SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    serii trener mówił że już mi plecy uciekały a i plecy mnie bolały po ostatniej serii i nie wiem czy nie zmienię na wzniosy lawce ?? 3 tu bez zmian 4 bez zmian 5 bez zmian 6 pompki ok 7 jeżyki na maszynie ciężko z 20 kilo Marsz na bieżni 4,5 a wznios 10 % myślałam że umrę :-(A zimno mi było całkiem jak bym całą energię straciła /ObrazkiSFD/Zdjecia

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-04 13:38:21 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    micha czysta ale nie za bardzo dojedzona i serem dopycham płyny słabo supli zero warzywa pomidory i ogórki :-) ćwiczenia były lekkie ale bieżnia 15 minut wznios szybki marsz pompki 12 10 8 plank max 2 serie i w tym palnk boczny wzniosy bioder cc 15 1

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-25 21:27:23 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Trening rozgrzewka pompki i tu /-)_ progres łał do każdego cwiczenia albo dołozyłam obciążenie albo zwiększyłam powtórzenia wyciskanie z przysiadem też było ciężko jak diabli .Było spoko Areo nie dałam rady zrobic Miski nie wstawiam bo była wyjazdowa i jadłam w restauracjach ale czysto ,dzis mogłam chlebem przekroczyc delikatnie ww . A i stra

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-04 21:36:46 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    trasznie ciężko nyło z tym przysiadem w 3 serii Po 1 nie mam stojaka na sztangę ,sztangę unoszę z siadu z ławeczki i obawiam sie że powyżej tego 35 kilo strzeli mi kregosłup. pompki coraz gorzej aha i jest jeszcze jedno ćwiczenie ktore było w planie ale nie mogłam znaleśc nazwy jego w spisie to jest podciąganie sztangielek tułowia i teraz go szuka

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-24 20:44:21 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    czyłam,ale zrobiłam trening tylko areo nie dałam rady .Jutro też wstaję o 5 i również aktywny dzien mnie czeka .Postaram się pomiary zrobic w niedzielę . ROZGRZEWKA pajace 1 pompki wąsko i tu ręce mam na szerokość barków ale staram sie je uginac wzdłuż ciała ,i niestety nie jestem w stanie bardzo nisko zejść 2 to ćwiczenie zdaje sie nazywa kaptur

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-08 20:42:15 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    ciem obowiązku zrobiłam trening. Raz w tygodniu jak robię to myslałam że bedzie spory progres ale niestey nie we wszystkich ćwiczeniach ,na początku tak a potem spadek siły 1 pompki i tu ładnie poszło progres i bark nie dokucza w tej pozycji 2 wiosło i tu w ostatniej seri dodałam ale zmieniłam kolejność i w MC miałam juz bardzxo mało siły 3 MC spad

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-01 13:04:11 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    TRENING B 1POMPKI KLASYCZNE 22-18-13 PROGRES 17-15-10 2MC 15*40KG-15*40KG-12*50KG MAŁY PROGRES 15*40-15*50-10*50KG 3WIOSŁO NACHWYTEM 13*30KG-15*30KG-15*30KG 15*30-12*30-12*30 PROGRES 4ŚCIAGANIE DRĄŻKA DO KLATKI SZEROKO 15*4 SZTABY-15*5 SZTABY-12*6 SZTAB 15*4 SZTABY- 15*4 -12*4 LEKKI PROGRES 5MOST BIODROWY DZIS ZAPOMIAŁAM ZROBIC 15*3 SERII *CC 6SWI

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-26 15:49:40 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    wzniosy ręki ,wyciskania wszelkiego rodzaju ,oraz bolące kolana ,próbowałam kilka razy robic przysiad i niestety ból kolan problemy z wchodzeniem po schodach. Uwielbiam robić pompki (ale i tu czasem bark sie odzywa) ,planki .Ogólnie nie wiem jaki plan sobie ułożyć żeby sie nie zniechęcać i poprawić swoja kondycję . Martwy ciąg sprawia mi problem z

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-03 08:52:42 Liczba szacunów: 0
  • Lat 16, 180 cm i 63 kg. Poprawa sprawności fizycznej i siła

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ząco - 25 wymachów pomiędzy ćwiczeniami 30 sekund przerwy Trening B - kondycyjny Bieg 1000 m. - sprint przysiady z wyskokiem - 25 razy Skip kolana do klatki piersiowej 200 m. pompki 10 razy Bieg 500 m. - sprint brzuszki 20 razy pomiędzy ćwiczeniami 30 sekund przerwy Trening C - wytrzymałościowy bieg - 2 km. sprint/trucht - 15/25 pompki - 10 razy bi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 907 Data: 2012-12-02 18:31:07 Liczba szacunów: 0
  • Lat 16, 180 cm i 63 kg. Poprawa sprawności fizycznej i siła

