SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • moje nowe zdjecie

    Post
    Galeria Zdjęć

    SOGACZ Tiny A dol klaty to i moj problem, choc juz duzo poprawilem. Jezeli zaczeles robic pompki na poreczach (rob gleboko) to za pol roku bedzie znaczna poprawa (niestety detale dlugo sie poprawiaja) Ale ogolnie rewelka genetyka. Wrzucasz jakies wspomaganie ? Nie chodzi mi o SAA bo juz mowiles ze nie i Ci wierze, ale kreatyna, glutamina, serwatka

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 15217 Data: 2002-11-15 12:31:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    No mój staż jest bardzo malutki ćwicze tylko te 6 tygodn... i teraz pora na cos nowego mysle. Trening FBW wygladal tak A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1372 Data: 2010-03-06 13:40:34 Liczba szacunów: 0
  • Rok bez efektow

    Post
    Po 35 roku życia

    Witaj na forum Jak przeczytałem to prawie jakbym o sobie czytał. Zaczynałem przy prawie identycznych parametrach wagowych, wzrost mam ten sam, 39 lat w tej chwili i podobne przejścia przez kilka miesięcy. Najpierw wrzuć i wypełnij ankietę z podwieszonych tematów bo zapewne będziesz o to poproszony. Koniecznie wrzuć rozpiskę swojej diety ze sporą do

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1304 Data: 2014-12-07 10:11:47 Liczba szacunów: 0
  • pytania dotyczące treningu a wad postawy ciała

    Post
    Trening dla początkujących

    pytania wyzej nadal aktualne ale korzystając z okazji zamieszczam plan FBW do sprawdzenia A Klatka piersiowa: Wyciskanie hantli na ławce płaskiej – 3s Barki: Wyciskanie hantli – 2s Tricepsy: Wyciskanie francuskie hantli – 2s Plecy: Wiosłowanie sztangielką w opadzie – 3s Wznosy barków – 2s Nogi: Przy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 939 Data: 2009-07-25 18:37:11 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia, a piłka nożna

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW 5x5 Metoda treningowa mająca głównie na celu zwiększenie naszej siły. Wykonujemy 5 serii po 5 powtórzeń. Tylko podstawowe ćwiczenia. Jeśli czujemy się na siłach, na kolejnej sesji dokładamy ciężar. Zalecane są dłuższe przerwy między seriami 3-5min. Podstawą jest regeneracja. Trenujemy 3 zestawami

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 603 Data: 2013-08-19 22:33:36 Liczba szacunów: 0
  • Widok marnowanego talentu

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mam w klasie takiego gościa - pompki brzuszki i takie tam w domu różne i to nie zawsze, zero diety tylko je normalnie, zero koxu a koleś w szkole cały atlas podnosi i wygląda jak niektórzy po 2 latach treningu i 3 cyklach serio wy******lo.ny w kosmos

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2928 Data: 2005-03-08 20:57:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - mighty85

    Post
    Trening w domu

    Pompki na poręczach: http://www.sfd.pl/Dipsy-t415378-s2.html

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5233 Data: 2009-03-27 16:31:08 Liczba szacunów: 0
  • Kobieta 42 lata bierze się za siebie - pomóżcie!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    .. ale pochodź przez 2-3 tyg. na siłownie, popróbuj tych ćwiczeń, przyzwyczaj ciało do takiego wysiłku(a wysiłek jest ogromny) Plan O.K ale czyżby nie za ciężki... popatrz na to ćw. -pompki na poręczach 3x10 nie, nie, nie... wywal to ćw bo zapewne nie dasz rady ani razu, więc zalecam pochodzić na siłke i zobaczyć co i jak... i dietke poprawić...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3219 Data: 2008-07-13 16:39:20 Liczba szacunów: 0
  • HST pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    15stki 2serie 10tki 3serie 5tki i negatywy 4serie - znacznie za dużo. Max 3 serie w "5", w negatywach jak dasz radę, pewnie nawet mniej co do planu - po co tak kombinować? Pojedź sprawdzonym planem, bez zbędnego rzeźbienia w gównie (to samo tyczy się A i B): -PRZYSIADY ZE SZTANGĄ / MARTWY CIĄG NA PROSTYCH(wymiennie) -WYCISKANIE SZTANGI S

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2010-01-15 12:27:54 Liczba szacunów: 0
  • trening - ocena, poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    45stopni 10, 10, 8 8 modlitewnik sztanga 2 x10 uginanie ramion stojąc podchwytem 10, 8 sr: plecy+triceps martwy ciag 4x15-10 ? wioslowanie hantlami 4x10 yates row 4x8-6 pompki w podporze tylem 10, 8, 8 8 wyciskanie francuskie hantla w siadzie 2x10 wyciskanie francuskie sztangi lezac 10, 8 pt: nogi + barki przysiady z sztanga na barkach 4x

