SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Alhambra-nowe wyzwania

    Post
    Ladies SFD

    Dzień2. 1. wyciskanie na klatkę na skosie dodatnim 10 x 28 kg rozgrzewka 1 x 6 x 35,5 kg 3 x 5 x 35,5 kg 2a. rozpietki 9,5 kg 3 x 10 2b pompki 16,13, 13 3. wyciskanie sztangielek na barki siedząc 8 kg 3 x 8 4. shoulder box 4.5 kg 5 5, 4, Spadek mocy trwa, ale podobno to normalne po przerwie. Miska 1

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-18 19:25:53 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ok. 10kg -

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Myślałam, że węgle z kefiru wystarczą ;) bo to w sumie 17g ww ale ok ok nie wykłócam się już ;) Dorzucę tam jedno ciastko Lu Go kakaowe a odejmę 10g kuskusa żeby się bilans zgadzał. Zmiany: 1. 8:20 372kcal 17 19 35. - płatki owsiane 30g - otręby ze śliwką 10g - mleko 2% 250ml - migdały 20g 2. 12.00 313kcal 26 10 30 - jajko gotowane - ser twarogowy

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-27 12:23:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] moreloweciasto - Jedziemy

    Post
    Trening dla początkujących

    5kg/ 10x15kg x 3 serie 10x15kg/ 10x17,5kg x 3 serie 10x17,5kg/ 10x20kg x 3 serie 10x20kg/ 10x22kg x 3 serie 6. Ściąganie linek klęcząc na triceps: -/-/-/- 50/50/47/45 <--- pompki odwrotne 55/50/50/40 <--- pompki odwrotne 50/45/45/40<--- pompki odwrotne 25x4szt/ 35x3szt/ 10x6szt/ 22x4szt 7. Dalekie wykroki: -/-/-/- 15x60kg x 4 serie 15x62,5kg x

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-11 18:31:11 Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Z tymi technikami i przetrenowaniem to kwestia indywidualna, te ulamki sa z ulanskiej fantazji wziete.. zdecydowana wiekszosc zastojow to przetrenowanie nerwow! Oczywiscie pompki moga miec swoje miejsce w treningu ale nada nie maja szans decydowac o tym ze klata bedzie potezna. Az takie super nie moga byc. Poza tym sa bardzo niepraktyczne. Jak bym

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-27 11:43:35 Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    )wyc sztangielek neutralne na skosie 8/8/8/8 nie wiem jak wykonać to ćwiczenie 3)wyciskanie lezac 4*5-8p TRICEPS 1)PRZENOSZENIE LEZAC(t-a-k!) 3*15 2)czacholamacze 3*12 3)pompki tylem/porecze 3*15 4)Brzuch 2 serie SRODA Plecy 1)martwy ciag 4*10 (?) 2)sciaganie z gory szeroko w gornej polowie ruchu 4*10 (?) lub podciąganie na drążku 4*10 3)wio

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-08 07:45:21 Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ekszy od mojego,a wiedze na temat cwiczenia znikoma,zyjac w przeswiadczeniu,ze istnieje tylko split i nic innego efektow nie daje,takze staz nie ma tu moim zdaniem znaczenia. pompki na poreczach robie od jakichs dwoch miesiecy,jest to obecnie dla mnie cwiczenie priorytetowe,ale,ze wczesniej nie robilem dolu klatki w zasadzie wcale(ktos "madry&

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-19 13:16:44 Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1)rozpietki technicznie: 10*10 2)wyc sztangielek neutralne na skosie 8/8/8/8 3)wyciskanie lezac 4*5-8p TRICEPS 1)PRZENOSZENIE LEZAC(t-a-k!) 3*15 2)czacholamacze 3*12 3)pompki tylem/porecze 3*15" 1. Mógłbyś mi napisać jakie robić przerwy między seriami i w których ćwiczeniach stosować progresje/regresje, a w których stosować ciężar stały

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-30 21:01:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Nihil85

    Post
    Trening w domu

    11 czerwiec - dziewiąty trening 5 obwodowy. -Rozgrzewka -Trening: Wspięcia na palce na jednej nodze z hantlą (łydki) s5*p20*12kg Przysiady z obciążeniem w rękach (m. ud) s3*p20 (2hantlex12kg) Wiosłowanie hantla w opadzie tułowia s5*p20*12kg Pompki z nogami wyzej (m. klatki piersiowej) s5*p12 Wyciskanie hantli (m. naramienne) s5*p10 (2hantlex12kg) U

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 12015 Data: 2009-06-11 21:49:51 Liczba szacunów: 0
  • TAJEMNICE KREATYNY - S. AMBROZIAK

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Mam pytanko. Trenuję rekreacyjnie raz w tygodniu siłownia (czasami drugi trening z mniejszym obciążeniem np. pompki, brzuszki) i raz/dwa w tygodniu biegi (najpierw sprinty potem bieg długi np.4-6km i na końcu trochę wieloskoków). Zjadam (pierwszy raz) ok. 3 gram jabłczanu kreatyny (TCM z Olimpu) i zauważyłem, że mam duże problemy z bieganiem długi

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-14 19:42:48 Liczba szacunów: 0
  • Diary of a madman s4, 144, 187

    Post
    Dzienniki Juniorów

    . Waga stoi cały czas na poziomie 77kg, a mięśnie coraz ładniejsze i większe :-)) Trening Barki i tric. Progres w wyciskaniu żołnierskim, w każdej serii poszło +5kg, do tego pompki na poręczach fajnie i czachołamacze, na przedramiona chyba muszę zwiększyć ciężar :-D Btw. ostatni rep. na żołnierskim wyglądał bardziej jak rwanie, ale zrobiłem dobry

    Odpowiedzi: 2341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-18 14:32:42 Liczba szacunów: 0
  • Miotajacy z odżywkami TRECA.Powrót na siłkę,redukcja na całego.

