SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Skonczyłem z jednym treningiem FBW, prosze o dalsza pomoc!

    Post
    Trening dla początkujących

    teraz poszedłbym w stronę ograniczenia ilości ćwiczeń Baza przysiad/martwy ciąg podciąganie na drążku/wiosłowanie pompki na poręczach wyciskanie na barki + dodatki ograniczenie ilości ćwiczeń to dobre posunięcie i zwiększanie obciążenia liniowo pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2008-10-11 20:10:32 Liczba szacunów: 0
  • Skonczyłem z jednym treningiem FBW, prosze o dalsza pomoc!

    Post
    Trening dla początkujących

    a no dzieki, ale mam dylemat, robic ten trening co mi powiedziales czy moze ten: A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s 12 10 8 Barki: -Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2s 12 10 Tricepsy: -WYCISKANIE "FRANCUSKIE"SZTANGI stojac 2s 10 8 Plecy: - Podciąganie hantelki w opadzie tułowia 2s 12 10 Nogi: - Przysiady ze sztanga 3s 12 10

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2008-10-12 10:34:31 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja Enanem, a brak możliwości wykonania 1. iniekcji

    Post
    Doping

    Nie normalnie w bagażu czy gdziekolwiek :) Olejowi temperatura nie przeszkadza wiec bez problemu To super. Nie musisz się bawić w wożenie jednej pompki. I tak pewnie dieta i trening będzie zluzowany. Ja wbiłbym przed wyjazdem podwójną dawkę. Tak też zrobię. Siłownia jest na miejscu, więc 3 x pójdę. Każdą partię jakoś tam przerobię po razie. Co do d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 571 Data: 2013-06-16 15:07:49 Liczba szacunów: 0
  • Wlasny plan na mase,poskladany,poskrecany i posklejany

    Post
    Trec

    m siedzac 3s 10x,10x,8x -unoszenie bokiem w opadzie 3s 10x,10x,8x -unoszenie wzdloz tulowia 2s 10x,8x(na dopompowanie barkow) Triceps -francuzkie sztanga lezac 3s 10x,10x,8x -pompki w podporze tylem 4s 10x,10x,8x,6x (bede wykonywal to cwiczenie zamiast pompek na poreczach,przy pompkam w podporze lepiej czuje triceps) -sciaganie wyciagu gornego 3s 1

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 979 Data: 2011-03-14 19:22:21 Liczba szacunów: 0
  • Trenin fbw

    Post
    Trening dla początkujących

    Wcześniej przez dwa tygodnie chciałbym zrobić delikatnie przygotowanie według tego schematu: Trening A: 1. Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach – 3 serie po 8 pow. 2. Plecy: Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia – 3 serie po 8 pow. 3. Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej – 3 serie po 12 pow. 4. Barki: Wyciskanie sztangielek – 3 serie p

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 2017-02-10 12:36:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    owt. Przysiad 5x4 - 60%, 70%, 80%, 80% Wyciskanie w skosie lub na stojąco 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100% Martwy Ciąg 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100% Dodatki - podciąganie na drążku, pompki na poręczach - 6-8 w trzech seriach* Przysiad 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% Wyciskanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% Wiosłowani

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 2010-07-27 22:11:43 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w korekcie planu P&P 3 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Pull b martwy,wykroki, inna partia,izolowane nogi Push2, pompki na poreczach maja byc na triceps? Daj po klacie Zmieniony przez - L3m0n w dniu 2014-03-11 04:57:21

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 365 Data: 2014-03-11 04:55:30 Liczba szacunów: 0
  • FBW do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    może i macie rację fakt jestem za młody na siłownię ale czy w domu mogę trenować pompki drążek itp. ??? Proszę o szybką odpowiedź

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 538 Data: 2011-01-29 22:45:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    naprawdę wykonywać idealnie technicznie żeby osiągnąć swój cel :)a jest to niezmiernie trudne... 2.wyciskanie francuskie jednorącz 12/10/10 3.prostowanie ramienia 10/10/8 4.pompki w podporze tyłem 8/8/8/8 Mi jest trudno sobie wyobrazić trening tricepsa bez wyciskania wąsko na ławce poziomej... Piątek: barki+grzbiet+przedramie Barki: 1.wyciskanie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 623 Data: 2007-03-13 19:00:56 Liczba szacunów: 0
  • Najlepszsy trening na low-carb?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie w góre. Potem robie rozpiętki, kolejne 3 serie. Triceps: sciaganie drążka na maszynie(lokcie blisko ciala i drążek w dol), potem wyciskanie 3 serie francuskie i na koniec pompki na poręczkach 3 serie sroda: Plecy + Biceps Plecy: 3 serie sciągania drążka za kark na maszynie, 3 serie wioslowanie sztangą w opadzie i potem podciąganie na drążku do

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2867 Data: 2008-03-12 08:59:03 Liczba szacunów: 0
  • Co osiągnę ćwicząc w ten sposób???

