SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Building the Gymnastic Body ebook

    Post
    Trening w domu

    y aby wykorzystać ciężar masy ciała, więc jeden może osiągnąć to szybko drugi wolniej I czy ta siłą jest jakaś duża? być może nie duża ta siła ale jeżeli ktoś nie umie zrobić pompki na jednej ręce, więc ćwiczy takim Lafa'em po minimalnych progach i osiąga cel, tobie się wydaje ze Lafa'em trzeba ćwiczyć rok żeby dojść do pompki na jednej ręce, jak p

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-20 12:49:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę, proszę o ocenę.

    Post
    Trening dla początkujących

    ie na płaskiej sztangą (12-10-8-8) 2) wyciskanie na ławce skośnej hantle (12-10-8-8) 3) rozpiętki na płaskiej (10-10-8) Triceps 1) francuskie wyciskanie leżąc (12-10-10-8) 2) pompki w podporze tyłem (14-12-Max-Max) Czwartek (Nogi+Barki+Przedramię) Nogi 1) przysiady ze sztangą (12-10-10-8) 2) przysiady wykroczne (12-10-8) 3) martwy ciąg na prostych

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 839 Data: 2008-12-25 16:38:02 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    ch tlumaczymy z Radziem zasade progresji w 5x5) Klatka rob skos i sztanga, rozpietki jako samodzielne cwiczenie slabe sa, mozesz raz skos sztanga raz plasko sztangielki, albo pompki. (ze sztanga rob 3x 8-10) Barki dajesz tylko wyciskanie stojac, wznosy moga byc drugiego dnia w serii laczonej z wznosami w pochyleniu i przodem. Mozesz tez robic taka

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-27 17:19:02 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    w A pompki, lub klatka plasko, wtedy barki nie beda tak zmeczone. wioslowan nie chcesz robic? jakies ze sztanga, lub sztangielkami. W treningu B mozesz barki takie robic w seriach laczonych.

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-30 14:04:12 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    gielek bokiem 3x10 unoszenie sztangielek przodem 3x10 2. klatka + tric (czwartek) wyciskanie hantli skos 3x8 wyciskanie sztanga plasko 4x5 rozpietki 3x8 francuskie lezac 3x10 pompki francuskie z nogami wyzej 3x10 3. plecy + bic (sobota) MC (na prostych? ) 5x5 podciaganie na drazku 4xmax + negatywy na koniec wioslowanie sztanga 3x8 uginanie sztangi

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-31 17:07:51 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    ....... No i dzisiejszy trening. 1. wyciskanie hantli skos 3x10 9/9/9kg na reke 2. wyciskanie sztangi na maszynie smitha na plasko 3x6 20kg 3. rozpietki 3x10 5kg na reke 4. pompki francuskie na laweczce,nogi wyzej 3x10 5. uginanie ramion na wyciagu stojac , 3x8 25/20/20kg 6. uginanie francuskie lezac 3x10 sztanga 10kg w 1 myslalam ze nie dam rady

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-01 11:12:58 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    /przepis umieściła Kaniola w teście/, jest przepyszny i taki sycący oraz pożywny Czytam w wielu dziennikach "damskich", że popularne stały się obwodziki z ćwiczonkiem burpee. Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się zrobić chociaż jedno. No najpierw to muszę zdobyć się na zrobienie samej pompki męskiej Tobie to ćwiczenie nie sprawia kłopotu?

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-03 14:29:35 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    iem po4kg na reke 3x10 8. brzuch 27,07 1. wyciskanie sztg plasko 12/20/24/22 10/10/8/8 2. wyciskanie sztangi skos 22kg 10/10/8 3. wyciskanie hantli skos 10kg na reke 3x8 4. pompki francuskie tylem 2x10 28,07 1. wioslowanie hantla 9/15/12/12kg 10/8/10/8 2. podciaganie na drazku z podporka na nogi -30/-20/-20kg od ciezaru wlasnego 10/5/7 3. przyci

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 13:10:04 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    4,08 1. wyciskanie sztg plasko 20/25/27.5/30/32.5 10/5/5/5/2 2. wyciskanie hantli skos 9kg na reke 3x8 3. rozpietki skos 5kg na reke 3x8 4. pompki francuskie tylem 3x10 5. uginanie francuskie lezac 15/15/10kg 3x10 bez przerwy ostatnie 2 serie

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-05 09:51:29 Liczba szacunów: 0
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    Post
    Trening dla początkujących

    lnie w trakcie cwiczenia myslalam ze sie posikam przy ostatnich powtorzeniach 3. wykroki 2x9kg 10/8/6na noge 4. uginanie francuskie sztangi lezac 10/15/15/15kg po 10powt 5. pompki francuskie tylem, nogi na lawce 3x10 6. brzuch ogolnie wstanie o 7 rano i trening to byl naprawde dobry pomysl cwiczylo mi sie fajnie, praktycznie zero ludzi wiec nie

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-24 11:19:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do korekty.

