SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • POtrzebuje pomocy w ocenieniu moje treningu!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    majkel95 wielkie dzieki o taka poprawe mojego planu mi chodzilo :0 sog leci :) A tu zamiesczam poprawe mojego planu :) teraz mam nadzieje ze jest dobrze :d a jesli nie to mnie popraw :D Poniedziałek KLATKA - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4x 10,10,10,10 - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 4x12,10,8,8 - W

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 2009-04-09 21:59:20 Liczba szacunów: 0
  • POtrzebuje pomocy w ocenieniu moje treningu!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    na klatke dalej za duzo serii bylo, to samo barki, plecy na sile/mase koniecznie jakies przyciaganie/wioslowanie;) ja bym to widzial tak z twoim doborem cwiczen: KLATKA - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4x 10,10,10,10/Wyciskania poziome w siadzie na maszynie 4x12,10,8,8 - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 4x1

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 2009-04-09 22:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Split do poprawy/oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka ulozona dobrze, w głównym cwiczeniu zmniejsz zakres powtórzeń do 8-6, przy rozpiętkach natomiast zwieksz do 15/12-10. Triceps – pompki na poreczach w wersji na triceps 4x8-6, wyciskanie francuskie siedząc 4x12-10. Plecy – MC, podciąganie na drążku (ile razy się podciągniesz?), wiosłowanie, szrugsy Przedramię dobrze, doda

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 768 Data: 2010-12-26 21:18:17 Liczba szacunów: 0
  • Beperfect! osiagnąć nieosiągalne

    Post
    Ladies SFD

    ba od tego zestawu: A. Przysiad goblet B1. wyciskanie sztangi skos góra B2. przyciąganie drążka górnego do klatki C1. prostowanie nóg w siedzeniu C2. wznosy tułowia z opadu D. plank A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1.przysiad bułgarski C2. uginanie nóg leząc D. pompki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 2015-07-14 21:10:38 Liczba szacunów: 0
  • Beperfect! osiagnąć nieosiągalne

    Post
    Ladies SFD

    ciąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 12*4 12*4 12*5 12*5 sztabek C1.przysiad bułgarski 4serie po 8 powt , 3kg obc C2. uginanie nóg leząc 12* 7 12*7 12*8 12*8 sztabek D. pompki 12 10 10 8 +30min bieżni +rozciaganie /SFD/Images/2015/7/25/cf3162571e41422d8148619954f7c34d.jpg /SFD/Images/2015/7/25/df6e004403664ea6a269218f5517d379.jpg

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 2015-07-25 10:07:49 Liczba szacunów: 0
  • KOMPLETNY ZASTOJ RAD

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nogi i barki robie rzecz jasna. Raz w tyg razem. Mam pytanie odnosnie : Uginanie ramion ze sztangielkami w lezeniu na skosie dodatnim + Pompki w podporze tylem z obciazeniem 3*6-8 Nie zabardzo wiem na czym polegaja te cwiczenia. Jesli ktos ma jakies uwagi i propozycje odnosnie mojego treningu prosze o pomoc. Co do modlitewnika jest to ciezka opcja

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1456 Data: 2009-04-26 18:29:50 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc

    Post
    Trening w domu

    o diety, to mógłby ktoś jakieś porady dać? Czyli rozumiem, że jeśli chciałbym być bardzo mocny na drążku to nie powininenem robic tylko tego ćwiczenia, tylko cwiczyć również pompki, hantalmi i inne ćwiczenia , tak? Myślałem też o planie armstronga, ale nie wiem czy dałbym radę. Myślałem, że może do 30 listopada swoim tokiem pracować, a od 1 grudn

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 991 Data: 2014-09-10 08:58:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening prosze o pomoc kogoś doświadczonego.

    Post
    Trening dla początkujących

    Musiałbyś zjeść posiłek przed i po treningu piłki, potem jeden przed i po treningi siłowym w odstępach ~1,5-2h. Zrobiłbym skrócone FBW 2x w tygodniu w środe i piątek. A: MC 3s Drązek 3s Wyciskanie żołnierskie 3s B: Przysiady ze sztangą 3s Wiosłowanie 3s Pompki na poręczach na klate 3s Śr - A Pt - B Ale tak jak pisałem - musisz pilnować posiłków prz

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2010-09-17 16:04:52 Liczba szacunów: 0
  • Zdrowa redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5 Dzień 5 na wariackich papierach, przy tej pogodzie tym bardziej. Micha czysta, swój trening C zrobiony, godzina treningu poprowadzona i 2 h na rurce. A dodatkowo: zadbałam w końcu o swoje paznokcie, bo niestety, były piękne, mocne i długie, aż przyszła zimowa sesja i stres, który wyładowywałam na nich, zjechałam je do 0 - tak wydawało mi

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2334 Data: 2015-04-02 21:56:52 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w sumie zmniejszyć bym mógł ale czuje niedosyt po tak małych seriach moge w ten sposób 15/12/10/8 czy to da rade korekta razem z oferowanym połączeniem I dzień Klatka Wyciskanie sztangi na ławce prostej 15/12/10/8 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 12/12/10/8 Rozpiętki na ławce prostej 15/15/15 Triceps Pompki tylne w podporze

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 773 Data: 2007-01-28 22:21:41 Liczba szacunów: 0
  • 100pompek+ 50podciągnieć+ ABS2 + kondycja

