SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    wczoraj %-) Po pierwsze bebechy lepiej pracowały i nie czułam przepełnienia i "ciężaru", po drugie ruchowo najpierw zrobiłam 30 min marszu, a wieczorem areŁo 3 serie: burpees pompki z rotacją przysiady mountin climbers skip A umarłam! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0916fd85c3004c47996920794b1ecf60.png Zmieniony przez - hawarzyca w dniu 2014-01-22 20:10:12

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-01-22 20:09:41 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    B. MC 10x36,5kg, 10x39kg , 10x44 kg C. WL 10x24 kg, 10x24kg, 7x24kg D. Push Press 9x19kg, 10x19kg, 7x19kg E. wznosy bioder ze sztangą 10x39kg, 12x41,5kg , 10x44 kg F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 10 Uwagi do treningu: czuję mocniej górę niż dół, trochę też czuję, że mnie łupie w krzyżu więc się zastanawiam,czy dobrze,ze aż

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-01-28 21:42:36 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    obujam na tym ciężarze trochę C. WL 10x20 kg, 10x22,5kg, 8x20kg D. Push Press 10x19kg, 8x19kg, 6x19kg E. wznosy bioder ze sztangą 10x40kg, 12x42,5kg , 10x42,5 kg - AŁA! F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 10 Stłukłam rękę (wnętrze dłoni) dlatego wszelkie ćwiczenia z podparciem, WL i PP były z dużym bólem już o pompkach nie wspominaj

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-02-18 22:40:38 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    ie zrobiłam ostatniego bo zostawiłam na sam koniec nie mogłam ustać na nogach }:-( E. wznosy bioder ze sztangą 10x40kg, 10x42,5kg , 10x45 kg - starałam się unieść biodra wyżej niż ostatnio, już nie lubię tego ćwiczenia ;-) F. pompki 7+3, 10 Ogólnie to się zaciorałam na maksa #-P Micha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8c29e1bc94f04afa8dd32651a32c456e.png

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-03-12 22:32:41 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    ni, poddałam się E. wznosy bioder ze sztangą 10x42,5kg, 10x45kg , 10x45 kg - kolejne ćwiczenie które wycisnęło mi łzy z oczu, głównie przez ból w okolocy prawego jajnika* F. pompki 10, 11 *nie wiem, co znowu mój organizm wykombinował,ale zdaje się, że mam jakąś bolesną owulację, czułam duży ból przy rozgrzewce (podskoki) i nie wspomnę co się dzi

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-03-18 21:32:33 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    10x40kg , 10x40 kg - nieco mnie plecy bolały C. WL 8x30 kg, 8x30kg, 10x20kg - musiałam zmniejszyc D. Push Press 8x20kg, 5+4x20kg, 8x20kg - ciężkawo, plus raz miałam spotkanie 3 stopnia na linii gryf-szczęka :-P E. wznosy bioder ze sztangą 10x40kg, 10x40kg , 10x40 kg F. pompki 10, 7 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0a7272a9d62346408d12d0f694f73f2f.png

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-04-08 21:07:27 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    20kg, 8x20kg - bez sensu ten przeskok,ale źle dodałam krążki i się zorientowawszy post factum ;-) E. wznosy bioder ze sztangą 10x40kg, 10x40kg , 10x40 kg - to samo co w MC F. pompki 5, 10, 3 - po tym fakapie z barkiem nie dałam rady więcej Micha z zapasem na kolację, która była nieliczona /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/61a9841b3727451989b1b0608f468f81.png

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-04-16 09:04:12 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    x25kg B. MC 10x35kg, 10x40kg , 10x40 kg C. WL 10x25 kg, 10x25kg, 10x25kg D. Push Press 10x12,5kg, 8x20kg, 8x20kg E. wznosy bioder ze sztangą 10x40kg, 10x40kg , 10x40 kg F. pompki 12, 10 - SOBOTA 10.05.2014 5 obwodów: 10x przysiad z hantlami + wyciskanie stojąc (2x5kg) 10x RDL na jednej nodze z hantlą 5kg 10x czachołamacz 5kg 10x brzuch-scyzoryk

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-05-12 09:57:00 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    gą 3x 20 30kg, 35kg, 35kg 3. Bułgarski 2x 6 na nogę cc 4. wznosy z opadu 2x10 cc 5. wznosy nóg w leżeniu na brzuch 3x 10-15 6. brzuszki na piłce 3x15-20 Dzień3. 23.05.2014 1. pompki 4x max 15, 10+2,8,4 2. inverted rows 3x 8-12 3. wznosy bokiem ramion stojąc 3x 8-12 2,5 kg 4. francuskie oburącz 2x 6-8 6kg 5. uginanie ramion ze skrętem 2x 6-8 4kg Dzi

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-05-29 10:08:05 Liczba szacunów: 0
  • Hawarzyca - DT (start s. 3)

    Post
    Ladies SFD

    "miasto w pigułce" także uzupełniam dzisiaj wszystko) Wpadł też drink (na bazie czystej wódki i soku pomidorowego, więc może nie aż tak zgrzeszyłam ;-P) Dzień3. 30.05.2014 1. pompki 4x max 12, 13,5+5,5 - AŁA 2. inverted rows 3x 8-12 - tutaj nie wiem czy lepiej dać ręce szeroko czy wąsko 3. wznosy bokiem ramion stojąc 3x 8-12 2,5 kg - coś tu knocę,

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 15164 Data: 2014-06-02 08:56:07 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    cały tydzień, szybki trening zrobiony, teraz czas na relaks. :-) TRENING: KALINESTYKA - 35min (3 obwody) - podciąganie nachwytem - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha - pompki na poręczach - rolowanie kółka - prostowniki (urządzenie w parku) - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) SUPLEMENTACJA DODATKOWA: - Lecytyna - 1 kapsułka - UNS RE L

