SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pompki na poreczach nie zrobie bo nie mam gdzie a po za tym sa dla mnie za trudne :P. Moze dodam jeszcze cos o mnie. Wyciskanie max 47 kg MC ok 80 kg przysiad ( słabiutko) około 35 kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 840 Data: 2007-05-06 14:10:02 Liczba szacunów: 0
  • Prosze O Pomoc .. Mam Już Dość ..

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    oczynności to jest objaw, a podczas leczenia nadczynności to niestety efekt uboczny :-/ W takim przypadku musisz przyspieszyć spalanie, koniecznie! Dużo ruchu - choćby zwykłe pompki i brzuchy w domu. Godzinka wieczorem i już jest pierwszy krok do lepszego wyglądu. A druga sprawa to odżywianie - więcej warzyw, mniej ziemniaków, jasnego chleba itd. T

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1225 Data: 2011-12-18 12:09:45 Liczba szacunów: 0
  • No i zacząłem !! - proszę o ocenę co o tym myślicie?

    Post
    Sztuki Walki

    Jeszcze mam prośbę do szanownych Panów. Poradzcie cos aby robic w domu. Czy zakupic jakies hantelki? (jesli tak to ile kg?). Czy wystarcza pompki, brzuszki i przysiady.Poradzcie cos ciekawego. Bo za bardzo walki z cieniem czy na worku to na razie nie bo w zasadzie to nic jeszcze nie umiem :)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3170 Data: 2011-11-09 12:07:30 Liczba szacunów: 0
  • No i zacząłem !! - proszę o ocenę co o tym myślicie?

    Post
    Sztuki Walki

    Wyluzuj :D!, przeczytałem cały temat i jestem pełen podziwu :D. Rób sobie brzuszki , pompki przysiady - serie , ewentualnie dokup sobie hantelki i mnóstwo możesz ćwiczeń robić w domu ; triceps biceps kaptury itd itp., co do pompek to może najpierw wąskie na triceps , ewentualnie tak na ukos , masz mnóstwo możliwości. Jak Ci boks i bieganie idzie

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3170 Data: 2011-11-29 07:30:43 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o podpowiedzi odnosnie planu treningowego i diety?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    15-12 1x15-12 4- brama 4x15-12 1-wyciskanie francuskie sztangi do czoła 1x8-6 1x8-6 1x15-12 1x15-12 2-wyprosty ramion przy wyciągu górnym 1x8-6 -1x15-12 1x15-12 1x15-12 3-pompki w podporze tylem 4x15-12 1-skłony na brzuch 4xmax 2-unoszenie kolan do klatki piersiowej 4xmax Plecy/ biceps / przedramiona 1-podciąganie na drązku 4xmax 2-podciąg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 565 Data: 2012-06-04 10:58:59 Liczba szacunów: 0
  • Massa by konri8

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klata + Triceps 1) Wyciskanie Sztangi na płaskiej 12/10/8 2) Wyciskanie Sztangielek w skosie 12/10/8 3) Rozpiętki 12/10/8 4) Wyciskanie sztangi w leżeniu wąsko 12/10/8 5) Uginanie sztangielki za głową 12/10/8 6) Wyciskanie Francuskie Leżąc 12/10/8 7) Pompki w podporze tyłem 12/10/10 + Brzuch Brzuszki 3x Podciąganie nóg do klaty w zwi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1053 Data: 2009-02-07 11:30:10 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY - WYSKOK

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/%C4%86wiczmy_razem!_wyskok_vol.3-t836740.html Tu jest plan na siłkę, dokładasz do niego podciąganie/wiosłowanie i pompki na poręczach/wycisk na ławie i jest git. Do tego plyo 2x w tygodniu niezależnie od siłki: http://www.youtube.com/watch?v=aZsOmoNnGwo Tu jest dobry zestaw. Ja robię coś takiego: 4x8 tuck jumps i 2x5 depth jumps

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1643 Data: 2012-03-27 17:56:28 Liczba szacunów: 0
  • Bokser-amator, dziennik - zapraszam serdecznie!

    Post
    Sztuki Walki

    Dzisiaj akurat nie biegałem, ale tak to codziennie biegam. 19 czerwca 2012 7;45-9;45 trening bosku, generalnie troche biegania, pompki, przysiady i kombinacje z praca nog. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3173 Data: 2012-06-20 11:04:28 Liczba szacunów: 0
  • trening fbw + boks

    Post
    Trening dla początkujących

    anty11 troche nie rozumiem w czym masz problem przeciesz tam masz GOTOWCE A Podrzut jednorącz 5s x 4-6powt, 80-90%CM Przysiady ze sztangą na barkach 5s x 4-8powt, 75-85%CM Wyciskanie sztangielkami leżąc 5 x 6-8 powt., 80-90% CM Wiosłowanie sztangą 5s x 4-8powt 80-90% CM B Zarzut siłowy 3-6 x 3-6 powt, 80-90% CM MC 5s x 4-6powt 80-90%CM Podciąganie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2012-01-01 21:43:31 Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka 15-latka

    Post
    Trening dla początkujących

    nie siedząc/w staniu nad głowę + na mneijsze partie po te 2 serie uginania ramion ze sztangą/podciąganie podchwytem na biceps i wąskie wyciskanie/wyciskanie francuskie/wąskie pompki na triceps ćwiczenia wymienione przed znakiem + muszą być wykonuwanie - bez nich zapomnij o dużej sile... Takie coś jak rozpiętki/modlitewnik - od razu o tym póki co za

