SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Korekty w planie cwiczen.

    Post
    Trening dla początkujących

    sztangielekna skosnej 3,4 serie po 10,9,8,7 3. Rozpiętki 3 serie 10,9,8 1.Wyciskanie żołnierskie stojąc 4 x 6-8 2.Wznosy boczne sztangielek 4 x 12-15p 1.Wyciskanie wąsko lub pompki na poręczach 4 x 6-8 2.Wyciskanie francuskie leżąc 4 x 10-12p allachy połączone ze wznosami nóg 4 x 12-15p Plecy + biceps 1.Podciąganie na drązku 4 x 4-6p 2.Martwy ciąg

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 473 Data: 2016-05-19 11:21:22 Liczba szacunów: 0
  • stworeczek, czyli powrót do redukcji

    Post
    Ladies SFD

    1a. wyciskanie sztangielek płasko 21kg: 12/10/10 1b. pompki z nogami na piłce 12/12/12 2a. naprzemienne wyciskanie na barki siedząc z jedna noga uniesiona po 10,5kg: 12/10/9 2b. wznosy tułowia z przekręceniem ramion (cobra) 12kg:12/12/12 3a. francuskie prostowanie ramion leząc 10,5kg:12/12/12 3b. triceps dip z nogami na piłce 12/12/12 + zestaw na

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 7306 Data: 2011-07-03 07:28:15 Liczba szacunów: 0
  • stworeczek, czyli powrót do redukcji

    Post
    Ladies SFD

    aka bez skóry 100g pesto 20g 5. twaróg półtłusty 125g Siemie lniane 15g Słonecznik, nasiona 30g B/T/W/kcal 132/95/60/1625 1a. wyciskanie sztangielek płasko 21kg: 12/12/10 1b. pompki z nogami na piłce 12/12/12 2a. naprzemienne wyciskanie na barki siedząc z jedna noga uniesiona po 10,5kg: 10/10/10 2b. wznosy tułowia z przekręceniem ramion (cobra) 12k

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 7306 Data: 2011-07-17 09:58:48 Liczba szacunów: 0
  • stworeczek, czyli powrót do redukcji

    Post
    Ladies SFD

    trening: 1a. wyciskanie sztangielek płasko 21kg: 10/10/10 1b. pompki z nogami na piłce 10/10/10 2a. naprzemienne wyciskanie na barki siedząc z jedna noga uniesiona po 10,5kg: 10/10/10 2b. wznosy tułowia z przekręceniem ramion (cobra) 12kg:10/10/10 3a. francuskie prostowanie ramion leząc 10,5kg:10/10/10 3b. triceps dip z nogami na piłce 10/10/10 + z

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 7306 Data: 2011-07-24 12:08:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase. Split 3x

    Post
    Trening dla początkujących

    ii , triceps i tak duzo dostaje przy klatce Wyciskanie francuskie w siadzie 3x 10p (lepiej w siadzie czy leżąc?) lepiej lezac , mniejsze obciazenie dla kregoslupa daj jakies pompki 3x 10p Środa (Plecy + Biceps) Plecy MC 10-10-8-6 Ściąganie drążka(wyciąg górny) w siadzie szeroko 4x 10-12p Wiosłowanie na ławce 4x 10-12p Szrugsy 4x 12-15p Bice

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1859 Data: 2010-10-02 06:05:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase. Split 3x

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam możliwość wiec będę je robić w sobotę lub niedzielę. Pompki zamienić na inne ćwiczenie czy jest tak dobrze?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1859 Data: 2010-10-02 12:43:04 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl na mecie, czy wszystko ok?

    Post
    Doping

    zobaczyc przed cyklem ;p trening: (ogolny zakres powtorzen 8-12) wt klatka tricpes wyciskanie lezac 4s wyciskanie hantli na skosie dodtanim 4s rozpietki na lekkim skosie 3s pompki na poreczach 2s wyciskanie francuskie 4s prostowanie ramion na wyciagu 4s czw plecy biceps podciaganie szeroko nachwytem 3s wioslowanie sztanga 4s mc 4s sciaganie drazk

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 4933 Data: 2012-04-04 21:17:53 Liczba szacunów: 0
  • kłopoty zastuj!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy można tak? Klatka - odpoczynki do 4 min 1) Wyciskanie sztangi na płaskiej 6 s. 12>10>5>5>5>5 2) Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 5 s. 10>8>6>6>6 i tu izolowane jak rozpietki nie potrzeba Bicepsy - odpoczynki do 2 min 1) Uginanie ze sztangą podchwytem 4 PROG 10>8>6>6 2) Uginanie ze sztangą na

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6368 Data: 2005-01-25 15:51:53 Liczba szacunów: 0
  • kłopoty zastuj!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy można tak? Klatka - odpoczynki do 4 min 1) Wyciskanie sztangi na płaskiej 6 s. 12>10>5>5>5>5 2) Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej 5 s. 10>8>6>6>6 i tu izolowane jak rozpietki nie potrzeba - NIE POTRZEBA Bicepsy - odpoczynki do 2 min 1) Uginanie ze sztangą podchwytem 4 PROG 10>8>6>6 2) Uginan

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 6368 Data: 2005-01-25 15:55:35 Liczba szacunów: 0
  • poprawa planu fbw / pare pytan

