SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Porusz łapy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ogromny,moja propozycja wyglada tak: 1.uginanie przedramion z uchwytami w bramownicy 2/12 (zasada wstepnego zmeczenia) 2.gigantseria - uginanie przedramion z krzywka stojac - pompki na poręczach - uginanie przedramion na modlitewniku - prostowanie przedramion z linka wyciagu górnego - uginanie przedramienia ze sztangielka w opadzie tulowia - francu

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2095 Data: 2009-06-22 21:23:04 Liczba szacunów: 0
  • odstające kości

    Post
    Zdrowie i Uroda

    na basen chodziłem, w tym roku szkolnym (w październiku) skończyły mi się karnety - tak, mam skoliozę a jaką dietę polecacie?? i oczywiście jakie treningi ... robię pompki, rozpiętki, przysiady, (na siłownię nie chodziłem i raczej nie będę chodził, nie mam takiej możliwości) do dyspozycji mam jedynie 2 hantle 5 kg oraz ciężar własnego ciała - to ws

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2012-12-28 19:44:12 Liczba szacunów: 0
  • klatka z bicepsem, czy klatka z tricpesem ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    głowy - 4 po 10 powtórzeń. teraz myślę bardziej nad : w 1 dzien: 1)wyciskanie skos w dół - 4 serie po 10-8-6-4 ruchy + mniejszym ciezarem 8 ruuchów na koniec jako dobitka 2)pompki na poręczach - 4 serie z dodatkowym obciążeniem po 15 ruchów 3) brama - 4 serie po 12-10 powtórzen pozniej bic a następny trening klatki to: 1) wyciskanie płaska 4 x 1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1608 Data: 2009-07-26 14:03:57 Liczba szacunów: 0
  • Poruszenie klatki

    Post
    Trening dla początkujących

    Polecam pompki na poręczach jeśli je posiadasz..

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 478 Data: 2011-07-19 23:00:37 Liczba szacunów: 0
  • Zapadnięta prawa strona klatki piersiowej

    Post
    Trening dla początkujących

    Mysle ze duzo osob od takiej klatki zaczynali ja duzo lepszej nie mialem takze nie zalamuj sie bierz sie za pompki potem lawka i po malu dodawaj cwiczenia jaakies rozpietki czy cos...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5766 Data: 2008-05-09 15:16:51 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam Trening. Jaka Dieta?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kurde;/ mam problem nie wiem czy to tylko dzisiaj czy to właśnie to za duże obciążenie. Dzisiaj wykonałem półtora godzinny trening siłowy:pompki wszystkie wersje, grzbiety, brzuszki, podciąganie na drążku, 3 dzień 6 weidera. Problem jest w tym że pod sam koniec jak już kończyłem zakręciło mi się w głowie więc poszedłem pod prysznic i 10 minut lodow

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2009-07-20 14:18:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening na sile

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Kocyk. Robiłem także ten trening ( na forum wg Metalixa ). Do wyciskania klasycznego dodawałem : w poniedziałek wyciskanie wąsko, pompki na poręczach triceps na wyciągu w środę podciąganie sztangi do brzucha w opadzie wyciskanie sztangi w siadzie z klatki unoszenie hantli bokiem lu

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 2003-07-22 22:38:38 Liczba szacunów: 0
  • PUSH & PULL 4xweek - do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Może spróbuj coś takiego: Push: 1. Wyciskanie sztangi płasko - 4x 2. Rozpiętki - 3x 3. Wyciskanie sztangi zza głowy - 3x 4. Unoszenie sztangielek bokiem w górę - 3x 5. Pompki w podporze tyłem - 3x 6. Wspięcia na palce stojąc - 4x Pull: 1. Martwy ciąg - 4x 2. Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia - 3x 3. Sztrugsy - 3x 4. Uginanie ramion ze szta

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2010-07-28 12:01:07 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASĘ - POCZ ĄTKUJĄCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Coś takie robię jednego dnia... Tylko teraz po ile serii i powtórzeń ? 2 zestawy (3 sesje treningowe w tygodniu) A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s B

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2010-08-21 00:07:20 Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA MASĘ - POCZ ĄTKUJĄCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy ten plan jest dobry ? A Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Plecy: - Martwy ciąg 4s Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi poziomo 3s Barki: - Wznosy barków "Sztrugsy" 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s B Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2010-08-21 00:31:19 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron Suspension krysztalki

    Post
    Doping

    Panowie dzis pol dnia sie meczylem z tym testem kupilem igly 1,2 i nic wiecej sie niechce nabrac tych krysztalkow tylko jakies sladowe ilosci generalnie sam olej sie nabiera, podgrzewalem zapalniczka i tez dupa ogolnie zaluje ze kupilem kasa chyba wyj**ana w bloto albo ja niepotrafie nabrac tego testa do pompki:-(

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5189 Data: 2012-07-27 23:32:43 Liczba szacunów: 1
  • Tkanka tłuszczowa i mięsnie brzucha