    Post
    Trening w domu

    A przysiad tylni wiosłowanie pompki na poręczach B martwy ciąg wyciskanie żołnierskie podciąganie średnim nachwytem Podoba mi sie ten plan i podejscie. Sam obecnie zaczynam cos podobnego.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 2011-04-14 13:36:44 Liczba szacunów: 0
  • FBW DO SPRAWDZENIA

    Post
    Trening dla początkujących

    No nie wiem... ja uważam, że jest ok. Ten trening dałem również na kilka innych forum i nic nie wspominali o intensywności, a raczej o ilości rodzajów ćwiczeń. Chciałbym zostać przy A-B-C, ponieważ dotychczas ćwiczę splitem i chcę aby mój przyszły trening wyglądał nieco ciekawiej, przecież trzeba ruszać nowe bodźce. Może być tak?: A Nogi: Przysiady

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 522 Data: 2010-04-02 09:02:29 Liczba szacunów: 0
  • Mój Split

    Post
    Trening dla początkujących

    Podzial 4 dniowy Pon.Barki bic Wt.nogi czw.klatka tric pt.plecy Plan: Poniedziałek: Klatka Wyciskanie zwykle 12x3pompki na poreczach(wersja na klatke)3s 10, progresja ciężaru co serie Wyciskanie pod skosem 12x34s rozpiętki 12x3 Sroda Nogi + Barki Nogi 1) przysiady ze sztangą 12x3 2) prostowanie nóg na maszynie 12x3 3) uginanie nóg na maszynie 12x3

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1033 Data: 2008-12-01 20:58:32 Liczba szacunów: 0
  • poręcze + drążek + hantle?

    Post
    Trening w domu

    Chodzilo czy MASZ :) Jezeli chodzio FBW plan A i B to ja bym zaproponowal cos takiego: A: Nogi: Przysiady Plecy: Podciaganie szeroko Klatka: Dipsy w wersji na klatke Barki: Wyciskanie w staniu Triceps: Pompki w podporze tylem Biceps: Uginanie Brzuch: Unoszenie nog w zwisie na drazku B: Nogi: Wykroki Plecy: Wioslowanie Klatka: Wyciskanie plasko B

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1033 Data: 2012-03-23 19:30:05 Liczba szacunów: 0
  • Moje pierwsze FBW. Proszę o ocenę.

    Post
    Trening dla początkujących

    trenowałem tak: PONIEDZIAŁEK Klatka (wyciskanie płasko 3s, wyciskanie skosem 3s, wyciskanie sztangielek skos 3s, rozpiętki 3s) Triceps (pompki na poręczach 4s, prostowanie stawu w leżeniu 3s) ŚRODA: Plecy (podciąganie podchwytem na drążku 4s, wiosłowanie sztangielką 3s, wiosłowanie sztangą 3s, szrugsy 4s, skłony ze sztangą 3s) Biceps (uginanie rami

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2011-05-01 09:33:05 Liczba szacunów: 0
  • Moje pierwsze FBW. Proszę o ocenę.

    Post
    Trening dla początkujących

    Po przemyśleniu ułożyłem taki oto plan: Przysiad 3s "Dzień dobry" 2s Wiosłowanie sztangą 3s Wyciskanie płasko Wyciskanie sztangielek siedząc 2s Podciąganie podchwytem/pompki na poręczach Czy takie zorganizowanie treningu ma sens? Jaki zakres powtórzeń zastosować? (trening na masę)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 826 Data: 2011-05-03 12:08:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan 5 dniowy na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułożyliśmy coś takiego: Poniedziałek : Klatka -Wyciskanie sztangi - 12 10 8 -Wyciskanie hantli - 12 10 -Rozpiętki - 12 10 Wtorek: Biceps i przedramię -Unoszenie ramion stojąc - 12 10 8 -Unoszenie hantla w podporze o kolano - 12 10 -Wiosłowanie nachwytem - 12 10 -Uginanie przedramion podchwytem - 12 10 8 8 Środa:Plecy -Podciąganie hantla do tułowia

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 2010-07-28 22:10:30 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu ? FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    A reszta piątkowych ćwiczeń ? 3x5 czy 3x5 i 2x3? Dodam podciąganie na drążku nachwytem w pon i pt a w środę pompki na poręczach. W tych ćwiczeniach też stosować 5x5 i progresję? (kg do pasa) Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2487 Data: 2011-03-10 15:49:15 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza redukcja po pierwszej masie- kuba52

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wodowy: 3 obwody 15 powt. -przysiad ze sztangą -martwy ciąg -podciąganie na drążku chwytem szerokim -wyciskanie hantli na ławce poziomej -wyciskanie hantli siedząc pionowo -pompki w podporze tyłem -uginanie ramion ze sztanga łamaną Niedziela: FBW B: nogi: -przysiad ze sztangą 3s 15 powt. -wyciskanie na suwnicy z nogami szeroko 3s 15 powt. (tu zas

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 815 Data: 2013-02-20 22:05:50 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do wgladu

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka piersiowa # wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 3s Barki # wyciskanie sztangi zza głowy 2s Tricepsy # pompki na krzesłach 2s rozumiem ze chodzi ci ze jak na poreczach tylko na krzeslach Plecy # "martwy ciag" 2s # podciąganie na drayku w uchwycie neutralnym 2s Nogi # prostowanie nog w siadzie 2s # uginanie nog

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2008-01-26 14:40:02 Liczba szacunów: 0