SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    ej mowie doloze 2kg...a tu zamiast 38 kg na sztandze 44 kg - zonk8-) ale 52 kg to byl max ktiry dzisiaj podnioslam - w dipach plecy mnie bolaly - znaczy poparzenie }:-(}:-( -pompki - slababylam - tylko damskie{:-( SUPLE - tran - glucozamina - wiesiolek - coenzym Q10 - tyroksyna 200mg - lipoX pack dziekuje za uwage ...padam na twarz.. gdyz z

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-02 23:37:17 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    jak czytam Twoje ćwiczenia....to już mnie wszystko boli |-) |-), szczególnie ręce...po pompkach ;-D robisz męskie pompki?? . No to....lecisz z tym koksem };-) na avatarze to Ty? Zmieniony przez - chanula w dniu 2012-10-05 19:00:06

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-05 18:59:09 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    DZIEN 2 z 112 TRENING /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e4e608d68ca14ec8a152b1dcd38b581e.JPG robilam jak pisalam wczesniej wytrzymke tylko - pompki-meskie tylko w ostatniej serii i pierwszej po 5 razy - w burpees - tez na kolanach - pajacyk w tym wszystkim jest niezlym odpoczynkiem :-P:-D MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5142552d5b6c47aabe8cabb6750bd50a.JPG S

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-09 18:48:59 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    |-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/65d9de41fe7748d0b930b9a7bc81482c.png tetno mierzylam gdzies 1 minute, moze troche wiecej zanim sie zwleklam z podlogi to stopera znowu umie zrobic pompki 8-) co prawda jescze nie 20 w calosci ale 10 juz cieszy 8-) ciekawe ze pierwszza serie robilo mi sie gorzej niz druga ...z reguly bywa odwrotnie8-O musze sie tez pochwa

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-06 17:17:11 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    lam rady wziac ani kg w rece...teraz torzucam kg ....choc oststnia seria jescze jest 10/5 - plie - cel schodzenie coraz nizej , chociaz z tym ciezarem utrzymanie rownowagi czasem jest sztuka - pompki - cel cyckami albo nosem dotknac podlogi o i chyba tyle .... spdam dzieckom czytac;-D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3ab3de245bbf4c5c9c7fa55d23f99d0a.png

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-14 22:43:19 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    Z życzeniami Dosiego Roku :-) Dzień 1 1. Wyciskanie hantli siedząc na piłce 3 x 12-15 2. Rozpiętki na piłce 3 x 12-15 3. Odwrotne rozpiętki na piłce 3 x 12-15 4. Pompki opierając się o piłkę 3 x 20 5. Wznosy bokiem siedząc na piłce 3 x 12-15 6. Wyciskanie hantli leżąc na piłce 3 x 12-15 Dzień 2 1. Przysiad plie 4 x 15 2. Przysiad na niski stołek z

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-06 09:09:56 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    k nigdy pierwsza seria to takie 'macanie' sie z ciezarem ...ale trzecia to ledwo ledwo ale dalam rade przy 12 dwunastym powtorzeniu wmawialm siebie ze jeszcze tylko trzy ze dam rade ....no i...mimo piekacych miesni zrobilam 8-) no i pompki na pilce - wyzwanie - zeby zrobic 20 ..i niezle podnosza tetno;-D odmeldowuje sie mam spotkanie o 11

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-06 11:16:48 Liczba szacunów: 0
  • leah[50 tka]

    Post
    Ladies SFD

    leah - mam do Ciebie pytanie bo robilas ten trening,ktory ja teraz robie: otoz przegladajac dzienniki innych widze,ze odwrotne pompki trzaskaja ot tak sobie po 30 i nawet sie nad nimi nie zatrzymuja w komentarzach jakby to bylo najprostsze cwiczenie pod sloncem.Ja mam problem zeby ciurkiem zrobic 15 (i jeszcze musze pamietac,zeby odpowiednio rece u

    Odpowiedzi: 1760 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-10 22:33:35 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/MALI pods. 21

    Post
    Ladies SFD

    No to nowy trening /-)_ Rozkład w tygodniu: Dzień 1: Plecy, klatka, barki Dzień 2: Brzuch + :-D Dzień 3: Nogi Dzień 4: Brzuch i cardio Dzień 5: Biceps, triceps, barki Dzień 6: :-D Dzień 7: Off albo callanetics DZIEŃ 1: PLECY/KLATKA/BARKI 1 seria rozgrzewkowa z 15-20 powtórzeń z wszystkich ćwiczeń w obwodzie, potem obwody właściwe Obówd 1: 20 powt

    Odpowiedzi: 237 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-18 11:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/MALI pods. 21

    Post
    Ladies SFD

    PONIEDZIAŁEK 10.06.2013 DZIEŃ 57 TYDZIEŃ 9 DODATKOWO: rano - PW dom-praca 40min po południu - PW praca-siłownia 30min TRENING: PLECY/KLATKA/BARKI 1 seria rozgrzewkowa - 15 powtórzeń z wszystkich ćwiczeń w obwodzie obwody właściwe: Obwód 1: 20 powt. Obwód 2: 15 powt. Obwód 3: 10 powt. (nowe wyniki - FIOLET) 1. Ściąganie drążka do klatki 17,5

    Odpowiedzi: 237 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-10 22:02:59 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition!/MALI pods. 21

