SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Włączamy Przedni Napęd wg. drazekm

    Post
    Po 35 roku życia

    to też napiszę u Ciebie, wg mnie pompki cieszyły się większym zainteresowaniem bo po prostu było mniej pierd*lenia, a teraz trzeba zrobić 3 różne ćwiczenia, których nie da się zrobić w domowych warunkach (oczywiście piszę o tych co nie mają siłowni w domu), nie wspomnę że do samego ważenia trzeba mieć drugą osobę na podorędziu, a i na siłowni rów

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 13347 Data: 2017-12-10 09:29:05 Liczba szacunów: 1
  • Partia 2x Tydzień Staż Rok - PLAN DO OCENY ! ! !

    Post
    Trening dla początkujących

    Wklejam ankiete Płeć : Wiek : 16 Waga : 77 Wzrost : 182 Cel treningowy : masa Staż treningowy na siłowni : rok Uprawiane inne sporty : bieganie rower Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : wszystko Dieta : staram sie Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Kreatyna BCAA Ostatnio pr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 501 Data: 2013-01-06 11:10:53 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. PLECY - PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU W UCHWYCIE NEUTRALNYM 2 x 8 /4x - PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 4 x 12 /mozesz dac progresje 3x - ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE PODCHWYTEM 4 x 10 /3x - MARTWY CIĄG 3 x 10 - WZNOSY BARKÓW "SZRUGSY" 4 x 12 2. BICEPS - UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 3 X 8 /daj

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 925 Data: 2007-04-05 20:44:27 Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc! FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    e polaczenie do typowo silowego treningu.. pozatym jak napisalem wczesniej tkanka tluszczowa stoi w miejscu a ten trening pozwoli mi malymi krokami ja spalić;) co o tym myslicie? pozatym cwiczenia jak pompki ,podciaganie itp swietnie rzeźbią ciało dlatego mysle ze to moze byc dobre polaczenie. Zmieniony przez - maras_pg w dniu 2011-04-23 18:42:20

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2011-04-23 18:39:34 Liczba szacunów: 0
  • FBW redukcja ocena

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema jeszcze masuje ale powoli planuje plan na redukcje przerobiłem lekko plan z artykułu o fbw co sądzicie o takiej rozpisce i zakresie powtórzeń w jeden dzień bez treningu hiit brzuch + przedramie Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s x12p Plecy: - Martwy ciąg 3s x10p - wioslowanie hantla 2s x12p Barki: - Wycis

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2014-08-15 19:17:39 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie mój trening - staż 3 miesiące

    Post
    Trening dla początkujących

    j 3x12-10 - wyciskanie hantli na skosie 3x12-10 - rozpiętki w bramie 3x14-12 2. Triceps - wyciskanie francuskie jednorącz leżąc 3x12-10 - prostowanie ramion z górnego wyciągu/pompki na poręczach 3x12-10 (na zmianę co tydzień) ŚRODA 1. Plecy: - podciąganie się w szerokim uchwycie 3x max - wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 3x12-10 - Martwy Ci

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 2013-08-27 11:01:21 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka 1. Pompki na poreczach 4-6s 2. Wyciskanie na skosie 4s 3. Rozpietki 3s Barki za duzo zabawy a nic konkretnego daj na poczatklu push press 4-6serii a wywal 2 ostatnie cwiczneia Plecy Mc 4-6 serii drazek 4-6s wioslo sztnaga/hantla 4s sciaganie drazka 3-4s cos na czworoboczne Na barki tyl po plecach dalbym 1, max 2 cwiczenia, popracuja tez troc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 582 Data: 2010-08-08 21:24:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ------Trening--------------------------------- KLATA+ BRZUCH - Wyciskania na płaskiej 2x34kg 2x48kg -Wysiskanie sztangielek na skosie 2x12,4kg 2x15,4kg -Miały byc pompki na poręczach, ale nie chciałem, aby ból powrócił, więc zrobiłem Wyciskanie na atlasie 4 serie -Rozpiętki na ławce prostej 4x 12,4kg Brzuch - Podciaganie kolan do

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-05-22 23:10:50 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dzień siódmy 23maj 2012r Pobudka 10.00 --------------Suplementacja i dieta----------------- Zaraz po przebudzeniu na czczo skonsumowałem białko+gainer( mimo tego, że białko jest smaku czekoladowego, a gainer waniliowego. Zmieszałem je razem). I Posiłek 10.30 100g owsianki z mlekiem II Posiłek 12.30 250g makaronu z mięsem mielonym Po tym posiłku dł

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-05-23 21:50:51 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ałem nogi i tricepsy - Przysiady - Ciężkie siady - Wykroki - Prostowanie nóg na atlasie -Prostowanie ramion przy pomocy wyciągu górnego -Francuz sztangielką oburącz -Odwrotne pompki Jestem bardzo zadowolony z ostatnich treningów. Samopoczucie bardzo dobre. JAk dobrze pójdzie od następnego ttygodnia będę ćwiczył wspólnie z kumplem jako partnerem tre

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-06-23 00:10:52 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Bicepsy -Uginanie ramion przy pomocy łamanego -Supinacja -Młotek -Modliteewnik Tricepsy -Francuz sztangielką jednorącz -Odwrotne pompki -Prostowanie ramion przy pomocy wyciagu górnego Euro: Czyli tak jak przewidywałem. Hiszpania z Niemcami w finale. A mistrzostwo zdobędą nasi sąsiedzi.