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6544 Data: 2014-11-16 13:52:38 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    es/54052025112252170325.jpg DT: 25.11.2014 TRENING: KALINESTYKA - 33 minuty - 3 obwody: - podciąganie nachwytem 11/10/9 - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha 14/13/13 - pompki na poręczach 15/13/12 - unoszenie nóg na poręczach 20/20/20 - prostowniki (urządzenie w parku) 20/20/20 - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) 14/13/13 SIATKÓWKA HA

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6544 Data: 2014-11-25 20:50:20 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    enie kraula na grzbiecie + starty + nawroty. CZAD! KALINESTYKA - 37 minut - 3 obwody: - podciąganie nachwytem 11/10/9 - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha 12/11/10 - pompki na poręczach 13/14/13 - unoszenie nóg na poręczach 20/20/15 - prostowniki (urządzenie w parku) 20/20/20 - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) 14/13/12 SUPLEMEN

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6544 Data: 2014-11-27 17:35:28 Liczba szacunów: 0
  • [TEST] - RE LOADER - dyziu95

    Post
    Testy i Recenzje

    s/80267637561924404992.jpg DT: 09.12.2014 TRENING: KALINESTYKA - 38 minut - 3 obwody: - podciąganie nachwytem 12/11/10 - wykroki z podniesieniem kolana do brzucha 14/15/16 - pompki na poręczach 15/14/13 - unoszenie nóg na poręczach 26/24/24 - prostowniki (urządzenie w parku) 25/25/25 - wyciskanie na barki (urządzenie w parku) 15/14/13 SIATKÓWKA

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6544 Data: 2014-12-09 19:47:41 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

    Post
    Doping

    https://zapodaj.net/images/eec92a4d6fede.png Wyciskanie leżąc: 120 kg x 2 Pompki na poręczach: 50 kg x 2 Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: 40 kg x 6 Uginanie na biceps: 45 kg x 6 Podciąganie na drążku: 40 kg x 3 Wiosłowanie sztangą: 120 kg x 10 Wiosłowanie hantlem jednorącz: 57 kg x 15 Wiosłowanie sztangą jednorącz: 90 kg x 5 (bez ciężaru sztan

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 17861 Data: 2018-05-29 22:12:05 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

    Post
    Doping

    Dzień 8 - Klatka + biceps 1. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA 8 12 kg x 15 / 17 kg x 8 / 22 kg x 8 / 27 kg x 8 / 32 kg x 8 / 27 kg x 10 / 17 kg x 15 2. Pompki na poręczach - 4x8 10 kg x 8 / 10 kg x 8 / 10 kg x 8 / 10 kg x 8 3. Wyciskanie na maszynie jednorącz - 4x15 0 kg x 15 / 0 kg x 15 / 0 kg x 15 / 0 kg x 15 4. Rozpiętki w bramie z

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 17861 Data: 2018-06-03 10:24:40 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

    Post
    Doping

    Dzień 14 - Klatka + biceps 1. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA 8 15 kg x 10 / 20 kg x 8 / 25 kg x 8 / 30 kg x 8 / 35 kg x 8 / 35 kg x 8 / 25 kg x 15 2. Pompki na poręczach - 4x8 15 kg x 8 / 15 kg x 8 / 15 kg x 8 / 15 kg x 8 3. Wyciskanie na maszynie jednorącz - 4x15 0 kg x 15 / 2,5 kg x 15 / 2,5 kg x 15 / 2,5 kg x 15 4. Rozpiętki w bra

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 17861 Data: 2018-06-08 20:45:55 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

    Post
    Doping

    Dzień 20 - Klatka + biceps 1. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA 8 17 kg x 10 / 22 kg x 8 / 27 kg x 8 / 32 kg x 6 / 37 kg x 7 / 37 kg x 5 / 27 kg x 10 2. Pompki na poręczach - 4x8 10 kg x 6 / 20 kg x 8 / 15 kg x 8 / 10 kg x 8 / 5 kg x 10 / CC x 14 3. Wyciskanie na maszynie jednorącz - 4x15 2,5 kg x 15 / 2,5 kg x 15 / 5 kg x 15 / 5 kg x 15

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 17861 Data: 2018-06-14 16:52:27 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

    Post
    Doping

    Dzień 26 - Klatka + biceps 1. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - RAMPA 8 15 kg x 10 / 20 kg x 8 / 25 kg x 8 / 30 kg x 8 / 35 kg x 6 / 40 kg x 5 / 30 kg x 10 / 25 kg x 12 2. Pompki na poręczach - 4x8 5 kg x 10 / 10 kg x 8 / 15 kg x 8 / 20 kg x 8 / CC x 11 3. Wyciskanie na maszynie jednorącz - 4x15 10 kg x 15 / 10 kg x 12 / 10 kg x 12 / 10 kg x

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 17861 Data: 2018-06-20 23:20:59 Liczba szacunów: 1
  • Relacja z pierwszego cyklu - test prop 1-12

    Post
    Doping

    Dzień 29 - barki, triceps 1. Wyciskanie żołnierskie - RAMPA 6 20 kg x 20 / 32 kg x 10 / 42 kg x 6 / 52 kg x 6 / 62 kg x 6 / 62 kg x 6 / 42 kg x 12 / 32kg x 15 2. Unoszenie w bok - 4x 15 kg x 8 / 12 kg x 10 / 10 kg x 15 / 8 kg x 20 / 6 kg x 25 / 4 kg x 40 3. Unoszenie w przód talerzem - 4x 15 kg x 15 / 15 kg x 15 / 15 kg x 15 / 15 kg x 15 4. Składa

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 17861 Data: 2018-06-23 19:24:54 Liczba szacunów: 0