efekty sa ;)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3777 Data: 2008-10-27 12:10:07 Liczba szacunów: 0
  • Co na rozgrzewkę zamiast roweru, bierzni, itp.

    Post
    Trening w domu

    pompki zwykłe, skłony (jeżeli nie sprawiają Ci bólu), podciąganie na drążku, wymachy rąk, przysiady bez obciążenia, krążenia nadgarstków, to wszystko czego Ci trzeba. Wielkiej filozofii w tym nie ma :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1102 Data: 2011-12-11 13:11:53 Liczba szacunów: 0
  • mam 17 lat i potrzebuje planu na rzeźbę i siłę .

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli już chcesz tego typu plan to: Trening A 10 minut rozgrzewki 1.--> Przysiad 3s. 12-10 powt. OK 2.--> Wiosłowanie sztangą podchwytem 3s. 12-10 powt. OK 3.--> Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s. 12-10 powt. OK 4.--> Uginanie rąk ze sztangielkami siedząc 3s. 12-10 powt. ZAMIAST TEGO WYCISKANIE NA BARKI, MOŻE BYĆ Z KLATKI 5.-->

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2009-03-22 10:55:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW do kontroli

    Post
    Trening dla początkujących

    Dodałbym prędzej jakieś wyciskanie na barki a nie unoszenie, pompki nie rób na maxa tylko daj normalny zakres powtórzeń nawet 10-15. Co do serii to spokojnie możesz zwiększyć jesli wyrobisz, tak samo ze zmianą wiosłowania na mc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 420 Data: 2015-10-04 19:16:16 Liczba szacunów: 1
  • Trening w domu pod MMA ?

    Post
    Trening w domu

    No to ciężko coś tutaj wykombinować po pierwsze masz mało sprzętu a po drugie masz 5 dni treningów SW kiedys musisz odpoczywać i dać organizmowi czas na regenerację . Jeśli już to jakiś trening domatora czyli pompki ,przysiady to chyba jedyne rozwiązanie pozdro

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2255 Data: 2008-02-22 18:18:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ngielki siakies takie cobys mogl miec np 2x po 5kg lub 2x po 10kg, wtedy zdejmujac naklad mozesz wykonac wiecej cwiczen. Takie wielofunkcyjne sztangielki, wszelkiego rodzaju pompki, brzuszki i drazek daja juz wiele mozliwosci treningu, mozesz sobie jeszcze siakis expander czy cus kupic... ino nie oczekuj, ze to zastapi ci silownie! Jak bedziesz su

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 844 Data: 2003-07-12 15:04:40 Liczba szacunów: 0
  • zmiana FBW na SPLIT

    Post
    Trening dla początkujących

    z klaty jedyne co mozesz wywalic, to wyciskanie na plaskiej i daj zamiest tego pompki na poreczach z dowieszonym obciazeniem, w wersji na klatke oczywiscie. Francuzy wykonuj na skosie ujemnym, poniewaz wtedy najbardziej pracuje triceps. Na barki zrob najlepiej jako cwiczenie glowne push press.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2010-04-11 21:02:49 Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka kulturysty klasycznego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cicho jakoś. Odświeżę. Co powiecie na to http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm a do tego 8 min ABS na brzuch. Robię same pompki bez tych ćwiczeń z gumą. Z każdego rodzaju po 15 powt. i 2 serie. Czy lepiej jak bede ćwiczył na zmiane; jeden dzien cwiczen, jeden przerwy itd. Czy jakoś inaczej ułożone... nie wiem jak ;/ ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1218 Data: 2011-06-08 23:21:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening klaty w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    Walnij sobie klatkę 1-2xtyg Podziel na górę/dół, środek/boki. Możesz robić np. - trening A - pompki z rękami wąsko/szeroko - po 3 serie po 10-15reps (jak ci to mało, to rób powooooooli) - trening B - nogi wyżej/niżej na szerokość barków - po 3 serie po 10-15reps (jak ci to mało, to rób powooooooli) Sukces chyba tkwi w przepracowaniu całej klatki :)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2508 Data: 2012-02-17 19:25:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening klaty w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    wiście należy ćwiczyć całe ciało.. Ale pytasz o klatę, to na tym się skupiam. Akurat też właśnie się zastanawiam - jak ją ćwiczyć. Poza pompkami dodam sobie floor press z kettlebellem i może jakieś sztangielki na prowizorycznej ławeczce (2 pufy). Jednak uważam, że pompki będą u mnie podstawą :) Zmieniony przez - panteon w dniu 2012-02-17 19:49:33