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tułowia - 15 razy pomiędzy ćwiczeniami 30 sekund przerwy Trening B - kondycyjny Bieg 1000 m. - sprint przysiady z wyskokiem - 25 razy Skip kolana do klatki piersiowej 200 m. pompki 10 razy Bieg 500 m. - sprint brzuszki 20 razy pomiędzy ćwiczeniami 30 sekund przerwy Trening C - wytrzymałościowy bieg - 2 km. sprint/trucht - 15/25 pompki - 10 razy bi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 907 Data: 2012-12-02 18:33:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    wycie 3s - Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie tułowia / jednorącz w oparciu o ławkę 3s - Wyciskanie francuskie hantla jednorącz 2 - Pompki w podporze tyłem - "odwrotne pompki" 2s 5.SOBOTA *PLECY + PRZEDRAMIĘ PLECY - Wiosłowanie sztangą 3s - Wznosy barków "szrugsy" 3s - Yates rows 3s PRZEDRAMIĘ - Obracanie przedramion z hantlami 3s

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2012-03-03 02:55:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy prosze o rady

    Post
    Trening w domu

    Przekształciłem trochę trening i teraz wygląda tak: Poniedziałek, środa, piątek -Przysiady 4 serie (20 powtórzeń) -Podciąganie na drążku podchwytem 4 serie(10 powtórzeń) -Pompki 4 serie (25 powtórzeń) -Pompki z nogami na dużym podwyższeniu 3 serie (20 powtórzeń) -Podciąganie zgiętych nóg wisząc na drążku 3 serie (20 powtórzeń) -Wspięcia na palce na

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 500 Data: 2012-08-28 14:12:11 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    C2 "Dzień dobry" D. plank (1x max) Dzień 2. A. Martwy ciąg B1. Wyciskanie sztangi stojąc B2. Podciąganie/opuszczanie na drążku C1. wypady C2. Wznosy bioder na piłce D. pompki 1 seria max do tego treningu chciałabym dodać jeden dzień na pupę, dokładnie myślałam o czym takim: Dzień 3 "pupa" 1a. przysiad z noga na piłce 1b. przysiad plie (bez

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-12 08:10:35 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    skok) max w 30 min 9 pełnych obwodów + 10xSDLHP + 9xPU + 8xSwing dokończyłam ten 10 obwód i czas całkowity to 31:05 Ślizgałam się na własnym pocie skapującym ze mnie. SDLHP i pompki najbardziej dały mi w kość. W ostatnich obwodach po 5 SDLHP miałam króciutkie przerwy. Ale za to pomiędzy całymi obwodami przerwa trwała tyle co na kartce zrobienie kre

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-08 19:14:10 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    ę tylko 10x więc na tym skończyłam i silniejszą też zrobiłam 10 C2. Robione powoli z zatrzymaniem u góry. Po MC najbardziej męczące ćwiczenie %-) D. Coraz łatwiej wychodzą mi pompki i ta walka o to ostatnie powtórzenie, żeby nie wybić sobie zębów }:-( Tabaty nie muszę chyba komentować, bo komentarz zawsze będzie ten sam #-P#-P#-P Wrażenia ogólne: B

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-14 19:56:45 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 25 (15.05.2012) I – 3jajka, maca, ananas, imbir, cynamon, konopia, chia, włoskie, razowiec II – śledzik, olej z awokado III – resztka karkówki z razowcem IV – zupka indyjska* (zdjęcie) V – makrela, brazylijskie *znalazłam przepis w starym dzienniku Rudej_29 na zupę indyjską z soczewicy i przerobiłam przepis na własne potrzeby, czyli: rosołek

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-15 19:34:18 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    lona, mięta, kawa, herbata z liści malin suple: omega3, greens, ZMA, tran, Mg+Ca Trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/dc3874821f604ff9b3d70a5186bb600d.jpg Wrażenia ogólne: Kończąc pompki (a raczej próbując dociągnąć 19) po prostu padłam na twarz i nie mogłam wstać. Żeby się podnieść przeturlałam się na plecy i powoli wstałam bo ręce miałam prawie bezwła

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-21 20:05:14 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    pompka 10 przysiad x10 czas: 32:13 Słoneczny i cieplutki dzień. Dzisiaj ćwiczyłam na dworze, było super. Zapocona i dysząca ledwo co wracałam do domu. Udało się wszystkie pompki robić męskie 8-) , przysiad ATG :-) Lubię wytrzymki :-)) Ponawiam moją prośbę o sprawdzenie techniki, linki do filmików we wczorajszym poście. Bardzo dziękuję! Jajko ud

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-22 19:49:21 Liczba szacunów: 0
  • Arphiel/DT/rzeźba/ start str 18/podsumowanie str49

    Post
    Ladies SFD

    + PN = 1) 10x burpees (męska + wyskok) 10x plank up 10x swing oburącz (16kg) 10x thrusters (sztanga 20kg) 10x przysiad 10x jump lunges (LN + PN = 1) x5 czas: 44:36 Wszystkie pompki robione bez przerwy 8-) plank up #-P Tylko 5 serii (oryginał miał 10) a wyssał ze mnie wszystkie siły. Mam tendencję do przyspieszania im bliżej końca – pierwsze obwod

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-05 19:51:46 Liczba szacunów: 0
  • Na własną rękę

    Post
    Trening dla początkujących

    A - Przysiady ze sztangą na barkach - Wiosłowanie sztangą nachwytem - Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - Pompki na poręczach (wersja na klatę) - Wyciskanie sztangielek na ławce siedząc - Szrugsy - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem - Wyciskanie francuskie leżąc na ławce płaskiej - Łydki - Brzuch B - Prostowanie nóg w siadzie - Martwy

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 712 Data: 2016-03-14 16:09:34 Liczba szacunów: 1