SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ile kg na płaskiej na początku??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nam kilka osób które dysponuja duza siła,mimo to potrafia sie podciagnac maxymalnie 10 razy,oczywiscie Ci ludzie sa nie małej wagi,wiec podciaganie,podbnie zreszta jak zwykłe pompki nie decyduje o sile jaka dany osobnik posiada.Według mnie 25 podciagniec to zdecydowanie zawyzona srednia krajowa,niewiem skad te wyniki pobraliscie,ale moim kuple co m

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6761 Data: 2006-09-04 16:23:07 Liczba szacunów: 0
  • Ile kg na płaskiej na początku??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    dotychczas machałem na serie 30kgx od 15 do 25 (bez komentarza). Gdy mierzyliśmy max, pierwszy kumpel nie dźwignął ani razu, ja raz 64kg+12kg drążek, a drugi który ćwiczył dotychczas pompki, dźwignął wszystko 6-7 razy, płynnie i bez oporów . Jak odłożył sztangę to powiedział, że więcej mu się nie chciało i że za lekkie (ale miał już wtedy 182).

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6761 Data: 2007-03-14 18:27:36 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten plan daj do sprawdzenia w tamtym dziale. Co do nas... Ja niedawno robiłem takie coś, wzorowane na siłownianym FBW: Przysiady na jednej nodze 2s Syzyfki 2s Podciąganie szerkokim nachwytem 3s Pompki z obciążeniem 3s Wyciskanie ciężaru z klatki 2s "Foczki" 2s A w dni nietreningowe: Unoszenie nóg w leżeniu 3s Spięcia tułowia 3s

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 654 Data: 2008-12-29 18:18:39 Liczba szacunów: 0
  • trening- FBW do oceny !

    Post
    Trening dla początkujących

    mogę ci pokazać plan jaki kiedyś znalazłem w necie, jest dosć wygający ale na rok stażu będzie chyba ok, mi się ćwiczyło nim fajnie Przysiad przedni 5 s Podciąganie na drążku 4s Wyciskanie leżąc 4s Martwy ciąg 4s Wyciskanie stojąc 4s Żuraw 2-3s Przysiad tylny 5s Rumuński martwy ciąg 4s Wyciskanie szt

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 639 Data: 2013-06-30 21:53:48 Liczba szacunów: 0
  • poczatki MT

    Post
    Sztuki Walki

    czy moglbym zaczac od takiego treningu 2x w tyg do tego po kazdym 20 min aerobow?TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 2013-12-30 17:36:32 Liczba szacunów: 0
  • ile jestem w staniew wycisnąc??

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    żeli chodzi o trening pozostałych grup mięśniowychto rady Pressora jak najbardziej ok. Tu dałem Ci trening, kliknij na link , przelicz ciężary i do roboty. Jeżeli chodzi o pompki na poreczach to rewelacja z dodatkowym ciążarem, tylko nie schodź za nisko, lepiej nie przeciążać stawów barkowych. Zmieniony przez - kingeri w dniu 2004-06-07 10:41:33

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5056 Data: 2004-06-07 10:39:14 Liczba szacunów: 0
  • Co robić ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - Military press

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2491 Data: 2012-01-27 21:55:41 Liczba szacunów: 0
  • Co taki trening z taką dietą da?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Oto trening: Pon: Klata-Biceps-Przedramię Klata: Wyciskanie sztangielek na ławce skos+ 3x15-12-10 Wyciskanie sztangi na ławce prostej 3x15-12-10 Wyciskanie sztangielek na ławce skos- 3x15-12-10 Rozpiętki 3x10 Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami chwyt normalny 3x15-12-10 Uginanie ramion ze sztangą 3x15-12-10 Modlitewnik ze sztangielką 3x15-12-1

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 2017-01-12 16:32:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    WG mnie narazie trening z obciazeniem swojego ciala w zupelnosci wystarczy, troche za wczesnie na dzwiganie wiekszych ciezarow. Szkoda zdrowia. Trenuj w domu pompki , brzuszki co wiecej mozesz zapisac sie na jakies sztuki walki lub inny ogolnorozwojowy sport. Taka jest moja opinia jesli chodzi o TWoj wiek. pozdrawiam Zmieniony przez - _IvErSoN_ w d

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 625 Data: 2008-01-07 17:10:15 Liczba szacunów: 0
  • klata - zmiana planu, rozbudowa dołu

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym polecił dorzucić jeszcze pompki na poręczach bo dobrze podkreślają dół klatki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 680 Data: 2009-11-29 18:14:55 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik trenigowy (czy dobrze idzie?).

