SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ocena FBW - powrót na siłownię, utrata masy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zamienić je na podstawowe ćwiczenia "A" 1. Przysiad ze sztangą - 12, 10, 8 2. Wiosłowanie sztangą - 12, 10, 8 3. Wyciskanie hantli skos - 12, 10, 8 4. Wyciskanie hantli barki - 12, 10, 8 5. Uginanie ramion sztanga - 10, 10 6. Brzuch "B" 1. Martwy ciąg - 12, 10, 8 2. Wykroki z workiem - x 3 3. Podciąganie na drążku 4. wyciskanie skos 5. press ze sz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2035 Data: 2018-07-12 13:00:03 Liczba szacunów: 2
  • Brak postępów...

    Post
    Trening dla początkujących

    Napisałem przecież że etap 5 puh/pull z art roniego220... ehh Niechaj będzie: Push 1 Przysiady Wyciskanie Wyciskanie żołnierskie Wyciskanie sztangielek skos dod. Pompki na poreczach w wersji na triceps Push 2 Przysiady wyciskanie wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki Francuz leżąc za głowe Pull 1 1.Mc 2.Wiosłowanie 3.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 2013-06-12 14:42:39 Liczba szacunów: 0
  • Od czego zacząć ? :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie ma na to reguły są to cwiczenia troche ogółno rozwojowe np pompki pracuje brzuch klata tric i inne partie,staraj sie tak robic zeby ostatnie powtórzenie wykonywac z wielkim trudem

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 2013-06-30 12:18:25 Liczba szacunów: 0
  • trening masowy

    Post
    Trening dla początkujących

    ioslowanie sztanga 10/8/8/8/6 -przyciganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim 4x10 -sciaganie drążka wyciagu górnego w siadzie szerokim nachwytem 12/10/8/8 triceps: -pompki na poręczach 3x max -wyciskanie francuskie sztangi w lezeniu 12/10/8/6 -sciaganie drążka w dół 4x12 piątek barki: -podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 10/10/8/8 -wy

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2552 Data: 2008-01-28 12:37:47 Liczba szacunów: 0
  • trening + dieta do oceny na odchudzanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    longrunner hmm moge zrezygnowac z rowerku na czczo i wiecej zrobic wieczorem zamiast 30 minut powiedzmy do 1 h , bo na basen i tak jade rowerem, tak myslalem ze 30 minut to nie za wiele, wiec na wieczor moge jechac na stacjoanrnym na poczatek 30 minut i ziwkaszac do 1 h a pozniej robic brzuszki, pompki itd, myslisz ze to bedzie lepiej??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1936 Data: 2004-08-29 00:06:50 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu, co wybrać??

    Post
    Trening dla początkujących

    u w opadzie(tył) Połącz tak klata,plecy nogi barki,lapy chyba że nie masz piorytetów to może być tak klata,bic,przód,bok plecy,tric,tył nogi na trica daj francus,prostowanie,pompki Po co 2 wioslowania? mc,ściaganie,wioslo,szrugsy na bica( po klatce) podchwyt 3s,modlitewnik 3s,młotki 2-3s. Nogi słabo. daj na odmiane przysiad przedni,prostowanie i u

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 2010-06-24 16:48:15 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu, co wybrać??

    Post
    Trening dla początkujących

    -wyciskanie sprzed 12-10-8-8-8 -podciąganie zostanie 12-12-12-12 rozpiętki "tył" 12-12-12-12 13 serii Triceps: -francuskie leżąc 12-10-8-8 -prostowanie 12-10-8 -pompki tyłem 12-12 Środa wolne Czwartek: NOGI: -przysiady przednie 12-10-8-8-8 -......... wykroczne 12-10-8-8 -coś dodam jak znajdę 3 serie bd 12 serii -łydki 12-10-8-8-8

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 2010-06-24 17:59:36 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu, co wybrać??

    Post
    Trening dla początkujących

    -8-8 -podciąganie zostanie 12-12-12-12 -rozpiętki "tył" 15-14-12-10 -dynaminczne to jakie? Triceps: -francuskie leżąc 12-10-8-8 -prostowanie wąski 12-10-8-8 -pompki tyłem 12-12-12 Środa wolne Czwartek: NOGI: -przysiady przednie 70kg-max 80kg-max 90kg-max 100-max -uginanie nóg w leżeniu 12-10-8-8-8 -wysoki wstęp z sztangą 12-10-8

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 2010-06-24 18:34:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - Prośba o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwszy dzień: Klatka: Wyciskanie sztangi na ławeczce prostej 5x6s Wyciskanie sztangi na łaewczce skośnej 4x6s Rozpiętki 3x6 Triceps: Francuskie wyciskanie sztangi leżąc 4x8-12 Prostowanie ręki ze sztangielką w siadzie 3x 8-12 Pompki w podporze tyłem 2x 8-12 Drugi dzień: Plecy: Podciaganie na drążku szeroki chwyt z nachwytem 5x 8-12 Wiosłowanie sz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2009-10-25 22:56:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny [FBW] masa :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan po moich poprawkach: Klata: Wyciskanie płasko sztangi/hantli 3s Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Plecy: Drążek pochwytem 2s MC 2s Nogi: Przysiady 3s Wspinanie na palce 2s Kaptury: Unoszenie sztangi wzdłuż Tułowia 2s Plan B Klata: Wyciskanie skos górny sztangi/hantli 3s Barki: Podciąganie sztangi do brody 3

