SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • [BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ŚRODA DZIŚ -Klata płaska (8-12) 1) 120.kg x7 (+2.5kg) 2) 115kg x8 3) 115kg x8 4) 115kg x8 (+5kg) -Pompki z ciężarem na plecach 1) 45kg x 12 2) 45kg x12 -Ściąganie drążka do klatki (zmieniłem zza głowy na do klatki, spadł ciężar, ale bark mnie bolał) 1) 79kg x10 2) 79kg x8 -Przyciąganie linek do brzucha siedząc 1) 79kg x12 2) 79kg x12 Biceps + Tric

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-12 11:20:24 Liczba szacunów: 1
  • Pomuzcie!

    Post
    Trening dla początkujących

    anie klaty na plasko 3x10 wyciskanie klaty ale nie na plasko tylko z podniesiana lawka 3x10 wyciskanie chyba klate tylko ze lape sztange bardzo waska Wtorek: 4x30 brzuch 2x30 pompki Sroda 5x10 biceps 5x10 triceps 5x10 motyle Czwartek 4x30 brzuch 2x30 pompki Piatek: 5x10 nogi 5x10 barki 3x10 kaptury Prosze o konsultacje czy dobrze dobralem sobie tre

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 2009-03-05 19:57:40 Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu (rezygnacja z przysiadu i mc na jednej sesji treningowej)

    Post
    Trening dla początkujących

    ztangą lub sztangielkami Push 2 Przysiady Wyciskanie sztangi lub sztangielek leżąc Wyciskanie sztangielek siedząc Wykroki ze sztangielkami Wyciskanie wąskim chwytem lub pompki odwrotne (triceps dips) Pull 2 1.Martwy ciąg na sztywnych nogach 2.Podciąganie na drążku 3.Wiosłowanie ze sztangielką 4.Uginanie młotkowe ze sztangielkami 5.Face

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2018-07-05 22:56:56 Liczba szacunów: 0
  • trening na rzezbe/mase

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Przysiady wykroczne ze sztangielkami 3x12 2. Pompki z 3 krzesłami 3x12 3. Pompki ręce na stołku 3x12 4. Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3x12 5. Wiosłowanie sztangielką w opadzie 3x12 6. Wyciskanie sztangielek siedząc (do góry) 3x12 7. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc ze skrętem 3x12* 8. Wyciskanie sztangielki stojąc do góry (fran

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 744 Data: 2009-07-08 21:08:02 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - KONIU, PODSUMOWANIE STRONA 94.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dziś strasznie „dynamiczny” dzień – uczelnia, trening, po treningu zająłem się zarabianiem pieniędzy i zeszło do wieczora, wieczorem z kolei musiałem jechać po dziewczynę do laboratorium - myślę, że nikt nie chciałby sam siedzieć w nocy w zakładzie medycyny sądowej obok prosektorium. Wreszcie pamiętałem o zakupie or

    Odpowiedzi: 1184 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-04 02:38:47 Liczba szacunów: 0
  • Poprawa mojego mini planu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Każdego dnia jem sporo białka a te śledzie po treningu to takie coś ala" BCAA". Diety jako takiej nie mam - staram się stosować do 10 zasad żywienia. Codziennie mam ok. 5 posiłków. Rozpiska FBW: 1. Podciąganie na drążku różnymi stylami , łącznie 50 powtórzeń 2. Podnoszenie się na dippach - 30x 3. Pompki wąskie - 50x 4. Pompki szerokie 50x

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2009-05-25 19:45:52 Liczba szacunów: 0
  • niedorozwój dolnych rejonów klatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Bez przesady. Porecze V, U, II sa rownie dobre i dobiera sie je dla odpowiedniego celu, bodzca i stopnia zaawansowania. Mnogosc wariantow jest tu zaleta a nie przeszkoda. Nawet najlzejsza opcja pelniej sponiewiera ci dol i centrum klatki niz wyciskanie lezac plasko. Co do ataku skupionego procentowo na dolny rejon to pod wzgledem wydajnosci: 1. Pom

