SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan Split do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    TROCHE SKONFIGUROWAŁEM MOŻE BYĆ Co drugi dzien Poniedziałek A Środa B Piątek C Niedziela A Wtorek B ITP A Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Triceps: - Pompki na poreczach 12<10<8<6 - Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2013-12-21 13:41:45 Liczba szacunów: 0
  • MÓJ TRENING

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz zaproponuję Wam trening podwójnie dzielony dobra alternatywa dla FBW w początkach treningowych Trening na 4 dni treningowe Poniedziałek Klatka+barki+triceps (trening ciężki) Klatka Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8 Wyciskanie hantli skos 10/10/10 Rozpiętki 10/10/10 Barki Wyciskanie hantli 14/12/10 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 10/10/10 T

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 653 Data: 2009-01-03 23:42:43 Liczba szacunów: 0
  • ### FAQ : CZACHOLAMACZE / FRANCUSKIE WYC LEZAC ###

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Krzychu, Czas chyba porzucic to cwiczenie, moze porob waski wycisk glowa w dol albo pompki na poreczach... Zamkniety lancuch kinetyczny... Pisales kiedys ze "czysta forma" nie zawsze jest ta wlasciwa. Cialo dazy do takiej formy do jakiej jest zaprojektowane lub przyuczone. Dzikafaza: To jest temat o francuskim wyciskaniu lezac. Py

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 15798 Data: 2006-12-18 14:46:33 Liczba szacunów: 0
  • Zamiana siłowni na ...

    Post
    Trening dla początkujących

    wnią, bieganiem i basenem ? Czyli np. chodzę na siłownie tak jak zazwyczaj od pon-pt (1h dziennie) + pon-śro-pią (bieganie 1h) + sobota-niedziela (basen) + na siłowni dołożyć pompki w dni robienia klaty; podciąganie do pleców; przysiady do nóg; unoszenie nóg w zwisie w dni kiedy robie ABS workout (pon-śro-pią). Wydaje mi się, że połączenie siłowni

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 536 Data: 2013-03-04 00:42:12 Liczba szacunów: 0
  • DLA EKSPERTÓW DO OCENKI planik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie masz zbyut dlugiego stazu takie jak przysiady wyciskanie nogami wyciskanie na lawce plaskiej wyciskanie zza karku uginanie ramion ze sztanga prosta francuskie wyciskanie pompki na poreczach podciaganie na drazku wioslowanie sztanga w opadzie martwy ciag .. znajdz sobie cos na forum mozna znalezc tu naprawde wiele cwiczen na rozne partie stara

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2005-04-29 17:37:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    gowy : masa ( do ok.80 kg ) i racjonalnie do niej siła Staż treningowy na siłowni : brak, tyle co wf i trochę w domu Uprawiane inne sporty : tylko wf i w domu: rozciąganie + pompki brzuszki etc Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : obciążenie ok. 120 kg, gryfy łamany prosty, 2 x krótkie, ławka do brzuszków, poręcze

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2011-11-19 00:59:22 Liczba szacunów: 0
  • Jaki to typ budowy ciała?... Oto moje zdjęcia!

    Post
    Trening w domu

    Ja osobiście nie trzymam diety... I robię w domu pompki na krzesłach ;p To tyle. Ale uważam, że dieta ma b. ważny wpływ. Z dobrą dieta doszedłbyś do tego o wiele szybciej ;). Oczywiście to tylko moje zdanie. Sam muszę zacząć stosować jakąś dietę// Jakby ktoś mógł podać odpowiednią dietę dla Ektomorfika bo chyba się do tego typu zaliczam. To byłbym

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 13830 Data: 2009-01-12 20:00:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningów (FBW) - tabela. Prośba o uzupełnienie.

    Post
    Trening dla początkujących

    /atlas 4.dodaj po 1 serii do barków, daj może klasyczny martwy ciąg z ziemi i coś innego by trzeba chyba na triceps znaleźć jakiegoś francuza lub uginanie ze sztangielką lub pompki tyłem w podporze o ławkę. ten wycisk wąsko będzie też obciążał klatkę która i tak dostaje 3x w tygodniu. jak nie znasz jakiś ćwiczeń to zajrzyj na tą stronę co podałem

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7979 Data: 2010-02-09 12:09:58 Liczba szacunów: 0
  • zmiana planu treningowego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 1 barki+nogi BARKI 1.unoszenie ramion bokiem w góre ze sztangielkami 3*12-15 2.Wyciskanie sztangi zza karku - 4*12/10/10/8 (progresja) 3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3*12 NOGI 1.Wypychanie nóg na suwnicy 4*12/10/10/8 (progresja) 2.zginanie nóg na maszynie leżąc 4*12/10/8/8 (progresja) 3.wypychanie suwnicy palcami (łydki) 3*max DZIEŃ 2 b

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2007-05-30 17:09:43 Liczba szacunów: 0
  • Czas wziąć się za siebie

    Post
    Trening dla początkujących

    Na początek możesz porobić sporo rzeczy z ciężarem ciała - pompki, podciągnięcia, przysiady. Dokupisz sztangę, trochę żelastwa i już masz o wiele większe możliwości ;-) Zajrzyj do działu crossfit, może coś ciekawego wyszperasz.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2012-09-04 13:17:44 Liczba szacunów: 0
  • Chciałbym mieć ABS