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 990 Data: 2009-04-09 15:22:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny [FBW] masa :)

    Post
    Trening dla początkujących

    ant (np: pozostale formy mc; "dzien dobry";unoszenie tulowia z opadu), 3. wyciskanie w plaszczyznie horyzontalnej(np.: rozne formy wyciskania "na klatke";pompki na poreczach) 4. ciag w plaszczyznie horyzontalnej(np. rozne formy wioslowania) 5. wyciskanie w plaszczyznie wertykalnej(np.rozne formy wyciskania "na barki"

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 990 Data: 2009-04-11 17:26:41 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o poradę dla poczakującego amatora

    Post
    Trening w domu

    bym mi coś chciało strzelić - boje się że mogę coś sobie zerwać i jeszcze ten mój nieszczęsny nadgarstek (pod-uchwyt jeszcze jeszcze ale gorzej z nad-uchwytem..) - jeszcze te pompki na kolanach i podciąganie z opartymi nogami na oparciu krzesła z planu Mawashiego to są jeszcze dla mnie do ogranięcia, rozumiem że wykonuję tylko jeden plan - mastiego

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 1790 Data: 2013-08-04 21:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o poradę dla poczakującego amatora

    Post
    Trening w domu

    Dwa dni treningowe taki planem to zdecydowanie za mało. Przyczyn zbyt wolnej regeneracji na początek radziłbym poszukać w diecie i ilości snu. Te rozpiętki wywal, pompki jak musisz zostaw czyli co zacisnąć zęby i jechać 3 dni w tyg? te rozpiętki są szkodliwe? za dużo ćwiczeń na klatkę pier.? chiałem ją trochę rozruszać bo jest płaska... :)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 1790 Data: 2013-08-21 14:26:31 Liczba szacunów: 0
  • Mój sposób na odchudzanie!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mplikowane. Jestem w kropce bo nie wiem co mam zacząć teraz robić w końcu. Kalorie 1500 wyliczyła mi aplikacja MyFitnessPal i według niej jadę, powiem krótko; chciałbym ważyć 75km, robić bez problemu pompki i się podciągać, od 1 września mam zamiar wystartować w klubie piłkarskim na bramce, muszę być chudy, latać jak kot i 75kg to jest mój cel. :)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1724 Data: 2016-05-11 22:32:00 Liczba szacunów: 0
  • MOJE SKD

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Znaczy wiesz ja mieszkam w malym miasteczku i akurat mam pewnosc co jest w "naszej" kielbasie . Jedyny problem to to czy mozna jesc np. raz na jakis czas. Ma duzo bialka oraz tluszczy.. Co do treningow to codziennie areo 40 min. + A6W + pompki, brzuszki itp.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2399 Data: 2005-08-05 16:40:54 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o urządzenie planu ćwiczeń - 12-latek

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie no teraz ja bębę stawać o 1h wcześniej włączał kompa, filmik który mi P4TR Nr.1 polecił, i ćwiczyć! Bo trzeba się starać. Mogę do tego jeszcze dorzucić ćw. na ręce znaczy pompki ( Daje nogi na krzesło i pompuje ) Tak z 3,4 seri po 20 wycisne z 30 sec. przerwy Ja ćwiczę co dziennie, chyba się nie zamęczę?! Raz w tygodniu basen mam.. OD TERAZ 0

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4173 Data: 2008-10-24 22:44:21 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o urządzenie planu ćwiczeń - 12-latek

    Post
    Trening dla początkujących

    no musisz jesc przedewszystkim ;p i pompki robic

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4173 Data: 2008-10-24 22:57:01 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o urządzenie planu ćwiczeń - 12-latek

    Post
    Trening dla początkujących

    yćwiczyć nie mówię tam o jakimś 6-paku czy coś.. Tylko sama satysfakcja z tego, że ćwiczę i spalam kalorie wbijam mięśnie to jest fajne uczucie... Mam w planie robić te Abs i pompki jakie napisałem, Na pewno mi to nie zaszkodzi a pomorze. Tak samo jak chodzę na kung-fu, tam raczej jest więcej treningów niż walki, basen raz w tygodniu piłki nożnej n

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4173 Data: 2008-10-25 08:19:48 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o urządzenie planu ćwiczeń - 12-latek

    Post
    Trening dla początkujących

    a biegac jedynie za pilka, jak kogos interesuje poprawa wygladu ciala, to pewnie lepiej aby sie dopytal i pocwiczylpozadnie, niz aby byly potem problemy? To ze porobisz sobie pompki, ppodciagasz sie na drazku,czy tez pocwiczysz troche brzuchnikomu nie zaszkodzi. Tylko pamietaj-nic na sile, masz jeszcze czas. Mysle ze dziewczyny w twoim wieku nie zw

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4173 Data: 2008-10-25 08:55:32 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o urządzenie planu ćwiczeń - 12-latek

    Post
    Trening dla początkujących

    ziewczyny brzydzą się całowania, nie mają cycków i wg... Laski to naprawdę dobra mobilizacja. Jestem w Twoim wieku. ćwiczyć zacząłem w wieku 13 lat, w domu robiłem brzuszki, pompki, abs2. Polecam ABS 2. Zawsze byłem grubasem, byłem w 7 niebie jak dziewczyna napisała mi ":*"... Wziąłem się za siebie. Zacząłem ćwiczyć, nie jeść słodyczy it

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4173 Data: 2008-10-25 19:13:01 Liczba szacunów: 0