    Post
    Trening dla początkujących

    A czy czasem bieganie np codziennie po zalozmy 5km nie zanizy mi wyskoku. W koszykowce wyskok jest dosc wazny i szkoda mi bylo tych 80cm wyskoku co teraz mam. Znalazłem kiedyś podobnego WOD-a: 1 Runda: 10 Thrusters 1 Burpees 10 Pompek 2 Runda: 9 Thrusters 2 Burpees 9 Pompek 9 Runda 2 Thrusters 9 Burpees 2 Pompki 10 Runda 1 Thrusters 10 Burpees 1

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2013-08-20 08:01:31 Liczba szacunów: 0
  • Spadek siły?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    o, ale 24h nie siedze na komputerze :P To tak, oczywiście robie na ławeczce wyciskanie, na rozgrzewke sam gryf, potem jakoś na około 60kg robie po 3 serie po 12-15 powtorzen, pompki srednio jakies tez 3 serie po 30, drążek jakieś 5 podciągnieć też 3 serie (wiecej jeszcze nie dam rady), cwiczenia hantlami (3 serie az do zmeczenia rąk hantlami 10 lub

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2229 Data: 2014-04-17 16:04:31 Liczba szacunów: 0
  • Spadek siły?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    anym, jeśli teraz jesteś w stanie zrobić 80 kg, to proponuje tak - 60kg x 10, 70kg x 6, 75 kg x 3, 80kg x 2 i ta seria trzykrotnie. Co drugi tydzień dodaj do każdej serii 2,5-5 kg, zależne od tego jak się będziesz czuł. Musisz wyczuć swój organizm. Wyciskanie wąskie i pompki na poręczach też są bardzo pomocne, bo rozwijają niezbędny tutaj triceps.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2229 Data: 2014-04-18 02:38:26 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej

    Post
    Trening w domu

    k płasko 3s wyciskanie sztangi/sztangielek skos w górę 3s rozpiętki ze sztangielkami płasko/skos 3s wyciskanie sztangi z klatki 3s unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad wykroczny 3s uginanie nóg leząc 3s wspięcia na palce 3s wiosłowan

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 2740 Data: 2012-12-20 18:14:13 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej

    Post
    Trening w domu

    dobra, 2 raz ćwiczyłem i pojawił sie ból w środku klaty wtf? nie zbyt przyjemny :/ w pompkach o ile sie nie mylę a co jak co ale pompki to umiem robic... i nie od dzis je robie wiec nie wiem ocb

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 2740 Data: 2013-01-19 15:41:15 Liczba szacunów: 0
  • pytanie dotyczace sily klatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przede wszystkim ile weźmiesz zależy przede wszystkim od diety, a nie od Nitro, który sobie bardzo chwale Jakim planem na klate jechałeś wcześniej? Czy ten plan chcesz mieć bardziej na mase, czy na siłe? Napisałeś: masa/siła, a konkretniej? Czysta masówka, gdzie idzie też siła, czy siła głównie? Proponował bym: -Pompki na poręczach 4x12-10-8-6 prog

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1953 Data: 2008-12-29 12:07:06 Liczba szacunów: 0
  • Początki

    Post
    Trening dla początkujących

    czce robie brzuszki czyli 6x po 30-45 powtórzeń Rozpiętki 4x po 8 powtórzeń Biceps: 5x po 10 powtórzen na modlitewniku z gryfem prostym podnoszenie , między ćwiczeniem robie pompki proste 5x po 10 powtórzeń 4x po 10 na ławeczce młoty Plecy: 4x5 wyciąg http://www.youtube.com/watch?v=gKZ-E3VvbKs tutaj jest pokazane bo trudno mi opisać oraz http://ww

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 487 Data: 2013-01-22 14:23:41 Liczba szacunów: 0
  • hst bez malych grup?

    Post
    Trening w domu

    smieszy mnie jesli facet na forum upiera sie przy robieniu bicepsow a pozniej sie pyta czym moze zastapic drazek bo nie potrafi sie podciagnac ani razu i nie zrobi ani jednej pompki na poreczach. Gdzie tu sens, gdzie tu logika? Specjalistyczne cwiczenia, ktore ksztaltuja juz posiadana mase pozostawmy kulturystom. Ja uwazam, ze nam sa niepotrzebne.

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 5687 Data: 2008-01-01 12:15:50 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do prawdziwego ćwiczenia..

    Post
    Trening dla początkujących

    na jakies konkretniejsze plany przyjdzie jeszcze czas, rob pompki, podciagaj sie na drazku i tyle zasadniczo starczy sw jak najszybciej zacznij, im wiecej bedziesz mial lat to tym mniej czasu na treningi niestety. co chcesz cwiczysz w domu ? bicie worka ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 876 Data: 2007-06-18 19:35:53 Liczba szacunów: 0