SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 229 Trening B - musztra pupy 1. Przysiad z rękoma nad głową (z kijem od szczotki) 3x25 25x drążek 25x drążek+2kg 24x drążek+2kg 25x drążek 25x drążek 25x drążek 25x drążek 25x drążek 25x drążek 25x kij 25x drążek 25x drążek 25x kij 25x kij 25x kij 25x kij 25x kij 23x kij 25x kij 25x drążek 25x drążek 2. Przysiad plie 12-10-8 18x 16k

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-06 10:34:55 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    ć. Ostatnia już całkiem ok. Przy pierwszej, przy rotacji z pochylonym tułowie kaptury bardzo mocno spinałam. Tric - przerobiłam w różnych ustawieniach - wyciskanie zza głowy, pompki w podporze tyłem, wyciski na skosie ujemnym, prostowanie w opadzie. Wnioski - tricepsy mają krótką wytrzymałość, na skosie ujemnym mniej mi przeskakują łokcie, najwygod

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-13 11:22:04 Liczba szacunów: 0
  • Pompy/ ale jak?

    Post
    Trening w domu

    binacji tym lepiej, bardziej kompleksowo -nogi wyzej od reszty ciala dobre rozwiązanie to jedna z wersji pompek i tez ją stosuj rozwija bardziej górną część klatki -i jakie pompki najlepsze Stosuj wszystkie w szerokim i wąskim rozstawie ,klasyczne i pompki z nogami na podwyższeniu Jeśli chcesz kształtować rzeźbę (jeśli masz co rzeźbić) ćwicz do

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2487 Data: 2008-03-10 08:58:50 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT 3/tydzien

    Post
    Trening dla początkujących

    Pompkina poręczach wersja na klakę a na trica to 2 odmienne sprawy, jak są pompki to i klata rośnie i skos dolny nie potrzebny. No spoko, wiem. Mi tam raczej chodzilo i pompki na ziemii ze nie przepadam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 2009-01-27 16:20:58 Liczba szacunów: 0
  • SaszaPW/Dziennik treningowy/Ogólne poprawienie sprawności.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrobiłam po dwie serie każdego ćwiczenia, powtórzeń najwięcej jak się da, zgodnie z zaleceniami autora: A1 - pompki na trzech krzesłach, D - pompki tyłem na dwóch krzesłach, C4 - podciąganie na drążku z podpartymi nogami (stopy pod pośladkami), E - przysiady na jednej nodze (palcami przytrzymujemy się futryny), F - wyskok, opad na 1/3 stopy, przysi

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1674 Data: 2010-10-12 22:59:22 Liczba szacunów: 0
  • SaszaPW/Dziennik treningowy/Ogólne poprawienie sprawności.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam wszystkich! Nie mogłam się doczekać poniedziałku i oto już się kończy! Dzisiaj był dzień siłowy. Oto trening: Ćwiczenie A1(pompki na trzech krzesłach): s1:9, s2:11, s3:11. Ćwiczenie D (pompki w podporze tyłem): 12, 12, 12. Ćwiczenie C5 (podciąganie na drążku z podpartymi nogami): 8, 7, 7. Ćwiczenie E (przysiady na jednej nodze) prawa: 13,13,1

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1674 Data: 2010-10-18 22:19:41 Liczba szacunów: 0
  • Trening pod ocene fachowców

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pon klatka/triceps Wyciskanie płasko 12/10/8/6 wyciskanie w skosie hantelkow 4*10 rozpietki 4x10 wyciskanie francuskie 8/8/8/8 pompki odwrotne 10/10/10 Pompki na poreczach 3x max Środa plecy/biceps martwy 15/12/10/8 podciaganie sie na drążku 6xmax wiosłowanie sztangą 10/8/8/6 uginanie ramion ze sztangą 10/8/8/6 uginanie sztangi na modlitewniku 8/8

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 2006-12-11 19:12:31 Liczba szacunów: 0
  • 12nasto latek trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a modyfikować wplatając ćwiczenia bez obciążenia,wykonywane pod ciężarem własnego ciała.Trzeba pamiętać,że niektóre z nich są bardzo trudne do wykonania(podciąganie na drążku,pompki na poręczach).Ale zwykłe pompki,przysiady,wypady(wykroki),skłony,podciąganie kolan,wyprosty tułowia z leżenia przodem,rozpiętki,przyciąganie drążka wyciągu górnego jak

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 2007-06-15 18:38:36 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje odpowiedz .

    Post
    Trening dla początkujących

    ztangą oburącz. Dobre są też wznosy tułowia w opadzie i wszystkie rodzaje podciągań na drążku. Dobierz sobie coś: http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp#4 Co do klatki to pompki na taboretach, z obciążeniem, z nogami w górze, klasyczne, jak i wyciskanie sztangi/sztangielek leżąc. Dobierz sobie coś: http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.asp#1

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 762 Data: 2010-02-11 19:26:49 Liczba szacunów: 0
  • Pompki + rowerek

    Post
    Trening dla początkujących

    k godzina czasu. Proponujecie jeszcze brzuszki i drążek, tak ? a możecie zaproponować ile serii i po ile ? do tego co obecnie robię, no i czy wszystko codziennie robić? czyli pompki, rowerek, drążek, brzuszki? czy jakoś to rozłożyć, że jednego dnia to, a drugiego reszta? Dodatkowo jeszcze mam sztangę i hantelki i też chcę to wykorzystać. Z tym, że

