SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Viśnioffy - droga do wakacyjnej sylwetki :)

    Post
    Trening dla początkujących

    "Trening siłowy, który widziałbym dla Ciebie: push pull off push pull off off PUSH 1. Jump Squat przedni rampa 3 2. Przysiad przedni Rampa 5 3. Push Press Rampa 5 4. Pompki na poręczach Rampa 5 5,6 - 2 ćwiczenia izolacyjne PULL 1. Rwanie sztangi rampa 3 2. Olimpijski RDL rampa 5 3. Podciąganie na drążku rampa 5 4. Wiosłowanie sztangi rampa 5

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 4119 Data: 2011-05-05 16:56:42 Liczba szacunów: 0
  • JADLOSPIS IF...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    iem push&pull.pon,śr,pt.miało by to wygladać nastepujaco: pon push. Wycisk płaska 4 s 12-6,wycisk hantle skos 3 s 10-6,żołnierskie wyciskanie 3 s 12-8,wznosy bokiem 3 s 12-8,pompki odwrotne 4 s x10.sroda pull:przysiad ze sztanga z przodu 4 s 12-6,wycisk na suwnicy 3 s 12-8,podciaganie na drazku 4 s X12,wioslowanie sztanga 3 s 12-8,uginanie ze szt

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3039 Data: 2014-04-12 18:58:15 Liczba szacunów: 0
  • niezłe gówno do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zła kolejność - uginanie- wiosło - wyciskanie. Podrzut 4x5 Wykroki sztanga 3x8-12 Drążek nachwyt 3x8-12 Płaska sztangielki 3x8-12 Sztangielki siedząc 3x8-12 SS unoszenie bok stojąc / w opadzie 3x12-15 SS kolano/pompki tyłem 3x12 Ujdzie. Głębokie wiosło dynamicznie 4x5 Przysiad tył 8*8*6 MC na prostych 3x12-15 Najpierw siady i wiosło, MC na końcu.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 609 Data: 2011-07-16 20:05:51 Liczba szacunów: 0
  • Cel:Masa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    dosyć dobry, na plecy drążek musi być. Pompki daj normalne, 6 zmień na wyciskanie hantelek na barki.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1814 Data: 2011-12-21 21:48:35 Liczba szacunów: 0
  • Gryf 120 cm do przysiadów i martwego ciągu

    Post
    Trening dla początkujących

    to widziałem, że w sumie nie rostawia się rąk za bardzo (wiec mysalem, ze dla mnie wystarczy), a odnosnie przysiadów to w sumie jak mówicie i tak dużego obciążenie sobie sam na plecy nie założę... Zatem nie wiem czy taki zakup ma w ogóle sens, czy nie lepiej juz zostać z tymi hantlami... Do samego bicepsa to mam hantle (i pompki i podciąganie...)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-08-04 12:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - do oceny i korekty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    troche zmieniłem ilość serii i niektórych ćwiczeń , co teraz myślicie o tym rozkładzie?? Poniedziałek 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4x12 2.Rozpiętki na ławce poziomej 4x15 3.Wyciskanie jednorącz sztangielki w siadzie 4x12 4.Pompki w podporze tyłem 4x15 5.Brzuch Wtorek 1.Wyciskanie sztangi z klatki stojąc/siedząc 4x15 2.Pod

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1563 Data: 2007-12-17 21:55:41 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase(proszę o poprawke i jakies podpowiedzi)

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Rozpietki możesz wywalić. 2. Na Bice możesz dodać podciąganie i pompki na poręczach na trice. 3. Na Plecy Wiosłowanie Dodać, wywalić podciąganie linki. 4. W CZW dodać zestaw na nogi: Wznosy na palcach, prostowanie nóg na atlasie oraz koronne ćwiczenie=przysiady. 5. Na barki Daj Push Press i Podciąganie sztangi wzdłuż tuowia.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2009-09-11 08:23:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    IE"SZTANGI STOJAC 4serie PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 4serie WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 2serie wywal daj pompki nja poręczach ŚRODA Plecy PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 4serie PRZNOSZENIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4serie -PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZI

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 2008-03-26 21:24:02 Liczba szacunów: 0
  • HST-czas regeneracji mięśni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    efekt całkiem niezły. Ćwiczenia również 3 na daną partie zmieniające się np. na klate wyciskanie w leżeniu ( poniedziałek ), rozpiętki ( piątek ) i wyciskanie głową w dół lub pompki na poręczach ( same z pochyleniem lub z podporą pod stopami dla utrzymania postawy - poniedziałek ). Efekt o tyle ciekawy że po pierwsze można ćwiczyć solo ( 60 % max c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 14462 Data: 2004-06-24 15:54:27 Liczba szacunów: 0
  • trening tylko hantlami (?)

    Post
    Trening w domu

    ok dzięki za info, jednak mam pytanie da mi coś robiąc tylko pompki (seriami, z różnym rozstawem rąk)????