    Post
    Trening dla początkujących

    ciężar w miarę możliwości aby wykonać ćwiczenie Przenośki możesz wykonywać ale nie musisz jak co to 4s 15 TRICEPS Pompki w podporze tyłem z obciążeniem do 8 powtórzeń, bądź pompki na poręczach bez obciążenia max powtórzeń - 3-4 serie - Sztanga łamana leżąc wyciskanie francuskie 4s 12-10 Prostowanie ramion na wyciągu stojąc lub Prostowanie ramion

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 644 Data: 2008-11-16 11:08:27 Liczba szacunów: 0
  • Prośba Jasia endomoficznego o o cenę i poradę ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    W oparciu o temat Mawashi'ego ("trening dla początkujących") zbudowałem (zmodyfikowałem tamtejszy) taki oto program: 1. Brzuszki z nogami na krzesełku. 2. Wspięcia na palcach. 3. Przysiady. 4. "Drążek z podparciem nóg" (nie wiedziałem jak to nazwać). 5. Pompki 6. Wyciskanie baniaków z wodą siedząc. 7. Uginanie przedramion

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2009-07-18 15:42:50 Liczba szacunów: 0
  • Prośba Jasia endomoficznego o o cenę i poradę ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    4 miesiące to zdecydowanie za duzo jak na taki plan, proponuje po 6tyg się zgłosić tutaj i ułożymy FBW 1. Brzuszki z nogami na krzesełku. zmień na spięcia/unoszenie prostych nóg do góry leżąc 2. Wspięcia na palcach.ok 3. Przysiady.ok 4. "Drążek z podparciem nóg" (nie wiedziałem jak to nazwać). to chodzi o to że nogi masz na krześle i się

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2009-07-20 12:31:14 Liczba szacunów: 0
  • PROSTY TRENING Z DRĄŻKIEM

    Post
    Trening dla początkujących

    PODCIĄGANIE SIĘ JEDNĄ RĘKĄ DO WYSOKOŚCI PODBRÓDKA(na obręczy)- 22 bez przerwy!!!, Robert Chisnall( ur. 9 grudnia 1952 roku) w Queen`s Univesity, Kingston, Ontario, Kanada 3 XII 1982 roku ( Także 18 podciągnięć dwoma palcami do tej samej wysokości i 12 razy jednym palcem). POMPKI NA JEDNEJ RĘCE- 5 GODZIN- 50010 John Decker (GBR) w 1987 roku POMPKI N

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-07-03 11:34:45 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Trójboisty: Czyli Ciężkie powroty do poważnego dźwigania

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Piątek 15.03.2013 WL 60/8, 72,5/6, 85/4, 90/3, 97,5/3, 97,5/3, 97,5/3, 85/6, Przysiady 70/10, 90/6, 105/4, 115/3, 125/3, 135/3, 135/3, 135/3, 115/6, Butterfly 35/6, 35/6, 40/6, Pompki na poręczach x/10, x/10, x/10 Brzuch 20, 20, 20, Wyciąg górny (sznur) 35/10, 35/10, 35/10, Wyciskanie hantla zza głowy stojąc 19/10, 19/10, 19/10, Uwagi: Popełniłem s

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 8327 Data: 2013-03-17 13:01:37 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Trójboisty: Czyli Ciężkie powroty do poważnego dźwigania

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0, 10/10 Młotki 11/10, 11/10, 11/10, Wyciąg dolny (sznur) 42,5/10, 35/10, 35/10 Wyciskanie Wąsko 70/10, 70/10, 70/4 <-- tylko tle poszło w ostatniej serii planowo miało być 6 pompki na poręczach x/10, 20/10, 20/10, Założony plan okazuje się męczący i to dość mocno zobaczymy czy wytrzymam do końca w kilku ćwiczeniach dobrałem już optymalne obciążeni

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 8327 Data: 2013-03-20 08:16:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Trójboisty: Czyli Ciężkie powroty do poważnego dźwigania

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    28.03.2013 Trening uzupełniający do treningu z 27.03.2013. Praktycznie same ćwiczenia dodatkowe do trójboju najważniejszym było wyciskanie głową w dół. Cześć ćwiczeń na ciężarach rozpoznawczych. Skłony ze sztangą (Dzień dobry) 40/10, 55/8, 65/8 Skłony izolowane 10/10, 10/15, 10/15 Skłonu boczne ze sztangielką (nie wiedziałem jakiego użyć ciężaru w

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 8327 Data: 2013-03-31 13:23:19 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję Mis};-). 27.03.2012 Trening: 10minut skakanki *2x -wyciskanie sztangielek na barkix12(6.5kg), -uginanie ramion(sztangielki)x12(6.5kg), -pompki w podporze tyłemx12 5minut rowerek(sprint20sek/średnie tempo10sek) *2x -unoszenie sztangielek bokiemx12(2.5kg) -uginanie ramienia w podporze o kolanox12(2.5kg) -prostowanie ramienia ze sztangielką w

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-27 17:41:19 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    .2012 Rozruch\-): 2x: -ściąganie drążka szeroko nachwytemx12(20kg), -wiosłowanie sztangąx12(20kg), 2x: -przysiad przednix12(28kg), -prostowanie nóg(pojedynczo)x12(15kg), 2x: -pompki szerokox12, -wyciskanie sztangi-skosx12(28kg), 2x: -przysiad sumox12(28kg), -uginanie nóg z zatrzymaniemx12(10kg), 2x: -wyciskanie żołnierskiex12(18kg), -unoszenie szta

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-10 17:26:17 Liczba szacunów: 0
  • qgqtq/ budowa mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej/ rok str.50

    Post
    Trening dla początkujących

    +vitC,Omega3,Ca+Mg+Zn+B6,pokrzywa,Maca. 06.05.2012 Trening: Trening: 7minut-orbitrek, *2x -wyciskanie sztangielek na barkix12(7.5kg), -uginanie ramion(sztangielki)x12(5kg), -pompki w podporze tyłemx12(5kg), 5minut rowerek(5xciężko20sek/lajtowo10sek,5xsprint20sek/średnie tempo10sek), *2x -unoszenie sztangielek bokiem(6x5kg+2.5kg-max) -uginanie rami

    Odpowiedzi: 982 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-06 09:14:37 Liczba szacunów: 0