SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Czy opłaca się skorzystać ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Oto ten plan: 1. Klatka: 1. Pompki z nogami u góry 4 x 8 2. Popmki na taborecie 4 x 8 Plecy: 1. Podciąganie normalnym podchwytem 3x 3 2. Podciąganie się szerokim nachwytem 2x 2 3. Unoszenie tłowia w leżeniu przodem 1x 10 Barki: 1. Unoszenie ramion przodem 3 x 8 2. Unoszenie ramion bokiem 2 x 8 Nogi: 1. Przysiady ( z rękami na karku )

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2004-09-05 14:26:09 Liczba szacunów: 0
  • czym zastąpic ławke w domu?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rób różnego rodzaju pompki. Skos zastąpią pompki z nogamu na podwyższeniu...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 2006-08-30 20:21:13 Liczba szacunów: 0
  • pompki na poręczach!!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    wiazania sa dwa: Robisz je tak jak wyzej napisal kolega nie do konca, i stopniowo starasz sie poglebiac ruchy, Ewentualnie (tylko nie wiem czy Ty cwiczysz czy tylko robisz te pompki na poreczach) przechodzisz na zwykla lawke gdzie cwiczysz klatke, wzmacniasz triceps, a pompki dorzucasz dopiero w momencie kiedy sie wzmocnisz. No, ale mowie nie wiem

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 965 Data: 2011-02-05 00:32:54 Liczba szacunów: 0
  • To są moje zdj. oceńcie je. zdjęcia te są z tamtego roku.

    Post
    Galeria Zdjęć

    Na klate mozesz robic pompki pomiedzy krzeslami, pompki z nogami na krzesle, rozpietki na lawce, wyciskanie pod roznymi katami. Musisz sprawdzic co na Ciebie najlepiej dziala. Co do sylwetki to imo nie jest zle, jak sam piszesz klata mocno odstaje. Chociaz jak na 2 lata, to moglo byc lepiej. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4000 Data: 2006-05-24 13:53:23 Liczba szacunów: 0
  • pompki w podporze tyłem a pompki

    Post
    Trening w domu

    jesli chcesz robic wiecej pompek klasycznych to rob pompki klasyczne;-)a tak czysto teoretycznie to wzmacniajac triceps robiac pompki w podporze tylem moze sie to przelozyc na lepszy wynik w tych pierwszych,wlasciwie jaki jest twoj cel? Zmieniony przez - adamur w dniu 2013-10-24 22:39:40

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2013-10-24 22:38:38 Liczba szacunów: 0
  • ZAWODY-ATAK

    Post
    Inne dyscypliny

    Dobra jutro mam mecz to co robiłem przez ten czas to wspięcia 2x100 pompki przy ścianie 2x50 pompki tyłem te które na triceps działają 60 i jakieś tam rozciąganie raczej nic mi to nie dało ale przynajmniej mam to w świadomości ze coś robiłem a nie siedziałem na dupie :D

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1873 Data: 2009-04-15 10:21:20 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan treningowy . Oceńcie i poprawcie.

    Post
    Trening w domu

    sry pomyłka w planie dałem niepoprawiony.. I Klatka Biceps - poniedziałek II Barki nogi - środa III Plecy Triceps - piątek I Pompki 3x(10,8,5) Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 4x20 Rozpiętki na ławeczce 4x20 Uginanie Hantli stojąc 3x10 Uginane hantli stojąc chwytem młotkowym 3x10 II Wykroki 3x20 Martwy Ciąg 2x20 wspięcia na palcach 4x10 Wyciskan

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2096 Data: 2012-05-16 21:16:11 Liczba szacunów: 0
  • 4rScorpion, doigrałeś się...

    Post
    Sztuki Walki

    kopt ale pompki to jeszcze są przyjemne ;P zobaczysz hopo-pompki to Ci się dopiero spodoba

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 4955 Data: 2009-08-24 11:22:31 Liczba szacunów: 0
  • Ja już nie chce być "chudzielcem"

    Post
    Trening w domu

    Trening dla osoby w wieku 13 lat ( do ocenienia i poprawy) Rozgrzewka : 1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu krążenie ramion w przód i w tył po 15-20 razy. 2. Stanie w rozkroku ramiona w góre, skłony tułowa w przód i w tył z pogłębieniem po 15-20 razy. 3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, naprzemianstronne skłony tułowi w bok 15-20 razy. 4. Sta

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2071 Data: 2008-07-03 12:12:05 Liczba szacunów: 0
  • *** Piję piwo na kolację i nie ćwiczę, bo... WAKACJE ***

    Post
    Trening dla początkujących

    Takie cos se ulozylem Poniedziałek Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 Wyciskanie francuskie 5x5 -Brzuch (jakies 3 cwiczenia) 5x5 Wtorek Przysiad 5x5 Wycisk góra lub stojąc 5x5 Martwy Ciąg 5x5 Uginanie bicepsa 5x5 Barki 5x5 Brzuch (3 cwiczenia) 5x5 Piątek Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wiosłowanie 5x5 Pompki tylem 5x5 Brzuch (3 cwicz

