SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • FBW z priorytetem.Co o nim sadzicie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tego typu FBW 5X5 moze byc? A. - Przysiad 5x5 - WL 5x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 -Uginanie ramion 3serie 6-8 - Pompki na poręczach 3 serie , max reps. ( powtórzeń ) . - Brzuch - Łydki B. - Przysiad 5x5 - Wyciskanie w staniu 5x5 - Martwy Ciąg klasyk 5x5 - Podciąganie nachwyt 3 serie , max reps. - Brzuch - Łydki Trening wykonuje 3x w tygodniu zaczy

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 6808 Data: 2011-03-25 12:22:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW z priorytetem.Co o nim sadzicie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przysiad i mc można zastosowac wymiennie, dałbym jeszcze żurawia- choc to nie klasycznie np; - Przysiad 5x5 -żuraw 5*5 - WL 5x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 -coś na barki; może być push press 4*5 -Uginanie ramion 3serie 6-8 - Pompki na poręczach 3 serie 6-8- Brzuch - Łydki B. - Martwy Ciąg klasyk 5x5 - Podciąganie nachwyt 4 serie 6-8 -wyc

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 6808 Data: 2011-03-25 20:25:44 Liczba szacunów: 0
  • FBW z priorytetem.Co o nim sadzicie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Odnoszac sie do tego co rozpisales... A Przysiad 5x5 (ok) -żuraw 5*5 (tutaj myslisz ze taki zuraw bedzie przy takim 5x5 robil swoja robote? ) - WL 5x5 (ok) - Wiosłowanie w opadzie 5x5 (OK) -coś na barki; może być push press 4*5 (tutaj 4 serie a nie moglbym dac 5x5?jezeli nie to napisz czy tez progresja ciezaru czy staly ciezar) -Uginanie ramion 3s

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 6808 Data: 2011-03-27 15:04:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW z priorytetem.Co o nim sadzicie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Apokalipsa a co sadzisz o treningu GVT? Tak dla całkowitej odmiany ... Pon; Klata i Górne Plecy **A-1 Wyciskanie Sztangi na Ławce Skosnej Głową w Dół, Chwyt Neutralny 10 serii po 10powt, odpoczynek 90 sekund **A-2 Podciąganie na drążku nachwyt 10 serii po 10 powt, , odpoczynek 90 sekund B-1 Wyciskanie sztangielek skos górny 3x10 odpoczynek 90 sekun

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 6808 Data: 2011-09-17 12:51:15 Liczba szacunów: 0
  • FBW z priorytetem.Co o nim sadzicie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki wielkie czyli już na gotowo; Poniedziałek: Wyciskanie plasko rampa 5 Wyciskanie w skosie dodatnim 3x8 Military press rampa 5 Wznosy ramion bokiem 3x8 Pompki na poreczach rampa 5 ostatni seria bez rampy i ciezaru na max WERSJA NA TRICEPS Wspięcia 3x 15- -sklony w lezeniu plasko z obciazeniem 3x max -unoszenie nóg w zwisie na drążku 3xmax W

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 6808 Data: 2011-09-20 20:47:05 Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu po artroskopii kolana, rozgrzewka

    Post
    Trening dla początkujących

    lą leżąc na skosie dodatnim 5x5 prog -podciąganie na drążku podchwyt 5x max -uginanie hantli siedząc w skosie 4x6 stały ciężar Czwartek Push masa -przysiad przedni 4x8 prog -pompki na poręczach 4x8 prog -żołnierskie wyciskanie sztangi siedząc 4x8 prog -rozpiętki na poziomej ławce 3x12 stały ciężar -francuskie wyciskanie sztangi za głowę 3x12 prog

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 538 Data: 2016-11-13 14:32:13 Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu po artroskopii kolana, rozgrzewka

