Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: polskie kluby w holandi

Strona 4 z 121

  • Kluby z jednego miasta

    moglby ktos wypisac wszystkie kluby z miast takich jak londyn, moskwa i inne jezeli takowe sa w anglii

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 4838| Data: 2005-03-09 13:52:24| Liczba SOGów: 2
  • Nowe polskie strzeleckie tarcze sylwetkowe firmy Em-Jot

    chorzowska firma em jot poszerzyła asortyment oferowanych przez siebie tarcz strzeleckich o ciekawe jak na polskie warunki tarcze sylwetkowe. http://www.strzelnica.com.pl/index.php id=tarcze zmieniony przez iksrojap w dniu 2009 06 09

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 3839| Data: 2009-06-09 01:35:27| Liczba SOGów: 0
  • Kluby ju jitsu we Wrocławiu

    witam, ostatnio zastanawiałem się nad trenowaniem ju jitsu tylko nie wiem, gdzie we wrocławiu są jakieś kluby może macie jakieś sprawdzone propozycje z góry dzięki

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4417| Data: 2009-02-17 20:54:21| Liczba SOGów: 0
  • Bluza EVERLAST - nowa , rozmiar M (polskie L)

    witam mam na sprzedaz oryginalna bluze everlast. rozmiar z metki to m, ale rozmiarowo to wychodzi polskie l. bluza dobra dobra na bardziej przybita osobe wzrostu ok 1,76. http://i33.tinypic.com/ie2gk0 wiecej

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 3590| Data: 2008-09-18 23:09:20| Liczba SOGów: 0
  • kluby bokserskie !! pilne!!

    potrzebuje namiary na jakieś kluby bokserskie w katowicach.najlepiej gdyby było to gdzieś w centrum dlatego że samym autobusem dojeżdzam ok 40minut.gdyby

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 4265| Data: 2006-10-29 19:26:53| Liczba SOGów: 0
  • Siłownie i kluby Toruń

    jak to wygląda jak jest gdzie, co i jak bo teraz ide na studia a nie zamierzam kończyć z siłką. 4. jakie polecacie kluby sztuk walki w toruniu chce trenować dla siebie i swojej satysfakcji interesują mnie takie dyscypliny sztuki wali jak mma,

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 4196| Data: 2011-08-21 15:07:44| Liczba SOGów: 4
  • kluby sztuk, sportów walki - Powiat Gostyński oraz Rawicki.

    polski itp. gdzie rozdaje medale oraz za odpowiednią opłatą stopnie uczniowskie. wspomnę, że został wyrzucony z polskiego związku taekwondo za różne machlojki. otwiera kluby w nowych miastach gdzie do prowadzenia treningu wysyła znajomego

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1774| Data: 2012-09-27 22:08:09| Liczba SOGów: 0
  • Kluby w Wawie...

    witam, czy możecie mi powiedzieć czy w warszawie są jakieś kluby ju jitsu... ! czy ktoś z was mógłby mi podać wszystkie kluby walk jakie w ogóle są w wawie na zasadzie copy paste

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2485| Data: 2003-04-08 11:00:35| Liczba SOGów: 1
  • Fitness kluby na Śląsku

    jak znacie jakies kluby fitness na sląsku to prosze daj cie mi adresy i ich ceny z góry dziekuje wam wszytkim!!!

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4082| Data: 2004-12-01 18:56:50| Liczba SOGów: 0
  • Kluby Bokserskie w Sączu

    witam , zna ktoś może jakieś kluby bokserskie w nowy sączu wiem tylko o superfighter ale tam podobno dużo osób chodzi więc narazie tam nie ide , a chce sie zapisać do jakiegoś . z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi .

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3984| Data: 2007-11-27 15:44:46| Liczba SOGów: 0
  • Polskie Prawo a obrona konieczna ...

    zgadzam się z tym że polskie prawo jest stworzone dla przestepców choc pewnie w założeniach mialo byc inaczej nie powiem pewnie nic nowego

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 3173| Data: 2003-07-08 13:50:44| Liczba SOGów: 0
  • kluby muay-thai w Warszawie

    mógłby ktoś mi napisać jakie i gdzie są kluby muay thai w warszawie. najlepiej ze stroną internetową. z góry dzięki

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3777| Data: 2005-09-14 13:52:05| Liczba SOGów: 0
  • Kluby we Wrocławiu

    sztykę walki każdy mi doradza boks oraz jakąś uliczną sztukę walki. jednakże nikt niewie gdzie się znajdują się te kluby .. może by ktoś mi pomógł i powiedział gdzie się znajdują takie kluby we wrocku. z góry dzięki dlaczego ludzie tak

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2173| Data: 2003-06-15 10:05:59| Liczba SOGów: 2
  • kluby angielskie

    witam mam10 lat. gram w mlodzikach a seniorzy w a klasie więc jak mają mnie zobaczyć inne kluby albo do jakiegoś gimnazjum pilkarskiego w kujawsko pomorskie. czekam na odp. :

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 3682| Data: 2015-06-27 11:10:20| Liczba SOGów: 0
  • Czy są jakieś kluby bokserskie Sieradz / Zduńska Wola

    czy są jakieś kluby bokserskie/kb/mt sieradz / zduńska wola lub okolice ma ktos takowe informacje :

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 3586| Data: 2009-01-03 10:45:52| Liczba SOGów: 0
  • Flex (polskie wydanie)

    ktos sie orientuje czy jest jeszcze w sprzedazy polskie wydanie gazety flex dosc dawno juz tego nie widzialem a ostatnio rozgladalem sie za tym i widze tylko wydanie niemieckie 2 empiki pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2775| Data: 2004-08-21 02:41:16| Liczba SOGów: 0
  • sprzedam DIVX-y, polskie, zagr., XXX, NIEDROGO

    przechodze na dvd i pozbywam sie kolekcji: zagraniczne: 657 filmów 806 cd polskie 96 filmów 110 cd xxx: 75 filmów 80 cd animowane: 10 filmów 10 cd prawie wszystkie to dvd rip w super

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1290| Data: 2004-10-07 20:39:19| Liczba SOGów: 0
  • Bajka Polskie Przedszkole w Dublinie

    bajka polskie przedszkole w dublinie nasza oferta to: *polsko irlandzka kadra, *dwujęzyczna edukacja przez zabawę; codzienny,

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1255| Data: 2010-05-25 21:16:34| Liczba SOGów: 0
  • toruń-kluby sztuk walk

    chciałbym się dowiedzieć jakie są w toruniu kluby sztuk walk.podkreślam ziomale,że nie chcę walki długopisem kravmagi 7 ani karate,wolałbym np:judo,bjj,luta livre

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1797| Data: 2003-10-08 11:29:33| Liczba SOGów: 0
  • KLUBY W NORWEGII

    niedługo jadę do norwegi na stałe chciałbym sie zapytac jakie sa tam kluby oprcz tych pierwszoligowych bo je znam i jaki poziom prezentuja jest to dla mnie wazne poniewaz chce znaleść tam

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3314| Data: 2006-08-04 14:43:50| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}