SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    le dasz rade utrzymać) Trening B. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem C1. wypady C2. uginanie nóg leząc D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń Po treningu 20min aerobów na bieżni lub rowerku, lub orbitreku Trening A 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 2a.

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-30 12:24:10 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    016 Tydzien 4 - Trening C Czas: 25min warmup + 2h core + 15min stretch i ćwiczenia rozciągające z kalisteniki 1a. Burpees z pompka 4 serie x 12-16 powt 0s 12/12/12/12 - bez pompki 10/10/10/10 - bez pompki 10/10/10/10 - bez pompki 10/10/10/10 - bez pompki 11/11/11 11/11/11 10/10/10 10/10/10 Brakowało mi tchu. 1b. Kettlebell swing 4 serie x 12-16

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-13 18:36:42 Liczba szacunów: 0
  • Rywalizacja (PawelSzEvc) - Adzik wytrzeszcz gały, będziesz mały pods. str. 46

    Post
    FITMAX

    + szrugsy 15x12kg+55kg 15x12kg+60kg MC + Hack przysiady 15x65kg+40kg(film) 15x80kg+45kg Wiosło sztangą + WL 15x50kg+55kg 15x57,5kg+55kg(film) UWAGI 1) zamierzałem skończyć pompki na 42kg, skończyłem na 40, jestem mega zadowolony, a ręce dostały mega wpierdziel... 2)barki piekły niemiłosiernie, kaptury spompowane dobrze 3)MC+przysiady na 15=trage

    Odpowiedzi: 516 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-10 12:34:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] NaimaD <-> DamiaN - by w lustrze widzieć mistrza!

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    x10 x10/ 301, 4. Wiosłowanie 65 kg x10 x10 x10 x10/ 301, 5. Unoszenie nóg w zwisie ze skrętem/ 030, + rozciąganie i rolowanie. 55 minut. Zamiast Dipsów w 3 ćwiczeniu robiłem pompki, jak wczoraj, bo niestety przy Dipsach mega mnie bolał bark. Przy pompkach udało mi się go wyizolować. Dziwne, bo teraz np nie boli mnie już wgl ten bark. Mam nadzieję,

    Odpowiedzi: 703 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-18 20:26:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    Moja rada na klate: - pompki, pompki, pompki klasyczne, z glowa w dol, z glowa wyzej - 4 - 6 tyg. regularnie - dipsy, dipsy, dipsy - j.w. - pullover i wyciskanie hantli na l. poziomej - j.w. Te cwiczenia pozwola Ci wzmocnic klatke piersiowa znacznie. W ogole bym odrzucil teraz WL tylko zaczal od podstaw. Trener tego nie widzi ? Uklad nerwowy nie je

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-20 10:10:24 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja również po treningu. Dziś dzień nr 2 Klatka, triceps; Pompki na poręczach w wersji na klatkę 6x6-9 Ćwiczenie które nie jest mi obce, jak zawsze bardzo mocno pompuje klate. Zastosowałem się do wskazówek i schodziłem na prawde głęboko. Jedyny mankament to pozycja którą koleś na filmiku przyjmuje - niewykonalna. Nie potrafie zachować stabilnej poz

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-03-09 17:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    masz dwa cwiczenia: -docisk 1/2 płasko 4s 6-8p to jest cwiczenie na triceps. jak nei czujesz to zrob docisk naporeczach / porecze na trica / wycisk waski glowa w dol/na ziemi/płasko / pompki w podporze tylem.

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-03-10 22:52:34 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening Ramion: A1 Wyciskanie wąsko 5x5 38/41/43/43/43 kg A2 Uginania na modlitewniku 5x5 25/28/30/30/30 kg B1 Pompki w podporze tyłem 3x12 B2 Uginanie na ławce skośnej 3x8 10/13/14 kg C1 Francuz hantlami 3x12 14/16/16 kg C2 Uginanie ramion sztanga stojąc 3x12 25/23/23 kg w uginaniu stojąc troszkę się przeliczyłem. Na koniec trenigu dor

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-03-25 19:34:53 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    wroce do normalnej Wyciskanie hantlami siedzac -zastapilem wyciskaniem sztangi bo tylko to mialem wolne ;/ podciaganie liny lezac 3s docisk 1/2plasko 4s 6-8- zamienilem na-- pompki na triceps siedzac z obciazeniem 20kg 12-15powt uginanie sztangi stojac4s 6-8 wznosy boczne w opadzie 3s 6/6/6 prostowanie drazkiem z wyciagu 3s modlitewnik 3s10-12 12.

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-04-03 22:12:03 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja też do plecaka kiedyś wrzucałem obciążenie Dzisiejszy trening A1 Wyciskanie wąsko 5x5 44/49/54/54/54 kg A2 Uginania na modlitewniku 5x5 26/30/34/34/34 kg B1 Pompki w podporze tyłem 3x12 B2 Uginanie na ławce skośnej 3x8 12/16/16 kg C1 Francuz hantlami 3x12 16/20/20 kg C2 Uginanie ramion sztanga stojąc 3x12 21/24/24 kg D Unoszenie nóg z leżenia 3x

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-04-15 20:29:33 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki bic tric lydki Wyciskanie hantlami siedzac 4s 6-8 17/20/20/20 podciaganie liny lezac 3s 8-10 20/25/25 kg pompki w podporze tylem 4s 10powt 40kg uginanie sztangi stojac 4s 6-8 /22,5/22.5/25/28-nie wliczajac sztangi wznosy boczne w opadzie 3s 10-12 6/6/6kg prostowanie drazkiem z wyciag 3s 10-12 plytki 25/25/25 modlitewnik 3s10-12 15/17.5/20 -

