SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wklejam swój plan na mase.Chiałbym podkreślić ze jest to trening w domowych warunkach. A Więc. Wiek:16 lat Waga: 62 kg Wzrost: 176 Wymiary: Biceps 30 cm Klatka 90 cm Nadgarstek 14 cm Plan treningowy: 1 Dzień: Klatka-Pompki(zwykłe) 4s. 20,20,18,18 -PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ: 4s. 12,10,8,8 -Podnoszen

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-20 15:22:39 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16 lat 57 kg 175 cm Chodziłem nie cały rok temu z 3 miechy na siłownie. (Podciągam się od czasu do czasu na drążku, robię pompki ) Poniedziałek Uginanie ręki ze sztangielką 5x8 Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 4x8 Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x10 Pompki z wąskim rozstawem 4x10 Wyciskanie sztangielki za głowę 4x6 Wtorek Podciągan

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-21 07:46:11 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gi na ławce prostej 4 serie 12/10/8/6powt. 2.wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 serie po 12/10/8/8powt 3.maszyna "buterfly" 4 serie 10/10/10/10powt triceps 1.pompki w podporze tyłem 4 serie 12-15 2.wyciskanie "francuskie" sztangielki oburącz za głową 4 serie 12/10/8/8 Czwartek- grzbiet i biceps 1."wiosłowanie"

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-21 22:29:28 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Spr. i poprawa planu dla partyman13 1 Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha)12-15 powtórzeń &#8211; łatwe 2Wspięcia na palce obunóż (łatwe) 15-20 powtórzeń &#8211; łatwe 3 Przysiady z obciążeniem w rękach (m. ud) 12-15 powtórzeń &#8211; trudne 4 Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło (m. pleców) 10-12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-20 21:02:05 Liczba szacunów: 0
  • seqi - uporządkowanie

    Post
    Ladies SFD

    Update treningowy: Ostatnie 4 dni codziennie około godziny rowerowania po mieście Ostatni trening (A) 1) Wznosy nóg z leżenia 15x / 16x 2) Wspięcia na palce obunóż 20x6kg / 25x6kg 3) Przysiady klasyczne z hantlami 15x6kg / 20x6kg 4) wejście na ławkę z hantlami (na nogę) 15x6kg / 16x6kg 5) wznosy z opadu 15x / 15x 6) Pompki klasyczne max powtórzeń 7

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3880 Data: 2013-11-11 04:32:19 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs na październik :Sekwencja: wytrzymałość,siła ,moc

    Post
    Po 35 roku życia

    spółczynnik ilości powtórzeń na drążku = 2(czyli dzielimy zrobione powtórenia w wyciskaniu przez dwa) 1. wyciskanie ciężarem 50 % CC x 20 powtórzeń + drążek x 10 powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia 2. wyciskanie ciężarem 50 % CC x A powtórzeń + drążek x( A/2) powtórzeń + pompki z klaśnięciem 2 powtórzenia 3. wyciskanie ciężarem 50 % CC

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 6146 Data: 2016-10-06 13:47:53 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    riday - time gap bez biegu na 1 milę --45 min 200 m run 21-15-9 Thusters ( 30kg) bar hop burpees 400 m run 15-12-9 podrzut ( 50 kg) ring dips 800 m run 12-9-6 DL( 90-100-110) pompki w podporze na skrzyni 90 cm zamiast HSTPU( pompki w staniu na rękach) 1 mila run Czas uzyskany - 42'30'' z biegiem na 1 milę Mega trening - moje pierwsze 21-15-9; roz

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-10 22:00:41 Liczba szacunów: 1
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    ład że nikt nigdy z was czegoś takiego nie miał;-) Rozgrzewka, wioślarz, DU, 3x5x(1,2,3,4) WOD - DECK OF CARDS ( talia kart) 1 - trefl --> brzychy ( sit upsy) 2 - karo --> pompki na wąsko ( push up) 3 - kier --> burpy 4 - pik --> jump squats ( przysiady z wyskokiem) joker 10x1, 2, 3, 4 talia ma 56 kart licząc z 2 jokerami włącznie. tylko jedna p

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-15 19:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    i na ławce poziomej 5 serii -wyciskanie sztangi na ławce skośnej góra (kąt 20-30stopni) 5 serii -wyciskanie hantli na skosie górą 5 serii -rozpiętki na skosie w górę 3 serie -pompki na poręczach 4 serie -uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3 serie -uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3 serie -skłony boczne 4 serie -brzuszki na ławeczce 4

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2009-05-25 20:05:36 Liczba szacunów: 0
  • szepke/Blog/Osiagnąć Cele.. I Być Twardzielem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Rozpisałem to sobie jeszcze raz dla przypomnienia, zrobiłem małe poprawki: TRENING A Klatka, triceps Wtorek 1. Pompki na trzech taboretach 4x 2. Pompki z nogami na podwyższeniu 4x 3. Pompki z klaśnięciem 4x 4. Rozpiętki 3x 1. Pompki w podporze tyłem 4x 2. Wyciskanie francuskie sztangielek siedząc 3x B Plecy, bicepsy, przedramiona Czwartek

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3907 Data: 2009-05-04 20:00:19 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    gu, pewnie przez to, że tyle odpocząłem, a ostatni trening był w takim samym zestawieniu, więc mięśnie mogły się "przyzwyczaić" i niektóre ćwiczenia o dziwo mi lżej szły, np. pompki na 1 ręce. Brata oczywiście nie zabrakło. Założyłem mu dziennik treningowy %-) Może nieco obsesyjnie, ale pomierzyłem mu wszystkie obwody, bo jestem ciekaw jaki będzie

