SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • PORTORICO/BLOG/Bodybuilding

    Post
    Trening dla początkujących

    09.03.2009r Trening ciężki Wyciskanie sztangi płasko 10 kg x 20 30 kg x 16 40 kg x 12 70 kg x 10 80 kg x 8 90 kg x 3 + 1 z pomocą Wyciskanie sztangielek na skosie 22 kg x 10 27 kg x 8 27 kg x 8 Rozpiętki płasko 15 kg x 12 15 kg x 12 15 kg x 12 Wyciskanie sztangi z klatki siedząc 10 kg x 20 20 kg x 16 35 kg x 12 40 kg x 10 45 kg x 8 Unoszenie sztang

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3596 Data: 2009-03-09 21:53:15 Liczba szacunów: 0
  • PORTORICO/BLOG/Bodybuilding

    Post
    Trening dla początkujących

    Avasso Zapraszam do 'wpadania' i komentowania 12.03.2009r Czwartek Trening lekki Wyciskanie sztangi płasko 10 kg x 20 30 kg x 16 40 kg x 12 60 kg x 4-rozgrzewkowo 82,5 kg x 8- z lekkim zapasem 1, lub 2 powtórzeń 90 kg x 3+1 z pomocą wyciskanie sztangi skos 60 kg x 10 72,5 kg x 7 wyciskanie hantli siedząc 17 kg x 10 20 kg x 8 unoszenie hantli bo

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3596 Data: 2009-03-12 21:38:35 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    się w ciągu tygodnia;-) Każdy trening masz robić na miarę swoich możliwości, bez stresu i nie przejmować się, jeśli nie dojdziesz do zadanej ilości powtórzeń. I teraz tak: - pompki możesz robić przy ścianie - zamiast inverted rows możesz robić rozciągnięcia gumy nad głową albo (wersja lepsza) - zamontować drążek rozporowy na wysokości szyi i robić

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-07 22:43:11 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    Spokojnie, na pompki z nogami w górze też przyjdzie czas :-D\-) hm.....8-O 8-O @-)

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-20 10:03:00 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    crossfit to dla mnie zmora. Toż ja ledwo sie podciagam ze stołka }:-((( Pompki, które zrobiłam na podwyższeniu...całe dwie, bo przy trzeciej odjechałam.....szkoda słów i wstyd o tym pisać {{:-( Martaczy pomimo zielonego światła na tłuszcz, nie przegięłam? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/75b45c66a36a47f5966d79613669dcd0.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/df27c44012d

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-21 21:23:02 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    ać - jakaś żałosna próba. Jedyne co mi wychodzi to sit upy i przysiady na stołek bez obciążenia. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d10b17e88b034f83bea042affff97a21.jpg * okazało się, że pompki na podwyższeniu robiłam zle /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4124020f0f414f128982c51fe8d048a2.jpg Zmieniony przez - chanula w dniu 2012-09-25 21:16:29 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1b3

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-25 20:55:10 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    T-R-E-N-I-O \-) Wszystkie ćwiczenia 3x 15, przerwa między seriami 1 min. Dzień 1: Klatka + triceps 1. Pompki ręce szeroko 2. Wyciskanie hantelek leżąc (poziomo) 3. Rozpiętki z gumą http://www.youtube.com/watch?v=kOQFl5T7KPE 4. Prostowanie ramienia z gumą zza głowy http://www.youtube.com/watch?v=EFIGhUrBDS8 5. Prostowanie ramienia w tył z gumą http:

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-09 20:08:27 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    ednak długa przerwa dała znac o sobie. Nie dość, że ręce mam wogóle bardzo słabe to jeszcze ta przerwa.....{{:-( /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7eb593884e674e27af1f26b344f45653.jpg - pompki robiłam przy ścianie - wyciskanie hantelek poziomo- na poczatku dałam za duzo dlatego w drugiej serii zmniejszyłam ciężar. Słabiutko....:-( Musze jeszcze raz obejrzeć f

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-14 20:57:35 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    Przy tym BUM się nie potłukłaś za bardzo? nie, nie potłukłam się, ale za to usmiałam się z siebie |-) Czasami mam niezły ubaw %-) Trenio: 1.pompki przyścianie - próbowałam chociaż jedną damską, ale myśłam, że ręce mi pekną, więc wycofałam się do ściany {{:-( 2.Mały ciężar, a reka lewa mi lata niemiłosiernie (no ale te moje łapiny takie słabiutkie

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-06 21:04:30 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    Nareszcie skończyło sie całe wariactwo i mozna zacząć normalnie funkcjonować :-) dzisiaj miska czysta ale nie liczona: chleb razowy, maslo, wędlina własna, ser zółty bigos+ wedlina daktyle, mandarynka, śledzie w oleju Dzień 1 – klatka+triceps/ 3 tydzień. Wszystkie ćwiczenia 3x15,pomiędzy seriami przerwa 1 min. 1. Pompki ręce szeroko  -ściana 15/15

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-01 16:27:35 Liczba szacunów: 0
  • DT chanuli

    Post
    Ladies SFD

    Trenio %-) Dzień 1 – klatka+triceps/ 6 tydzień. Wszystkie ćwiczenia 3x15,pomiędzy seriami przerwa 1 min. 1. Pompki ręce szeroko  -ściana 15/15/15 15/15/15 2. Wyciskanie sztangi leżąc (poziomo)  12kgx15/13kgx10/13kgx10 12kgx15/13kgx12/13kgx10 3. Rozpiętki z gumą  15/15/15 - niebieska 15/15/15 - niebieska 4. Prostowanie ramienia z gumą zza głowy/ pr

    Odpowiedzi: 1066 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-25 20:19:52 Liczba szacunów: 0
  • TRENING 3 DNIOWY CZY DOBRY ?