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-04-26 20:46:06 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki bic tric lydki Wyciskanie hantlami siedzac 4s 6-8 17/20/22/20 podciaganie liny lezac 3s 8-10 25/25/25 kg pompki w podporze tylem 4s 10powt 40kg uginanie sztangi stojac 4s 6-8 /22,5/22.5/25/25-nie wliczajac sztangi wznosy boczne w opadzie 3s 10-12 6/6/6kg prostowanie drazkiem z wyciag 3s 10-12 plytki 25/25/25 modlitewnik 3s10-12 15/20/22.5 - b

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-04-30 17:39:24 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki Dudek! w drugim treningu podciąganie na drążku, pompki na poręczach w sumie 3 serie? czy po 3 s na każde ćwiczenie? Sobota nie uważam żeby ten trening był pierwszym lepszym a kolega Dudek proponował coś bez przemyśleń, po tym teście mogę stwierdzić że chłopa zna się na rzeczy Pzdr

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15089 Data: 2010-05-16 22:48:10 Liczba szacunów: 0
  • Do przodu przede wszystkim

    Post
    Trening w domu

    12 powtórzeń 8a)Pompki w podporze tyłem (m. trójgłowe ramion) 12-15 powtórzeń 9a) Uginanie nadgarstków z obciążeniem (m. przedramion)" Przykładowy trening: 1) rozgrzewka 2) pompki z szeroko rozstawionymi dłońmi 2 serie (klatka piersiowa) 3) pompki z dłońmi na szerokość barków 2 serie (klatka piersiowa) 4) pompki z nogami wysoko 2 serie (klatka pi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 448 Data: 2013-03-04 16:34:38 Liczba szacunów: 0
  • Plan trójboju siłowego na 10 tygodnii 4 razy w tygodniu

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Competition period: 1 Tydzień 1 Dzień(Poniedziałek) 1.Przysiad 50% 3 x 1, 60% 3 x 2, 70% 3 x 2, 75% 2 x 3.(21) 2.Wyciskanie leżąc 50% 3 x 1, 60% 3 x 1, 70% 3 x 2, 75% 2 x 3.(1 3.Lateral side rises with dumbbells 8 x 4 4.Abs 10 x 3

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3182 Data: 2004-03-20 02:00:08 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Point - Walka o nietypowe marzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    5.10 - Podciąganie na drążku nachwyt 12/7/5 - Pompki 25/20/20 - Reverse hypers 6x20s - Plank 2x30s - Total ABS -1 seria Drążek jak zawsze wykonany ok 2h przed treningiem ogólnym,trochę za mocno go zacząłem i brakło sił na kolejne powtórzenia.Pompki lepiej,progres +5 jest.Co do reverse hypers,zmieniłem szybkie powtórzenia na przytrzymanie nóg dłużej

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 905 Data: 2016-10-05 22:27:28 Liczba szacunów: 0
  • Podsumowanie 17 miesięcy treningów

    Post
    Galeria Zdjęć

    TKA : 1) Pompki w rozstawie szerokości 5-10cm szerzej od barków 3x15 2) Pompki z nogami na taborecie 3x15 3) Pompki w wąskim rozstawie 3 x15 Te ile potrafię to na ogół 15 bo pompki robię z pełną kontrolom ciała opuszczam je bardzo powoli i szybko wyciskam bez żadnego lewego oszukiwania przerwy miedzy seriami wynoszą 30 sekund a miedzy ćwiczeniami

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-07 00:42:46 Liczba szacunów: 0
  • DT misworld

    Post
    Ladies SFD

    ie jest tak, że macham bezczuciowo z prędkością światła. Co nieco zasad świadomości mięśniowej jeszcze mi zostało %-) Na klatkę mam takie ćwiczenia: wycisk hantlami rozpiętki pompki przyciąganie gumy jednorącz side to side push ups Z czego te ostatnie pompki są niewykonalne prawidłowo dla mnie, więc wychodzi, że mam dwa ćwiczenia z ciężarem, jedno

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-21 20:39:49 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2015/10/7/3c4d4c95e0c14b40aa3c07e0ec0a137b.jpg 8-) MASA 8-) Ruszam z masą i siłą ! :) Po wakacjach, urlopie, licznych imprezach (kawalerskie, wesela) nieco się zapuściłem, dlatego też ostatnie 8 tygodni poświęciłem na redukcję. Redukcja nie poszła do końca po myśli, właśnie z racji weekendowych imprez. Po pierwszej połowie roku gdzie

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-07 09:39:31 Liczba szacunów: 2
  • Trening w domu - opracowanie planu treningowego

    Post
    Trening w domu

    ściwie wydaje mi się, że "nożyce" działają nawet lepiej od unoszenia nóg w zwisie na drążku. Podobnie z podpunktem 5) - Czy zamiast klasycznych pompek mogę stosować pompki z nogami wyżej (na taborecie) lub pompki na 3 taboretach (te wydają mi się najintensywniejsze)? Jak już wspomniałem, mam zamiar zaopatrzyć się w sztangielki - czy wówcz

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1759 Data: 2009-06-24 01:41:51 Liczba szacunów: 0