SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Dieta i trening - stary ojciec to nie mebel w salonie

    Post
    Po 35 roku życia

    angą do pępka - 3x10 74 wiosłowanie sztangielką w opadzie 3x10 34 wyciskanie sztangi na płaskiej - 3x10 64 wyciskanie zza głowy - 3x10 43 uginanie ramion ze sztangą - 3x10 36 pompki w podporze tyłem - 3x10 +(25 + 7)kg na udach Nowy program martwy ciąg 3x10 92/98/102 hack-przysiady 3x10 87/92/98 wiosłowanie nachwytem 3x10 80/85/98 pompki na poręcza

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2476 Data: 2014-08-30 22:34:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening - stary ojciec to nie mebel w salonie

    Post
    Po 35 roku życia

    15.09 Trening martwy ciąg 3x10 98kg hack-przysiady 3x10 96kg wiosłowanie nachwytem 3x10 87kg pompki na poręczach 3x10 12kg pompki z nogami w górze 3x15 podciąganie szerokim nachwytem 3x6/6/6 wykroki ze sztangą 3x10 52kg wyciskanie sztangi zza głowy 3x10 52kg uginanie ramion ze sztangą 3x10 38kg uginanie nadgarstków podchwytem ze sztangą2x25 17kg ug

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2476 Data: 2014-09-15 23:42:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW (Traktora) początkujący / prośba o sprawdzenie

    Post
    Trening dla początkujących

    ku i robię tam wszystko prócz płaskiej ławeczki. Chyba spróbowałbym 5x5 z tematu podanego przez Tomasz1405 "A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15-20p B - przysiad 5x5 - wyciskanie w staniu 5x5 - RDL (1x5) *

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2012-07-24 14:19:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny, porady, wskazówki, poprawki.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dziękuję za fachowe porady Panowie. To się ceni! Ten ACT sobie odpuszcze, bo na siłowni juz troche cwiczyłem, wiec sobie poradzę Jeśli: 1 cwiczy sie zazwyczaj male patie miesniowe z duzymi partiami czyli wniosek prosty poniedzialek odpada... jak juz robisz to zrob klata + tric pozniej zrob same plecy ewentualnie + biceps jesli juz robisz barki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 2007-08-15 22:22:44 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc !

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 1 Push 1 siła: Przysiad 6s Wyciskanie hantli skos + 6s Arnoldki 4s Francuskie w lezeniu 4s Wspięcia 4s Brzuch 4s Pull 1 hiper: MC 6s Podciąganie na drążku 3s Wiosłowanie 3s - dropset Unoszenie sztangielek w opadzie 4s Uginanie ramion z supinacją 4s Sztrugsy 4s Push 2 hiper: Przysiad 6s WL 6s – dropset Wyciskanie zołnierskie 4s - dropset Pom

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 508 Data: 2016-06-24 13:40:31 Liczba szacunów: 0
  • Ciężki trenning na mase do oceny,wprowadzajcie poprawki...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ielki za głową 3 * 10 -wyciskanie na ławce głową w dół 4*12,10,8,6 wywal Triceps: -ściąganie linek wyciągu 4*12,10,8,6 progres -wyciskanie francuskie 4*12,10,10,8 12/10/8 -pompki tricepsowe z obciążeniem 4*15 10/10/10 superseria: ściąganie linek wyciągu jednorącz 4*12,10,10,8 (te dwa ost ćwiczenia bym zmienił na jedno) zostaw tylko pompki w podp

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2007-08-13 08:52:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW i kilka ogólnych pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan: A) - przysiady ze sztangą 4 serie x 10 powtórzeń -drążek w szerokim nachwycie 3 x max (~9/10 w pierwszej serii) -wyciskanie hantli 3x10 -wzniosy ze sztangielkami 3x10 -pompki diamentowe z obciążeniem 3x10 -uginanie ramion z sztangielkami 2x10 B) -martwy ciąg 3x10 -przysiad na jednej nodze 2 x max - w ramach ćwiczenia stabilizacji -wiosłowan

