SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Plan FBW 2xtydzien

    Post
    Trening dla początkujących

    ia na palce w staniu : max max max FBW2 (nogi) Wykroczne : 12 9 9 (nogi) MC na prostych nogach : 12 12 12 (plecy) podciaganie sztangi w opadzie(wioslowanie) : 12 9 9 (klata) pompki na poręczach: 12 9 9 (bary) unoszenie sztangielek bokiem w gore : 12 9 9 / 2s (bic) ugonanie ramion zs sztang mlotkowy :: 12 9 9 /2s (tric) wyciskanie wąskie 2s (lydy)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 652 Data: 2008-11-22 21:25:44 Liczba szacunów: 0
  • Split 4-dniowy/partia 2xtydzień

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ). wyciskanie sztangi płasko 3s wyciskanie sztangielek skos w górę 3s rozpiętki ze sztangielkami skos 3s wyciskanie sztangi z klatki 3s unoszenie sztangielek bokiem w gorę 3s pompki na poręczach 3s wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad ze sztangą na plecach 3s uginanie nóg leząc 3s wspięcia na palce stoją

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 2011-07-18 21:59:45 Liczba szacunów: 0
  • Pompki - ile pompek zrobicie w jednej serii?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Pompki to nie kwestia siły to tylko wycwiczona wytrzymałosc. Na siłowni nie robisz raczej 150 powtórzen wiec przygotowujesz wiekszy ciezar zeby brac.

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 17801 Data: 2007-12-30 15:34:15 Liczba szacunów: 0
  • Pompki - ile pompek zrobicie w jednej serii?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ostatnio nudzilo mi sie to zaczolem robic pompki i skonczylem na 150 pewnie zrobil bym wiecej musze kiedys maksa sprawdzic

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 17801 Data: 2008-01-04 12:01:21 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW , kreatyna od razu ? Proszę o pomoc .

    Post
    Trening dla początkujących

    Jesli jeden trening to znalazlem cos takiego : Nogi: Przysiady 3s Plecy: Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki (siedząc) 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie hantli 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 481 Data: 2014-03-08 23:07:43 Liczba szacunów: 0
  • koniec masy, co mam zrobic na rzezbe?

    Post
    Galeria Zdjęć

    kanie na plaskiej 4X6 2. wyciskanie na skosie 4X8 3. rozpietki 4X10 potem robie triceps: 1. wyciskanie w waskim uchwycie sztangi 4x8 2. sciaganie linki gornego wyciagu 4X8 3. pompki na poreczach z obciazeniem 4. na koniec biore lekka sztangielke(4 kg) i robie cos w rodzaju wyprostu rak na boki, z tym ze zamiast uniesc reke i opuscic trzymam ja pona

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-04-05 08:48:28 Liczba szacunów: 0
  • Ocenia planu i kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Na nogi daj żuraw 4-5 serii jako 3 ćwiczenie. http://www.sfd.pl/Żuraw__kilka_słów_o...-t527419.html Unoszenie zostaje, zrób nawet samym gryfem. Co do bica to tak ale wtedy zrób po 3 serie ale zrób też 3 ćwiczenia po 3 serie na triceps. Tric np. Wyciskanie wąsko sztangi 3s Wyciskanie francuskie 3s Pompki w podporze tyłem 3s Wyciskanie sprzed głowy n

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 644 Data: 2010-10-08 20:11:46 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiany ! /Ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    wielkie dzieki za ten artykuł ! i mam pare pytan co do tego sposobu 1.jak mamy przykladowe cw : klatka wyciskanie 3-bojowe 5 serii lub pompki na poręczach (ciężko; 85-95% CM), RAMPA, 4-8 powt. czyli zrozumialem to tak *8-85% CM *8-85% *6-90% *5-90% *4-95% 2.Jaki ma byc mniej wiecej czas na odpoczynek miedzy seriami/cwiczeniami 3.Tym przykladowym

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2012-01-09 00:39:43 Liczba szacunów: 0
  • 21 lat, 180 cm wzrostu i 145 kg wagi POMOCY!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y, kupie produkty które mówicie, żebym brał. Co do siłowni hmm będę musiał się przełamać i chodzić nie wiem czy mi się uda to, ale jeśli nie to będę ćwiczyć siłowo w pokoju, pompki, brzuszki, przysiady, bicepsy etc (mam trochę cięzarków na stanie) więc powinno chyba to wystarczyć. Co do ćwiczeń i tego co mówicie niestety rower u mnie odpada- nie

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 7108 Data: 2009-05-16 10:17:06 Liczba szacunów: 0
  • Masowy plan 8 tygodni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iłka już profesjonal no i z roku na rok coraz więcej wiedzy na temat kulturystyki to lepiej :) osatni mój cykl treningowy na klate to: - hantle skos 4 - hantle rozpiętki 3 - pompki na poręczach 4 - wyciskanie siedząc na maszynie 3 No i lekka poprawa jest. Teraz chce te 8 tygodni poświęcić na górę klatki i środek. Tak więc jak macie jakieś propozyc