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-23 21:34:59 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] - WŚ

    Post
    Trening w domu

    a(B): 1. Przysiady bułgarskie 5s x 5p 0/0/0/0/0 2. Żuraw 5s x 5p 0/0/0/0/0 3. Drążek - na ręczniku 5s x 5p 0/0/0/0/0 4. Pompki na poręczach 5s x 5p 0/0/0/0/0 5. Hinduskie pompki 5s x 5p 0/0/0/0/0 6. Uginanie karku leżąc na plecach 4s x 10p 0/0/0/0 Czas odpoczynku: -między seriami = 2 minuty -między ćwiczeniami = 2 minuty Czas treningu: 2 godz

    Odpowiedzi: 479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-25 21:07:14 Liczba szacunów: 0
  • Krew, pot i łzy - dziennik JB /start 3 str./

    Post
    Trening w domu

    pki przy ścianie do góry nogami (naramienne) 8-10 powtórzeń 7)Uginanie liny przymocowanej na wysokości klamki bądź kaloryfera (biceps) 10-12 8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń LUB pompki na poręczach krzeseł 10-12 powtórzeń Co Ty na to? Do reszty się zastosuję i będę pisał co i jak - czyli dziś pierwszy trening!

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 9599 Data: 2009-05-13 10:52:25 Liczba szacunów: 0
  • Krew, pot i łzy - dziennik JB /start 3 str./

    Post
    Trening w domu

    zeniem min 10 kg 5)Pompki na linie - na pooczatku byly trudnosci ale pozniej spokojnie przekraczam w kazdej serii 15 powtorzen. Myslalem czy by nog nie dac na taboret i robic pompki rownolegle zupelnie lub delikatnie pochylonym w doł 6)Pompki przy ścianie do góry nogami - meczace ale 10 powtorzen osiagniete w...piwerwsze serii. Bardzo męczyło od ko

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 9599 Data: 2009-06-17 09:49:48 Liczba szacunów: 0
  • [DT] liona

    Post
    Ladies SFD

    iem czy jest dobrą zamianą za MC czy nie lepiej byłoby np zamienić na to HT??) 5. Wyciskanie sztangi na klatkę 4x8 (Tu muszę mieć kogoś do asekuracji więc pewnie zamiennie na pompki) 6. Cuban press 4x12 (rozterki analogiczne jak w A6) Rozkład makro obecnie trzymam B120 T75 W200, zrobię pomiary w tą i następną sb coby sprawdzić czy działa - jeżeli t

    Odpowiedzi: 381 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-31 15:58:43 Liczba szacunów: 0
  • [DT] liona

    Post
    Ladies SFD

    Night to trochę jest szukanie równowagi, ale w obrębie całego tygodnia, a nie jednego treningu. Teraz robię pompki na każdej rozgrzewce do rurki 2-4x w tygodniu, plus klatka na siłowni 2x, a wiosło 1x. A po zmianie będę robić dalej pompki rurkowe 2-4x w tyg, a wiosło 2x w tyg. Viki Muszę w końcu dorwać tą książkę, zbieram się do tego już długo, ale

    Odpowiedzi: 381 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-08 12:45:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan - porady ; gainer ; stojak ; ektomorfik ; zakwasy ; odczuwanie treningu ; wyskok

    Post
    Trening dla początkujących

    Wybacz, że dopiero po takiej przerwie, ale wiadomo - Święta + Nowy Rok :) Chciałbym już powolutku zacząć podsumowywać ten ogromny temat. Oto, jak wygląda trening po skorygowaniu: Zestaw A Wiosłowanie 5x6/8p Pompki klasyczne 5x8p Military press 5x6/8p wyciskanie francuskie 5x10/12p Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x10/12p Zestaw B Wiosłowan

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 2017-01-04 23:23:22 Liczba szacunów: 0
  • FBW 15/10/5 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    zerokość ramion. 4.Triceps i biceps możesz zrobić w superserii,wykonując oba ćwicznie właściwie na przemian, jesli robisz już na tym samym wyciąg, ale jeśli masz w ten dzień pompki na poręczach lub ich zamiennik, to własciwie można sobie już darować terning tricepsa w ten dzień. Nie zabraknie mu w ten dzień stymulacji, bo masz jeszcze wyciskanie n

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 4047 Data: 2010-07-25 13:36:33 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Mathilda

    Post
    Ladies SFD

    znie. Jeśli rybki będą mi służyć, to się kompletnie na nie przerzucę. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/ee6564542b0844e6abe5cdc6dfa83880.jpg 30-20-10 - push press 20kg - sit- ups - pompki - przysiady (bez obciazenia) - invert rows -swing 12kg czas: 23:37 + 35 min orbitrek Na prawde jest mi tak strasznie głupio, bo dopiero teraz kiedy mocno się skupi

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 8304 Data: 2012-04-25 15:55:47 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] DT Arphiel 2013/2014 str34; str60

    Post
    Ladies SFD

    ciągu 2x10+1drop 2s 7,5kg + drop 5kg x7 2s 7,5kg + drop 5kg x7 2s 7,5kg + drop 5kg x7 3a. wyciskanie skos sztangielki 3x10 10kg/ 10kg/ 10kg 8kg/ 10kg/ 10kg 3b. dipsy 3xmax -> pompki 4+2/ 4+1/ 4+1 7,5/ pompki 4+1/ pompki 3,5%-) 7/ 6/ 4 +aero 40min rowerek 1a. Zostałam przy 32,5kg bo już ledwo co dociągnęłam do tych 14. 1b. Bardzo ciężko, ciężary zos

    Odpowiedzi: 945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-10 11:49:25 Liczba szacunów: 0