SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Pełna suplementacja na ostre treningi

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmm zacznij tez robic pompki wszelkiego rodzaju co sie stalo z twoimi piersiami mianowiecie byles kiedys na jakis cyklu sterydowym ? bo wyglada to troche na ginekomastie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 847 Data: 2014-08-11 17:43:11 Liczba szacunów: 0
  • Trening do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawiłem trening, wydaje mi się że dobrze jeśli nie poproszę o korektę PONIEDZIAŁEK Klatka Piersiowa, Triceps +Brzuch KLATKA PIERSIOWA: 1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej - progresja 12,10,8 2.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej – 4x 12 3.Rozpiętki na ławce poziomej 3x15 TRICEPS: 1.Wyciskanie jednorącz sztan

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 2007-12-11 18:50:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    anie nóg w siadzie 2x10 BICEPS po barkach - uginanie ramiom ze sztangą 2x10 KLATKA: - wyciskanie na płaskiej 2x10 3s BARKI - wyciskanie sztangi zza głowy 2x10 TRICEPS - pompki na poręczach 2x10 B. PLECY - ściąganie drążka zza głowy 3x10 - wiosłowanie na maszynie 3x10 Daj normalne wioslowanie NOGI - uginanie nóg w leżeniu na brzuchu 2x10

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 2007-12-12 20:36:22 Liczba szacunów: 0
  • Power/Rep range/Shock-dobry na spadki po kreatynie??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pompek na poreczach nie dam bo nie mam poreczy zwykle pompki moga byc?? koniu co miales na mysli ze zmiana zalozen treningu??

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2330 Data: 2009-02-14 22:38:16 Liczba szacunów: 0
  • Blog Treningowy - Train Hard WIn EASY-

    Post
    Trening dla początkujących

    DZień 3 Rozgrzewka bieg 1200m. biegi 2x 50 m z kolegą na plecach :) (z 85kg) Podobnie jak na poprzedniej stronie, ciągniecie kolegi a następnie pchanie Potem duużo technik bokserskich, i pare kopnieć, strasznie mnie prawa stopa boli ;-( nie wiem, nie moge narazie kopać bo ****ewnie boli a do lekarza nie ide bo zapewne sie fajnie skończy " Ja

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 5938 Data: 2009-08-24 16:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Blog Treningowy - Train Hard WIn EASY-

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 5 Jak obiecałem wczoraj, dzisiaj już trening sie odbył kolejny dzień na stadionie. Zaczeliśmy od biegu, później rogrzewka, techniki, sparingi;), pompki, podciąganie. 2 filmiki z moich zmagań http://www.youtube.com/watch?v=h90U3aMV_20 http://www.youtube.com/watch?v=bMVZkUA3Ktk i po treningowy;) Zmieniony przez - peepeek w dniu 2009-08-26 18:27

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 5938 Data: 2009-08-26 18:24:59 Liczba szacunów: 0
  • Miesieczna przerwa od silowni - kilka pytan

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    podciagaj sie na trzepaku, rob pompki na poreczach/oparciach krzesel, cwicz brzuch, pobiegaj, poplywaj.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3755 Data: 2007-04-24 14:40:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Ehh nie łącz przysiadów i mc na jedym treningu bo nie masz do tego stazu Proponuje: A/B Przysiady/MC 3s Drążek/wiosłowanie 3s Wyciskanie hantli skos/wyciskanie sztangi płasko 3s Wyciskanie sprzed klatki/wyciskanie hantli 2s Uginanie ramion ze sztangą/uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Pompki na poręczach/wyciskanie francuskie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 2010-01-05 17:22:01 Liczba szacunów: 0
  • TEST:Controlled Labs Green Magnitude + White Flood by Greku1986

    Post
    Odżywki i suplementy

    0x9 100x7 4. sciaganie wyciagu gornego chwyt neutralny 3x10 triceps 1. francuskie sztanga do czola 30x12 35x10 40x6 2. prostowanie ramion na wyciagu z linka 12 powt 10 i 8 3. pompki w podporze tylem z obciazeniem na udach 2x12powt trening nienajgorszy, widac poprawe na plecach, triko spompowany, mutant mass po treningu wypity, a za godzinke makaron

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 3362 Data: 2008-01-16 17:20:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST:Controlled Labs Green Magnitude + White Flood by Greku1986

    Post
    Odżywki i suplementy

    wypiska z treningu dzisiaj czulem moc az w 3 serii podciagania doczepilem sobie talerz 10kg i dalem rade podciagniac sie 7 razy. tak sie podniecilem ze teraz zawsze bede sobie doczepial jakis ciezar plecy i tyl barkow 1.Podciaganie 12 powt 12 powt 7powt+10kg 2.Wioslowanie sztanga 50kgx12 60x10 70x8 60x10 3.Martwy ciag 70x12 80x10 90x8 100x7 4.Sci

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 3362 Data: 2008-01-30 22:08:13 Liczba szacunów: 0
  • Karate kyokushin

    Post
    Sztuki Walki

    ningi w sekcji, ale trening siłowy po nich może być czasem ciężki do zrealizowania, szczególnie jeśli robicie dużo ćwiczeń fizycznych na treningu to bym sobie darował wówczas pompki itp. Poniedziałek - trening biegowy Wtorek - trening Środa - ew. trening siłowy Czwartek - trening Piątek - trening biegowy Sobota - kata Niedziela - wolne Co do techn

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1450 Data: 2013-01-09 23:02:19 Liczba szacunów: 0
  • Zmodyfikowane FBW, czyli mój kolejny pomysł...

