SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Po prostu słabo mi się rozwinęły te mięśnie w porównaniu do np klaty czy barków i dlatego myślę o modyfikacji treningu na te partie. Na biceps sobie tylko unikanie ramion z hantelkami oburącz A triceps to pompki z nogami wyżej i na poręczach

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-03 15:06:20 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Ja bym w tym planie zamienił te pompki z nogami wyżej na wycikanie leżąc ewentualnie w serię łączoną je umieścił.

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-10 16:13:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    To powiedzmy że zamienię ale czy wtedy triceps nie będzie zaniedbany ? Nie bo na triceps będziesz miał pompki na poręczach + to wyciskanie leżąc i będzie w porządku.

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-10 16:38:01 Liczba szacunów: 1
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Ale w tym wyciskaniu musi być jakaś logika rób 1-2 razy w tygodniu starając się dokładać obciążenia. Podstawą mojego treningu klatki są pompki na poręczach z obciążeniem.

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-23 15:37:52 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Zdaję sobie sprawę że jesteśmy na innym poziomie, serio xD Ale na zmianę co drugi trening pompki i co drugi wyciskanie, o to Ci chodzi ? Dokładnie tak na każdym kolejnym treningu zmieniasz ćwiczenie na klatkę.

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-23 16:00:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mówiłeś żebym robił na zmianę na treningach pompki z nogami wyżej i WL, podoba mi się to. A co myślisz o tym żebym robił na zmianę podciaganie nachwytem i podchwytem? Aby lepiej ćwiczyć biceps i trening był odrobinę urozmaicony.

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-29 20:41:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    osobny dzień ? Jak robię te łydki na koniec treningu to jestem już zmęczony i trening mi się strasznie wydłuża A mam jeszcze sporo obowiązków. Zastanawiałem się tylko czy te pompki nie zaburzą mi regeneracji ? Plecy bolą mnie w odcinku tak mniej więcej lędźwiowym i na dole w piersiowym. Nie jest to tępy ból który występuje np jak powieje po plecac

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-08 06:36:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Jeszcze co najmniej z miesiąc muszę siedzieć ;/ Ctzn ćwiczenia złote ? Ćwiczenia złote to takie podczas, których przesuwasz ciało wraz z ciężarem a nie działasz tylko na sam ciężar. Przysiad, martwy ciąg, pompki na poręczach itp

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-29 07:00:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Robię narazie tylko nogi, czuję już ze ten łokieć dochodzi do siebie dałbym już radę zrobić jakieś pompki czy może nawet wyciskanie Ale wole poczekać jeszcze jakieś 2-3tyg. Jak będę miał sprawny łokieć i wrócę dklo treningów chciałbym poprawić swoj wynik w pompkach i dojść do 60-70. Narazie robię max 35. W jaki sposób ćwiczyć żeby ta ilość wzrasta

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-09 07:30:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    w takie ilosci nie ma co iść, ja bym wolał dodać jakiś plecak z obciazeniem, niz robić te pompki w ilosciach 50 sztuk.

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-09 11:49:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening całego ciała - masa.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mi wyciska się lepiej w rękawiczkach. Wznowię dziś ćwiczenie na barki z hantelkami, powoli chciałbym zacząć jakieś wielostawowe, które bardziej będzie obciążać te mięśnie wokół łokcia, pompki na poręczach czy podciaganie, od czego zacząć ?

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-29 08:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Chcę zejść do 10% bf...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Mój trening wygląda nastepująco: Sesja A (Klata + Plecy) - łącze tak by było jak najintensywniej 1. Wyciskanie sztangi skos góra 12/10/8/6/6 2. Wyciskanie sztangielek płasko 12/12/12 3. Rozpiętki skos dół 15/15/15 4. Podciąganie na drążku max/max/max/max 5. Wiosłowanie sztangą podchwytem 12/10/8/6/6 6. Wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 12/1

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 17599 Data: 2010-04-11 22:15:17 Liczba szacunów: 0
  • Masa, biceps i triceps - jak to ruszyć ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    grzany. Na baniaki polecam uginanie ramion ze sztangą i uginanie ramion ze sztangielkami na skośnej ławce nachylonej pod lekkim kątem po 3 serie każdego ćwiczenia. Na tricho pompki na poręczach oraz francuskie wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce i prostowanie ramion na wyciągu po 3serie każdego ćwiczenia .Pozdrawiam i życze sukcesów w rozwoju ra

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-10-15 23:28:09 Liczba szacunów: 0
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    Słabo technicznie robi te pompki, znacznie skraca ruch.

    Odpowiedzi: 2498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-18 15:18:04 Liczba szacunów: 0
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    100 pompek moim zdaniem nie jest łatwa rzeczą do zrobienia, no chyba, że nie wykonuje się pełnej pompki, tak jak to robi levrone, on to chyba robił na jednym wdechu <lol2> he

    Odpowiedzi: 2498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-18 19:04:28 Liczba szacunów: 0
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    bez pompki pewnie by sie nie rozebrał --- troche taki smieszny jest napina sie jak dzieciak a facet ma juz swoje lata hmm:/

    Odpowiedzi: 2498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-17 16:27:15 Liczba szacunów: 0
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    On na tym filmie zrobił 83 pompki, nie 100. Ale i tak świetny wynik. Co do 100kg x30: świetny wynik. Frank Mcgrath wycisnął swoją wagę 25 razy, a przecież Levrone obecnie zdaje się waży sporo mniej niż 100 kg. Brawo.

    Odpowiedzi: 2498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-29 05:24:20 Liczba szacunów: 0
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    wnywać szansy ludzi , którzy po prostu nie są równi. Każdy powinien raczej robić to do czego się nadaje. A co do 30 x 100kg Levrone to jest to wynik bardzo średni, a ćwierć pompki wymagają zdecydowanej poprawy zakresu ruchu. Powtarzam jeszcze raz, Levrone to zawodnik genialny podczas stosowania dopingu ale po jego odstawieniu wszystko drastycznie

    Odpowiedzi: 2498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-01 06:46:54 Liczba szacunów: 0
  • Kevin Levrone, transformacje i powroty

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    o z dalszych startów), przez co kompletnie nie może ćwiczyć siłowo. Żadne nawet rekreacyjne "machanie" ciężarami nie wchodzi w grę, żadne ruchy wyciskania (w tym jakże proste pompki) dlatego jego aktywność ogranicza się głownie do yogi i jazdy na rowerze. Co do porównania do "balona"...hmmm...jest mistrzem. To czego dokonał, nikt mu tego nie zabie

    Odpowiedzi: 2498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-21 21:05:38 Liczba szacunów: 0
  • hiperlordoza lędźwiowa prosze o pomoc.

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    eningu na siłowni? Nie boli mnie to prawie wcale, ale jak teraz wzwracam uwagę i się prostuję to trochę 3 lata temu pamiętam, że miałem garb i brzuch wypięty mocniej, robiłem pompki, trochę sztangielek, i tak jakoś teraz jak ćwiczę na siłce to jestem prostszy. Więc nie wiem co robić, trochę się boję, żebym nic poważnego sobie nie zrobił, a z drugie

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-15 23:03:11 Liczba szacunów: 0