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Stary, Ty musisz kompletnie zmienić poglądy na odżywanie itp.. Żeby mieć fajnie ciałko, to trzeba nieźle zapie7dzielać, ćwiczyć, do tego przestrzegać diety. To nie jest tak, że sobie zrobisz dwie pompki, zamiast ziemniaków będziesz jadł ryż, do tego wszamiesz dwa jajka i ok :D

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 9466 Data: 2010-07-04 14:08:53 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik/ powrót

    Post
    Trening dla początkujących

    0x10 80x10 90x6 100x3 120x2x2 2)przeskoki z hantlami 16 kg - 4 serie po 10. 11.03.2010 I Triceps a)wyciskanie na wasko: 60x15 90x10 105x8 115x6 125x6x5x4 ( żenada) 130x2x2 b) pompki na poręczach: x10 +10kgx10x10x10 c)francuskie hantlem: 12 kgx10x10x10x10 d) ściąganie liny na wyciągu - 5 sztabekx2,5 kg x12x12x12x12 II Plecy MC na wąsko: 60x10 100x1

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 2010-03-15 11:52:12 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik/ powrót

    Post
    Trening dla początkujących

    18.03.2010 I Triceps a)wyciskanie na wąsko: 60x15x15 90x8 100x8 110x8 120x6x6 125x5x5 b)pompki na poręczach: x10 +10kgx8 +15kgx8 +20 kgx6 c)wyciskanie francuskie na stojąco, sztanga łamana: x12x12x12 x10x10 II Plecy a) MC 60x10 100x10 120x8 140x6 150x5 b)wiosłowanie w opadzie: 60x12x12 70x8x8 c)ściąganie drążka na wyciągu, podchwyt: 35x12x12 45x1

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 2010-03-19 12:39:08 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik/ powrót

    Post
    Trening dla początkujących

    25.03.2010 I Triceps a)wyciskanie na wąsko, nogi na ławce, 3 sekundowe zatrzymanie 60x10 90x10x10x10 100x8 110x5x5 b)pompki na poręczach: x10 +10kgx8 +15kgx8 +25kgx4x4 c)francuskie hantlem siedząc: 12x10x10x10 16x6x6 d)ściąganie drążka na wyciągu: 30x16 32,5x16x16 37x5x12x12 II Plecy: a)MC (na wąsko) 70x10x10 100x10 120x8 140x6 150x6 160x3 170x2 b

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 2010-03-26 09:46:09 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik/ powrót

    Post
    Trening dla początkujących

    01.04.2010 I Triceps: a)wyciskanie na wąsko: 60x12 90x8 105x6 115x6 120x5x5x5 125x4 pompki na poręczach: x12x12x12x12 c)ściąganie prostego drążka na wyciągu: 30x12x12 35x12x12 40x10x10 II Plecy: a)MC wąsko: 70x8x8 110x8 130x8 150x5 170x5 180x2 b)seria łączona - wiosłowanie w opadzie+wyciąg szeroko do klaty:): 70 kg wiosło+45 kg wyciąg - po 10 ruchó

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 2010-04-02 06:32:44 Liczba szacunów: 0
  • nierównomierny rozwój?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.??? poniedziałek: klatka, triceps, przedramie/nadgarstki cwiczenia to glownie domatorskie pompki, niestety nie posiadam lawki ani nic (sic!), co mogloby ja zastapic, wiec wykonuje takie cwiczenie, ze klade sie na plecach w taki sposob, by przylegaly do (w tym wypad

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 874 Data: 2006-02-14 19:55:53 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc, Dieta, trening , odżywki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Radpla PŁEĆ: Mężczyzna WIEK: 20 WZROST: 183 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 27 miesięcy ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 70kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 31cm OBWÓD BICEPSU: 39cm OBWÓD ŁYDKI: 37cm OBWÓD UDA: 49cm OBWÓD BIODER: 92cm OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2011-03-06 14:29:43 Liczba szacunów: 0
  • HIIT + FBW + dieta - jak to wszystko połączyć

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    chcę zrobić HIIT we wtorek i czwartek. fbw w 3x w tyg. może wam się to wyda dziwne, ale jedynie z małymi obciążeniami dostrzegam przyrost masy mięśniowej. kiedy pracowałem na dużych ciężarach, nie miałem tak dobrych rezultatów, jak z poniższym planem. Plan pisany na podstawie atlasu z kulturystyka.pl i dopracowany w praktyce. Wyciskanie sztangi na

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 759 Data: 2012-07-07 23:29:37 Liczba szacunów: 0
  • moje odżywianie (dieta)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    są możliwości treningu bez siłowni... chociażby te biegi o któych wspomniałem... możesz dorzucić do nich mnóstwo różnych ćwiczeń wykonywanych w trakcie biegu... na pewno jest w pobliżu jakiś park, las albo coś podobnego... pompki, przysiady, streching bieg z obciążnikami... mnóstwo, mnóstwo... jakaś muzyka na uszy i naprzód...

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1413 Data: 2004-11-27 23:24:07 Liczba szacunów: 0
  • "split" + redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Interwały trochę nie moja bajka, bardziej ze mnie długodystansowiec:P Ale popróbuję. Czyli wrzucić push klatka na płaskiej, do tego rozpiętki, żołnierskie, jakieś pompki na poręczach, pull czyli podciąganie na drążku, wiosłowanie martwy i osobno dorzuciłbym chętnie dzień nóg, bo nie dam po prostu rady porządnie skatować nóg i potem jeszcze ćwiczyć

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 537 Data: 2015-05-01 19:14:21 Liczba szacunów: 0