    Post
    Ladies SFD

    NIEDZIELA 16.06.2013 DZIEŃ 63 TYDZIEŃ 9 TRENING: PLECY/KLATKA/BARKI dziś zrobiłam poniedziałkowy treningu - jutro ruszam głębiej w Norwegię :-) a jak wrócę wieczorem to nie będę miała siły na trening:-) jutro dzień off 1 seria rozgrzewkowa - 15 powtórzeń z wszystkich ćwiczeń w obwodzie obwody właściwe: Obwód 1: 20 powt. Obwód 2: 15 powt. Obwód

    Odpowiedzi: 237 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-16 23:05:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rywalizacja: PASIBRZUCHY v6 - Podsumowanie str.68

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://img513.imageshack.us/img513/2813/elrl.png Niedziela 09.03.2014 http://img691.imageshack.us/img691/6053/oett.png Czas postu: ~16h Czas uczty: ~8h Posiłek nr 1 Wieprzowina łopatka Chleb razowy Ogórek Posiłek nr 2 Maślanka Twaróg tłusty kapusta białą Posiłek nr 3 Pierś z kurczaka Pomidor Brokuł http://img855.imageshack.us/img855/3838/m8i8.png

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-10 10:54:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rywalizacja: PASIBRZUCHY v6 - Podsumowanie str.68

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://img46.imageshack.us/img46/1216/wdmc.png Poniedziałek – 10-03-2014 – DT http://img691.imageshack.us/img691/6053/oett.png Czas postu: 20h Czas rozpoczęcia i zakończenia uczty: 16:30-22:00 Posiłek po treningu: -100g kaszy jaglanej z suszoną żurawiną, posypanej wanilią. -250g sznycla z indyka z papryką, pomidorami, cebulą i czosnkiem, przyprawio

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-10 22:31:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rywalizacja: PASIBRZUCHY v6 - Podsumowanie str.68

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ły. III Posiłek: 5 jaj, chrzan z majonezem. Dodatki: Mleko. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f2149016570347cc8e6796fb70e7c366.png 15 swing // 1 pompka na sztangielkach 14 swing // 2 pompki na sztangielkach 13 ..... // 3 ....... 1 swing // 15 pompek na sztangielkach Całośc 9 minut. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/af2d3b6305594c1a9ca14a97716c1105.png Po świetach. M

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-22 18:23:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rywalizacja: PASIBRZUCHY v6 - Podsumowanie str.68

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2f2437f9bccd4cedb6c46767ef30991f.png środa 23.04.2014 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3a8f330fe7cd4e76b6cebf1f37ee5668.png Po treningu: 30g białka sciteca. I Posiłek: 250g kurczaka,60g grahamu, brokuły. II Posiłek: 250g kurczaka, brokuły. III Posiłek: 5 jaj, 60g śledzia, 100g grahamy chrzan z majonezem. Dodatki: Mleko. /Obrazk

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-23 13:55:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rywalizacja: PASIBRZUCHY v6 - Podsumowanie str.68

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    rening: Wykonano kompleksy metaboliczne 4 serie w każdej serii 6 ćwiczeń : - przysiady 20 powtórzeń, - wznosy nóg leżąc na plecach (przy opuszczaniu nie dotykają ziemi x20, - pompki x15, - bieg w miejscu x30 na każdą nogę, - spięcia brzucha x20, - brupees x15 Jedna seria wykonana w 3:30 minuty między seriami 1 min przerwy. http://imageshack.com/a/i

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-14 21:50:26 Liczba szacunów: 0
  • Trening - metoda Lafay'a

    Post
    Trening w domu

    To same straty widzę w sprzęcie :-) Ja do rozgrzewki dodaję skakankę, przysiady, zwykłe (na szerokość ramion ) pompki, jakieś pajace + 5-20 s co 2-3 ćw rozciągające. Im lepsza rozgrzewka tym mniejsze ryzyko, że się potem zasapiesz strasznie, albo że Cię złapie "kolka". Ile czasu odczekałeś po posiłku nim zacząłeś tren? Może za szybko..

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2729 Data: 2013-04-02 12:59:36 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Ann podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 24 , Wtorek, 04.05.2011 protokół insulinowy dzień 12 TRENING obwód x 10 100 x skakanka 10 x burpees 10 x pompki męskie 10 x przysiady czas:33:00:8 Po 2 obwodzie wiedziałam , że lekko nie będzie. w końcówce aż w głowie mi pulsowało od wysiłku. bieganie: 65min Brat stwierdził, że idzie biegać. Postanowiłam wybrać się z nim. Trochę ciężko si

    Odpowiedzi: 408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-03 20:39:19 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Ann podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 26 , czwartek 05.05.2011 protokół insulinowy dzień 14 TRENING: 30-20-10 - push press 25kg - sit- ups - pompki męskie - przysiady (bez obciążenia) - invert rows -swing 12,5kg czas: 18:11:8 min aero:45 min UWAGI: Trochę bałam się dzisiejszego treningu bo trochę bark mnie pobolewał rano po wczorajszym treningu(kombinacja). chciałam wziąć więk

    Odpowiedzi: 408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-05 15:45:36 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Ann podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    ll** -------------------------- 25 CurtisP 25 przysiadów 800m sprintu * i ** = 22,5kg (+2,5kg) Czas:32:42:2 (+16sek) zwiększyłam cięzar o całe 2,5kg oraz wykonałam wszystkie pompki męskie a ostatnio tylko w 1 obwodzie a reszta szła na podwyższeniu aero: 30min Trening masakra. najgorsze jest jak oczy szczypią od potu. ------------------------- DI

    Odpowiedzi: 408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-19 21:42:33 Liczba szacunów: 0