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1312 Data: 2008-09-10 17:14:06 Liczba szacunów: 0
  • Plan cwiczen dla mnie. Pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    kanie sztangielek. 4x 10 < 3.5kg na reke 2.Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami. 5x 6 <3.5kg na reke TRICEPS 1. Cwiczenia na sztandze na triceps. < francuskie, pompki od tylu, jakos tak. BICEPS 4. Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem. 5x 12 10 10 10 10 < 11kg,4x 18kg 5. Cwiczenia ze sztangielkami "mlotki" 2x 12 &

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2011-02-04 21:42:04 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    proponuję Ci, taki zestaw: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch i/lub lydki 2-3 x 15-20 B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + lydki i/lub brzuch 2-3 x 15-20 tutaj link do tematu: http://www.sfd.pl/F

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 607 Data: 2012-02-11 15:37:13 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to mam w takim razie pytanie, czym moge zastapic pompki na poreczach w tym waszym planie? Jak napisalem wyzej nie dam rady ich robic. 5 powtorzen to bardziej na sile niz mase, nie?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 607 Data: 2012-02-11 21:54:49 Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcje do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    , że wziąłeś plan fbw i sam go próbowałeś "udoskonalić" co dało niestety przeciwny rezultat. Na Twoim miejscu robił bym taki pan: A przysiad wyciskanie na klatke wiosłowanie pompki na poreczach +coś na brzuch B przysiad wyciskanie na barki mc podciągnie podchwytem +cos na łydki Jest uproszczona wersja Twojego "wynalazku" , a im prościej tym lepiej

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 512 Data: 2012-02-14 15:58:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przy wiosłowaniu albo sztrugsach dawać progresję... Odpowiedzcie potem. Triceps: ściąganie drążka wyciągu w dół: 4x12 wyciskanie francuskie do czoła 12-10-8-6 albo 12-10-8-8 pompki w opadzie tułowia 4x12 Dzień II: Klata: wyciskanie sztangi/sztangielek na płaskiej ławce: 12-10-8-6 / 4x12 wyciskanie sztangi/sztangielek na skośnej ławce: 12-10-8-6 /

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2007-06-10 14:27:47 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc ogólna :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wybrałem trening :D ale mam sporo pytań prosze o pomoc bo za pare dni chce juz zaczac koksic :D -klata, plecy + aeroby -interwały -uda, łydki +aeroby -off -barki, łapy +aeroby -interwały -offf więc tak mam pare pytań -klata, plecy 1. Pompki na poręczach RAMPA 5 <- czyli 5seri x 5 powtórzeń z progresja?? 2. Podciąganie na drążku RAMPA 5

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2264 Data: 2010-04-05 15:15:19 Liczba szacunów: 0
  • help...

    Post
    Trening dla początkujących

    Najlepiej byłoby, jak byś miał 2 dni przerwy przed meczem... Plan proponuje taki 2-3x w tyg Same podstawy Przysiad 3x10 Wyciskanie leżąc 3x10 Podciąganie na drażku 3x max Pompki na poręczach 3x max Nie, to nie jest mało Na początku nie potrzebujesz nic więcej... Każde pow wykonane 100% technicznie Zapas 1-2pow w serii Przerwy pomiędzy seriami 1,30

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 2011-08-09 12:14:19 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening wybrać po 3mc splitu (początkujący)

    Post
    Trening dla początkujących

    No dobra. Widzę, że w propozycji riona 10 też się zaczyna od klaty. Czyli układając plan na podstawie jego zaleceń: A 1.Wyciskanie sztangi na płaskiej 3serie 2.Wyciskanie hantli 3serie 3.Pompki na poręczach 3serie 4.Wiosłowanie sztangą 2serie 5.Podciąganie 2serie 6.Przysiady ze sztangą 2serie 7.Uginanie nóg w leżeniu 2s 8.Uginanie ramion ze sztan

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2008-06-27 13:30:58 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening wybrać po 3mc splitu (początkujący)

    Post
    Trening dla początkujących

    A 1.Wyciskanie sztangi na płaskiej 3serie 2.Wyciskanie hantli 3serie 3.Pompki na poręczach 3serie 2s 4.Wiosłowanie sztangą 2serie 5.Podciąganie 2serie out 6.Przysiady ze sztangą 2serie 3s 7.Uginanie nóg w leżeniu 2s 8.Uginanie ramion ze sztangą 3serie 2s 9.Wspięcia siedząc 3 serie 10.Brzuch B 1.Wcyiskanie hantli na skosie 3serie (tylko do g

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2008-06-27 21:12:41 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    Traktor71, myslalem, ze takie cwiczenia beda lepsze na mase, ale kezeli jestem w bledzie to nie bede zmienial nic. Pompki na poreczach moge robic w seriach po 8 powtorzen z dowieszonym ciezarem czy lepiej jest zmiejszyc ciezar i zrobic te 10-12?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 2011-09-05 22:06:41 Liczba szacunów: 0