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Przysiady z hantlami na barkach 3s 12/10/8 powt.+ uginanie lezac 2s Plecy: Wioslowanie hantlami na lawce poziomej 1s 12 powt.cale plecy do smietnika, co to ma byc?? daj wioslowanie 2s, i mc 3s Podciaganie na drazku nachwytem szeroko 1s 12 powt. Podciaganie na drazku podchwytem 1s 12 powt. Klatka: Wyciskanie hantli na lawce poziomej 1s 12 pow

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 996 Data: 2008-08-28 15:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Kostek_Dj / Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    23Viper23- racja całkowicie zapomniałem, sory mój błąd ;-) na triceps robię: 1.Pompki na poręczach 4serie na max powtórzeń 2.Prostowanie ramion na wyciągu: 4 serie x12p dziś niestety treningu nie było, pojechałem do pracy i myślałem że się wyrobie na 19, ale niestety tak zayebało drogi, że 60km zrobiłem w 3h i nie zdążyłem.. :-( na szczęście jak pr

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 2235 Data: 2012-12-11 22:33:41 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc.Krótka pompa po treningu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    co do ramion to oprócz rozplanowania w tygodniu sam trening można by nieco zmienić Biceps 1.Młotki/Sztanga stojąc 8/8/6/6 - progresja 2.Modlitewnik sztangą/Uginanie z hantlami na skosie dodatnim 8/10/10/12 - regresja jak ćwiczysz na masę to na wolnych ciężarach zamiast na maszynach Triceps 1.Pompki na poręczach z obciążeniem/Wyciskanie wąsko 10/8/6

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1815 Data: 2011-02-09 07:54:52 Liczba szacunów: 0
  • Ocena splitu ,szczere i komentarze , uwagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    uchwyt szeroki, 3x10-8 WTOREK Triceps + Biceps + Przedramie -francuskie wyciskanie chantlą siedząc-3serie(8-10 powt.) prostowanie ramion na wyciągu-2-3serie(8-10 powt.) -pompki na poręczach 2serie(10-15 powt.) -uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc-4serie(8-10 powt.) -uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku-3serie(10-12 powt.) -uginan

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 2008-12-27 20:42:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia. FBW 15,10,5

    Post
    Trening dla początkujących

    nant (np: pozostale formy mc; "dzien dobry";unoszenie tulowia z opadu), 3. wyciskanie w plaszczyznie horyzontalnej(np.: rozne formy wyciskania "na klatke";pompki na poreczach) 4. ciag w plaszczyznie horyzontalnej(np. rozne formy wioslowania) 5. wyciskanie w plaszczyznie wertykalnej(np.rozne formy wyciskania "na barki")

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2009-06-07 14:16:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia. FBW 15,10,5

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli taka rozpiska A Przysiady ze sztangą 3s. 12/10/8 Podciąganie na drązku 3s. 15/12/10 Wyciskanie lęząc 3s 12/10/8 Wyciskanie sztangi zaa kark 3s. 12/10/8 B MC 3s. 12/10/8 Wiosłowanie sztangą 3s. 12/10/8 Pompki na poręczach 3s. 15/12/10 Wyciskanie sprzed klaty 3s. 12/10/8 Tu jest akurat 2 plany A i B

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 574 Data: 2009-06-07 16:25:30 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase split prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6 - wyciskanie hantli skos 10<8<6=6 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Triceps: - Pompki na poreczach 12<10<8<6 - Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10 Wtorek: Plecy: - Martwy ciag 10<8<6=6 - Podciaganie na drążku szerokim nachwytem 10=10=10=1

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2011-06-24 19:56:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    tak jak napisałem, klata bary triceps, bo są miedzy sobą powiązane podczas ćwiczeń, potem plecy nogi biceps, a na końcu brzuch. ja ćwiczyłem na takim FBW: A Wyciskanie na płaskiej sztanga 3 serie (klatka piersiowa) Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2 serie (naramienne) Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie(triceps) Podciąganie na drążku 3 seri

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 2012-05-03 16:47:19 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze ćwiczeń na masę

    Post
    Trening w domu

    na nogi,plecy i klate spokojnie mpożesz dać 4-6 serii bo to duże partie mięśniowe, na klate możesz dać zwykłe pompki z dogami wyżej, albo na poręczach (ładnie tyrają klatke:) na barki możesz dać wyciskanie hantli nad głowę. Dorzuć jeszcze łydki (wspięcia na jednej nodze). to czy obwodowo czy po kolei daną partię mięśni zalezy od Ciebie. Osobiście o

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2012-11-09 19:40:19 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze ćwiczeń na masę

    Post
    Trening w domu

    rób tak aby Ci ciężej było;) no 8kg do wyciskania to trochę mało, zawsze możesz jeszcze robić pompki w staniu na rękach pod ścianą;) przy pompkach pamiętaj zby mieć taką samą pozycję dla obu rąk co by klata równo rosła;) wytrwałości;)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2012-11-09 19:50:18 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze ćwiczeń na masę

    Post
    Trening w domu

    zrób plany A i B. Plan A do domu,plan B na siłkę i będzie OK. A co do tego napinania mięśni...zamień na jakąkolwiek formę unoszenie na barki lub pompki w staniu na rękach(jeśli masz na tyle siły),a jeśli nie masz na tyle sił to na diverbomber push-ups

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2012-11-10 08:23:07 Liczba szacunów: 0