SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • King144000/Dziennik: Convict Conditioning (od str.21)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jutro będę musiał poćwiczyć trochę nogi, aby wywołać ból w kolanach. Być może pomoże to w zdiagnozowaniu w poniedziałek przyczyny. 5.03.2011r. drążek szerzej +10kg x5 pompki jednorącz x5 wymach odważnikiem 24kg jednorącz 10 wznosy prostych nóg na drążku 5 rozciąganie (w tym zwis na drążku 60 sek) Poza tym chcę dojść do szpagatu do dnia 24 czerwca

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 15962 Data: 2011-03-05 14:38:47 Liczba szacunów: 0
  • King144000/Dziennik: Convict Conditioning (od str.21)

    Post
    Trening dla początkujących

    a masz tę książkę? ;) _______________________________________________________________ 6.03.2011r. rozgrzewka: pompki 15, wymach jednorącz, po 15 ćwiczenia właściwe: drążek nachwyt szerzej +11kg x5 rwanie 24kg 5-5 16kg 5-5 przysiad +16kg 10 podrzuty z nadrzutem 24kg 3 16kg 5 przysiad klasyczny 30 Wieczorem zrobię dodatkową sesję na nogi. W poniedzia

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 15962 Data: 2011-03-05 21:45:26 Liczba szacunów: 0
  • King144000/Dziennik: Convict Conditioning (od str.21)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jaki masz plan robisz wszystko na jednej sesji czy dzielisz tak jak to jest opisane przez autora. Jeśli chodzi o pompki jednorącz ze stania na rękach to Bert Assirati wykonywał 3 co było sporym osiągnięciem biorąc pod uwagę fakt że ważył ok 110kg. Podejrzewam ze jakiś chudzielec byłby w stanie wykonać owe 12 powtórzeń ale nikt tego nie trenuje obec

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 15962 Data: 2011-05-14 22:49:32 Liczba szacunów: 0
  • King144000/Dziennik: Convict Conditioning (od str.21)

    Post
    Trening dla początkujących

    Jestem w trakcie treningu, i szczerze mówiąc to mi się odechciewa robić cokolwiek w momencie gdy po kilku tygodniach regeneracji bolą mnie łokcie w trakcie pompek PRZY ŚCIANIE! NA STOJĄCO! Jeśloi na następnych treningach będzie to samo to ... pomyśle. _________________________________________________________ 15.05.2011r. Trening 3. Poziom 1. 1. Sta

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 15962 Data: 2011-05-15 16:17:39 Liczba szacunów: 0
  • mellow/Dziennik treningowy/ masa i siła,

    Post
    Trening dla początkujących

    Update: Rozpoczynam nowy trening więc pasuje dodać krótką aktualizację dziennika: Wymiary po treningu FWB: Obwód przedramienia w : 29,5 Obwód ramienia w : 32,5 Obwód klatki piersiowej w : 92,5 Obwód uda w : 94 Obwód w pasie w : 82 Waga w : 73 Trening Starting Strength Trening A Przysiady 3x5 Wyciskanie na poziomej ławce 3x5 Martwy ciag 1x5

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6427 Data: 2012-02-27 21:14:52 Liczba szacunów: 0
  • s_1994 - Dziennik - zmagania zapaśnicze.

    Post
    Trening w domu

    1 kwietnia 2013 - święta, brak zapasów - tak jak poprzednio 20 minut skakanki z truchtem w miejscu (750 podskoków), tym razem udało mi się dojść do ~130uderzeń/min., następnie tabata na sprawlach. 2 kwietnia 2013 - TRENING B (ósmy) Izometryczny martwy ciąg z liną 4x30s, przerwy 60s Wyskok dosiężny obunóż - 4x15, przerwy 60s Drążek 5-5-5-5 - 12kg

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1651 Data: 2013-04-04 15:34:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wouej – marzenia ściętej głowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka + barki Od cholery pompek w różnych chwytach Przenoszenie butelki z piachem za głowę +zabawy z gumami na barki, unoszenie w przód, bok pompki głową w dół /SFD/Images/2015/9/27/f793e99e97f84e279aa021bbda734f20.png

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4821 Data: 2015-09-27 21:43:00 Liczba szacunów: 0
  • S P A M er

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    PON -skosna : 5*(1 pelny + 5 polowicznych) -uginanie podchwytem 5*(1 pelny + 15 polowicznych) -waski: 5*(1 pelny + 15 polowicznych) -unoszenie sztangielek bokiem 5*(1 pelny + 15 polowicznych) -wyc od czubka glowy: : 5*15 powt -podciagnij SZEROKO sie na drzwiach od silki i zostan w tej pozycji do 60 sekund, zrob 5 takich prob. Nie zapisuj wynikow w

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-10 16:35:40 Liczba szacunów: 0
  • Lata lecą,dni mijają,a pusikety ciągle wbijają.DOPING SPAM!!!