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-06-27 23:39:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    wyciągu górnego -Francuz sztangielką jednorącz( wcześniej robiłem zawsze oburącz, ale zdecydowanie lepiej robiąc jednorącz czuję, że bardziej mięsień wyizolowałem) -Odwrotne pompki z obciązeniem Jutro dzień przeznaczony na odpoczynek. Dzisiaj podczas treningu przyszła chwiila zwątpienia i się tak zastanawiałe. Po co ja się tak męcze? Ale było to t

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-07-03 20:43:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    i -Przysiady -Wykroki -Prostowanie nóg na prasie od atlasu -Dwójki leżąc na brzuchu zginanie kolan +Triceps 9 serii -Prostowanie ramion przy pomocy wyciągu górnego -Odwrotne pompki -Francuz sztangielką jednorącz Sroda-regeneracja Czwartek (17.30-18.45) +Plecy 16 serii -Martwy ciąg -Sciąganie szerokim uchwytem -Wiosłowanie sztangielką -Ostatnio zac

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-07-18 12:41:56 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dzisiejszy trening: Klata -Wyciskanie sztangi na ławce prostej -Wyciskanie sztangi na ławce skosnej -Pompki na poręczach -Rozpiętki na atlasie Bicepsy -Podciąganie na drązku podczwytem 10pwt/8pwt/8pwt/8pwt -Supinacja -Młotek -Siódemkowanie Łydki -Ośle wspięcia -Wspiecia na palce obunóz -Wspiecia na palce jednonóż

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-09-04 21:12:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    m na drążku( coraz lepiej mi idzie) -Wiosłowanie półsztangą -Sciąganie trójkąta na atlasie -Wiosłowanie sztangielką -Ściaganie szerokim uchwytem na atlasie Triceps -Odwrotne pompki -Francuz oburącz -Prostowanie ramion przy pomocy wyciagu górnego -Francuz łamanym leżąc cwiczyło sie świetnie, chociaz bylo bardzo duszno. Prawdopodobnie bylo to spowod

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-09-07 18:46:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy- "W drodze na scenę kulturystyczną" Bartosz93m

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Klata -Wyciskanie na płaskiej -Skos na atlasie -|Rozpiętki na atlasie ii sztangielkami -Pompki na poręczach Bicepsy -Podciąganie na drązku -Supinacja -Kolano -Siódemkowanie Przedramiona Trening średnio intensywny, ale i tak ledwo co żyłem, po treningu poczułem się zaraz wiekszy. Ostatni tydzień w domu więc odpuszczam sobie dietę. Od 1 października

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 14186 Data: 2012-09-20 12:58:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening Spartakusa

    Post
    Trening w domu

    A co byście powiedzieli na taki dobór ćwiczeń: 1. Przysiady z obciążeniem z tyłu. 2. Wspinaczka w miejscu. 3. Wymachy ketlebellem albo ciężarkiem z przysiadu. 4. Podciąganie nachwytem. 5. Burpees. 6. Podciąganie sztangi w opadzie. 7. Wskoki na podest (np. 30 cm). 8. Pompki z podciąganiem hantli do klatki. 9. Podciąganie sztangi do brody z przysiade

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-13 12:27:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase - do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dnie pocwiczylem jeszcze bez gainera ale kompletnie masa nic mi nie szla. Teraz mam przerwe 2 tygodnie i w tym czasie pon sr pt robie zastepcze cwiczenia w warunkach domowych(pompki,drazek,hantelki). Mam duze problemy z przybieraniem masy a na brzuchu mimo 70 kilo jest troche tluszczu... Popelnialem blad wszystkich poczatkujacych i robilem to o c

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2009-02-10 13:26:10 Liczba szacunów: 0
  • Kaloryfer

    Post
    Trening w domu

    Właśnie wykonałem pompki. Zrobiłem sobie trzy zdjęcia abyście zobaczyli moją obecną sylwetkę i budowę ciała. (haha się ponapinałem przed tym lustrem :D ) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4c245626d5cf4377a388d697ec09aea3.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cb12e8e358694682b9b49ea3d1011992.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dec37c11aac345b4879540e83d200d69.jpg Zmieniony prz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3411 Data: 2014-05-04 20:38:59 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny plan początkującego ektomorfika

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o sprawdzenie tego planu. Posiadam drążek, sztangę, obciążenia na miarę moich potrzeb. Nie mam ławki skośnej z głową w dół. Może dodać jeszcze kilka ćwiczeń na drążku? Ćwiczyć na maksymalnym obciążeniu? I czy lepsze jest 1-2 tydzień 15 powtórzeń 3-4 tydzień 10 powtórzeń 5-6 tydzień 5 powtórzeń czy I sesja treningowa w tygodniu- 15 powtórze

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 651 Data: 2012-11-19 15:45:23 Liczba szacunów: 0