Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: pompki na biceps

Strona 9 z 5000

  • Trening na pocięte miesnie

    czas trenowaniem masa masa siła masa i czy mógłbym zacząć coś ostrzejszego jak poniżej... poniedziałek klata bic pompki na poręczach 4x /20 30 /20 30/20 30/20 30 powt. wyciskanie sztangi uchwytem średnim 4x 20/20/15/15 zwykłe pompki z ciężarem

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1711| Data: 2012-04-26 18:17:47| Liczba SOGów: 0
  • Split, HST, FBW na mase czy coś innego?

    na drążku każda max 2 wioslowanie hantlą 3x12 3 wznosy ramion bokiem w opadzie 3x12 4 mc 3x12 triceps 1 pompki na podporze tyłem jedno krzesło pod stopy drugie pod rencę za siebie i się opuszczam pomiędzy nimi 3x15 2 wyciskanie

    Odpowiedzi: 235| Ilość wyświetleń: 11553| Data: 2008-11-19 13:17:38| Liczba SOGów: 4
  • Trening na mase / skolioza

    ich podnosić stojąc bo za bardzo bym obciążał plecy jedynie to opierając ramiona np. na krześle. wszystkiego rodzaju pompki i podciąganie na drążku mogę wykonywać. zabronili mi tylko rzeczy które mogłyby zepsuć mi plecy. wiec prosił bym o pomoc

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3040| Data: 2009-08-17 12:56:22| Liczba SOGów: 0
  • Trening na poprawe siły

    1 min przerwy 3. triceps a wyciskanie francuskie sztangi leżac 3serie 20kgx10, 30x8, 40x6 1 min przerwy b pompki na poręczach 3 serie max wtorek 2 dzień : nogi, plecy, biceps brzuch lekki trening 1. nogi a przysiad ze

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1172| Data: 2009-04-18 17:13:13| Liczba SOGów: 1
  • Plan trójboju siłowego na 10 tygodnii 4 razy w tygodniu

    1. martwy ciąg stojąc na pudełku 50% 3 x 2, 60% 2 x 4 14 2. wyciskanie skos głową w górę 4 x 6 3. pompki na poręczach 6 x 5 4. martwy ciąg z podstawek 60% 4 x 1, 70% 4 x 2.80% 3 x 2, 90% 2 x 4 26 5. dzień dobry

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 2349| Data: 2004-03-20 01:55:46| Liczba SOGów: 1
  • Forma na lato z Hi tec by marylinnn

    1.wyciskanie płaska 3/2/1/2/5 2. rozpietki an maszynie 12/10/8/6 3.wyciskanie hantli skos dodatni 12/10/8/6 4. pompki na poreczach w pochyleniu 12/10/8/6 5. wyciskane francuskei 12/10/8/6 6.triceps na wyciagu linkami 12/10/8 7.prostowanie

    Odpowiedzi: 139| Ilość wyświetleń: 7219| Data: 2013-05-16 13:21:05| Liczba SOGów: 0
  • Trening na mase !! Pomoc !!

    poziomej waskim uchwytem francuskie wyciskanie sztanga łamaną siedząc francuskie wyciskanie sztangielek leżąc pompki na poręczach wtorek wolne środa plecy + biceps plecy : ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1273| Data: 2008-08-16 10:58:54| Liczba SOGów: 0
  • Dieta i trening na mase do sprawdzenia

    uginanie ramienia / styl mlotkowy na stojaco 12 , 10, 8 , ile sie da dojde do 8 ciezar do gory triceps 1. pompki na poreczach 12 , 10, 8 , ile sie da dojde do 8 ciezar do gory 2. lezac na laweczce podnoszenie sztangi lamanej z czola

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1173| Data: 2009-03-30 11:55:22| Liczba SOGów: 0
  • Trening na rzeżbę pomocy jak zrobić

    wystarczy zmienić ponidziałek klata brzuch 1.wiciskanie na ławeczce poziomej 2.rozpiętki na ugiętych rękach 3.pompki w skosie 4.pompki zwykłe 5.wyciskanie hantli 6.wiciskanie sztangi w skosie 7.brzuszki zwykłe 8.brzuszki skośne

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1445| Data: 2011-04-27 21:56:48| Liczba SOGów: 0
  • Coś na stagnację....

