SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • do pumy - temat nr 67 ;d

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    y mialem. Nie pamietam ile to bylo ale to byly "ciagowe" ciezary. I ni...wuja. Poszlo i czulem ze moge wiecej. Tak ma kazdy. Trzeba wiedziec kiedy sie przerzucic na pompki na poreczach tricowe. Chyba ze masz kase. Wtedy wybuduj sobie metalowa kontrukcje o wytrzymalosci 1 tony, specjalna skonsa suwncie po ktorej bedzie poruszac sie sztanga

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3644 Data: 2009-02-03 23:40:56 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - DT

    Post
    Ladies SFD

    10 powt. 10.Fitness trail - sprint - 1:20 min 11.Boxing sparing - uderzenia proste, sierpowe i od dołu ( nie znam się)- 1:20 min / 70 uderzeń 12.Push up from knees - babskie pompki wiadomo - 10 powt. 13.Skipping- skakanka - 50 sek. /65 powt. 14.Stride jumps - patrz nr.6 - 50 sek. / 80 powt. 15.Single arm bent over rows - pozycja podobna do wypa

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15324 Data: 2013-05-27 17:22:24 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - DT

    Post
    Ladies SFD

    Jeżeli masz taki mocny brzuch, to powinnaś móc zrobić tak 1:04 (bez pompki) https://www.youtube.com/watch?v=xpA_d2WEDF4

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15324 Data: 2013-06-10 23:27:03 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - DT

    Post
    Ladies SFD

    sie od rana a zrobiłam go wieczorem. Ale zrobiłam :-D http://i1234.photobucket.com/albums/ff413/theMarta/dieta%20i%20treningi/0227pazdziernik_zps01aa547b.jpg + 5 obwodów 5 x pompki 20 x brzuszki przy krześle 30 s przysiadów +rozciąganie wrażenia: 1. Rozpraszał mnie ten mój obity wczoraj obojczyk i prawe ramię z siniolem. Auuuaaa @-| 2. Masakra zac

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15324 Data: 2013-11-27 22:43:21 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - DT

    Post
    Ladies SFD

    ołek, tran, wit c, zma, hgh night, rem+ http://i1234.photobucket.com/albums/ff413/theMarta/dieta%20i%20treningi/dieta_2013_12_29_zpsc7656dcd.png Całodzienny challenge burpeesowy zakończyłam na 470 powtórzeniach. Technika nieco inna niż w forumowym wyzwaniu bo bez pompki ale i tak było ciężko. Zmieniony przez - atraMento w dniu 2013-12-29 20:21:54

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15324 Data: 2013-12-29 13:23:42 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - DT

    Post
    Ladies SFD

    +kapusta pekińska, ogórek kwaszony, pomidor, papryka czerwona, cebula czerwona, seler naciowy (odrobinka, pieczarki +mzb, rem+ http://i1234.photobucket.com/albums/ff413/theMarta/dieta%20i%20treningi/dieta_2014_01_05_zps13b2e2ff.png jednak DNT Jestem obolała i to nie są domsy. Najbardziej boli kręgosłup. Przy pozycji takiej jak np do MC wszystko oki

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15324 Data: 2014-01-05 22:52:44 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dodaję filmiki z ćwiczeniami, może ktoś ocenić? Będę wdzięczny. Jakość niestety słaba, ale była okazja coś uchwycić, więc stwierdziłem, że nic nie zaszkodzi. Może jakimś cudem uda się wam jakieś błędy dostrzec :-D Wieczorem wypiska z treningu. Przysiady ze sztangą na barkach: https://www.youtube.com/watch?v=YOe6nLOVqbs&feature=youtu.be Wyciskanie

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-04 18:04:55 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Trening Nie zdążyłem całego zrobić, ale najważniejsze dla mnie ćwiczenia poszły, więc nie jestem jakiś zły. Trochę zakręcony dzień, odpuściłem sobie boks, po prostu mi się nie chciało strasznie. FBW 1. Przysiad ze sztangą na barkach: 5s 2. Pompki na poręczach z obciążeniem: 5s 3. Podciąganie na drążku szerokim nachwytem: 5s Dieta Raczej nie wejdzi

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-05 20:31:53 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Trening Chciałoby się rzec, że to tylko interwały, że tylko jakieś 5-10 minut wysiłku, ale to tak nie działa. Jutro FBW (Przysiad, pompki na poręczach, podciąganie, push press i na koniec może wiosłowanie, jak niczego innego nie wymyślę). Interwały Orlik - jedna długość sprintem, jedna długość truchtem: 8 razy Dieta Kacper, powiedzmy, że nadal udz

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-09 22:27:22 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Trening k***a, dop******iłem jak typowy pros dzisiaj. Miałem robić drugi plan, z martwym, ale po ostrym zachlaniu pały w weekend myślałem, że nie będę miał sił. Było inaczej. FBW 1. Przysiady ze sztangą na barkach: 6s 5 x 60 5 x 65 5 x 70 5 x 75 ( tutaj w piątym powtórzeniu jak zszedłem na dół, to wstawałem z 3 sekundy, ale dałem radę. Jakiś koks