    Post
    Trening dla początkujących

    ganie na drążku podchwyt 5x max -uginanie hantli siedząc w skosie 4x6 stały ciężar Czwartek Push masa -przysiad tył 3x12-15 prog - W 3 seriach rozkład ciężaru 50%, 75% 100%? -pompki na poręczach 4x8 prog -żołnierskie wyciskanie sztangi siedząc 4x8 prog -rozpiętki na poziomej ławce 3x12 stały ciężar -francuskie wyciskanie sztangi za głowę 3x12 prog

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 538 Data: 2016-11-13 17:12:47 Liczba szacunów: 1
  • Korekta planu po artroskopii kolana, rozgrzewka

    Post
    Trening dla początkujących

    t nie myśli o przysiadach a ja je mogłem robić duuużo wcześniej. No, ale nie ma co szaleć... Zaczynam na pusto. Zamienię na hantle nachwytem, na ławce poziomej jak piszesz. Czy pompki na poręczach mogę czymś zastąpić? Bo ćwiczę w domowej bidnej siłowni i to ćwiczenie robię na stojakach pod sztangę, ale dłonie strasznie bolą i jest to nie wygodne.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 538 Data: 2016-11-13 20:07:46 Liczba szacunów: 1
  • offside07/Dziennik/...No comment.../

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 1 - 6.10.2009 Odżywianie : Rano - 2 białka jaj Koło 12 - 3 kromki chleba grahama + twarożek 2jabłka Przed treningiem własnym - twarożek ( piersi już się robiły z kuraka) Po własnym treningu przyszedłem do domu posiedziałem 30min i dowiedziałem się że mam jeszcze trening klubowy, więc pobiegłem. Po treningu klubowym troszkę ziemniaków + pierś

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4212 Data: 2009-10-06 11:01:39 Liczba szacunów: 0
  • offside07/Dziennik/...No comment.../

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Triceps: - Pompki na poreczach 12<10<8<6 - Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10 Środa: Plecy: - Martwy ciag 10<8<6=6 - Podciaganie na drążku szero

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4212 Data: 2009-10-12 14:54:57 Liczba szacunów: 0
  • offside07/Dziennik/...No comment.../

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 16.11.2009 Klatka + Triceps + Brzuch Rozpiętki maszyna 12x30kg 10x40kg 8x50kg 8x50kg Wyciskanie prosta 12x30kg(bardzo wąski uchwyt) 10x40kg(bardzo wąski uchwyt) 8x50kg(średni uchwyt) 8x50kg(średni uchwyt) Pompki na poręczach (przychylenie ciała bardziej przed siebie, bardzo dobrze spinało klate) 15x4serie Wyciskanie francuskie sztangą 12x2

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4212 Data: 2009-11-16 16:23:25 Liczba szacunów: 0
  • sQzi po raz drugi na lato tak bede smigal hrhr%----)

    Post
    Galeria Zdjęć

    gole to ja uwielbiam pompowac klate duzymi obciazeniamii stosuje waski rozstaw ramion cwiczenia to wyciskania na plasko w skosie do gory na siedzaco na hammer maszynie albo pompki na poreczach rozpietki butterfly mialdem duza wieksza klate ale wwroce do formy za niedlugo mam zamiar brac cellpump i kretke ale narazie siana nie mam i jem tylko gluk

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 17831 Data: 2005-06-24 12:37:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase z wyszczegolnionymi Barkami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . Wiosłowanie sztangi w opadzie 12/10/8 4 . Szrugsy 12/10/8 Tric 1 . Francuzkie jednoracz w siadzie 12/10/8 2 . Prostowanie ramienia nachwytem na wyciagu stojac 12/10/8 3 . pompki na poreczach 2 serie po 15 powtorzen Barki + Nogi + Brzuch - jesli ktos moze niech tutaj sprawdzi czy wszystko jest dobrze . Czas trwania 4 tyg. -Odpoczynki między s

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 699 Data: 2006-07-25 14:13:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny na sile

