SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Koderos / Siła i sprawność

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmodyfikowałem lekko 15 i 10, a 5 A pozostało bez zmian. W oryginale brakowało mi kilku ćwiczeń, które mam w planie. Wodyn napisał: Poza cwiczeniami z opisana progresja reszte(tzn odmiany cwiczen )dobieramy wg uznania a ciezary oceniamy na oko, nie "zylujemy sie" za nadto w nich! Więc uznałem, że moge dodać inne ćwiczenia. To jest orygin

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 5758 Data: 2011-12-01 12:38:52 Liczba szacunów: 0
  • Siła stoi - plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    będny. Jednak powątpiewam czy ten trening jest odpowiedni dla twojego poziomu wytrenowania. Na twoim miejscu wziąłbym narazie coś prostszego, jeśli ma być coś WSB to np to http://fairdo.tripod.com/id3.html tylko dodaj do tego planu dodatki między seriami na brzuch pon pompki na poreczach dynamicznie 5x5 śr wiosłowanie Pendley'a pt hack-przysiady.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 718 Data: 2011-12-16 18:41:43 Liczba szacunów: 0
  • Koderos / Siła i sprawność

    Post
    Trening dla początkujących

    07.06.2012 1. Podciąganie podchwyt 5 x 8 5 x 8 5 x 8 5 x 5 5 x 5 2. Przysiad tylny 2 dno 48 x 8 58 x 8 68 x 8 78 x 8 78 x 6 78 x 8 3. Wyciskanie sztangi leżąc 38 x 8 48 x 8 58 x 6 73 x 4 73 x 3 73 x 3 73 x 3 4. Wiosłowanie hantla L + P 32 x 10 32 x 10 5a. Supinacja 12 x 10 12 x 10 12 x 10 5b. Pompki trójkątne(kciuki razem) cc x 10 cc x 10 cc x 10

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 5758 Data: 2012-06-07 13:26:35 Liczba szacunów: 0
  • Drążek w 15 10 5

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    oczywiście. Ostatnie pytanko..gdzie można tutaj dodać francuza, pompki? 1. Push press 2. MC 3. Podciąganie na drążku 4. Wyc częściowe do czubka głowy 5. Wyc wąsko: 6. Unoszenia na boki 1. Rwanie 2. Wyciskanie 3. Przysiad 4. Uginanie ramion 5. Wiosło Zmieniony przez - FoxXyx w dniu 2012-07-15 23:10:39

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1533 Data: 2012-07-15 22:45:40 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    do kiedy trwa konkurs "pompki na poręczy"?....od 7.12 do ...?

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-02 16:33:45 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    zna by sobie stac i po prostu trzymac poręcze }:-( - czas liczymy od momentu pierwszego powtórzenia - filmik nagrywamy od samego początku od strony profilowej (koniecznie) - pompki robimy do pełnego wyprostu - opuszczenia do minimum kąta prostego - wersja na triceps polecam czytanie ze zrozumieniem :-)) Zmieniony przez - Hekade w dniu 2014-12-02

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-02 20:09:36 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    pompki, kto wykona najwiecej w czasie 3 minut np. w tym czasie moze odpoczywać ale nie moze zatrzymywać czasu..

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-10 17:21:23 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    jw, ale wydaje mi się że takie pompki jak darzkem wrzucił do konkursu są jak najbardziej poprawne i taka wlasnie mniej/więcej powinna wyglądać ich technika ;-)

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-13 18:05:02 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Ja i pompki hoho ze 20 zrobięxd, ale się zgłosić można ;)

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-13 22:56:58 Liczba szacunów: 0
  • KONKURSY - PYTANIA, SUGESTIE, UWAGI

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    dojść o kilka powtórzeń podczas sobotniej próby. ;-) Możecie ocenić obiektywnie moje wykonanie? Bo sam jestem ciekawy opinii innych jeśli chodzi o technikę. :-) Dzięki,Twoje pompki też dobrze wykonane,ale nie do mnie należy ocena,co do Twojej sobotniej próby,wiadomo i Ty i ja możemy je zrobić tylko że w regulaminie konkursu nie ma o tym słowa ile

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-16 11:41:22 Liczba szacunów: 0
  • Gwid,Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    w ramach goat day czyli dnia słabości wybrałem sobie MU oraz pompki w staniu na rękach. MU mnie zaorało ale mam nowy cel dzięki temu na czas redu --> MU na obręczach musze zrobić przynajmniej 3. Co to znaczy na obręczach,chodzi o kółka gimnastyczne ?,i te 3 MU siłowo czy crossfitowo ?,będą filmiki z MU ?