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-29 18:40:11 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzisiaj nawet fajnie, obyło się bez bólu obojczyka, co mnie cieszy, klata i bary ładnie spompowałem, jak przystało na sezonowca :-)) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 4s Pompki na poręczach: 3s Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: 3s Rozpiętki na ławce poziomej: 3s Wyciskanie żołnierskie: 3s Unoszenie ramion w przód z hantlami: 3s Unoszenie r

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-04 13:29:51 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Kalorie bez zmian, dzisiaj pompki sobie porobię i to tyle. Kasza manna + pomarańcza + mleko Ryż + kurczak + olej rzepakowy Ryż + kurczak + olej rzepakowy Ryż + jajka + olej rzepakowy Ryż + jajka + olej rzepakowy Orzechy

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-08 14:19:33 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Wyciskanie sztangi na ławce poziomej: 4s Pompki na poręczach: 2s Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: 3s Rozpiętki na ławce poziomej: 3s Wyciskanie żołnierskie: 3s Wyciskanie hantli siedząc: 2s Wyciskanie francuskie ze sztangą siedząc: 3s Wznosy ramion bokiem: 3s Podbiłem kalorie do 3400, bo masa się nie zgadzała, hehe :-)) Miały być ziemniaki, a

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-11 15:25:20 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Witam :) Zacznijmy od diety. Przyprawa na rosół się skończyła, to dałem więcej kaszy. Wieczorem ze znajomymi pojechałem w pewne szczególne miejsce, stąd połowa piwa i 2 czizburgery. zaraz podlicze kcal podliczylem 190g bialka okolo 760g ww okolo 58g tluszczu okolo w miare ok, tylko te tluszcze Mleko 1,5% 800g Kasza jaglana 500g Ryż biały 200g Płatk

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-27 23:58:09 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Duzo bardzo stresu dzis. 500g jaglanej 550ml mleka 1,5% 200g kury 3 smazone skrzydelka 250g makaronu 3 banany jabłko Ziemniaków ileś tam z sosem 20ml tranu hantle skos+ 3x10 rozpietki plaska 3x10 wl 3x10 brama 3x10 pompki porecze 3x5 francuz lezac ze sztanga za glowe 3x10 prostowanie ramion wyciag 3x10

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-05 23:44:25 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Jutro do lekarza umowic zabieg, nie wiem, czy po nim bede mogl od razu trenowac. Hantle skos dodatni 3x10 rozpietki 3x10 sztanga na plaskiej 3x10 rozpietki 3x10 pompki porecze 3x10 francuz lezac 3x10 prostowanie ramion wyciag 3x10 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ce5b42ef76d64f489d66d5feaf896fa1.png Zmieniony przez - MaksymS w dniu 2015-03-18 23:03:27

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-18 23:01:42 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień na duży plus. W pracy śmiesznie, w kuchni po myśli, na treningu ból tam, gdzie być powinien - w mięśniach. Generalnie treningi w tym tygodniu na niezłym skupieniu. Dziś nie rozpraszał mnie nawet tyłek mojej gym love, no mega jest dziewczyna, hehe. DIETA EDIT: oj**ałem 10 małych wafelków :/ Ograniczyłem spożycie węgli w celu odbicia sobie tych

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-25 20:04:02 Liczba szacunów: 0
  • MaksymS - Dziennik treningowy.

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Na 14 do pracy, a trening już zrobiony, jedzenie na cały dzień również, więc wypiskę wrzucę teraz :-)) DIETA WW - 475 B - 155 T - 50 Kasza jaglana - 300g Mleko 1,5% - 650g Mass up - 100g Ryż biały - 180g Schab bez kości - 360g Olej kokosowy - 10g Tran - 5g TRENING Podobało mi się to, co widziałem w lustrze po treningu :-)) Będzie dobrze niedługo! T

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-01 12:04:41 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu z ograniczonym sprzętem

    Post
    Trening dla początkujących

    Naladuj obciazenie do plecaka albo poprostu daj sobie krazek na plecy i rob pompki. Zapisuj progres i z treningu na trening zwiekszaj np ilosc powtorzen. Pompki rewelacyjnie rozbudowuja klatke i mozna je wykonywac na maxa i bez asekuracji wiec sa bezpieczne.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 603 Data: 2016-01-25 23:48:14 Liczba szacunów: 0
  • FBW; masa

    Post
    Trening dla początkujących

    często zwiększać ciężar" progresję możesz stosować na każdym treningu :) Pompki na poręczach - francuz leżąc Military press - możesz siedząc, lub sztangielki w 1 treningu a w 2 treningu unosznie sztangielek siedząc Prostowanie ramion na wyciągu- pompki tyłem poczytaj atlas i wybierz sobie co Ci pasuje http://www.kulturystyka.pl/atlas/

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2009-04-25 17:18:28 Liczba szacunów: 0