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1233 Data: 2012-05-05 00:57:21 Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka 15-latka

    Post
    Trening dla początkujących

    To może ktoś spróbuje teraz ze mną ułożyć cały plan tzn. jaką partie mam robić w dany dzień :)) ( Przysiady ze sztangą, Martwy ciąg, WYciskanie na ławce, Wiosłowanie sztangielką, Podciąganie , Wyciskanie siedząc, nad głową, Wąskie pommpki, normalne pompki, podnoszenie sztangielek) Można było by jeszcze dodać jakieś ćwiczenie i ułożyć plan ; D

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1233 Data: 2012-05-09 16:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka 15-latka

    Post
    Trening dla początkujących

    raz .. To może ktoś spróbuje teraz ze mną ułożyć cały plan tzn. jaką partie mam robić w dany dzień ( Przysiady ze sztangą, Martwy ciąg, WYciskanie na ławce, Wiosłowanie sztangielką, Podciąganie , Wyciskanie siedząc, nad głową, Wąskie pommpki, normalne pompki, podnoszenie sztangielek) Można było by jeszcze dodać jakieś ćwiczenie i ułożyć plan ; D

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1233 Data: 2012-05-09 21:13:25 Liczba szacunów: 0
  • Co na poczatek?

    Post
    Trening w domu

    1. jaie sanajlepsze cwiczenia do wykonywania w domu i poprawjajace ogolnie wyglad (chodzi mi tu glownie o brzuch i posladki)? NP. POMPKI, PODCIAGANIE SIE, SPIECIA BRZUCHA, PRZYSIAD NA JEDNEJ NODZE, LUB PLECAMI O SCIANE 2. jakie cwiczenia nalezy wykonywac aby hmmm wyprostowac kregoslup? szkola zrobila swoje i teraz mam sliczny maly garbik na plecach

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 2002-01-16 09:28:14 Liczba szacunów: 0
  • pompki dla dziewczyny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no wlasnie mnie tez troche nie bardzo pasuje to obciazenie przy pompkach, zwiekszanie powtorzen tez powoduje natezenie wysilku. Komu by sie chcialo cwiczyc z talerzem na plecach...wydaje mi sie ,ze jak dla dziwczyny to juz same pompki sa duzym wysilkiem, zwlaszcza gdy ma sie spory balast z przodu

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5927 Data: 2006-03-09 19:19:11 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - wyciskanie z za głowy 3s Tricepsy: - wyciskanie francuskie 2s Plecy: - Wiosłowanie sztanga 3s - Unoszenie z opadu 3s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym (supinacja) 2s nogi; przysiady 3s wspięcia na palce 3s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2008-05-06 22:19:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW 4 x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wyrobisz w takim razie dwa dni pod rząd. Zrób tak: A: Przysiad 4x15 Wyciskanie skos 4x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 Wyciskanie poziomo sztangielki 3x12 Pompki na poręczach 3-4x10 Wspięcia na palce B: MC 4x12 Podciąganie na drążku 3x10 Wioslowanie sztangą 4x10 Ściąganie wyciągu górnego do klatki 3x12 Uginanie ramion ze sztangą 3-4x10 Brzuch

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2016-02-22 07:25:37 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW 4 x w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Na początek taki plan po jakimś czasie dodam kilka powtórzeń następnie serie :) Bieżnia – 30 min Przysiad ze sztangą – 15 / 12 / 10 / 8 Wiosłowanie z sztangą – 15 / 15 /15 Wyciskanie leżąc – 15 / 15 / 15 Wyciskanie żołnierskie – 12 / 10 / 10 Uginanie ramion z sztangą – 15 / 15 / 12 Pompki na poręczach – 12 / 10 / 8 Wspięcia na palcach – 20 / 15

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2016-02-28 21:39:35 Liczba szacunów: 0
  • Japońskie pompki

    Post
    Sztuki Walki

    no mieli bo to nie są japońskie pompki. Nie wiem dlaczego ktoś tak napisał. Taki rodzaj ćwiczenia prawdopodobnie z kung fu przeszedł do Karate i teraz nazywa się japońskie Ćwiczenie takie jest w mim stylu i w jeszcze kliku które widziałem i służy rozciąganiu ciała, a głównie mięśni brzucha.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7104 Data: 2009-12-24 22:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Japońskie pompki

    Post
    Sztuki Walki

    Rąk IMHO nie angażują tak, jak zwykłe pompki, co wnioskuję po tym, że łapy mam słabe a tych 'japońskich' zawsze mogłam zrobić na luzie co najmniej 30 i tyle samo w drugą stronę. Przypuszczam, ze to kwestia bardziej rozciągnięcia, niż siły. Przy klasycznych 30 - 40 to był dla mnie max, nie mówiąc o wariantach z klaskaniem czy dłońmi razem

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7104 Data: 2009-12-25 15:28:04 Liczba szacunów: 0
  • Suple dla domatora.

    Post
    Odżywki i suplementy

    człowieku, pompki robisz i chcesz suplementować się? zejdź na ziemię zdr

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2423 Data: 2009-02-23 22:46:36 Liczba szacunów: 0