SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • FBW 15-10-5

    Post
    Trening dla początkujących

    Dipsy= pompki na poreczach zdr.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 842 Data: 2008-09-03 16:36:11 Liczba szacunów: 0
  • waga nie leci w dól mimo treningów i diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dieta w ciągu dnia to z reguły. wstaje o 5.00: wypijam szklanke wody z cytryną (czasem małe jabłko) jadę do pracy tam biegam około 3 km i robie jakies ćwiczonka jak brzuszki, pompki, ćwiczenia na gumach. to trwa około 35-40 min. po tym jem śniadanko około 7 40: płatki owsiane na jogurcie naturalnym greckim albo wodzie. około 7- 10 łyzek z dodatkami

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2014-01-22 11:53:22 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu będa sogi

    Post
    Trening dla początkujących

    ężko). wyciskanie sztangi/ płasko 3s wyciskanie sztangielek skos w górę 3s rozpiętki ze sztangielkami płasko 3s wyciskanie zza karku 3s unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s pompki w podporze 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3s PIĄTEK B1: nogi, plecy(lekko), bicepsy (cięzko) przysiad wykroczny 3s uginanie nóg leząc 3s wspięcia na palce 3s wi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2008-10-19 16:01:30 Liczba szacunów: 0
  • trening prosze pomocy!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Joł, Klata: jak możesz to daj pompki na poręczach Wyciskanie sztangi plasko 12 10 8 6 hantle Wyciskanie hantli skos (45 stopni) 12 10 8 6 mniejszy skos, chwyt młotkowy Rozpietki 4 serie po 12 Biceps: Uginanie ramion ze stanga 12 10 8 6 Uginanie ramion siedzac na skosie (45 stopni) 4 serire po 12 daj lepiej młotki Uginanie w oparciu o kolano 4 ser

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 530 Data: 2009-05-18 17:00:57 Liczba szacunów: 0
  • Giętkie palce :/

    Post
    Trening dla początkujących

    No niby każdy może wyginać palce, ale chyba nie aż tak, mało kto z moich znajomych tak potrafi :/ to po prostu jest dziwne, nawet jak chce zrobić pompki na palcach to muszę mocno napiąć ścięgna dłoni żeby mi się palce nie zginały. Są jakieś ćwiczenia czy inne sposoby na usztywnienie a przynajmniej nabranie większej siły/wytrzymałości w palcach ? N

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4900 Data: 2009-08-23 22:31:56 Liczba szacunów: 0
  • Giętkie palce :/

    Post
    Trening dla początkujących

    palce-tak jak podczas wspinaczki po ściance gdzie silne palce sa wazne. Dlatego mozesz sobie robić uginanie nadgarstów ze sztangą w siadze nachwytem i podchwytem (jedno działa na zginacze a drugie na prostowniki nadgarstów) I dalej oczywiscie rób pompki na palcach-to chyba najlepsze ćwiczenie. Zmieniony przez - stricken w dniu 2009-08-23 23:13:46

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4900 Data: 2009-08-23 23:11:37 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Robiąc pompki ,bicepsy i brzuszki , nie zbudujesz ładnej i proporcjonalnej sylwetki . Poczytaj trochę o planie typu FBW , ułóż sobie plan i wklej do sprawdzenie , wtedy w razie potrzeby skorygujemy ci go . Jeżeli ćwiczyłbyś np3x w tygodniu na siłowni , to w dni nie treningowe możesz pracować trochę nad kondycją . Pytanie tylko co ty chcesz osiągn

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 410 Data: 2012-06-27 20:37:08 Liczba szacunów: 0
  • Porady dla początkującego po chorobie i z problemami zdrowotnymi.

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli rozumiem, że powinienem sobie odpuścić siłownie i wszelkie ćwiczenia siłowe w domu? Pompki, ćwiczenia hantlami itp?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 305 Data: 2016-12-05 18:41:48 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan treningowy oceńcie

    Post
    Trening dla początkujących

    ale ja w poniedzialek robie klate na maszynach lawce i hantlach a w czwartek tylko pompki to az tak nie katuje a biceps trenuje w pon i czwartek tak samo ,a to po to bo chce osiagnac lepsze efekty i pytanie jest takie czy miesnie nadazaja z regeneracja i czy urosna szybciej jak bede tak cwiczyl czy nie?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 464 Data: 2013-03-27 18:47:20 Liczba szacunów: 0
  • Sprinty- plan do oceny

    Post
    Inne dyscypliny

    Tak, tak rozgrzewka i brzuszki to inna sprawa. Rozgrzewka, brzuszki i pompki jest rano, przed treningiem, po treningu, i przed spaniem :) a co PabloJ uważasz o suplementach??

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 2010-01-28 20:52:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - podciąganie, pompki i brzuszki, bieganie...

