SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • trening fbw do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    podciąganie kolan na taśmach TRX lub piłce plank B odwodzenie nogi na maszynie wykroki hip thrust ściskanie łopatek przyciągając je do siebie z pełnego wyprosotowania pompki wyciskanie hantli z z kąta 90 stopni do prostych rąk nad głową przysiad z kettlem, swing do góry pompki odwrotne brzuszki z piłką lekarską plank Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 437 Data: 2016-12-30 11:20:59 Liczba szacunów: 0
  • trening fbw do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    kami stojąc chwytem młotkowym podnoszenie hantelka zza głowy do prostych rąk podciąganie kolan na taśmach TRX lub piłce B odwodzenie nogi na maszynie wykroki hip thrust pompki przysiad z kettlem, swing do góry pompki odwrotne brzuszki z piłką lekarską martwego ciągu nie chcę za bardzo robić, bo nie mam dostępu do sztangi, a z hantlami jest

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 437 Data: 2016-12-30 12:16:12 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    --==Klatka i tric ==-- Czas : 25min A. Pompki na poreczach 4/5/4/3/3 mialam wrazenie ze dzisiaj ciezej niz ostatnio B1. Młotki skos + 9*10/12*8/15*4 B2. Wąski wycisk sztangi plasko 20*8/ 20*8/ 20*8 od razu po mlotkach cieeezko szlo C. MDS wycisk +/0/- 9* 8/6/4 12* 8/3/3 to jest masakra cwiczenie D. MDS kickback/ugin.fran.lezac/tate press 5* 1

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-07 15:28:45 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    --==Klatka i tric ==-- Czas : 30min A. Pompki na poreczach T2:4/5/4/3/3 T3:5/5/5/5/4 B1. Młotki skos + T2: 9*10/12*8/15*4 T3: 9*8/ 12*8/ 12*7 B2. Wąski wycisk sztangi plasko T2: 20*8/ 20*8/ 20*8 T3: 20*8/ 25*8/ 27,5*7 C. MDS wycisk +/0/- T2: 9* 8/6/4 // 12* 8/3/3 T3: 7* 8/10/12 // 9*8/7/7 wzielam 7 bo 9 zajete, potem chcialam 12 to tez zajete, a z

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-13 17:38:33 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    --== klatka i triceps ==-- Czas: 30min A. Pompki na poreczach T3:5/5/5/5/4 T4: 5/5/3/3/3 od trzeciej serii po kazdym 3 powt nagle odciecie sily B1. Młotki skos + T3: 9*8/ 12*8/ 12*7 T4: 9*8/ 12*8/ 15*5 B2. Wąski wycisk sztangi plasko T3: 20*8/ 25*8/ 27,5*7 T4: 20*10/ 25*10/ 30*7 C. MDS wycisk +/0/- T3: 7* 8/10/12 // 9*8/7/7 T4: 9* 8/8/6 // 12* 8

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-20 14:35:56 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    --== klatka i tric ==-- A. Pompki na poreczach T4: 5/5/3/3/3 T5: 4/4/3/3/3 B1. Młotki skos + T4: 9*8/ 12*8/ 15*5 T5: 9*8/ 15*5/ 15*3 B2. Wąski wycisk sztangi plasko T4: 20*10/ 25*10/ 30*7 T5: 25*10/ 30*9 / 35*6 C. MDS wycisk +/0/- T4: 9* 8/8/6 // 12* 8/6/4 // 15*4/3/2 T5: 9* 8/9/7 // 12*8/4/3 // 15*4/3/2 piekielne cwiczenie D. MDS kickback/cross b

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-29 10:16:42 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    --== Barki, triceps, brzuch ==-- 1. PP 20*8/25*6/30*5/32,5*4/35*3 nie lubie i juz. 2. Kombo kon-eks 5*8/ 7*7/ 7*5 3a. Wycisk szeroki stojac 7*10/9*8/9*6 3b. Unoszenie w opadzie 7*10/9*10/5*8 ostatnia serie zrobilam wolniej z przytrzymaniem,zeby nie robic zamachu cialem, potem probowalam tak jeszcze z 4 i 3kg zeby dluzej przytrzymac, sama nie wi

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-15 16:54:13 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    --==Bareczki, tric, brzuch==-- 1. PP 20*8/25*6/30*5/32,5*4/35*3 20*6/25*5/ 30*5/ 35*2 ble 2. Kombo kon-eks 5*8/ 7*7/ 7*5 5*10/ 7*7/ 5*9 3a. Wyciskanie hantli szeroko stojac 7*10/9*8/9*6 5*10/ 5*10/ 7*10 3b. Unoszenie w opadzie 7*10/9*10/5*8 5*10/ 7*10/ 5*10 wolniej, z minimalnym przytrzymanie 4a. Wyciskanie francuskie lezac sztanga 13*10/1