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1558 Data: 2016-11-25 19:30:24 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny - plx

    Post
    Trening dla początkujących

    zeczytałem kilkanaście artykułów i wywnioskowałem, że powinny być ćwiczenia na ciężarze wolnym, jednocześnie angażujące dużo ilość mięśni; takie ćwiczenia jak: przysiad, MC, pompki na poreczach (ODPADAJĄ- Nie chce narażać się na ryzyko- kontuzja), wyciskanie na lawce, wioslowanie, wyciskanie w staniu (U mine kategorycznie odpada), podciaganie na d

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1351 Data: 2011-07-03 18:48:29 Liczba szacunów: 0
  • JKSGH

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiosłowanie sztangi w opadzie tułowia -4 serie 10,10,8,8 -30 kg Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia nachwytem-4 serie 15,15,12,12- 2 x 4kg Martwy ciąg -2 serie - 50 kg 6,4 Ściąganie drążka wyciągu górnego siedząc do klatki lub karku -2serie -20,20 -20kg "Dzień Dobry" -4 serie 10,8,8,6 -30 kg "Szrugsy"-3 serie 12,10,8 -30 kg W

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2010-02-06 11:55:13 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny i kilka pytan

    Post
    Trening dla początkujących

    lub martwy ciąg 4s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 4s Barki: Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3s Triceps: Francuskie z sztangielkami 3s lub pompki na poręczach 3s Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian z supinacją nadgarstka („wkrętki”) 3s C Nogi: Prostowanie kolan na maszynie 3s - Wznosy na palce (ły

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2014-11-21 11:55:52 Liczba szacunów: 0
  • Test pod patronatem Iron Horse by meju - podsumowanie 44 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    rie cały stos -szrugsy w wąskim chwycie na maszynie Smitha 2 serie na dobicie -prostowanie z drążkiem 3 serie +drop -wyciskanie francuzkie sztangielki oburącz 12/12/10 28kg -pompki na poręczach 10/10/8 nie wiem jak rozwiązać sprawę z tym zapisywaniem. W poniedziałek chyba po prostu wezmę notatnik i będę zapisywał wszystko bo tak nie może być jak d

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-14 21:04:54 Liczba szacunów: 0
  • Test pod patronatem Iron Horse by meju - podsumowanie 44 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    drop cały stos tu było fajnie, jedyne dobre ćwiczenie dzisiaj - wyciskanie hantli płasko 15/12/12/8 + drop 31kg -wyciskanie na skosie na suwnicy 12/8/8/8+drop 30kg + suwnica -pompki 12/10/8 +drop (5kg) -krzyżowanie linek w bramie 12/10/12 15kg pierwszy raz robiłem to ćwiczenie. Słabo je czułem, ale to pewnie dlatego, że dzisiaj słabo czułem wszyst

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-18 20:30:17 Liczba szacunów: 0
  • Test pod patronatem Iron Horse by meju - podsumowanie 44 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na biceps proponuję: Uginanie ramion ze sztangą stojąc 12 10 8 6 progresja Uginanie ramion z sztangielkami z supinacją nadgarstka 12 10 8 progresja Uginanie ramion ze sztangą modlitewnik 15 12 10 10(drop set+10) progresja Triceps to pompki na poręczach, francuskie leżąc, uginanie ramion z drążkiem wyciągu stojąc :)

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-19 12:53:30 Liczba szacunów: 0
  • Test pod patronatem Iron Horse by meju - podsumowanie 44 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Fajny, czytelny i starannie prowadzony test, ale niestety technika, technika i jeszcze raz technika wykonywania ćwiczeń!;-) Źle wykonujesz pompki na poręczach, nogi powinny iść w przód nie w tył - takim sposobem jak teraz robisz, angażujesz triceps. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2012-10-02 17:03:46

