SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dabadu - DT

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING Push I 1. Przysiad 15/10/8/6 80/100/120/140 2. Syzyfki 15/15 10/15kg 3. WL 15/10/8/6 70/75/80/90 4. Wyciskanie hantli skos dodatni 12/10/10 27/30/60 5. Wyciskanie sztangi sprzed klatki siedząc 15/12/10/8 30/35/40/45 6. Pompki na poręczach 12/12/10 0/10/20 7. Czachołamacz 12/10/8 24/29/34 + aeroby na rowerku 35min w tym 5 interwałów :) Tre

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 9914 Data: 2014-03-25 00:42:10 Liczba szacunów: 0
  • Pull&Push - Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Po zastosowaniu tego op******u wyjdzie mniej więcej tak: Poniedziałek(push): Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej w górę 4x 15,12,12,12 2. Wyciskanie sztangi na ławce w górę 4x 15,12,12,12 3. Brama 4x 15,12,12,12 4. Rozpiętki hantlami na ławce skośnej w górę 4x 15,12,12,12 Barki: 1. Wyciskanie sztangi w pionie 4x 15,12,12,12 2. Wznosy han

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 582 Data: 2012-06-18 14:27:43 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    owanie nóg 3 serie i na koniec usiadłem na ławeczke i robiłem zgięcie kolan i brzucha do siebie. Na drugi dzień miałem luzik, ale na następny okropne zakwasy, któe mam do dzisiaj. Jakieś lekkie zgięcie czy głębszy śmiech to już czuję ból. Nie daję rady zrobić nawet pompki czy spać na brzuchu :/. Czy to może być zerwany/naciągniety mięsień brzucha?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-21 22:26:28 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Maku jan ie twierdze, że pompki to złe cwiczenie, ale wykonywanie ich codziennie i do tego jeszcze trening na siłowni, min klatki piersiowej, może byc zabójczy dla naszej klatki. Zbyt duża intesywnośc treningu nie jest dobra. Wiecej nie zawsze oznacza lepiej. Co to Twojego osobistego doświadczenia, możliwe, że u Ciebie dzieki pompką się dobrze kla

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-28 16:20:25 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    w tym, że mam dosyć chude ręce i nogi, natomiast wszysctko co jem odkłada się w brzuchu. Owszem, ćwiczę, wprawdzie w domu wiec cwiczenia ograniczaja sie do takich rzeczy jak pompki, brzuszki, cwiczenia ze sztangielkami, ale mimo to efekty sa mizerne, pomimo ze cwiczenie regularnie. p.s. Dodam jeszcze, ze robilem aerobiczna 6 weidera ale po mniej w

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-07 16:08:04 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    torbicki - chłopak zrozum to ze jeszcze miesiac temu normalnie szło to wszystko na jak mialem 6 powtorzen to robiłem sobie to 100 kg a teraz sie mecze z 93 kg to nie wiem czy to przez to ze pompki codziennie robie a serie mam takie bo tak mam w planie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-16 06:47:09 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    itam. Mam kilka pytań - dopiero chcę zacząć trening.. Praktycznie mój staż wynosi 0, jednak jakiś czas trenowałem już z użyciem hantli oraz oczywiście tradycyjnie wykonywałem pompki. Przeczytałem, że dobry na początek jest 3-miesięczny plan Joe Weidera. Chcę go wypróbować, jednak najpierw muszę kupić gryf.. I tutaj właśnie jest problem.. To może po

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-07 14:51:54 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    czy robienie pompek na uchwytach do pompek jest lepsze niz pompki robione normalnie tylko na piastakch ???? http://allegro.pl/item546613229_uchwyty_do_pompek_4xhartowane_chromowane_g2.html

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-15 10:19:05 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    powtarzam pytanie : czy robienie pompek na uchwytach do pompek jest lepsze niz pompki robione normalnie tylko na piastakch ???? _______________________________

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-21 08:31:44 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Kokos93_xD, tak wygląda mój fbw pod masę. Co sądzisz o dorzuceniu jeszcze czegoś na klatę? A Przysiady ze sztanga - 2s 12-10 Uginanie nóg w leżeniu - 2s 12-10 Wiosłowanie sztanga - 2s 12-10 Unoszenie z opadu - 2s max Wyciskanie sztangi płasko - 3s 12-10-8 Military press - 2s 12-10 Młotki stojąc - 2s 12-10 Prostowanie ramion na wyciągu stojąc - 2s 1

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-23 13:30:56 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Mam 13 lat , czy 42 kg 13 razy na klate , na laweczce , i na triceps w wyproscie przedramienia zza gowy czy jakos tak jedna reka 11 kg ?? cwicze tylko na drazku , pompki i cwiczenia hantlami z gory dzieki

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-26 20:11:25 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    witam chcialem zapytac czy podczas treningow na silowni pon, sr, pt moge robic w dni nietreningowe pompki?? we wtorek i w czwartek 5 serii po 20??

