SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wycinki trzeba poczekać na ładną pogode, bo aero inne niż na świeżym powietrzu są zbyt monotonne na dłuższą mete dziś rano kombinowałem tak: taboret 45 unoszenia nóg+spięcia pompki+wiosło hantlem łącznie tym sposobem prawie godzinka ruchu btw Odyniec oceniając spinke:barki są, klata jest, łapy są, ale plecy popraw więc co tu dużo gadać, trzeba będ

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-15 17:22:54 Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    szeroki neutralny) x18 x12 x10 II. podciąganie (średni neutralny) x6 x6 x6 III. podciąganie (wąski neutralny) x4 x4 IV. podciąganie (szeroki+wąski podchwyt) x6 x6 V. odwrotne pompki x20 x13 x10 x10 x8 przed i po 15min biegu i Adzior wykrakał i pokarało, tępota ludzką i siłka która miała być otwarta była zamknięta łącznie 3 były, więcej szkoda było

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-03 16:26:29 Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poręcze (pochylenie, obcięta góra) x10 x10 VI. krucyfiksy (talerze 5kg, na koniec max spięcie u góry) x14 x14 x14 VII. unoszenie w przód (sam gryf,8-10kg, tylko górna połowa) x12 x12 VIII. pompki w podporze tyłem (ze spięciem u góry) x15 x15 x15 na wysokiej liczbie powt i maksymalnym paleniu, żeby sie po świętach rozbudzić podlało, to foty nie dam

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-06 18:24:10 Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eeze press 1x10+10 2x8+8 2x6+6 IV. poręcze x12 x10 V. unoszenie bokiem stojąc 1x10 1x10 VI. belka x10 z opuszczaniem x10 z klatki VII. prostowanie w opadzie 1x15 1x15 VIII. pompki w podporze tyłem x12 x12 ktoś przytaszczył to sie pobawiłem: http://www.youtube.com/watch?v=TO4JhhnxjaY ogólnie nie takie proste technicznie po filmie widze że trzeba p

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-14 18:26:04 Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    III. sq (podkładki,wąsko,3/4) 70x8 80x8 90x8 IV. wyc.wąsko+uginanie stojąc 70x12+40x12 70x10+40x10 V. prostowanie na wyciągu+młoty (stojąc) 2s VI. podciąganie(wąski podchwyt)+pompki w podporze tyłem 2s lipa, bo łapa zbuntowała się przeciw francuzom i sie koncepcja rozjechała, musze jeszcze pomyśleć nad tym i ogólnie nad układem np w tym coś na 2ki

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-09 18:37:19 Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ponaciągane ostatnio plecy) III. sq (podkładki,wąsko,3/4) 60x8 70x8 80x8 IV. wyc.wąsko+uginanie stojąc 60x12+30x12 60x12+30x12 V. prostowanie na wyciągu+młoty (stojąc) 2s VI. pompki w podporze tyłem+podciąganie(wąski podchwyt) 10+8 10+8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.82-t529871-s121.html prostowniki się zregene

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-17 17:15:13 Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    II. wspięcia 140x40+120x20 III. sq (podkładki,wąsko,3/4) 60x8 80x8 90x6 IV. wyc.wąsko+uginanie stojąc 60x14+40x10 60x12+40x10 V. prostowanie na wyciągu+młoty (stojąc) 2s VI. pompki w podporze tyłem+podciąganie(wąski podchwyt) 12+10 10+8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.82-t529871-s123.html grubas: cały dzień zas

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-23 19:48:59 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu + pierwszy cykl kreatynowy , POMOCY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra plan przepisany na kartkę , po godzinie 18 pierwszy trening , przepisując plan zauwazyłem dwa ćwiczenia których nie rozumiem: 5.Pompki z elewacją nóg 4x15p 6.Wycisk wąski flarowy rampa 15.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1436 Data: 2012-12-09 14:22:11 Liczba szacunów: 0
  • Kamil R - przygotowania do zawodów Mistrzostw Śląska oraz Polski

    Post
    Dzienniki Treningowe

    No niestety pogoda nas nie rozpieszcza:) i z tego co widzę nie zapowiada się poprawa ;/ Wysłałem już zgłoszenie na Mistrzostwa Śląska ;) Nastąpiły małe zmiany organizacyjne na Mistrzostwa Polski, które bardzo mnie cieszą. Moja kategoria wychodzi w sobotę rano i do południa runda II oraz III ;) 31.03.2015 Trening: Biceps + triceps w seriach łączo

    Odpowiedzi: 915 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-31 17:33:20 Liczba szacunów: 0
  • DT Sebastian Kalafarski żeglarstwo , siłownia !!

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ek 5 serii po 10x wspięcia na łydki : sztanga prosta na kark 120kg i 4 serie po 10-12x tricek : poręcze masa ciała 4 serie po 20x wyciąg : 25kg 3 serie po 10x rzymskie pompki : 3 serie i 40kg na brzuchu po 10x rozciąganie 20min suple : to co zawsze na caały cykl dietki niestety nie mam , raczej jem masowo dużo ryżu kurczak , dopijanie

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5177 Data: 2015-02-03 11:54:27 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab vol. 1.0 Karolinaa1 & PawelSzevc

    Post
    ActivLab

    Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę+pompki klasyczne 15-12-10-20 ( 14kg x10kg x10x10) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5*5 ( 28 kg x5) krotkie przerwy Rozpiętki na ławce poziomej 15-15-20 ( 6 kg na jedna hantelke, bez zmiany obciążenia ) Unoszenie hantli w przód+unoszenie hantli na boki 10-10-10-25 ( 5 kg , ostatnie 25 powtórzeń