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 937 Data: 2014-09-01 22:45:08 Liczba szacunów: 0
  • cykle na siłe i mase pomocy!!!!!!!!!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Na forum znalazłen taki oto plan treningowy na siłe: I TRENING Plecy: Martwy ciąg 3 x max kaczy kuper 10-8-6 Przyciąganie linki wyciągu górnego w siadzie 12-8-6 Szrugsy hantlami 2xMAX Biceps: Uginanie ramion ze sztangą 10-8-6 Uginanie ramion na modlitewniku chwyt wąski 10-8-6 chwyt szeroki 10-8-6 II TRENING Klata: Wyciskanie sztangi płasko 6-

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2010-08-05 21:21:21 Liczba szacunów: 0
  • Kulistość barków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pogubiłem się, bo zdawało mi się że napisałeś by robić wymachy boczne normalnie po barkach, a Hubert napisał inaczej. Ja piszę z własnego doświadczenia, gdy trenowałem naramienne z bicepsem i po tej metodzie ciężko było zdjąć sztangę ze stojaka. Twój staż jak i wydolność z pewnością są mniejsze, stąd moja propozycja. Oba warianty będą odpowiednie

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 5679 Data: 2011-04-10 13:42:43 Liczba szacunów: 0
  • Kulistość barków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przydałyby sie pompki na poręczach w wersji klatkowej żeby ruszyć Twoje piersiowe. pompki 5 x 6-8 wyciskanie na skosie 4 x 8-10 rozpietki poziom lub niewielki skos+ 3 x 12 Mozesz oczywiście zastosować jakąś metodę "szokową" w ostatnim ćwiczeniu i 1-2 dropy w pierwszym. Niezmiernie ważna jest pozycja techniczna i sama technika wykonania ćw

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 5679 Data: 2011-04-14 18:13:19 Liczba szacunów: 0
  • Uchwyty do pompek - klata + L-sit

    Post
    Trening w domu

    Testowo robiłem pompki z rękami na wadze - a właściwie to plank - żey określić takie mniej więcej przełożenie na wyciskanie. Jeśli jestem w pozycji "do pompki"z rękami na wadze, to wskazuje ona około 50kg. Wychodzi po 25kg na rękę.. Żadna rurka nie powinna się zgiąć. Jak wiadomo - im mniejszy poziom skomplikowania, tym mniej awaryjne urządzenie. M

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3552 Data: 2012-01-14 23:54:56 Liczba szacunów: 0
  • FBW plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A co sadzicie o takim zestawie? Ktory bedzie dla mnie lepszy A Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach Plecy: Podciąganie się na drążku szeroko Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej Barki: Wyciskanie sztangielek z supinacją nadgarstków Triceps: Wyciskanie francuskie na leżąco Biceps: Uginanie ramion hantlami z supinacją Przedramię: Uginani

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3409 Data: 2018-05-14 11:21:04 Liczba szacunów: 0
  • Pompki w domu!!!

    Post
    Trening w domu

    nie regeneruja sie podczas odpoczynku, a jezeli nie zapewnisz im dobrych warunkow do regeneracji, to nie beda Ci rosly ;) Pompki rob dalej, ale na silowni nie przeciaj za bardzo klatki, barkow i tricepsa, bo wtedy nie bardzo pompki sobie porobisz. Jak widac jestes poczatkujacy, wiec pasowaloby, zebys wrzucil plan swojego treningu do sprawdzenia ;)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6881 Data: 2008-02-20 20:54:31 Liczba szacunów: 0
  • Cykl ma mase. Trening.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ojąc 3x12 wznowy sztangielek na boki w opadzie 3x12 szrugsy 4x15 W cwiczeniu 1 daj 4 serie-i progresje.Tak samo w innych cw wyciskanie sztangielek płasko 4x10 rozpiętki 3x10 pompki 4x30 Jakie pompki? klasyczne? Daj jakas asyste po wyc.hantli-napewno jakis wycisk na skosie.Poza tym progresja i wieskze ciezary.Zwykle pommki mozesz sobie darowac odc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 626 Data: 2010-09-06 21:43:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Olki ;)

    Post
    Ladies SFD

    Karkówka nie przemawia do mnie. Schab-pewnie,że można wyciąć błony itd-jak z każdego mięsa.Ale nie da się wszystkiego.Musiałabym pokroić mięcho na 100 części xD Ale będę próbować.Przejdę się i kupię ;) A co do szynki...to nie za bardzo rozumiem...przez to można dużo rozumieć.Nie kminię o jaką szynkę chodzi. UNKNOVN na zdjęciach stoję w lekkim rozkr

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 11315 Data: 2012-02-17 23:04:20 Liczba szacunów: 0
  • trening domowy pytanie

    Post
    Trening w domu

    pompki z nogami wyżej szer. trochę mniejsza niż barków 4 serie ( pompki robie z obciążeniem na plecach) Zdaje mi się żę od tego, że obciążenie w plecaku było na środkowej części plecó, zamiast na barkach, przez co skośne musiały pracowa mocniej jao stabilizatory. Ale to tylko moje domysły pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2008-07-12 14:59:17 Liczba szacunów: 0
  • FBW pytanie, sogi za pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s 3 serie max Plecy: - Martwy ciąg 2s 3 serie - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s 3 serie - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s 3 serie B Klatka piersiowa: - Wyci

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 875 Data: 2008-08-11 19:10:30 Liczba szacunów: 0