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2253 Data: 2010-01-24 20:51:21 Liczba szacunów: 0
  • Masowy plan 8 tygodni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    możesz zacząć od;- wycisk młotkowy, albo chwytem neutralnym potem wskakujesz na pompki z obciążeniem następnie mozesz polaczyć w ss; wycisk ściskający z bramą albo rozpiętkami Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2010-01-24 20:54:55

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2253 Data: 2010-01-24 20:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Masowy plan 8 tygodni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ietnie na nią reaguje, oczywiście technika wykonania jest spawa zasadniczą więc wygórowane obciązenia oczywiście odpadają reszte juz można dostosowywać do uchwyconych braków -pompki na poreczach pozostawiłbym jednak jako drugie bedziemy juz mieli świetnie przepracowana właściwie cała klatke poprzez te dwa ćwiczenia; szczegolnie góre i dół i jaki 3/

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2253 Data: 2010-01-26 19:15:59 Liczba szacunów: 0
  • Masówka do oceny, 185 cm 82 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A jeżeli chodzi o FBW to dalej cisnąć? Głównie zależy mi na sile ale masa też by się przydała. Plan treningowy Trening : Podział FBW na dwa zestawy. Zestaw A wykroki z hantlami po bokach 5x5 18 Kg na stronę Wiosłowanie 5x5 Wyciskanie sztangi na płasko 5x5 Military press 5x5 Odpoczynek komandosa 5x Uginanie ramion ze sztangą 5x5 Wyciskanie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2016-04-14 22:07:09 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzcie trening-Do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    JEzeli chodzi o wyciskanie sztangielek na klate,to skos w dol.Jezeli chodzi o trica i pompki na poreczach,to za slaby jestem.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 720 Data: 2005-02-27 10:17:41 Liczba szacunów: 0
  • Split - prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    AD. 1 dipsy to pompki na poreczach w wersji na klatke (youtube pomoze) rampa czyli pierwsza seria bez obciazenia 5 powt, 2 seria (przyklad) + 1 kg 5 powt, 3 seria +2 kg 5 powt i tak cale cwiczenie (progresja stala mniej wiecej) jak nie dasz rady po 6 to zrob 5 seri po 4 powt przerwy takie jakie beda potzrebne czyli po 1 serii pewnie tylko na doloze

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 2010-01-18 21:12:20 Liczba szacunów: 0
  • Quo vadis Jaqu - WALKA

    Post
    Trening dla początkujących

    yciskanie sztangielek skos w górę 4s x12 rozpiętki na maszynie 4sx12 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4sx12 Odwrotne rozpiętki (na maszynie) 4sx12 Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x12 pompki na poręczach 4s12 prostowanie ramion nachwytem stojąc wyciągu górnego 4sx12 tutaj nie wiem czy coś jeszcze dodać, wydaje mi się, że będzie ok

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5784 Data: 2010-09-24 21:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Temat do CWICZACYCH HST dluzszy okres czasu ---> wasze rady

    Post
    Trening w domu

    zyc roznego rodzaju splity dokladnie 16 czerwca a wrocilem na silownie gdzies okolo 10 pazdziernika wiec mialem dokladnie 4 miesiace przerwy i w tym czasie nie zrobilem nawet pompki doslownie nic cale lato jak zwykle spedzilem na graniu w kosza i innych sportach typowo letnich.W tym czasie oczywiscie troche miesni spadlo ale jak to bywa i jest to z

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2702 Data: 2007-12-30 13:57:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Bery89 Wielkie dzieki, wżuce jeszcze raz zmodernizowany plan, taki juz jestem uparty 1)Poniedziałem - Klatka + Triceps + Brzuch KLATKA PIERSIOWA: -Wyciskanie na kszesłach prosto~~4serie -- 10,10,9,9 -Wyciskanie na krzesłach nogi wyżej~~4serie -- 10,10,9,9 -Rozpietki na prostej~~4serie -- 10,10,9,9 TRICEPS: -Wyciskanie „FRANCUSKIE&#822

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 977 Data: 2008-06-10 16:34:53 Liczba szacunów: 0
  • Split - modyfikacja planu

    Post
    Trening dla początkujących

    generalnie zmiany dobre jednak dobrze by było pozamieniac ćwiczenia dodać jakieś pompki na poręczach na przykład Plan bym powiedział klasyczny Dałbym barki przed nogami bo w przynajmniej moim przypadku po nogach barków bym nie zrobił pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2008-10-29 09:07:22 Liczba szacunów: 0
  • Split - modyfikacja planu

    Post
    Trening dla początkujących

    sja 2) wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 serie po 12 powt. 3) rozpiętki na płaskiej 3 serie 12/10/8 Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc 4 serie po 10 powt. 2) pompki w podporze tyłem 4 serie z obciążeniem na zmiane z wyciskaniem sztangi wąskim chwytem po 10-12 powt.* * na 90% tymczasowo (1-2 tyg.), ponieważ j.w. pisałem prawdopodobn

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2008-10-30 18:11:47 Liczba szacunów: 0