    Post
    Trening dla początkujących

    sobie cos takiego A. przysiad wioslowanie wyciskanie na płaskiej wyciskanie sztangi sprzed głowy uginanie ramion z sztanga stojac B. martwy ciag podciaganie na drazku wyciskanie na skosie unoszenie sztangielek na boki/wyciskanie sztangielek pompki na poreczach w zakresie powtrzen 10-12, 1 seria rogrzewkowa i 3 docelowe ogarniasz??? co ty na to??

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2011-07-01 12:06:13 Liczba szacunów: 0
  • Zmodyfikowane FBW, czyli mój kolejny pomysł...

    Post
    Trening dla początkujących

    Tomasz1405 No chłopie ^^ Muszę powiedzieć, że na prawdę znasz się na rzeczy ;] Plan godny polecenia, przyrost siły niesamowity. Teraz masa i siła zachamowała troszkę, i chciał bym minimalne zmiany w planie wprowadzić. Dokupiłem już jakieś 3tg temu 40kg ciężaru no i coraz lepsze efekty w sile są ;] A więc opiszę efekty które dokonały się na przełomi

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2011-09-30 22:39:36 Liczba szacunów: 0
  • Zmodyfikowane FBW, czyli mój kolejny pomysł...

    Post
    Trening dla początkujących

    tego planu co miałem, ale metodą 15-10-5 ?? Fajnie mi się nim ćwiczyło ;] A. przysiad wioslowanie wyciskanie na płaskiej wyciskanie sztangi sprzed głowy uginanie ramion z sztanga stojac brzuch B. martwy ciag łydki podciaganie na drazku wyciskanie na skosie unoszenie sztangielek na boki/wyciskanie sztangielek dzięki za pomoc ;] pompki na poreczach

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2011-10-02 16:48:46 Liczba szacunów: 0
  • Zmodyfikowane FBW, czyli mój kolejny pomysł...

    Post
    Trening dla początkujących

    Oks ;D No to zasugerowałem się planem z tego linka który dał mi traktor. A - przysiad - wyciskanie na lawce - wioslowanie - pompki na poreczach (lub prostowanie za głową ręki) + lydki 2-3x15-20p B - przysiad - wyciskanie w staniu(tego niestety nie zrobię, bo w pywnicy mam 1,90, a ja mam 1,85 ;]. Może być ze sztangielkami siedząc ?? Nie nadwyrę

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1253 Data: 2011-10-03 21:33:20 Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    1. czyli można zwiększyć masę mięśniową jednocześnie spalić tkankę tłuszczową? 2. Czy FBW to jest to: Nogi: Przysiady z Sztangą na barkach 3s Plecy: Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki (siedząc) 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie Sztangi zza karku 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Biceps: Uginanie ramion

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 525 Data: 2010-04-11 13:07:22 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO POPRAWY!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    uginanie stoj ąc, potem dodaj zgin. łokcia z hantlem w opadzie(suplinacja) modlitewnik i te młotki(naprzemianstronne) KLATA daj tak: -wyc. sztangi na płaskiej -wyc. hantli na skosnej -wyciskanie sztangi wąskim uchwytem na płaskiej -rozpietki na trica dodaj francuskie i pompki na poręczach. a jak robisz łydki to na kazdym treningu. i po 20 powt

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2008-12-14 10:41:49 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO POPRAWY!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    tka 1) wyciskanie na płaskiej sztangą 4 serie 2) wyciskanie na ławce skośnej hantle 4 serie 3) rozpiętki na płaskiej 3 serie Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc 4 serie 2) pompki w podporze tyłem 4 serie Pt Nogi 1) przysiady ze sztangą 4 serie 2) przysiady wykroczne 3 serie 3) martwy ciąg na prostych nogach 3 serie 4) wspięcia stojąc na palce 4

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2008-12-14 11:13:24 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO POPRAWY!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    sorki zesie wtrącam do twojego planu bery89, ale ja bym dodął jeszcze: do bica zginanie łokcia z hantlem , siedząc, i łokiec oparty na kolanie(suplinacja) do trica, pompki na poręczach i prostowanie łokcia w opadzie z hantlem. ) wspięcia stojąc na pięty 4 serie 3) martwy ciąg na prostych nogach 3 serie te 2 bym z nóg wyrzucił i dał prostowanie ud

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2008-12-14 11:32:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poprawiona wersja planu, czy teraz nie jest przeładowany?? Poniedziałek: -Klata -Barki -Triceps Wyciskanie na ławce płaskiej 6 serii Wyciskanie sztangi z przed głowy 6 serii Wyciskanie francuskie 6 serii Ściąganie line wyciągu w bramie 2 serie Arnoldki 2 serie SZRUGSY 2 serie Wtorek: -Plecy -Biceps -Nogi PRZYSIADY NA SUWNICY 6 serii W

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 496 Data: 2011-07-02 18:19:42 Liczba szacunów: 0