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 13:47:08 Liczba szacunów: 0
  • *** Piję piwo na kolację i nie ćwiczę, bo... WAKACJE ***

    Post
    Trening dla początkujących

    ta i 4 capsy krety olimpa a tak powaznie: czesc czesc jak tam? fajnie a u ciebie? dobrze;] od dawna tu cwiczysz od xxxx ja od xxx co teraz robisz? triceps a ja zaraz zazne plecy robic jakie jest twoje ulubione cw? pompki bez rak ooo naprwade? moje tez xxxxxxxxxxx

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-29 15:15:03 Liczba szacunów: 0
  • *** Piję piwo na kolację i nie ćwiczę, bo... WAKACJE ***

    Post
    Trening dla początkujących

    Krotsza wersja treningu: A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max + brzuch/lydki B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -klasyczny MC 5 x 5 -drazek podchwytem 3 x max + brzuch/lydki Wersja treningu bardziej rozbudowanego: A -przysiady 5x5 -wyciskanie na plaskie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-29 22:01:18 Liczba szacunów: 0
  • *** Piję piwo na kolację i nie ćwiczę, bo... WAKACJE ***

    Post
    Trening dla początkujących

    to moj plan: Poniedziałek 1.Przysiad tylni 5x10 2.Dociskanie 5x5 / Pompki na poręczach wersja na klatę 3.Prostowanie ramienia z hantlem w opadzie tułowia 5x15 4.Drążek podchwytem 5x5 Środa 1.Martwy ze szrugsem 5x10 2.Wioslowanie sztanga 5x8 3.wycisk na barki 5x10 4. coś na biceps 5x15 Piątek 1.Wycisk na skosie dodatnim 5x5 2.Wysoki step

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-29 22:17:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening przy niskiej wadze.

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz nie ma mowy o sprzęcie, ponieważ go nie posiadasz - hantli 2x3kg sie nie liczy, no chyba że do fitness dla pań bądź na rozgrzewkę Domator - wszystkie ćwiczenia z wykorzystaniem swojej masy ciała

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 849 Data: 2013-02-07 23:07:34 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    sh press 3x 10 60sek przerwy 15/17/20x9 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami 6/8/8 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 10/10/10 3a. wypady 6/8/8 3b. pompki 11/9/8 4a. plank 3x max 25/20/18 4b. woodchoper 3x 10 15/20/15 - robiłam na maszynie 10 min orbi + rozciąganie 1. - robiłam z gryfem łamanym, co było dość niewygodne, a

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2013-09-24 16:01:42 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    ysiad przedni z push press 3x 10 12/12/17x8 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami 7/7/7 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 5/7/7 3a. wypady 7/7/7x8 3b. pompki 13/9/9 4a. plank 3x max 22/20/ost. seria to już plank nie był 4b. woodchoper 3x 10 5/5/5 20 min maszyna eliptyczna + rozciąganie Dieta: +suple: wiesiołek, castagnus,

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2013-10-07 21:35:40 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    ba. Rozgrzewka 1. przysiad przedni 30/30/32.5 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami 7/7/7 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 7/7/7 3a. wypady 5/5/5 3b. pompki 11/9/6 4a. plank 3x w granicach ponad 20 sek., ale z tego to chyba kilka sekund było planka, a nie wiszenia na rękach 4b. woodchoper 5/5/5 10 min wioślarz + rozciąganie

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2013-10-22 21:59:37 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    5/32.5/34.5 15/20/20x11 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami 5/5/7 6/6/6 2b. wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 7/7/7 6/6/8 3a. wypady 5/5/7 6/6/6 3b. pompki 14/13/8 15/12/11 4a. plank 3x max bez liczenia - próbuję różnych kombinacji, żeby to było plankiem 4b. woodchoper 3x 10 5/5/5 5/5/5 10 min rower spinningowy, 10 min w

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2013-11-18 22:24:22 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    zedni: 20/27.5/32.5/34.5 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami 6/6/6 5/5/7 2b. wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 6/6/8 7/7/7 3a. wypady 6/6/6 5/5/7 3b. pompki 15/11/10 14/13/8 4a. plank 3x max jak ostatnio bez liczenia - próbuję różnych kombinacji, żeby to było plankiem 4b. woodchoper 3x 10 5/5/5 5/5/5 5 interwałów 30/30 n

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2013-11-23 14:00:01 Liczba szacunów: 0
  • [M] al0/DT

    Post
    Ladies SFD

    5/5 6/6/6 2b. wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 7/7/7 (byłam na siłowni, na której nie ma hantelki 8 kg) 6/6/6x12 (nigdzie nie było 8kg) 3a. wypady 5/5/5 6/6/6 3b. pompki 17/13/10 17/13/10 4a. plank 3x max wreszcie mi się udało zrobić dobrze (chyba)! - koło 10 sek. wszystkie serie 4b. woodchoper 3x 10 5/5/5 5/5/5 20 min rower spinningow

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2013-12-03 10:25:04 Liczba szacunów: 0