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-16 23:01:44 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    snie klaty mam wyrobione a srodek wogole i wyglda to kiepsko.Chce wogole przestac cwiczyc masowo klate i zajac sie np 2 x w tygodniu tylko srodkiem np ; Poniedzialek - 4 x - pompki na poreczach i 5 x brama Czwartek - 4x rozpietki i 5 x wyciskanie hantli z rucehm do siebie.Co o tym myslicie ? prosze o pomoc bo zalezy mi na wyrowaniu tego do w

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-26 13:01:20 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Chce zacząć trenować systemem FBW mógłby mi ktos ten plan ocenic albo podać link gdzie moge spodziewac sie profesjonalnej oceny. A Nogi -przysiady za sztangą 4s 12-10-8-8 Plecy -wyciąg za kark 2s 15-15 -przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie 2s 12-10 Klatka -wyciskanie sztangi na płasko 4s 12-10-8-8 Barki -wyciskanie sztangi z klatki siedz

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-04 23:27:30 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    Powtorze pytania :) ... 1. czym maja sie roznic cwiczenia w obu sesjach, np ze jak robie to na klate to raz zrobie wycisk na plaskiej a raz pompki na poreczach? 2. przy wyciskaniu, i robieniu pompek, w ktorych dlonie mam na wysokosci mostka ( czyli tak jakbym wyciskal ) przy robieniu boli mnie miesiec miedzy prawa lopatka a kregoslupem i bol ten ni

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-21 11:06:17 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    rie łączone, zakres 8-12p podciągania i 10p przy unoszeniu. ? To cały mój trening na tą partie. Tak ćwiczę całe ciało a nie tylko barki :) Dodam jeszcze że barki ćwiczę z plecami: -podciąganie 5s -wiosło jednorącz w opadzie 3s -odwrotne pompki z użyciem linek 3s (tu trzeba uruchomić wyobraaźnie ) Zmieniony przez - fsl w dniu 2009-07-22 15:48:19

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-22 15:42:30 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    witam! od razu mowie ze gram w koszykowke. 5x w tyg mam treningi. Jakos na poczatku pazdziernika chce wbic na silownie i zrobic diete, lecz na razie wykorzystuje czas i cwicze. Mianowicie robie pompki i brzuszki. Nie mam zielonego pojecia ile ich robic i ile razy w tyg. Moze mi ktos pomoc? Bo codziennie jak bede robil to chyba niedobrze?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-04 21:44:34 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    zeby korzystac z dipingu, ale niestety w innym miejscu niz lawka. zastanawiam sie czy moglbym robic fbw bez klatki, a klatke robic np godzine przed albo po glownym treningu, ewentualnie w inny dzien. mam na mysli pompki na poreczach jako cwiczenie na klatke? intuicja mi mowi ze to rozbija zalozenie fbw, ale moze sie myle, swiezak w koncu jestem :P

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-31 09:55:56 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    1.unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach. (brzuch) 2.unoszenie bioder w pozycji leżenie tyłem. (dwugłowe) 3.wyciskanie sztangi na ławce płaskiej. (klatka) 4.podciąganie sztangi wzdłuż tułowia. (naramienne) 5.wyciskanie sztangi w górę nad głową. (naramienne) 6.odciąganie sztangi w opadzie tj.wiosłowanie. (najszersze grzbietu) 7.Martwy ciąg. (pr

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-15 17:30:14 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

    Post
    Trening dla początkujących

    dół pompki na poręczach "środek: możesz dac wyciskanie hantli młotkowo lady_pink jak dieta będzie porządna to będzie git w innym przypadku szybko się przetrenujesz

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-18 17:25:57 Liczba szacunów: 0