    Post
    Trening dla początkujących

    nie kumam za bardzo tego ... czy dobrze zrozumialem ze ... to FBW robie sie jakos tak ?? bo narazie nie wiem ile dla mnie to 100% :D PON 15 * A 10kg/25kg/40kg serie po 15pow.. SR 10 * B 10kg/20kg/30kg/40kg serie po 10pow.. PT 5 * A 10kg/15kg/20kg/25kg serie po 5 pow.. PON 15 * B SR 10 * A PT 5 * B ZESTAW 1 NA W

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2007-10-24 22:44:19 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    g razowego 0.5l mleka%-) - Odstęp od ostatniego posiłku: ok.80 min - pompa 10/10 - pobudzenie: 9/10 - skupienie: 9/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a. pompki na poręczach rampa 12 cc/10/15/20 1b.uginanie ramion ze sztanga 4x8x27kg 2a.francuz leżac 4x12x27kg 2b.modlitewnik młotki 4x9x10kg 3a.prostowanie z liną 2x10x10kg 3b.ug

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-02-16 18:10:16 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    : 250 kury 200g razowego - Odstęp od ostatniego posiłku: ok.60 min - pompa 10/10 - pobudzenie: 9/10 - skupienie: 9/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a. pompki na poręczach ccx17 +5/+10/+15kgx12 1b.uginanie ramion ze sztanga 4x8-10x27kg 2a.francuz leżac rampa 10 27/30/32/35 2b.modlitewnik młotki 4x9x10kg 3a.prostowanie z liną

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-02-25 16:38:14 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    jajek+ogrom dodatków%-) - Odstęp od ostatniego posiłku: ok.60 min - pompa 10/10 - pobudzenie: 8/10 - skupienie: 9/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a. pompki na poręczach ccx20 5kgx12 i 2x10kgx12 1b.uginanie ramion ze sztanga 4x8-10x27kg 2a.francuz leżac rampa 8 27/30/35/37 2b.modlitewnik młotki 4x8x13kg 3a.prostowanie z lin

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-03-05 15:04:02 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    owy: 200g kury 100g ryzu - Odstęp od ostatniego posiłku: ok.60 min - pompa 10/10 - pobudzenie: 9/10 - skupienie: 9/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a. pompki na poręczach ccx15 +5/+10/+15kgx12 1b.uginanie ramion ze sztanga rampa 8 27/30/32/35 2a.francuz leżac rampa 8 32/35/37/40 2b.modlitewnik młotki 4x7-8x13kg 3a.prostowani

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-03-19 20:01:51 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    00g ryby 250g ziemniaków - Odstęp od ostatniego posiłku: ok.50 min - pompa 10/10 - pobudzenie: 9/10 - skupienie: 9/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a. pompki na poręczach rampa 12 +5/+10/+15kgx12 1b.uginanie ramion ze sztanga rampa 8 27/30/32/35 2a.francuz leżac rampa 8 32/35/37/40 2b.modlitewnik młotki 4x8x13kg 3a.prostowan

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-03-24 10:39:26 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    ziemniaków opiekanych:-) - Odstęp od ostatniego posiłku: ok.70 min - pompa 10/10 - pobudzenie: 9+/10 - skupienie: 9/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a.pompki na poręczach ccx30 i rampa 10 5/10/15kg 1b.uginanie ze sztanga 27/30/32/35 2a.modlitewnik mlotki 4x10x10kg 2ba.francuz leżac rampa 10 30/33/35/35 3a.uginanie o kolano 2

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-05-07 12:52:02 Liczba szacunów: 0
  • Hyper Pump-relacja Pesymisty

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    8/10 - skupienie: 8/10 - smak: 9/10 - rozpuszczalność: 10/10 - Trening:łapy 1a.uginanie z hantlami 4x8-10x13kg 1b.dociski rampa 8 50/55/60/65 2a.modlitewnik łamana 4x8x27 2b.pompki na poreczach 4x12-15 3a.uginanie o kolano 3x10x10kg 3b.prostowanie 3x12x20kg +2h pilki noznej Działanie:w sumie nie słabnie co mnie dziwi, chyba ciągle tak samo chyba,

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12863 Data: 2013-05-28 10:24:48 Liczba szacunów: 0
  • Ruda / DT / 2013/ 2014 - s.99,106

    Post
    Ladies SFD

    4x10-12 4.Prostowanie, 4 x 15 5.Uginanie, 4x15 6.Przywodziciele, 4-5 x 10-15 Niedziela (lub z nogami w cz/sb) klata/brzuch 1.Wyciskanie na skosie, 3x12-15 2.rozpiętki, 3x12 3.pompki, 3xmax 4.brzuch: 3 ćw. ->3x20reps Wtorek barki/triceps 1.żołnierskie, 4x8-12 2.wznosy przodem (wyciąg dolny), 4 x10-12 3.wznosy bokiem, 4x10-15 4.ściąganie do twarzy

    Odpowiedzi: 1078 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-18 23:36:37 Liczba szacunów: 0