SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    Makro cykl: III Trening: "10" B Trening nr: 14 1. SKOKI DOSIĘŻNE 1x50 skoków 2. WYCISKANIE SZTANGI OD CZUBKA GŁOWY SIEDZĄC34kg: (-3kg) 3. PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY:25kg(-4kg) 4. MARTWY CIĄG : 60kg (-5kg) 5. POMPKI NA PORĘCZACH: 10/8/ 7 6. DRĄŻEK PODCHWYTEM: 10/10/10 7. PRZYSIAD PRZEDNI: 45kg (-5kg) Trening przyjemny, wszystko wykon

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-05 15:38:31 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    Makrocykl: II Trening: "15" B Trening nr: 16 1. SKOKI DOSIĘŻNE 1x50 skoków 2. WYCISKANIE SZTANGI OD CZUBKA GŁOWY SIEDZĄC25kg: (-3kg) 3. PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY: 24kg (-2kg) 4. MARTWY CIĄG : 50kg (-5kg) 5. POMPKI NA PORĘCZACH: 10/ 9/ 7 6. DRĄŻEK PODCHWYTEM: 15/12/ 10 7. PRZYSIAD PRZEDNI: 32 (-8kg) Top sobie trening wykonałem Bachm

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-10 15:02:38 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    Makrocykl: III Trening: "5" B Trening nr: 18 1. SKOKI DOSIĘŻNE 1x50 skoków 2. WYCISKANIE SZTANGI OD CZUBKA GŁOWY SIEDZĄC: 41kg (-3kg) 3. PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY:35kg (-3kg) 4. MARTWY CIĄG SUMO: 75kg (-5kg) 5. POMPKI NA PORĘCZACH:5/5+2kg/5+5kg/5+7kg (+1kg) 6. DRĄŻEK PODCHWYTEM:5+4kg/5+5kg/5+8kg 7. PRZYSIAD PRZEDNI: 55kg (-5kg)

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-14 18:43:27 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień: 24 maja 2010 58 dzień redukcji Makrocykl: IV Trening: "15" B Trening nr: 22 1. SKOKI DOSIĘŻNE 1x50 skoków 2. WYCISKANIE SZTANGI OD CZUBKA GŁOWY SIEDZĄC26kg: (-2kg) 3. PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY: 25kg (-1kg) 4. MARTWY CIĄG : 51kg (-4kg) 5. POMPKI NA PORĘCZACH: 11/8/6 6. DRĄŻEK PODCHWYTEM: 15/12/11 7. PRZYSIAD PRZEDNI: 34 (-6kg)

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-24 10:34:48 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    zenia: 5 to 7 Przerwa: 100 seconds C) Unoszenie sztangielek w opadzie na boki Serie: 5 Powtorzenia: 5 to 7 Przerwa: 90 seconds Czyli przede mną ostatni z wklejonych - zastanawiam się czy czegoś nie pozmieniać w dni troubleshooting. Np pompki na poręczach włożyć gdzieś albo drążek podchwytem? Zmieniony przez - rossi_ w dniu 2010-06-03 11:17:16

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-03 11:15:46 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    wsze podobały takie treningi jak push & pull ale może po prostu 3 ćwiczenia wielostawowe na jednym treningu? np. pon: wyciskanie płasko, podciąganie, mc śr: wyciskanie stojąc, wiosło hantlem, wykroki pt: wiosłowanie, pompki na poręczach, siad tylni ponoć jeden z najlepszych treningów na masę sam zamierzam próbować ale dopiero za jakiś czas:)

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-29 17:01:15 Liczba szacunów: 0
  • Lominox - Walka o masę!

    Post
    Dzienniki Treningowe

    iu łap może lepiej wrzucić mlotki z hantlami? Po 3 - do treningu klaty możesz na środek klatki robić ściskanie drążka w ss z bramą naprzykład :) i wrzuciłbym skos ujemnby lub pompki na poręczach żeby było coś na dolną część klatki. Po 4 - ma łydki 4 x 15 nie wystarczy , daj jendo ćwiczenie wspięcia stojąc a drugie siedząc każde po 4 s naprzykład .

    Odpowiedzi: 277 Ilość wyświetleń: 13432 Data: 2014-12-05 15:53:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Natan33_Living the dream...

    Post
    Po 35 roku życia

    y 15-20 ciężar taper, 3 x wznosy hantle przód ruchy 12-15 stały ciężar z ściąganie linek klata 20-25 ruchów ciężar taper Po tym interwały wioślarz 3x 500m w super serii z 20x pompki z odrywaniem rąk od podłogi. :-);-):-D Wczoraj treningu nie było chociaż miał być ale w pracy takie trzy opony musiałem zmienić po południu i już się nie czułem wieczor

    Odpowiedzi: 616 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-12 08:03:39 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Natan33_Living the dream...

