SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    POPRZEDNIA 1. DZIEŃ PIERWSZY klatka, barki, brzuch Klatka Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4x 12,10,10,8 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej (wąski uchwyt) 4x 12,10,10,8 Wyciskanie hantli na ławce poziomej 3x 12 Rozpiętki na ławce poziomej 3x 12 Barki Wyciskanie na suwnicy Schmitta 4x 15,12,10,8 Unoszenie sztangi przed siebie (stojąc/pr

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2012-05-07 12:09:51 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    POPRZEDNIA 1. DZIEŃ PIERWSZY klatka, barki, brzuch Klatka Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4x 12,10,10,8 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej (wąski uchwyt) 4x 12,10,10,8 Wyciskanie hantli na ławce poziomej 3x 12 Rozpiętki na ławce poziomej 3x 12 Barki Wyciskanie na suwnicy Schmitta 4x 15,12,10,8 Unoszenie sztangi przed siebie (stojąc/pr

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-02-19 10:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    , uchwyt "młotkowy" 3*15-10 Triceps - wyciskanie francuskie leżąc, sztanga łamana 4*12,10,8,8 - wyciskanie wąski chwyt 4*12,10,8,6 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 - "pompki" na stojaku 2*max 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 - wiosłowanie 4* 15,12,10,8 - przyciąganie hantla

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-02-19 10:48:02 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    nie francuskie leżąc, sztanga łamana 4*12,10,8,8 18 23 28 33 - wyciskanie wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 - wiosłowanie 4* 15,1

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-02-23 10:15:35 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    4*12,10,8,8 18 23 28 33 28 28 33 33 - wyciskanie wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 40 45 45 50 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 24 27 27 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 4 2 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 45 45 50 50 -

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-03-05 19:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    8 33 38 - wyciskanie sztangi wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 40 45 45 50 40 45 50 55 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 24 27 27 25 27 27 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 4 2 6 4 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 45 45 50

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-03-11 21:36:49 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    28 28 33 38 - wyciskanie sztangi wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 40 45 45 50 40 45 50 55 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 24 27 27 25 27 27 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 4 2 6 4 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 45 45 50 50 45 4

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-02 13:24:16 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    28 28 33 38 - wyciskanie sztangi wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 40 45 45 50 40 45 50 55 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 24 27 27 25 27 27 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 4 2 6 4 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 45 45 50 50 45 4

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-02 13:26:25 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    skanie sztangi wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 40 45 45 50 40 45 50 55 40 45 50 55 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 24 27 27 25 27 27 25 27 27 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 4 2 6 4 6 4 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 45 45 50 50

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-04 10:49:48 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    anie sztangi wąski chwyt 4*12,10,8,6 35 40 45 45 40 45 45 50 40 45 50 55 40 45 50 55 – uginanie ramion hantlem zza głowy 3*15 21 24 24 24 27 27 25 27 27 25 27 27 - "pompki" na stojaku 2*max 5 2 4 2 6 4 6 4 3.DZIEŃ (plecy kaptur) Plecy - podciąganie na drążku 3*max - ściąganie drążka do karku 4*15,12,10,8 45 45 45 50 45 45 50 50

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-11 10:03:11 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    ściąganie linek w dół 15/15/15 7,5 7,5 7,5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 8 6 6 /0kg - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy - ściąganie wąskiego uchwytu do

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-18 15:37:48 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    nie linek w dół 15/15/15 7,5 7,5 7,5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 8 6 6 /0kg - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy - ściąganie wąskiego uchwytu do kl

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-19 09:01:10 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    ek w dół 15/15/15 7,5 7,5 7,5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 8 6 6 /0kg - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy - ściąganie wąskiego uchwytu

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-21 16:56:51 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25 25 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 40 40 40 40 zmniejszyc - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 08 06 6 /0kg 13 12 10 8 - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 21 21 21 H 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy - ściąga

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-04-30 08:41:19 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    a na lince 15/12/10 22,5 25 25 22,5 25 25 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 40 40 40 40 zmniejszyc 30 30 35 35 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 08 06 6 /0kg 13 12 10 8 15 11 09 7 - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 21 21 21 H 21 19 19 h 2.DZIEŃ (

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-05-03 14:19:38 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    22,5 25 25 22,5 25 25 22,5 25 25 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 40 40 40 40 zmniejszyc 30 30 35 35 30 30 35 35 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 08 06 6 /0kg 13 12 10 8 15 11 09 7 14 11 11 9 - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 21 21 21 H 21 19 19 h 19 1

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-05-17 11:46:02 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    22,5 25 25 22,5 25 25 22,5 25 25 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 40 40 40 40 40 40 40 40 zmniejszyc 30 30 35 35 30 30 35 35 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 10 08 06 6 /0kg 13 12 10 8 15 11 09 7 14 11 11 9 - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 21 21 21 21 21 21 H 21 19 19 h 19

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2013-05-31 10:45:39 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    inek w dół 15/15/15 7,5 7,5 7,5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 30 30 35 35 looz - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 15 12 10 8 (2,5) za mało - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 19 19 19 h 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy - ściąganie wąskiego

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2014-02-06 18:31:49 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    inek w dół 15/15/15 7,5 7,5 7,5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 30 30 35 35 looz - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 15 12 10 8 (2,5) za mało - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 19 19 19 h 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy - ściąganie wąskiego

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2014-02-07 13:31:10 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    5 7,5 Triceps - ściąganie trójkąta na lince 15/12/10 22,5 25,0 25 20,0 22,5 25 - wyciskanie sztangi wąski chwyt na skosie w dół 15/12/8/6 30 30 35 35 looz 30 30 35 35 - pompki na dwóch ławeczkach 15/12/10/6 15 12 10 8 (2,5) za mało 12 08 07 7 - uginanie hantlem za głową oburącz 15/12/10 19 19 19 h 18 15 15 2.DZIEŃ (plecy i nogi) Plecy -

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10282 Data: 2014-02-08 19:48:58 Liczba szacunów: 0