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 2008-11-06 22:34:01 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia w więzieniu

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    no prawda. Nie wiem jak jest we wszystkich więzieniach ale tam gdzie mój ziomek z pracy siedział to nie było siłki. Ba mało tego, każdy osadzony nie może ćwiczyć nawet w celi(pompki i te sprawy) to jest traktowane jako zbrojenie się, więc oficjalinie ćwiczyć nie można, jak cie klawisz przyfiluje to może być kłopot. dostęp do koksów owszem jest ale

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 9968 Data: 2009-01-15 21:50:23 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    PLAN NA 9 TYGODNI 21.10.2013 – 22.12.2013 Cel: - dalsza poprawa jakości ciała - biegowo – tempo 4:50 min/km na 10 km - nauka poprawnej techniki ćwiczeń Dieta: ok. 1900 kcal BTW 120/80/180 Trening: Siłownia 4x tyg. – pon, wt, czw, pt TRENING A: A. Przysiad ze sztangą na plecach B1. Wyciskanie hantli skos góra B2. Wiosłowanie hantlą C1.

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-21 16:50:07 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 31/62 Filmy do kontroli Przysiad https://www.youtube.com/watch?v=EbO9jhDaAsg MC https://www.youtube.com/watch?v=iNIVF26uQnQ Wyciskanie skos https://www.youtube.com/watch?v=X3O81HWWqOU Wiosłowanie sztangielką https://www.youtube.com/watch?v=pvwbqFtHGsM Wyciskanie na barki https://www.youtube.com/watch?v=2AtUMSVqvho Ściąganie drążka https://www

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 22:05:59 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    alców tylko z pięty (chodzi mi o nogę wykroczną). Stawiaj dłuższe kroki tak, żeby kolano nie wychodziło za linię palców. No i jak już jesteś nisko nie pochylaj się do przodu. pompki.... dziołcha nie wypinaj tak tyłka ;-) i zepnij brzuch bo wisisz aż mnie lędźwie zabolały. Tak jak w planku cały core masz mieć napięty. Ciekawa jestem podsumowania :-)

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-12 08:32:27 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 8/177 Filmiki do oceny MC sumo https://www.youtube.com/watch?v=y8pGZ07Y6Gg Przysiad przedni + PP https://www.youtube.com/watch?v=qxMHZF0bjJA Snatch https://www.youtube.com/watch?v=Z_1Gnkk1phw Wyciskanie sztangi skos https://www.youtube.com/watch?v=rciYIqgoWTQ Wykroki https://www.youtube.com/watch?v=Z3MVpQUZE3w Wznosy z opadu https://www.youtu

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-10 00:16:11 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    ningach na pupę< zatrzymuj sie w momencie kiedy plecy jeszcze sa w neutralnej pozycji a spinaj w pośladkach, - tilt w przód, czyli biodra wgniecione w podstawkę - woodchopper, nie przekonuje mnie ze angażujesz tu mięsnie brzucha ;-) - wejście starczy ze wjedziesz nie rób tego wychylenia ciała w przód , ciało ma byc w pozycji naturalnej - pompki ok

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-16 14:58:20 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    ego totalna kicha, od początku zero mocy i ciężko bardzo. Kilka razy usłyszałam - wiesz co daj sobie spokój dziś, ale robiłam:-| Ale jak przy wypadach mnie ostro zachwiało, a pompki wycisnęły łzy z oczu to jednak stwierdziłam - kończ waść, wstydu oszczędź... Zrobić sobie krzywdę to nie problem. Miska Przy kolacji się okazało, że pomyliła mi się ilo