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s - tutaj moze byc sztanga? Barki: - Wyciskanie hantli 2s - tutaj tez wolalbym sztange Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s m - cwicze w domu, czym moge to zastapic? Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - te dwa cwiczenia czym zastapic? - Uginanie n

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 2008-03-26 14:18:36 Liczba szacunów: 0
  • Odrodzenie:) Zimerek powrót po wojsku:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpiska z wczoraj Rano pompki najpierw na krzesełku i nogi na podwyższeniu 3s x 30 powt. Potem 3 serie pompek na płaskim 1s 50powt. 2s 40powt 3s 40powt. Po południu ok godz. 18 ABS 2 na 3 poziomie. I gieg 5,5 km w czasie 27,20 średni czas na km 4,58 ogólnie bardzo słabo ale może przez to żeby najadłem sie ryby soli z ziemniakami smażonymi musze p

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2009-05-09 14:51:55 Liczba szacunów: 0
  • Odrodzenie:) Zimerek powrót po wojsku:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Do moderatora mozna usunąc ten temat z powodu mojego braku czasu:/ osatnimi czasy po wakcjach zaczne już od nowa a narazie tylko bieganie drążek i pompki Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2009-05-20 07:07:37 Liczba szacunów: 0
  • FBW do poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s / 10 Barki: - Wyciskanie hantli 2s /10 Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s / 8 Plecy: - Przyciąganie drążka wyciągu do brzucha 2s /10 /cos na prostowniki najlepiej MC - Podciąganie na drążku 2s /8 Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s /10 - Uginanie nóg w leżeniu 2s /10 + lydki 2s wspi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 606 Data: 2008-04-19 17:51:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW do poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    poprawiłem tak jak mi mówiłeś Jeżeli coś jeszcze jest nie tak to bym był wdzięczny za poprawkę A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s / 10 Barki: - Wyciskanie hantli 2s /10 Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s / 8 Plecy: - Podciąganie na drążku 2s /8 - Przyciąganie drążka wyciągu do brzucha 2s /10 Nogi: - Prostowanie nóg w s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 606 Data: 2008-04-20 13:56:50 Liczba szacunów: 0
  • Koncert życzeń

    Post
    ActivLab

    Wiesz ja odzyskałem forme po 7 miech nie ćwiczenia w miesiąc więc nie wiem oco chodzi ?? :D pozatym będe biegał robił pompki z kolegą na barach pompy przy ścianie podciąganie , nie sądze żeby mięcho mi tak spadło :D

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1901 Data: 2008-04-24 13:07:25 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    ja bym wyciskanie na płaskiej zamienił na pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 531 Data: 2016-01-31 11:27:17 Liczba szacunów: 0
  • kilka pytań dot. trenigów MMA

    Post
    Sztuki Walki

    Zapisuj się na tą sekcję i odpuść siłownię. Robienie masy pod SW to bezsens i strata czasu. Na siłowni można trenować też wytrzymałościowo i siłowo. Dlaczego robienie masy pod sw to bezsens? Ewentualnie dorzuć jakieś pompki Będzie robił 200 pompek i co? dużo siła się nie poprawi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 2015-09-25 16:38:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan HIT dla "zupełnie zielonego"- podstawowa wersja

    Post
    Trening w domu

    le minely juz 2 lata od kiedy skonczylem trenowac TAE-KWONDO (trenowalem 6 lat) a aktualnie brzuch urusl mi od piwa (niestety ale troche sie balowalo ale juz z tym skonczylem !). Aktualnie zaczalem troche cwiczyc w domu robiac pompki na krzeslach, podciagniecia na drazku i zaczynam biegac. Pozdrawiam Stryku stryku@stryku.prv.pl UIN : 17680805

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5755 Data: 2001-06-15 18:18:10 Liczba szacunów: 0
  • Brak czasu na treningi, jak sobie nie zrobic ,,krzywdy''?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owniki, przedramie i kaptury, wykluczajac te partie w przyszlej czesci tygodnia? Tylko ze nie wiem czy bede w stanie kontaktowac po treningu... Albo odpuscic sobie klatke piersiowa i walic pompki z obciazeniem w domu pod roznymi katami... nie wiem, jestem bezbronny z moja wiedza jak dziecko teraz Zmieniony przez - ohayo w dniu 2007-12-04 21:24:18

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2007-12-04 21:20:03 Liczba szacunów: 0