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-23 00:22:23 Liczba szacunów: 0
  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10*10/10 // 12,5*10/8 // 15*6/5 12,5*10/8 // 15*8/6 // 15*4/3 - 17,5 probowalam i nie poszlo Mialam dzisiaj okazje poradzic sie osobiscie Bzyka o to jak wykonywac poprawnie pompki na poreczach na klatke no i jak sie okazalo troche nie tak dlatego tak latwo to wczesniej szlo Za male pochylenie do przodu i jeszcze bardziej musze plecy zaokraglac

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 11:39:12 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Trening Mawashiego - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Wrzucam wczorajszy trening (nie miałem wczoraj dostępu do komputera). Trening (19.08.2013): 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc - 15 2a) Wspięcia na palce obunóż - 20 3a)Przysiady klasyczne bez obciążenia - 20 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło - 12 5a)Pompki na kolanach 15 6a) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, obu

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2013-08-20 14:38:01 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Trening Mawashiego - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Trening (21.08.2013): 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc - 15 2a) Wspięcia na palce obunóż - 20 3a)Przysiady klasyczne bez obciążenia - 20 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło - 12 5a)Pompki na kolanach 15 6a) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz (m. naramienne) - 12 7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2013-08-22 19:16:12 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Trening Mawashiego - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Trening (28.08.2013): 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc - 15 2a) Wspięcia na palce obunóż - 20 3a)Przysiady klasyczne bez obciążenia - 20 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło - 12 5a)Pompki na kolanach 15 6a) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz (m. naramienne) - 12 7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2013-08-29 23:37:48 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Trening Mawashiego - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Trochę monotonnie wygląda mój dziennik no ale jest chociaż w miarę systematycznie :) Trening (04.09.2013): 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc - 15 2a) Wspięcia na palce obunóż - 20 3a)Przysiady klasyczne bez obciążenia - 20 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło - 12 5a)Pompki na kolanach 15 6a) Podciąganie obciążenia wzdł

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2013-09-04 22:18:35 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Trening Mawashiego - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Dałem obciążenie na przysiady. Trening (11.09.2013): 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc - 15 2a) Wspięcia na palce obunóż - 20 3a)Przysiady klasyczne (z baniakami z wodą ok. 10 kg) - 20 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło - 12 5a)Pompki na kolanach 15 6a) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz (m. naramienne) -

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2013-09-11 22:15:45 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] Trening Mawashiego - początkujący

    Post
    Trening w domu

    Trening (07.10.2013): 1a) Napinanie mięśni brzucha leżąc - 15 2a) Wspięcia na palce obunóż - 20 3a)Przysiady klasyczne (z baniakami z wodą ok. 10 kg) - 20 4a)Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło - 12 5a)Pompki na kolanach 15 6a) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz (m. naramienne) - 12 7)Uginanie przedramion z ba

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2013-10-09 16:32:43 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale zmieniłem na taki: zestaw 1: - podciąganie - rozpiętki - przysiady - wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc - superseria: * pompki w podporze tyłem * naprzemianstronne zginanie ramion z hantlami stojąc - zginanie nadgarstków nachwytem zestaw 2: - podciąganie - wyciskanie leżąc - martwy ciąg - podciąganie sztang

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-27 18:27:02 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ot; no może być:) 3 razy je robić? Może zacznę robić martwy na ugiętych, wtedy też będą nogi pracowały i nie będę musiał wykroków robić. Rozpiętki są jednak izolowane:/ wole pompki szwedzkie:) Push press - wyciskanie dynamiczne na barki - super ćwiczenie!! I zrobię uginanie z sup. Tommo - naprawdę dałeś mi do myślenie. W sobotę gadałem z dziewczy

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-31 22:04:09 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Panowie piszcie:) ja przy okazji się mądrych rzeczy dowiem:) słuchaj Tomma mądrze mówi. To co piszesz o swoim koledze nazwałbym nieświadomym spalaniem. Nie zwiększył ilości kalorii przy zwiększeniu wysiłku. Tak też można. Rok temu od września 2009 do grudnia 2009 spaliłem zrzuciłem wagę z 86 na 79 kg. Nie stosowałem żadnej diety. Wyeliminowałem ty

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-01 21:42:04 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    na w piekarniku bez tłuszczu), brokuł VI - ser biały 250g - to dopiero będzie ale na 100% zjem Trening: - siłownia zestaw II ćwiczeń: podciąganie szerokim nachwytem przysiady pompki na poręczach push press wyciskanie francuskie sztangielki oburącz, siedząc uginanie ramion ze skręceniem nadgarstka spięcia na łydki spięcia brzucha - rozciąganie Suple

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-03 20:14:44 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    żeby widzieć jak idzie a że taki dystans w tą minutę zrobię to patrzę w ile jest 300 - siłownia - II zestaw ćwiczeń podciąganie szerokim nachwytem - coś dziś ciężko przysiad pompki na poręczach push press - dodałem obciążenie, bardzo polubiłem to ćwiczenie, mam w nim niesamowity progres, wydaje się że mógłbym za każdym razem więcej dźwigać francuz

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-17 19:42:00 Liczba szacunów: 0