    Post
    Trening w domu

    pewnie rzeźba bardziej, aczkolwiek masa bardzo mile widziana oraz zwiększanie ilości powtórzeń ćwiczeń 5. Staż praktycznie zerowy, ostatnio zacząłem od czasu d czasu ćwiczyć pompki, ale potrzebuję regularnego treningu 6. 2x w tyg treningi piłkarskie w klubie i raz tygodniowo siatkówka To chyba tyle. ;D Zmieniony przez - dawid.krzysztof.kwiatkowski

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2609 Data: 2011-12-29 19:13:29 Liczba szacunów: 0
  • Testosterol a wzrost :D

    Post
    Odżywki i suplementy

    Od rosnięcia w góre jest HG a przez Testosterol lepiej tylko będzie Ci z pompki szło ;)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3873 Data: 2008-02-08 22:55:12 Liczba szacunów: 0
  • SZYBKOŚĆ PŁYWANIA 50m ,

    Post
    Inne dyscypliny

    Pływałeś to na basenie 25 czy 50m? Na lądzie to najlepiej biegaj dla wytrzymałości, rób pompki, podciągaj się na drążku itp:P

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 4783 Data: 2011-09-06 18:59:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening 3 dniowy na masę do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    wez sproboj moze tego: Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10;8;6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12;10=10 Triceps: - Pompki na poreczach 12;10;8;6 - Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10 Środa: Plecy: - Martwy ciag 10;8;6=6 - Podciaganie na drążku szerok

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 703 Data: 2012-01-05 07:45:01 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Karola Małeckiego-do dziewiątego odcinka TV SFD

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam niedługo wchodzę na ostatnie 10tyg robienia masy z nowym treningiem,który tak sobie ułożyłem PLAN: Poniedziałek:Nogi Wtorek:Klatka+biceps Środa:wolne Czwartek:Plecy+Przedramiona Piątek:Barki+Triceps Sobota:wolne Niedziela:wolne Poniedziałek: 1.Przysiad Tylni: 4 x 6-8 2.Szyzyfki: 3 x 10 3.Uginanie nóg w siadzie: 4 x 10-8 4.Wykroki: 3 x 10 5.Ug

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 3938 Data: 2012-11-20 15:19:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego... Co na apetyt?

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzięki. Czy moglibyście mi zaproponować jakiś plan treningowy. Mam tylko hantelek. Może macie jakiś plan dla mnie np. pompki różne rodzaje, szóśtka weidera, drążek, i hantelek. Jaki można plan, mozecie jakiś podać z tymi ćwiczeniami co podałem?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 806 Data: 2008-08-21 21:38:11 Liczba szacunów: 0
  • Push/Pull/Legs---> Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze jedno, który z poniżej planów jest lepszy na masa + siła? Pull: martwy ciąg 3x5 drążek nachwytem 3x5 wiosłowanie 2x5 szrugsy 2x5 uginanie sztangą 3x5 uginanie młotkowe 3x5 Push: płaska ława sztangą 3x5 wyciskanie skos 3x5 militarne strojąc 3x5 wznosy hantli bokiem stojąc 3x5 wyciskanie w wąskim uchwycie 3x5 brzuszki 3x20 Legs

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2160 Data: 2010-12-28 20:27:40 Liczba szacunów: 0
  • Jak przybrac na sile wyciskania?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Przykładowa rozpiska ciężarów wraz z seriami i powt. 1. 35/8x4 2. 37,5/8x4 3. 40/8x4 4. 42,5/6x4 5. 45/6x4 6. 47,5/6x4 7. 50/5x4 8. 52,5/5x4 9. 55/5x4 10. 57,5/4x4 11. 60/3x3 12. 62,5/3x3 13. 65/3x3 14. 67,5/3x3 15. 70/3x3 16. 72,5/2x2 17. 75/2x2 18. 77,5/2x2 19. 80/2-1 Schemat: Piątek WL zgodnie z rozpiską WL wąsko x/6x4 Pompki na poręczach x/6x4

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2050 Data: 2013-09-21 00:13:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla nowicjusza

    Post
    Trening dla początkujących

    zesz tak koles dużej ręki nie zbuduje rob tak biceps: uginanie przedramion ze sztangą 2s 8 pow uginanie przedramion na modlitewniku 2s 8pow uginanie przedramion uchwytem młotowym 2s 8pow na triceps : pompki na poręczach 2s 8pow wyciskanie francuskie sztangą 2s 8 pow i zciąganie wyciągu górnego 2s 8 pow do tego troche białka i bedzie dobrze pozdro

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 2009-06-04 08:39:47 Liczba szacunów: 0
  • HST do sprawdzenia.

    Post
    Trening w domu

    iewykonanie powtorzenia). Odnosnie rozwoju obwodu ramion: sugerujecie odstawienie cwiczen na biceps/triceps i skupienie sie na angazowanie ich poprzez wioslowania, podciagania, pompki na poreczach i wyciskania? Myslalem ostatnio nad metoda poltorakow, ktora WODYN zdaje sie doradzal, gdy podobne problemy wystepowaly podczas jego planow FBW 15-10-5.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1243 Data: 2008-01-19 19:45:50 Liczba szacunów: 0