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-23 23:00:53 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    kg 2. 10x 27kg 3. 10x 28kg 1.9x 35kg 2. 10x 35kg 3. 6x 35kg 1. 10x 34kg 2. 10x 35kg 3. 10x 35kg 1. 10x 34kg 2. 10x 35kg 3. 6x 35kg 1. 10x 34kg 2. 10x 34kg 3. 10x 34kg 3b. pompki max 1. 26x 2. 16x 3. 23x 1. 30x 2. 20x 3. 15x 1. 30x 2. 24x 3. 18x 1. 26x 2. 20x 3. 8+4x 1. 18x 2. 22x 3. 19x 1. 26x 2. 26 i półx 3. 20x 1. 25x 2. 23x 3. 22x 1. 20x 2

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-25 08:26:44 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    n+2ng+3og 2. 2,5n+2ng+3og 3. 2n+3op 1. 2,5n+3op 2. 2n+4op 3. 1,5n+3op 1. 2,5n+4op 2. 2n+4op 3. 1n+4op 1. 3n+3op 2. 2n+3op 3. 1,5n+3op 1. 3n+3op 2. 2n+4op 3. 2n+4op 3) pompki 3x max 1. 21 2. 16 3. 15 1. 22 2. 17 3. 12 1. 28 2. 18 3. 16 1. 24 2. 19 3. 13 1. 20 2. 14 3. 12 1. 28 2. 16 3. 16 4) wiosłowanie na proste plec

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-30 09:27:53 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    w+5o 2. 3nw+2nwp+4o 3. 3nw+1nwp+4o 1. 5nw+5o 2. 3nw+1nwp+4o 3. 3nw+1nwp+3o 1. 4nw+3nwp+2o 2. 3nw+2nwp+2o 3. 3nw+3nwp+2o 1. 3nw+3o 2. 3nw+2nwp+3o 3. 3nw+1nwp+3o 3) pompki 3x max 1. 21 2. 16 3. 14 1. 16 2. 15 3. 10 1. 24 2. 16 3. 14 1. 20 2. 16 3. 14 1. 21 2. 16 3. 15 4) wiosłowanie na proste plecy 3x 10-12 R: 15x kij

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-05 11:31:59 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    schemat góra/dół na 4x w tygodniu i robienie siły. Chociaż jak jestem zmęczona mentalnie to nie mogę się zmusić do wchodzenia na duży ciężar. I nie zapomnę superserii wypady+pompki. Zawsze się tego bałam przed treningiem. Mega pozytywnym doświadczeniem były starty w zawodach w wyciskaniu sztangi leżąc. Jak tylko będę mieć okazję to będę startować

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-31 19:09:48 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    wąsko ?x5 R: 12x 20kg 1. 5x 25kg 2. 5x 30kg 3. 5x 35kg 4. 5x 40kg 5. 3+2lp x45kg R: 12x 20kg 1. 5x 25kg 2. 5x 30kg 3. 5x 35kg 4. 5x 40kg 5. 4+1lp x45kg 6. 1+1p x 47,5kg 3) pompki dynamicznie ?x3 krótkie przerwy 6x3 8x3 4a)Inverted rows 4xmax 1. 3+2+1+1+1 2. 3+2+1+1 3. 2+1,5+1 4. 2+1+0,5 1. 3+2+1 2. 3+2+0,5 3. 2+1,5+0,5 4. 1,5+0,5 4b) wiosł

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-02 10:40:23 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    serii po 3 dynamiczne powtórzenia. Cały plan w skrócie wygląda obecnie tak: A 1. WL 12x 20kg 10x 30kg 8x 35kg 5x40kg 3x45kg 2x 1x47,5kg 4x 1x50kg 3x 1x52,5kg 2. pompki wąsko 3x max 3. podciąganie/opuszczanie na drążku neutralnie wąsko 3x max 4. wiosłowanie na wyciągu donym 3x 8-10 5. wyciskanie hantli siedząc 3x 8-10 Trening B - muszt

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-02 13:39:08 Liczba szacunów: 0