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a wyciagu 4x 15-8 (prog) -francuskie leżąc ze sztangą 4x według uzniania, ale nie schodź poniżej 8, bo łokcie bolą i kuleje technika(z tego co widze u ludzi) - ewentualnie 2x pompki odwrotne/na poręczach, ze względu na całokształt, czyli jak będziesz czuł, że potrzeba to rób a jak nie, to nie ----------------------- 2 DZIEN PLECY -ściąganie drążka

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5164 Data: 2005-11-24 21:19:28 Liczba szacunów: 0
  • DT Bobeuszz - Fat to Fit

    Post
    Dzienniki Treningowe

    MaksymS - dzięx, dzisiaj już oczy normalnie i oddychanie też. DT TRENING 1. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacją 8 serii 2. Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie, jednorącz 3 serie 3. Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3 serie 4. Pompki w podporze tyłem 3 serie KONSUMPCJA 1. Omlet - 4 jajka + 50 g lubella

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 12285 Data: 2015-04-23 21:44:48 Liczba szacunów: 0
  • Redukowac czy budowac miesnie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ędąc zbyt słaby by np. się podciągać, twoje ciało dostaje impuls, że wypadało by spalić te zbędne kilogramy, które są kompletnie mu nie potrzebne. Do tego ćwiczenia takie jak pompki, przysiady, wznosy nóg, sprinty, podciągnięcia, dipy spalają mnóstwo kalorii, co za tym idzie, spalasz też swój tłuszczyk, bo ciało z tego właśnie zapasu będzie korzyst

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2015-01-12 00:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu treningu na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek (Mięśnie przyciągające: Plecy, bok barków, tył barków, kaptur, biceps): - Podciąganie na drążku z obciążeniem - 4 x 10-12 - Wiosłowanie ze sztangą w opadzie - 4x 8/12 - Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia - 4 x 8/12 - Zarzut sztangi na klatkę lub Martwy ciąg - 4 x 8/12 - Uginanie ramion ze sztangą stojąc - 4 x 10/12 - uginanie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 759 Data: 2012-10-28 20:26:50 Liczba szacunów: 0
  • Rutyna treningowa wg. PePoNeNta

    Post
    Trening w domu

    ka. U mnie rozgrzewka trwa 10 - 15 minut. Krążenia, wymachy, skłony - ale bez rozciągania - to na koniec treningu (choć niestety zawsze za krótko). Do tego 2 krótkie serie: pompki wąskie/szerokie (25-30) i brzuch - prostowanie nóg w zwisie na drążku (25-30), spięcia (50), ćwiczenia ze sztangą na mięśnie skośne brzucha. Jestem rozgrzany, ale nie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 2008-08-31 15:14:02 Liczba szacunów: 0
  • [DT] ArturJasio-4 tygodniowa redukcja

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ 4/28 DIETA: ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b17214098b4a4e4e87078ffcccb651b2.png TRENING: a2) klatka, barki, tricepsy,brzuch 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x 12x56kg/10x67kg/8x73kg/8x79kg 2. Dipsy 3x 12p/12p/12p 3. Wyciskanie sztangi siedząc 3x 12x37kg/10x43kg/6x49kg 4a.Unoszenie sztangielek na boki 2x 12x7kg/10x7kg 4b.Unoszenie sztangielek

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3025 Data: 2013-06-06 20:47:59 Liczba szacunów: 0
  • Helss/Dziennik TS/Powrót Megakoksa %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    w inny dzien. No i wydaje się lżejszy od tego co teraz jechałem wyciskanie lezac (kciuki od gladkiego): 3x 127,5 , 3x 145, 3x 162,5 wioslowanie sztangielka: 10x 113, 25x 83 pompki na poreczach: 12x 60, 15x 40, 18x 20 unoszenie sztangielek bokiem: 32x 17 //rp (16+8+8) przysiad: 5x 177,5, 3x 200, 4x 222,5 w przerwach szrugsy rdl: 3x8x 185 brzuch: u

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 12053 Data: 2009-05-30 09:28:21 Liczba szacunów: 0