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2508 Data: 2012-02-17 19:49:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening klaty w domowych warunkach

    Post
    Trening w domu

    To może dorzuć sobie POMPKI NA JEDNEJ RĘCE GŁOWĄ DO GÓRY :) Tzn. opierasz się ręką o biurko/parapet/stół i pompujesz.. Oczywiście w treningu góra/dół. Nie zaszkodzi, nie zabije a może nawet pomoże!

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2508 Data: 2012-02-17 20:27:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu

    Post
    Trening w domu

    Żadna kreatyna Ci nie jest potrzebna, ani teraz, ani w najbliższym czasie. Trening musi składać się z ćwiczeń wielostawowych, z racji, że dopiero zaczynasz i potrzebujesz "bazy". Skoro Masz sporo obciążenia to ekspander nie będzie Ci potrzebny. A trening mógłby wyglądać tak: Wykroki z hantlami 4s Podciąganie nachwytem 4s Wyciskanie na podłodze - lu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 488 Data: 2012-11-21 21:35:43 Liczba szacunów: 0
  • trening trojboisty z naciskiem...

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    dzis sobie zrobilem trening i znow mam ze dwa pytanka: czy moge zrobic jako cwiczenie tricepsa pompki na poreczach? czy to juz bedzie zbytnie obciazenie, zauwazylem ze to cw na mnie dobrze dziala ale wlasnie mysle czy to juz nie bedzie za duzo? i drugie pyt: czy do cwiczen wystarcza takie sciagacze z apteki ostatnio mialem cos takiego na rce i ladn

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2197 Data: 2004-10-16 00:03:44 Liczba szacunów: 0
  • Czy stosowac FBW naprzemienie ze splitem?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ż ten, który wrzuciłem do artu Georgu i wygląda tak: dzień A 1. martwy ciąg 2. hackmaszyna - nogi 3. wyciskanie leżąc płaska ławka 4. wyciskanie sztangi stojąc (bary) 5. pompki na poręczach 6. brzuch. dzień B 1. podciąganie 2. przysiady 3. wiosłowanie 4. wyciskanie stojąc 5. wyciskanie na skosie 6. brzuch Ilość serii - naklepiej po 4 na każd

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1407 Data: 2007-11-17 16:23:09 Liczba szacunów: 0
  • Trening na 5 miesięcy dla początkującego.

    Post
    Trening dla początkujących

    tanga na barkach Wyciskanie sztangi plasko "Grzbietki"- kladziesz sie na brzuchu, nogi blokujesz np pod kaloryferem i unosisz tlow. Podciaganie na drazku podchwytem pompki w podporze tylem W kazdym cwiczeniu robisz okolo 15 ruchow wiec ciezar nie bedzie duzy (to jest bardzo wazne), dzieki temu musisz maksymalnie dbac o technike (jej opis

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2011-02-11 13:23:36 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja w miejscu.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Może spróbuj zapotrzebowanie -500kcal na razie. Jak wrzucisz 2/3 dni w tygodniu jakiekolwiek aeroby nawet te 15-20 minut ale intensywnie i zmienisz pompki itp. na siłownie, to waga powinna lecieć. Zawsze wtedy możesz coś odejmować, ale siły to nie będziesz miał na ćwiczenia na diecie +- 1500kcal i metabolizm Ci zwolni, bo to już głodówka. Nikt nie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1111 Data: 2014-01-15 23:45:54 Liczba szacunów: 0