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-02 16:55:56 Liczba szacunów: 0
  • Test pod patronatem Iron Horse by meju - podsumowanie 44 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    15(70kg) -szrugsy hantle 20(14kg)/ 20(19kg)/ 20(21kg) TRICEPSY -prostowanie 12(30kg)/ 12(30kg)/ 12(35kg) -wyciskanie francuskie hantlą 12(24kg)/ 10(27kg)/ 8(33kg) -odwrotne pompki 15/ 14(15kg)/ 12(40kg) http://desmond.imageshack.us/Himg84/scaled.php?server=84&filename=dietak.jpg&res=landing 1 i 2. Placek z 6 jaj, 200g owsa, 30g WPC, 60g orzechó

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-05 20:48:55 Liczba szacunów: 0
  • Test pod patronatem Iron Horse by meju - podsumowanie 44 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    tangi na skosie 15(60kg)/ 10(80kg)/ 10(80kg)/ 8(70kg) dawno tego ćwiczenia nie wykonywałem i się trochę przeliczyłem -wyciskanie hantli płasko rampa 8 p 17kg/23kg/27kg/35kg -pompki na poręczach 12/12/12 -rozpiętki na lekkim skosie 20(8kg)/ 15(14kg)/ 12(16kg) -uginanie jednorącz na modlitewniku 15(10kg)/ 15(11kg)/ 12(13kg) -wyciąg dół liny 20/15/12

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-16 18:30:05 Liczba szacunów: 0
  • Prosto do celu :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzis intensywny trening, krotsze przerwy duzo serii :) Wykroki 3s Polprzysiady 3s Wyprosty na prasie 3s Sciaganie drazka 3s Podciaganie szeroko 3s Wioslowanie (lekko) 3s Wyciskanie RAMPA Rozpietki 2 serie Wyciskanie zolnierskie 3s Unoszenie do boku 2s Pompki na poreczach 2s Pompki odwrotne 3s Uginanie hantli z suplinacja 3s Spiecia z obciazeniem

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 5975 Data: 2017-04-15 23:30:52 Liczba szacunów: 0
  • DT - cini

    Post
    Ladies SFD

    Rano: Trening B Martwy ciąg 30/40/50 kg Wyciskanie sztangi stojąc 15/15/17,5 kg Ściąganie drążka do klatki szeroko nachwytem 20/25/30 kg Uginanie nóg na maszynie 22,5/25/25 kg Pompki 10 +10 damskich +cardio 20 min Wieczorem: Tabata Dieta: /SFD/2018/1/30/c6bf4e494e9e4c8b8a1826e858ad76db.jpg + suplementy/witaminy Zmieniony przez - Cini w dniu

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-30 21:35:04 Liczba szacunów: 0
  • DT - cini

    Post
    Ladies SFD

    Okej tu na zakończenie marca. /SFD/2018/4/3/62b891cdac1b498e94a74182afeaf681.jpg 31.03 w podróży do Wrocławia, wiec jajecznica na śniadanie + kawa w drodze, a na koniec postna kolacja u teściowej = gotowane ziemniaki i domowej roboty śledzik w śmietanie. Z przyzwoitości nie będę wrzucać rozpiski żywieniowej ze świąt, i tak nie jestem w stanie ogarn

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-03 09:55:45 Liczba szacunów: 0
  • Kalorycznść do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na wyciągu 4x max Jak jest pogoda umożliwiająca to treningi na dworze (park do kalinistyki) 4 obwody co drugi dzień na siłowni tyko nogi w pon. podciąganie nachwytem 7-5 pow pompki na obręczach gimnastycznych 10-15 pow dipy 10-15 pow pompki na poręczach nogi wysoko 10- 12 pow zawis na obręczach gimnastycznych 10-15sekund unoszenie nóg 10-15 podcią

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4704 Data: 2017-11-04 13:26:42 Liczba szacunów: 0