    2 uginanie sztangielek z supinacją 2x6 8 uginanie na wyciągu 2x8 10 uginanie o kolano 2x10 12 pompki na poręczach 3x6 8 pompki w podporze tyłem 2x8 10 prostowanie na wyciagu 1x10 12 shock:tydzień 3 uginanie młotkowo w

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1518| Data: 2007-11-29 19:32:22| Liczba SOGów: 1
  • Forma na lato ( Cel Masa )

    15x 12x 10x 8x 3. uginanie ramion ze sztangielkami siedząc uchwyt „młotkowy 15x 12x 10x 8x 1. pompki na poręczach 15x 12x 10x 8x 2. prostowanie ramion na wyciągu stojąc 15x 12x 10x 8x 3. wyciskanie „francuskie sztangi

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 2219| Data: 2010-06-20 11:41:39| Liczba SOGów: 3
  • TEST: 12 tygodni na Skin Bursting Stack + Green MAGnitude & przyjaciele

    sztangi skos 4s 12.10.8.6 2 wyciskanie hantli skos 4s 12.10.8.6 3 rozpietki na skosie 3s 12p triceps 1 pompki na poreczach 4s max 2 francuz siedzac hantlem oburacz 4s 10p 3 francuz lezac lamana sztanga 4s 12.10.8.6 czwartek:

    Odpowiedzi: 127| Ilość wyświetleń: 19304| Data: 2009-01-05 01:08:19| Liczba SOGów: 11
  • [BLOG]Suchy/przygoda na siłowni

    zresztą jestem otwarty na ewentualne propozycje : góra siła 1. mc 3x3 5 podciąganie 3x6 2. wl 3x3 5 pompki na poręczach 3x6 3. pp 3x3 5 unoszenie hantli na boki 3x6 ; szrugsy na suwnicy 3x6 4. uginanie łamaną + francuz łamaną

    Odpowiedzi: 202| Ilość wyświetleń: 16415| Data: 2014-08-30 16:12:55| Liczba SOGów: 0
  • priorytet = BARY + BICEPS, przykładowy SPLIT 3-dniowy

    10 8 6 4 12 powt 6 a czachołamacze francuskie wyciskanie lezac 5*12 15powt a co drugi tydzien b pompki na poreczach 5*12 15powt jesli ktos za słaby to waskie wyciskanie lezac 5*12 15powt piątek ****

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 4448| Data: 2008-07-07 13:38:36| Liczba SOGów: 4
  • Trening na rzeźbę. Proszę o ocenę.

    3 wyciskanie na ławce skośnej w dół 4x 12/12/12/12 4 rozpiętki na ławce skośnej 4x 12/12/12/12 triceps: 1 pompki na poręczach 4x 15/12/12/10 2 francuskie wyciskanie na ławce w leżeniu 4x 12/12/12/12 3 prostowanie ramienia podchwytem na

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2193| Data: 2009-02-06 14:55:36| Liczba SOGów: 3
  • Plan treningowy i dieta na masę/ prośba o rady

    ze sztangą 4x10 triceps: wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie 4x6 wyciskanie francuskie zza głowy 3x8 pompki na poręczach 3x10 pompki odwrotne 2x15 biceps uginanie ramion ze sztangą 4x8 uginanie ramion na modlitewniku 3x10

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1412| Data: 2010-08-14 10:35:23| Liczba SOGów: 1
  • TEST RYWALIZACJA: MŁODZIANY ROBIĄ SIĘ NA LATO !

    przedramię 29 biceps 36 udo 53 brzuch 93 klata 101 biodra 100 trening: a klatka piersiowa: pompki 3s 20 18 15 barki: unoszenie hantli bokiem 2s 15 12 tricepsy: francus 2s 15 12 plecy:

    Odpowiedzi: 332| Ilość wyświetleń: 23055| Data: 2011-03-20 21:21:51| Liczba SOGów: 8
  • Borth / BLOG // Cel - Forma na lato '08.

    2s barki: wyciskanie sprzed głowy sztanga 1s unoszenie sztangietek w opadzie tułowia 1s tricepsy: pompki na poręczach 2s plecy: podciąganie na drążku 2s podciąganie sztangietki w opadzie 2s nogi: prostowanie nóg w siadzie 2s

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 3494| Data: 2007-11-18 18:37:53| Liczba SOGów: 3
  • dlaczego za wcześnie na odżywki......

    podczas treningu. wypychając sztangę na ławeczce przy ćwiczeniu na klatke,czy też przyciągając przy ćwiczeniu na biceps zrywasz malutkie włókna mięśniowe które tworzą mięsień,po treningu spożywasz ww proste w celu uzupełnienie glikogenu w

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 7480| Data: 2005-02-03 18:16:31| Liczba SOGów: 27
  • Powrót na siłownię po 2 letniej przerwie, PLAN SPLIT DO OCENY

    triceps: wyciskanie francuskie sztangi leżąc: 3s/12 10 8 prostowanie ramion na wyciągu stojąc: 4s/12 10 8 pompki na poręczach/maszynie: 2s/12 10 dodatkowo brzuch i przedramię 30 minut wolnego biegu + sauna po treningu środa:

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1282| Data: 2012-03-26 03:11:06| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}