    Post
    Doping

    siema chłopy ja jak zaczynałem ćwiczyć to miałem najpierw płaska sztangielkami 13kg rozciąganie sprężyny za plecami i przed klatą , pompki , przysiady i podciągania na drążku aha i jeszcze to na nadgarstki ściskanie i codziennie ile sie da każdego musze przyznać że wytrzymałość mimo wszystko rosła

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-05 19:28:26 Liczba szacunów: 0
  • Lata lecą,dni mijają,a pusikety ciągle wbijają.DOPING SPAM!!!

    Post
    Doping

    kiedyś szpaat robiłem teraz to juz historia pozatym pompki na trica na poręczach max obciązenie 60kg 7 razy to jest moj najlepszy wynik z ktorego jestem najbardzej zadowolony

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-06 23:05:43 Liczba szacunów: 0
  • Czy się stoi czy się leży Gainer chłopakom się należy %-) SPAM POST

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja sobie rowerek przygotowałem ale pompki nie mam i nie jeżdżę

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-15 14:12:16 Liczba szacunów: 0
  • Crytek - Poprawa sylwetki (redukcja) -> uwidocznienie mięśni

    Post
    Trening dla początkujących

    Wkleję jesio ten nowy plan treningowy ;p. Nogi: -Przysiady z sztangą 3s 12/10/8 -Wspięcia na palcach 2s 15-20 Plecy: -Podciąganie się na drążku nachwyt szeroko 3s 5/5/5 Klatka: -Wyciskanie sztangi skos górny 3s 12/10/8 Barki: -Military press 3s 12/10/8 Triceps: -Pompki odwrotne 2s 10/10 Biceps: -Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s 12/10 -Zwis na dr

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5416 Data: 2009-08-21 22:24:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta, ćwiczenia - POMOCY!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zony - słyszałem ze witamina c duzo pomaga wiec chcialem sie zaopatrzyc w nia ; d Trening 4,5 km bieg co 2 dni 60-70 brzuszków biceps na stojaco i siedzaco triceps na stojaco pompki 2 rodzaje - normalne i z nogami u gory ____________________________ mozliwosc dodania innych cwiczen bardziej efektywnych, odrazu mowie ze cwicze w domu wiec... prosze

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2010-03-17 15:58:40 Liczba szacunów: 0
  • SPAM Grosz do grosza a będzie Babochłop :)

    Post
    Ladies SFD

    robiłam diamentowe pompki i mam zakwasy na plecach }:-( jak ja dziś trening zrobię

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-09 08:25:33 Liczba szacunów: 0
  • Skóra, fura i kultura, HAJTEK%PINK spam

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    kurva czlowieku tu wogole nie widac zebys cos trenowal no moze raz w tygodniu pompki na wuefie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-24 21:13:02 Liczba szacunów: 0
  • Skóra, fura i kultura, HAJTEK%PINK spam

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Idź porób pompki z klaśnięciami resorak i nie męcz dupy

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-28 12:35:41 Liczba szacunów: 0
  • Bella będzie piękna - redu

    Post
    Ladies SFD

    Kebula 15% to jest górna granica norm. Starczy :-). Night, a odwrotne pompki nie są na triceps? Zawsze mi się wydawało, że tak. Ok, to zmienię rozpiętki na wyciskanie. Zmieniony przez - bellafiore w dniu 2016-06-27 15:50:10

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1337 Data: 2016-06-27 15:48:35 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs-Poprawa sylwetki- Szerokie bary wg. Pesymisty

    Post
    Po 35 roku życia

    i+tric 1.wyciskanie skos rampa 6 40/45/50/55/60/65 2.wyciskanie płasko hantle rampa 10 16/18/20/22/26 3.wyciskanie sztangi stojąc rampa 8 30/35/40/45 4.podciąganie hantli rampa 10 10/12/14/16 5.unoszenie w opadzie 3x10x10kg 6.pompki na poreczach 4x12xcc I fajnie, po sesji już ,także teraz bedzie moc:) dzisiaj plecy nogi brzuch, wypiska wieczorem:)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2491 Data: 2014-02-08 12:30:23 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs-Poprawa sylwetki- Szerokie bary wg. Pesymisty

    Post
    Po 35 roku życia

    wl skos 45x10/50x10/50x8/55x6 3.wycisk sciskajacy 3x12-14x20kg 4.wyciskanie hantli siedzac rampa 12 13/18/20 5a.unoszenie na boki 3x12x13kg 5b.unoszenie w opadzie 3x12x13kg 6.pompki odwrotne 15xcc/3x+20kgx10 +streching Straszny przestój mialem ze wpisami, trochę mi brakuje motywacji do prowadzenia dziennika, zwłaszcza, że nie pomaga mi zapieprz na

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2491 Data: 2014-03-08 12:26:09 Liczba szacunów: 0
  • POMOC W REDUKCJI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok przedstawie wam nowy plan oraz nową dietę ktoś się może wypowie, czy tak mogę zostawić ? Po drugie mam pytanko skoro mam mało kcal, konsultowałem się z trenerem personalnym który stwierdził że 2000kcal jak dla mnie to będzie wystarczająca ilość :D O to plan : Trening A Plecy: Podciąganie na maszynie 4 serie po 12/10/8/8 powtórzeń. Klatka: Wycis

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 15616 Data: 2018-06-13 22:19:48 Liczba szacunów: 0