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-20 07:57:01 Liczba szacunów: 0
  • 13,5 lat [b]73 kg i 22.4 % tłuszczu w ciele [/b] , 173 cm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dopoki nie osiagniesz ostatecznego wzrostu. Mozesz isc do lekarza, zrobi przeswietlenie dloni i na podstawie kosci stwierdzi czy wzrost sie juz zakonczyl. Rob trening domatora pompki, brzuszki i aeroby, basen jest swietny. Bedziesz mial dobra zaprawe start do cwiczen silowych jak bedziesz mial 16-17, a jak Ci stuknie 20 to bedziesz zdrowy byku :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 2008-01-13 16:57:21 Liczba szacunów: 0
  • No to jak w końcu z tą regeneracją? :?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ćwiczyć klatke raz w tygodniu na siłce i dowalić dodatkowo 2 razy w tygodniu pompki 100pompek w 10minut załużmy? Zastanawiam się nad tym, ponieważ jak waliłem codziennie przez 3 miesiące 100pompek w 10minut, to po jakimś czasie nie mogłem zrobić połowy tyle pompek co załóżmy dzień wczęsniej, poprostu to był efekt przetrenowania, nie chciało mi się

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4900 Data: 2006-08-05 23:31:15 Liczba szacunów: 0
  • No to jak w końcu z tą regeneracją? :?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeżeli tak bardzo chcesz robić te pompki, to nie widzę problemu. W trzecim dniu po treningu klatki stówka nie powinna Ci zaszkodzić, dzień przerwy i znowu setka. Tylko, że 100 pompek to raczej pod wytrzymałość i nie widzę sensu ich robienia. Już lepiej imo robić trening klatki 2 razy w tygodniu, jeden siłowo drugi pod wytrzymałość.

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4900 Data: 2006-08-06 00:03:25 Liczba szacunów: 0
  • trening i dieta do oceny

    Post
    Ladies SFD

    Czesc, daj spokoj z wersalka bo juz mam wizje, ze ja nogami chcesz wypychasz i spada na Ciebie. Przysiady, zwykle, bulgarskie, wypady, pompki, planki, mountain climber - tak zeby cialo czulo ciezar. Bo butelka wody na takie wioslo czy wuciskanie klaty to malo no chyba ze masz baniaki to wtedy jak ketle mozna. A moze gume kup, to drogie nie jest.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 394 Data: 2017-03-08 09:41:11 Liczba szacunów: 1
  • trening na mase do oceny. -- sogi --

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pon.: Plecy: Podciąganie się na drążku (szeroki nachwyt) 4xmax Wiosłowanie sztanga 3x12 Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 12 10 8 progresja Triceps: Francuskie wyciskanie leżąc : 12 10 8 6 Wyciskanie hanTelki zaa głowy w siadzie 3x10 Pompki w podporze tyłem 3x12 Brzuszki 4x20 Śr.: Barki: Wyciskanie sztangi zza głowy 12 12 10 8 pr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 2007-01-17 16:24:16 Liczba szacunów: 0
  • Żenująca siła klatki ;-/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    fidelaz....otyly dobrze radzi. sproboj10/8/6/4/4, a jak efekty silowe nie beda zadowalajace wprowadz cwiczenia uzupelniajace takie jak wyciskanie w waskim chwycie i pompki na poreczach. pozdro

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 11638 Data: 2006-11-25 01:55:34 Liczba szacunów: 0
  • Trening na wakacje + dwubój

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapomniałbym zupełnie, kilka rekordów jeżeli jest taka konieczność (raczej przewidywane): - Martwy ok. 150 kg - Przysiad low bar ok. 110 kg - Wyciskanie na ławce poziomej 80-90 kg - Pompki na poręczach 6 powtórzeń x (ciężar ciała + 30kg) - Podciąganie nachwytem na drążku 11 pełnych powtórzeń - Rwanie siłowe ok. 55-57 kg - Podrzut ok. 75 kg (z tego

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 527 Data: 2014-06-12 23:47:05 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy, masa i siła

    Post
    Trening dla początkujących

    SZTANGIELKI 4 x 12,10,8,6 Wywal 4. ROZPIĘTKI NA MASZYNIE 4 x 12,10,8,6 Nie na maszynie, tylko ręcznie z sztangielkami 5. WASKIE WYCISKANIE 3x 10,8,6 4s, Nie lepiej jakieś pompki odwrotne, lub na poręczach 6. FRANCUZY HANTEM ZA GLOWA OBURACZ (tutaj zazwyczaj bez regresji, 3 x 10 w problemach z koncowka ...) Dołożyłbym, jeszcze prostowanie ramie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 2008-12-23 14:42:29 Liczba szacunów: 0
  • Boras88 /dziennik/junior w ,,Wuchta 34 team''

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wczorajszy trening 5 tki lekkie przygotowawcze!!! Wl 100-110-110-110 Docisk 115-115-115 Siady 90-90-90-90 mc 110-120-130-140 podciaganie na drązku 5x5 +5kg pompki na poręczach 5x5 =5kg Trening delikatny żeby nie przemeczac barku!!! Samopoczucie dobre, siły chyba są kontuzji brak green ładnie sie rozkręca wiec nie ma wyboru jutro musze dać z siebi

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-11 22:10:27 Liczba szacunów: 0