    Post
    Trec

    pychu 2.Uginanie ramion z sztanga łamaną stojąc. 15x27kg 15x27kg 12x32kg 10x32kg 3.Uginanie ramion z hantlami, modlitewnik chwyt młotkowy 15x8kg 15x8kg 12x10kg 11x12kg tric 1.pompki na poreczach 4 serie po 12 z 10kg wypychu 2.Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc. 4 serie po 15x32kg 3.Prostowanie ramion na wyciągu stojąc. 4 serie po 15x23,75k

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3431 Data: 2011-12-21 00:30:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening 14 latka do sprawdzenia

    Post
    Trening w domu

    Poniedziałek Klata: 1.pompki z szeroki rozstawem rąk-10sx6 2.pompki z nogami wyżej-11sx5 Biceps: 1.Podciąganie się-8sx5 Wtorek Klata: 1.pompki z szerokim rozstawem rąk-10sx6 2.pompki z nogami wyżej-1

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1687 Data: 2008-09-21 13:06:30 Liczba szacunów: 0
  • PatkaMatka Korekta

    Post
    Ladies SFD

    Witam. Wstawiam na szybko kolejne dni.. 16.06 ŚNIADANIE PRZEDTRENINGOWE B25T22W47 500KCAL płątki owsiane jaglane jajo wiorki kokosowe orzechy jog.naturlany truskawki POSIŁEK POTRENINGOWY B40 T12 W60 480 KCAL ryż brązowy mies z ud oliwa z oliwek pomidor pestki dyni jabłko OBIAD B37T18W45 496KCAL łopatka kasza kusus ogórek oliwa pomidor kapus

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-24 09:23:30 Liczba szacunów: 1
  • PatkaMatka Korekta

    Post
    Ladies SFD

    Witam melduje się po cieżkich dniach. 1) Po pierwsze proszę jak by ktoś mógł spojrzeć na te przysiady i powiedzieć mi co w nich nie gra że nie cieżko bardzo jest mi zrobić progres w nich.2) zaraz uzupełnie dietke i treningi zaległe ..wszystko co się działo bd opisanie poniżej 26.06 Trening 1) Wznosy nóg z leżenia 40/47/50 2) Wspięcia na palce ob

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-05 15:35:12 Liczba szacunów: 0
  • Talibaba/BLOG/Stop marzeniom - start działaniu

    Post
    Trening dla początkujących

    rzymana bez zmian, z drobnymi błędami na których wciąż się uczę doczytując w wolnych chwilach. Wczorajszy trening przyniósł miłe zaskoczenie - potrafię zrobić już 2 normalne pompki (na szerokim rozstawie) zanim zaryję twarzą w dywan ;) Na wąskim nadal nie zrobię ani jednej, stąd dalej męcze dipsy które już są mniejszym horrorem, ale jednak wciąż

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4285 Data: 2009-06-16 21:33:39 Liczba szacunów: 0
  • Domator - osiągniesz więcej niż myślisz

    Post
    Trening w domu

    Ok, rozpisałem to sobie tak. Proszę o opinie. Poniedziałek KLATKA : 1) Pompki klasyczne 3x15 2) Pompki z nogami na taborecie 3x15 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x15 4) Pompki szeroki na taboretach 3x15 BIC 1) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem 3x12 2) Uginanie ramion ze sztangielą w siadzie w podporze o kolano 3x12 3) Uginani

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-06 23:02:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    k wyżej ale na 1 noge i tylko ćwierć ruchy D.podciąganie V - zawieszam sobie 'V; na drążku i do niej sie podciuagam jak na rysunku nizej E. Pompki wąskie ze stopami wysoko - pompki z wąskim rozstawe rąk, nogi na ławce F. V-sit z obciążeniem - takie brzuszki że na raz ręce i nogi do góry podnosze. Na 100% znasz ćwiczenie. DOdtkowo mam hantla w ręku

    Odpowiedzi: 7527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-13 14:44:43 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    parta lekko, partia ciężko, off, parta lekko, partia ciężko, off, off czyli celowo ćwicze dwa dni pod rząd ten sam mięsień np. klata dziś lekko obwodówka na maszynach, dipsy, pompki - a jutro ciężko na hantlach wywalam tez w tym tyg wszelkie dropsety nie mogę aż tak jechać po CUN w dni lekkie skupiam się na TUT w dni ciężkie na ciężarze i poprawnym

    Odpowiedzi: 7527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-14 09:34:27 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG ]aNty-kulturystyka - dziennik

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    IKI-t1104861.html Zmieniony przez - Dremor w dniu 2016-02-16 18:52:29 bardzo fajne artykuły dlatego też nie lubię się zamykać tylko na jedno :-) dziś zrobiłem coś takiego : pompki japońskie + drążek szeroko nachwyt systemem drabinki 1 pompka + 1 drążek 2 pompki + 2 drążki doszedłem do 7 i potem od 7 w dół aż do 1 następnie zrobiłem pompki - lin

    Odpowiedzi: 261 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-16 20:19:56 Liczba szacunów: 1
  • oskar1994 DT-MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    ------ 04.07.2012 ------ TRENING FBW 5x5: A: - przysiad 5x5 80kg - wyciskanie na lawce 5x5 52,5kg - wioslo sztanga podchwytem 5x5 55kg - pompki na poreczach (na triceps): maks. ilosc powt. +5kg przypiete do pasa -- 14p-11p-9p + lydki: - wspiecia na palcach ze sztanga na barkach: 3x15p 77kg-77kg-75kg ODZYWIANIE: 1- przed treningowy: - jajecznic

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-05 00:35:33 Liczba szacunów: 0