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 8407 Data: 2014-05-11 23:49:57 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab vol. 1.0 Karolinaa1 & PawelSzevc

    Post
    ActivLab

    ów a nie z "kocim grzbietem" gnąc się w stronę podłogi:-) Wyciskanie hantli - musisz mocniej kontrolwoać ruch+nie wolno CI "stukac" hantlami przy maksymalnym napięciu mięśnia pompki - jeśli dasz radę - schodz odrobinę niżej jeszcze i utrzymuj "nad ziemią" napięcie na 1-2sek:-)) wl - mocniej ściągnij łopatki + sztangę opuszczaj na wysokośc piersi, n

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 8407 Data: 2014-05-19 17:43:10 Liczba szacunów: 0
  • Projekt redukcja z Activlab vol. 1.0 Karolinaa1 & PawelSzevc

    Post
    ActivLab

    Pompki tak zwane trójkątne w sumie od niedawna robię, bo wcześniej cos nie dało rady anie troche ugiąć ramion :-D także jeszcze je dopracuje z czasem, aż będzie gładko szło ;> Reszta ćwiczeń do skorygowania przy najblizszym treningu :) Dzisiaj dzień z treningiem interwałowym. Także 30 min na orbitreku standard ;) Co do dietki to też standardowa.

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 8407 Data: 2014-05-30 22:09:41 Liczba szacunów: 0
  • szmaja/dziennik/redukcja - teraz albo nigdy!

    Post
    Trening dla początkujących

    zka wyciagu gornego do klatki 2. wyciskanie sztangi skos 3. wioslowanie sztangielka 4. wyciskanie sztangielek plasko 1. ugianie ramion ze sztangielkami ze skretem 2. odwrotne pompki 3. ugianie ramienia na kolanie 4. wyciskanie waskie sztangi skosnej Dzien 2. 1. przysiad 2. wypady 3. przysiad plie (ballet) 4. MC na prostych 1. wznosy na jednej nodze

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 8991 Data: 2008-09-05 17:14:29 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    http://img849.imageshack.us/img849/6572/wypiskakopia.jpg 04.10.2012 - DT Trening Klatka, brzuch : Klatka: Wyciskanie płasko 5x8powt. 28kg/38/48/58/68/76,5(5powt.) Pompki na poręczach 4s 16/14/12/10powt. Wyciskanie hantli skos góra wolny negatyw 3s 14/12/14powt. 12kg Rozpiętki skos góra wolny negatyw 2s 14/12powt. 12kg Brzuch: Poszło 3s na dół i 3

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-07 12:38:42 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    20.05.2013 - DT Trening Biceps, Triceps, Brzuch Biceps: Ugnianie ze sztangą lekko łamaną 3s 10x26kg/8x31kg/8x33,5kg Uginanie z supinacją 2s 10x17kg/8x17kg Uginanie młotkowe 1s 10x17kg Uginanie w oparciu o kolano 3s 10x12kg/8x12kg/8x12kg Triceps: Prostowanie na wyciągu 3s 12/10/10 kij wie jaki ciężar Pompki na poręczach 4s max x CC Brzuch: Unosz

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-20 21:05:54 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    stwa R.Słodkiewicza zapożyczony z innej strony. ;) Tydzień 1 i 2 Poniedziałek Klatka 8-10s Wyciskanie hantli skos 3s 12-8 WL płaska 3s 12-8 Rozpiętki płaska 2s 12-10 Łapy 1 -pompki na poręczach 2x8-10 -wyciskanie francuskie od czoła leżąc sztangielkami 2x8-10 -uginanie ze sztangielkami na skośnej ławce 2x8-10 -uginanie ze sztangielką w oparciu

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-06 21:06:01 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Dxtr foto str. 45

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Barki Wyc. siedząc 28kgx12/48kgx8/58kgx5/73kgx4 Arnoldki 17kgx8/17kgx8/17kgx8/17kgx8/12kgx8 Unoszenie w przód ze skrętem 5kgx10/5kgx10/5kgx10 Podciąganie sztangi 18kgx10/28kgx10/33kgx10 Podciąganie sztangi do szyi w opadzie 18kgx10/18kgx10/18kgx10/18kgx10 Triceps Pompki na poręczach 10/10/15 Francuskie leżąc hantle 12kgx8/7kgx16/7kgx10 Prostowanie

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-31 21:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Do speców: proszę o rozpisanie planu poprawiającego siłę.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i możesz dorzucic 4. przenoszenie hantla za głowę 2 serie x 10 Triceps: 1. francuskie leżąc znad czoła 3 serie x 12 2. wyciskanie francuskie jednorącz 4 serie x 12 3. pompki odwrotne (tyłem) 2 serie x 12 Środa Plecy (najszerszy grzbietu): 1. podciąganie na drążku nachwytem do klatki piersiowej 2 serie x max 2. podciąganie na drążku n

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 2004-04-13 08:58:44 Liczba szacunów: 0
  • Do speców: proszę o rozpisanie planu poprawiającego siłę.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    3 serie x 10-12 POPRAWILEM SERI I POWTRZENIA Triceps: 1. francuskie leżąc znad czoła 3 serie x 12 DAJ PRGRESJĘ 2. wyciskanie francuskie jednorącz 3 serie x 8-10 3. pompki odwrotne (tyłem) 2 serie x 12 Środa Plecy (najszerszy grzbietu): 1. podciąganie na drążku nachwytem do klatki piersiowej 2 serie x max 2. podciąganie na drążku na

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1427 Data: 2004-04-13 10:03:51 Liczba szacunów: 0