    Post
    Po 35 roku życia

    SFD/2017/5/15/944ad7408df84c5abb8da5de13c6c9f6.jpg Na ręce zrobiłem 3x super seria na wyciągu chwyt lina w z góry wyprosty przedramion 3x 15-20 i z dołu biceps 3x 15-20 Potem pompki na poręczach 3x20-25 z biceps na maszynie modlitewnik 3x15-20 A tak niewinnie miał wyglądać mini carb loading %-) Obróciło się w carbing up cały dzień%-) /SFD/2017/5/15

    Odpowiedzi: 616 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-15 00:26:54 Liczba szacunów: 1
  • cichybob86/dziennik/fotki str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Czw:klata+bary wyciskanie sztangi na skosie + poszedłem sobie na rekord 60kg/6p 100kg/3p 140kg/1p życiówka 145kg/0p pompki na poręczach 10kg/8p 20kg/8p 30kg/8p 40kg/8p wyciskanie ściskające hantli na płaskiej 25kg/8p 35kg/8p 45kg/8p krzyżowanie linek 3x10 tu nie wiem jakie to obciążenie,ale z tego co w specyfikacji dziś było 40kg/8p 55kg/8p 85k

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 6577 Data: 2009-10-29 13:00:13 Liczba szacunów: 0
  • redukcja, rekomp i brzuch morderca

    Post
    Ladies SFD

    1. Pompek nie rób na kolanach. Opieranie ciała na kolana nie pozwala utrzymać właściwego napięcia całego ciała. Jeśli nie jesteś w stanie robić męskich to rób pompki na podwyższeniu dostosowanym do mozliwości. 2. Ile robisz ten trening? Wg schematu masz jasno napisane: pierwsze dwa tygodnie- 2 serie 12-15 powt kolejne dwa tygodnie - 2 serie 12

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5679 Data: 2016-08-17 11:56:46 Liczba szacunów: 0
  • redukcja, rekomp i brzuch morderca

    Post
    Ladies SFD

    z sobą żyć };-) wznosów nie nagrałam, nie miałam możliwości, ale jutro mam trening, więc nagram :) a tymczasem przesyłam inne koszmarki %-) plank i cellulit olbrzym %-): https://youtu.be/yoKCLVQLzgw mc: https://youtu.be/luUelpjgYYc https://youtu.be/rKvbnqpY89s wyciskanie nad głowę: https://youtu.be/ZQ7BaFi3lX0 pompki: https://youtu.be/AYSnxYat0Fw

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5679 Data: 2016-08-27 20:14:56 Liczba szacunów: 0
  • redukcja, rekomp i brzuch morderca

    Post
    Ladies SFD

    Pi pierwsze - idź do okulisty albo psychologa bo masz przewidzenia. Ja żadnego cellulitu nie widzę. W planku wydaje mi się, że wisisz na przedramionach, bo nie masz ściągniętych łopatek, ale słabo się to na filmikach ocenia (sama ze sobą miałam problem żeby zobaczyć) i brakuje tzw. tiltu miednicą- dupkę masz wręcz delikatnie wypiętą. Zrób taki ruc

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5679 Data: 2016-08-29 12:33:23 Liczba szacunów: 1
  • redukcja, rekomp i brzuch morderca

    Post
    Ladies SFD

    Oj tam jedna mała dziurka i już nazywasz to cellulit olbrzym? :D Więcej litości. MC możesz wrzucić do wątku z omawianiem techniki. Pewnie ktoś będzie miał lepsze oko ode mnie bo specjalistą nie jestem. Pompki i tak dobrze, że męskie robisz i pozycja jest prawidłowa. Wyciskanie- jest generalnie ok, ale... moim zdaniem masz za mocno do przodu wysun

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 5679 Data: 2016-08-29 16:08:00 Liczba szacunów: 0
  • Kto w Sylwestra cwiczy bice. ten ma chcice na dziewice %-) spam vol 21

    Post
    Trening dla początkujących

    kurde widizalem ostatnio tabate (jakies pompki i do gory) o tym mowa? czy ta z przysiadami ? daje to efekt?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-13 22:36:58 Liczba szacunów: 0
  • Kto w Sylwestra cwiczy bice. ten ma chcice na dziewice %-) spam vol 21

    Post
    Trening dla początkujących

    no, możesz dodać pompki takie, jak w kung pou, że odpychasz się oddechem mc nie, bo wtedy nie przećwiczysz całego ciała

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-18 19:32:32 Liczba szacunów: 0
  • Kto w Sylwestra cwiczy bice. ten ma chcice na dziewice %-) spam vol 21

    Post
    Trening dla początkujących

    sam drążek starczy do przećwiczenia całego ciała pistolety drążek pompki i chvj

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-20 18:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Zmagania Natki, czyli pomoc przy diecie

    Post
    Ladies SFD

    Jeśli chodzi o trenerów to się zgadzam, wszystkie treningi ustalają na jedno kopyto - podejrzewam, że może McFit zatrudnia osoby o średnich kwalifikacjach, albo mają jakieś szkolenia pod siebie i tam im te "treningi" ustalają Właśnie zbieram się na siłownię, ale szczerze mówiąc mam taki mętlik, że nie wiem od czego zacząć i za co się wziąć:-? Plan

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 2015-05-05 17:41:47 Liczba szacunów: 0
  • Zmagania Natki, czyli pomoc przy diecie

    Post
    Ladies SFD

    W końcu mam chwilę na podsumowanie tygodnia. Od środy siedziałam w domu na l4 z powodu przeziębienia, ale treningi i dieta na 100% ;) 1900 kcal, B 130 T 75 W 180, wyjątkiem był wczorajszy dzień, byłam na urodzinach znajomego, pól dnia robiłam torta(musiałam spróbować%-) , ale to wyjątkowa okazja Wtorek: Wyciskanie sprzed głowy na maszynie 3 x 10 pw

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 2015-05-10 18:53:25 Liczba szacunów: 0
  • Jak rosnąć szybciej i więcej by mjoza version 1.0

    Post
    Inne dyscypliny

    Wiesz jak na razie to w ogóle nie mam zamiaru ćwiczyc niczego z ciężarami. Jak zacznę ćwiczyć to wtedy już wszystko, ale na razie podciągam się, robię pompki, spięcia i jeszcze do tego trening na wyskok i starczy.

    Odpowiedzi: 295 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-27 16:14:37 Liczba szacunów: 0