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2008-12-27 19:59:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lorycznym nie zwiększysz jej rozmiaru - nieważne czy ćwiczysz ją raz, 2 czy 3 razy w tygodniu. Trening nie musi być zmieniany co 4-5 tygodni celem uniknięcia stagnacji, w większości przypadków wystarczy skupić się na podstawowych, PRAWIDŁOWO WYKONYWANYCH bojach (tu: wyciskanie leżąc, pompki na poręczach) i sumiennie dokładać po 1-2 kg co trening.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 2015-03-27 17:03:15 Liczba szacunów: 0
  • Jak skutecznie poszerzyć barki by linos93

    Post
    Trening dla początkujących

    tak tylko ja napisałem krócej i dodałem pare ćwiczeń . najlepsze wg. mnie jest pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6212 Data: 2008-01-18 22:22:13 Liczba szacunów: 0
  • Jak skutecznie poszerzyć barki by linos93

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlaczego wg Ciebie najlepszym cwiczeniem sa pompki na poreczach??Przeciez w tym cwiczeniu zaangazowane sa glownie tricepsy i klatka ,a barki jesli sa to na pewno nie az w tak duzym stopniu .

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6212 Data: 2008-01-19 18:19:49 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana obecnego planu

    Post
    Trening dla początkujących

    A Ty nadal swoje... Push 1 Przysiady Wyciskanie Wyciskanie żołnierskie Wyciskanie sztangielek skos dod. Pompki na poreczach w wersji na triceps Push 2 Przysiady wyciskanie wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki Francuz leżąc za głowe Pull 1 1.Mc 2.Wiosłowanie 3.Żuraw 4.Uginanie stojąc 5.Szrugsy Pull 2 1.Mc 2.Podciąganie na drąż

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2013-07-25 23:11:17 Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2x tyg rozłożony na 3 dni.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y,bic,tric,nogi) A -przysiady ze sztanga na barkach -uginanie nóg w leżeniu -podciąganie sztangi w opadzie 12/10/8/8 -martwy ciąg 12/10/8/8 - ćw 21 biceps.. - młotki 12/10/ -pompki w podporze tyłem 4xmax Piątek (klatka,barki,łydki,przedramię) B -prznoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki 12/10/8/8 -rozpiętki 12/12/12 -unoszenie sztangielek

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 2008-09-20 22:35:51 Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2x tyg rozłożony na 3 dni.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1(klatka, barki, triceps, łydki, brzuch) -Wyciskanie Sztangielek w skosie do góry 12/10/8/8 -wyciskanie sztangi w poziomie- polowiczne 12/10/10/8 -wyciskanie ze sztangą z przodu 12/10/8/8 -Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12/10/8 -francuzkie wyciskanie sztangi w leżeniu 12/10/8/8 -POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3x max -wspięcia na palce w staniu

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 2008-09-30 20:32:51 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening <FBW>

    Post
    Trening dla początkujących

    No tak , Mc zostanie ,ale czym zastąpić pompki na poręczach może francuz leżąc? i te military coś tam nie wiem o co kaman z tym ;p

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 2009-05-12 20:17:55 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening <FBW>

    Post
    Trening dla początkujących

    przeczytałem już kilka artów o nogach ... zamierzam dać im teraz wycisk, ale czy np. na trica, pompki na poręczach wystarczą?? ja je zawsze na klat robiłem... łapy na boki..

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 2009-05-14 12:02:43 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do debiutów 2015r.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzisiaj trening łap Biceps : Uginanie przedramion ze sztanga 4x12/12/10/10 Uginanie przedramion z hantelkami (mlotkowo) 4x12/12/12/12 Uginanie przedramion na maszynie 4x12/12/10/10 Triceps : Pompki na poreczach 4x max Francuskie wyciskanie stojąc 4x12/10/8/8 Prostowanie przedramion na bramie ( sznurki ) 4x12/10/8/8 Brzuch : Tradycyjnie 2 cwiczenia

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 6763 Data: 2014-01-08 12:44:00 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie do debiutów 2015r.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wczoraj trening łap : triceps : pompki na poreczach 4x max francuskie wyciskanie leząc 4x10/10/8/8 prostowanie przedramion na bramie 4x/12/10/10/8 maszyna 2 serie na dobicie biceps : uginanie przedramion ze sztanga 4x 10/10/8/8 uginanie przedramion mlotkowo stojac 4x/ 10/10/8/8 uginanie przedramion na bramie 4x/10/10/8/8 maszyna 2 serie dobicie br

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 6763 Data: 2014-01-18 14:24:51 Liczba szacunów: 0