    Post
    Trening dla początkujących

    Z rozpiską jest cieżko, bo na początku zacząłem trenować pod kątem jednostek mundurowych, a obecnie przygotowywuje się do następnej selekcji (w tej nie dam rady, z uwagi na kontuzję która mnie unieruchomiła na 1,5 miesiąca). A więc tak ćwicze od poniedziałku do czwartku W poniedziałek siła, wtorek wytrzymałość, środa siła, czwartek wytrzymałość, a

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2010-06-14 19:10:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    dodam ze nie mam lawki dlatego musze jechac pompki ;/ Zmieniony przez - Metanabol w dniu 2011-12-30 00:02:46

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 393 Data: 2011-12-29 23:57:58 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułozeniu treningu i diety

    Post
    Trening dla początkujących

    Przykładowy trening ACT by Michail: 1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2. Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), 3. Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud), 4. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka), 5. Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne), 6. Wyciskani

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2008-12-21 17:33:33 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułozeniu treningu i diety

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), (ZROB SOBIE ABS ALBO A6W) 2. Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), (2,3 pkt zamien na przysiady ze sztanga) 3. Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud), 4. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka), 5. Unoszenie sztangielek bokiem w górę w

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2008-12-21 18:11:36 Liczba szacunów: 0
  • Klatka PYTANIE

    Post
    Trening dla początkujących

    zależy jaka forma progresji co do urozmaicania to nie bede się wypowiadac bo moim zdanniem nie ma co urozmaicac tylko zaczac cwiczyc poprawnie technicznie push pullem lub innym o większej częstotliwości a te pompki to w jakim celu niby mają byc http://www.sfd.pl/%5BArt%5D_Pierwszy_rok_trening%C3%B3w-t906985.html etap 5

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 876 Data: 2014-01-27 19:54:34 Liczba szacunów: 0
  • Klatka PYTANIE

    Post
    Trening dla początkujących

    szym chwytem) wyciskanie na płaskiej 4s military press 4s facepull 4s B - plecy przysiady przednie lub wykroki 4s (lżej po prostu) martwy ciąg 6s (2+4) wiosłowanie sztangą 4s pompki na poręczach (wersja na klatę) 4s military press 4s facepull 4s .. i od razu odpowiem: tak nie robiłem bicepsa ani tricepsa, tak rósł dobrze. Zmieniony przez - dawid.p

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 876 Data: 2014-01-27 20:55:08 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska na mase i troche trzeba poradzić

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyjątkowo, jako że mam za***iście dobry humor, rozpiszę Ci splita partia 2x w tygodniu. Poniedziałek -Przysiady 4s -Martwy ciąg na prostych nogach 3s -Wiosłowanie sztangą 4s -Uginanie razmion ze sztangą 4s Wtorek -Wyciskanie na skosie 4s -Pompki na poręczach (wersja na klatkę) 3s -Wyciskanie zza karku 4s -Prostowanie ramienia z hantelką w opadzie 4

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2050 Data: 2009-05-20 18:09:32 Liczba szacunów: 0
  • Kwestia klatki i bicepsow - pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ktos pytal wczesniej jak wyglada trening . Sam go ukladalem , wiem ze napewno jest duzo bledow , i tak- jestem poczatkujacy jak najbardziej A: *klatka WYCISKANIE SZTANGI SKOS 4x10 30kg WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 4x12 50kg ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 4x10 2x10kg PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W PO

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2013-11-14 15:39:21 Liczba szacunów: 0
  • Prawo a koks

    Post
    Doping

    ciekawe jak beda wygladac FAKE igły i pompki

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4755 Data: 2010-02-04 21:27:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny i poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening siłowy mógłbym robić w piątek u siebie w klubie. W domu jakiś drążek,pompki też są do zrobienia moge wrzucić to do aerobów 30 minut + trening siłowy jak myślicie? /SFD/Images/2015/11/14/787d8456d90a4ccebd09d07b3a8ecec0.jpg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 680 Data: 2015-11-14 11:43:18 Liczba szacunów: 0